Smo ?li letos na smu?anje v Dolomite-4 osebe +prtljaga, hrana, pija?a, smu?arska oprema +stre?ni kov?ek. Tankal V Novi Gorici ter po povratku spet v Novi Gorici. Vo?nja po avtocesti 130-140 km/h(o?asno tudi do 150-ve? zaradi kov?ka nisem upal). Vmes precej prelazov (1800m+). Vsako jutro cca 10 minut vgan avto(webasto), ker je bilo 15 minusa, ter 6km do smu?i??a. Skupno sem prevozil cca 320km na avtocesti ter 240 km izven( ?ez hribe in doline...). No poraba je bila izra?unana 7,02 l/100km. Je ?e mene presenetilo, ker sem pri?akoval vi?jo porabo...
Men tud ni jasno kako visoke porabe imajo nekateri ? jaz imam povpre?je 6,5 s tem, da je najve? AC vo?nje ve?ino na 140km/h (po ?tevcu) in kar precej mestne ter zelo malo regionalk pa vseskupi je bil najslab?i rezultat 7,04l/100km, najbolj?i pa 5,80l/100km.
Pa kdor se je z mano vozil ve, da dale? od tega da se jajcam po cestah.
Meni ko se pri?ge lu?ka za rezervo, ra?unalnik ka?e da lahko naredim ?e 250km. Ni mi jasno kako lahko tako nap*zduje.
Ne verjemi BC-ju in raje spremljaj kazal?ek za gorivo. Jaz sem namre? obstal na AC, pa je BC kazal ?e za 111km dosega.
Poraba goriva se mi je v zadnjih dveh tednih iz povpre?ne 6,5l, dvignila na 9,5l.! Ima kdo mogo?e kak?en nasvet, izku?njo?? (Mazda 6 CD120)
Tole ni normalno niti pod razno, edino ?e si se ves ?as vozil v gu?vah po mestu. Bi rekel, da ti je crknil kak?en senzor pretoka zraka ali pa je kje kaka cevka po?ila in so informacije napa?ne pa dozira prebogato me?anico nafte in zraka.
A se ti zadaj mo?neje ?rno kadi kot je po navadi, ko je bila poraba normalna?
Pa saj se vidi kdo uporablja v filtrih aktivno oglje. To je vidno ?e posebej v Ameriki. Tisti, ki uporabljajo sisteme z aktivnim ogljem pridejo iz avtomobila ?rni. Zato nekateri samo mislite, da obstajajo ?rnci. So namre? samo ljudje, ki uporabljajo v avtomobilih aktivno oglje in tisti, ki ne.
Na evo - sem v?eri sre?al enga res ?rnga ?rnca med nakupovanjem v ?tacuni pa sem se takoj spomnu na tvoj tekst in me je skoraj smeh premagal, k sem si predstavljal kako mu mora oglje ven butat skoz zra?nike.
To je za zdravje ?ele ?ok pa ?ist ni? prej se ne bo segrel avto kot, ?e da? na 21°C. Smisel avtomatike je v tem, da sama pride ?imprej do ?eljene temperature.
A plin ti tud zginja al sam bencin? Da bi oboje filalo notri mi je kr malo neverjetno, ?eprav je ravno prebogata me?anica lahko vzrok za izgubo mo?i na motorju.
P.s. meni ko dodam plin lu?ke ugasnejo in se ne pri?gejo vse dokler ne ugasnem motorja in ga ponovno v?gem...
?e bi bila voda v filtru ti ne bi ugasnila lu?ka, ko pove?a? obrate. Tako, da po moje je te?ava le v slabem akumulatorju ali pa na alternatorju.
Pri?gi lu?ko v kabini pa spremljaj, ?e v prostem teku rahlo utripa in ?e da? gas a bolj zasveti. ?e je to je te?ava v akumulatorju. ?e pa je alternator pa se bo dalo najbolj vidit z voltmetrom, ?e ti fila dovolj.
Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:
Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.
Neyko povej kak?ne feltne ima? gor na avtomobilu. Pri meni z 18 colskimi feltnami voda skoraj ne ?prica po diskih pa ne glede kolk de?uje. Pri 16 colskih pa moram kr malo bit previden in v de?ju na vsake toliko rahlo bremzo stisnem, da se odstrani vodni film z diska.
Pri meni je problem o?itno v obliki feltne oziroma kako le ta usmerja zrak in tudi vodo preko diska. Predvidevam pa da je podobna te?ava tudi pri tebi. Da te pa v de?ju tudi rahlo zanese je pa tudi logi?en vzrok. O?itno plo??ice na eni strani bolje le?ijo na disku in bolje odstranjuje vodo ali pa toliko drsajo po disku, da ga skoz grejejo in s tem omogo?ajo, da prej prime kot na drugi strani in to se takoj pozna v zana?anju avtomobila najprej v smer kjer zavora prej prime nato pa ker zadevo posku?a? poravnati z volanom pa ?e za?ne dobro prijemat tudi na drugi strani in ker je volan rahlo obrnjen ima? ob?utek kot da vse skupaj ple?e.
?e je to res kar so ti povedali pol mora imeti tvoja MAzda bohvedi kolk prevo?enih al je pa nekdo neko sranje not tankal... kakega slabega kurilca al je bil pa kje filter preplozan :ne vem:
Hmmm verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.
OK, sem narobe razumel, sem mislil, da govori? o Mazdi, da jo ma? 4-5 let.
Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.
Sej sem mel tud Golfa V 1.9 TDI s 105KM - brez dpf, pumpa ?oba vbrizg pa je bil dale? od ?parov?ka. Lahko pogleda? na poraba.com pod moj profil http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2161
Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.
Verjamem... to je realno okoli 220kmh pri tem, da je bla "malo" odprta turbina - to je takoj 10-20KM ve? in ker je to majhen avto z majhno ?elno povr?ino in ozkimi gumicami je tudi ta mo? dovolj za tako hitrost. Glej kolk gre cestni motor ?e ma 120KM ?e sre?a, da en odpremo temo o varnosti pri raznih Unotih T, SwiftihGTI, Charadih Turbo ipd lete?ih trugah.
PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.
?e se ne motim Golf III ni imel 1.6 motorja ampak 1.4 (60KM), dve 1.8 (75KM in 90KM) ter 2.0GTI stroja (115 in 150KM) ter strup VR6 z 2.8 ma?ino in 175KM.
Verjetno pa si mislil IV izdajo Golfa, ki je imela 1.6 105KM od leta 2000 (katero sem tudi imel kot slu?beno vozilo). Gre po ?tevcu ?ez 200km/h ampak realno po navigaciji po ravnem je ?el malo ?ez 190km/h ?eprav je ?e to odli?en rezultat. ?koda le da je bil avto kr velik skret.
Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.
Zato recimo rabi? 35KM, da se pelje? in vzdr?uje? hitrost 100km/h. Za 200km/h rabi? ?e 140KM za dose?t 300km/h pa vsaj 315KM, ?e ne ?e ve?, ker se ogromno sile ?e pretvarja v silo, ki lima avto proti tlom. In vsi teli konji?ki so pa? ?ejni.
2litra motor porabi zase in za gnanje vseh naprav priklju?enih nanj ter za premagovanje upora v menjalniku, le?ajih, gumah itd.
Se pravi, da ?e pri hitrosti 100km porabimo 5l/100km pomeni, da gre 3 litre za premagovanje zra?nega upora. Pri 200km/h je to 3x4 oziroma 12litrov + 2 litra motorjać
Se pravi pri 100km/h 5litrov
pri 120 6,3litra
pri 140 7,8litra
pri 160 9,6litra
pri 180 11,7litra
pri 200 14litrov
Ok to je tko na prbli?en, da se ne bi kdo glih obregnu ob to?nost izra?unov
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A lohk ka?ne cene delov napi?e? al pa kak ra?un da? gor, da lahko mal primerjamo z na?imi cenami. Me res firbec matra kolk so cenej?i avstrijci.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani