Prtisnjen - mislil sem, da pa? avto od ?asa do ?asa spravi? v visoke obrate, da ga ne paca? skos pri nizkih... te ma?ine se morajo zavrtet... seveda ne hladnega in tudi ne mo?no segretega takoj uga?at pa bi moralo ?e pa ?e zdr?at. Recimo Labijeva ?estka gre proti 300.000km pa je res ti??ana in turbina ?e kr normalno deluje.
Ponavadi je tako, da prvi pri?ig lu?ke, ?e v logu ni ni? sumljivega, "re?ujejo" tako, da zbri?ejo sporo?ilo in naredijo reset. ?e pa se napaka ponavlja pa jim kar takoj povej naj ne delajo samo reseta in naj pogledajo zakaj se napaka pojavlja - nekaj je o?itno narobe. Lahko je tudi samo kak?en senzor, ki fila napa?ne podatke.
Ja to se dogaja, ?e je mraz in je treba vozit na vi?jih obratih, da avto normalno vle?e. Zdej a je to kaka za??ita pred priganjanjem hladnega motorja la je kej druzga ne bi ?pekuliral samo kot je meni znano se to ve? ali manj dogaja vsem diesel Mazdam .
Ali je mote?e? Hmm, kakor kdaj samo jaz imam ?e filing kdaj bo rabil ve? obratov za spravt isti navor iz sebe tako, da me niti ne preseneti ve?.
... neki se je hvalu, da je ?lo 140km/h... ampak po moje celo pot ziher ne, ker s tako gajbo zadi pa samo 7 litrov tud pod razno ne gre skupi pri brzini 140km/h
Smo ?li letos na smu?anje v Dolomite-4 osebe +prtljaga, hrana, pija?a, smu?arska oprema +stre?ni kov?ek. Tankal V Novi Gorici ter po povratku spet v Novi Gorici. Vo?nja po avtocesti 130-140 km/h(o?asno tudi do 150-ve? zaradi kov?ka nisem upal). Vmes precej prelazov (1800m+). Vsako jutro cca 10 minut vgan avto(webasto), ker je bilo 15 minusa, ter 6km do smu?i??a. Skupno sem prevozil cca 320km na avtocesti ter 240 km izven( ?ez hribe in doline...). No poraba je bila izra?unana 7,02 l/100km. Je ?e mene presenetilo, ker sem pri?akoval vi?jo porabo...
Men tud ni jasno kako visoke porabe imajo nekateri ? jaz imam povpre?je 6,5 s tem, da je najve? AC vo?nje ve?ino na 140km/h (po ?tevcu) in kar precej mestne ter zelo malo regionalk pa vseskupi je bil najslab?i rezultat 7,04l/100km, najbolj?i pa 5,80l/100km.
Pa kdor se je z mano vozil ve, da dale? od tega da se jajcam po cestah.
Meni ko se pri?ge lu?ka za rezervo, ra?unalnik ka?e da lahko naredim ?e 250km. Ni mi jasno kako lahko tako nap*zduje.
Ne verjemi BC-ju in raje spremljaj kazal?ek za gorivo. Jaz sem namre? obstal na AC, pa je BC kazal ?e za 111km dosega.
Poraba goriva se mi je v zadnjih dveh tednih iz povpre?ne 6,5l, dvignila na 9,5l.! Ima kdo mogo?e kak?en nasvet, izku?njo?? (Mazda 6 CD120)
Tole ni normalno niti pod razno, edino ?e si se ves ?as vozil v gu?vah po mestu. Bi rekel, da ti je crknil kak?en senzor pretoka zraka ali pa je kje kaka cevka po?ila in so informacije napa?ne pa dozira prebogato me?anico nafte in zraka.
A se ti zadaj mo?neje ?rno kadi kot je po navadi, ko je bila poraba normalna?
Pa saj se vidi kdo uporablja v filtrih aktivno oglje. To je vidno ?e posebej v Ameriki. Tisti, ki uporabljajo sisteme z aktivnim ogljem pridejo iz avtomobila ?rni. Zato nekateri samo mislite, da obstajajo ?rnci. So namre? samo ljudje, ki uporabljajo v avtomobilih aktivno oglje in tisti, ki ne.
Na evo - sem v?eri sre?al enga res ?rnga ?rnca med nakupovanjem v ?tacuni pa sem se takoj spomnu na tvoj tekst in me je skoraj smeh premagal, k sem si predstavljal kako mu mora oglje ven butat skoz zra?nike.
To je za zdravje ?ele ?ok pa ?ist ni? prej se ne bo segrel avto kot, ?e da? na 21°C. Smisel avtomatike je v tem, da sama pride ?imprej do ?eljene temperature.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Probi to s ?estko narest...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani