Res je, da se vse da, a za kako ceno in s kolk ?ivci. Vendar imam jaz ?e 11 let isti na?in vo?nje, res pa je neke 4 5 let nazaj postala ve?inoma po AC ko so jo pa? dogradili. In na zelo podoben na?in vo?nje mi ?re kot mi ?re, Stilo mi je ?rl vsaj liter manj (115KM jtd), ?kodo Felicijo SDI sem pa ?gal kokr je ?lo, pa je ?rla 6,5.
Fauvejev 2.0 tdi tud ne vem ?e je med najvar?nej?imi, men se nekak zdi da so najmanj ?rli tastar TDI ji z 1893 al neki tazga kubiki, ki so zmogli 90 al pa kasneje 110 km. Fotrova 110 KM tdi octavia mi je pila ?e sem jo fajn ?gal 6, ?e sm pa mal pazu pa komot 5.
... in da... DPF pomojem pokuri vsaj liter, raj?i ve?.
Sej si si sam odgovoril - prej si vozil po regionalkah, kjer se hitrost giblje povpre?no 90km/h na AC pa vsaj 30km/h ve? - Pri meni je to vsaj liter razlike. Pri 90km/h je BC nekje na 5l/100km pri 120km/h pa na 6l/100km.
Pa ?e beseda dve o Felaciji SDi ima 68KM kar pomeni realen top speed maksimalno 160km/h in tudi ?e si jo do konca ?gal poraba pri tej hitrosti ne more prese?t 7,5 litrov. Ker seveda se ne da skoz do konca ?gat je pol to ?ist realen podatek kot ga navaja?. Da pa avto ni mel niti tone lastne te?e oziroma 500kg manj kot Mazda je pa tud podatek zakaj tolk nizka poraba.
Pol je moja biv?a 2.3 benz mela zelo majhno porabo v 20 kkm sem imel povpre?je 8.46 litra.
Ajvar ti tud nisi ve?ino kilometrov naredu po AC-jih, ker predno pride? na AC naredi? vsaj 25km po regionalki, kjer je poraba najbolj optimalna. ?e bi bil vsak dan 3/4 ?asa na AC-jih tako kot jaz pa seveda, da se pelje? nekje 140km/h si upam trdit, da bi bil na porabi 9,5.
Tudi sam se soo?am z enako (previsoko) porabo. Nima? kej, life sucks. ?e ho?e? ?parov?ek si kupi clia 1,5 Dci al pa folkswagnov wunderkind TDI, pa se bo? vozil pod 5 litri. Te mazdure padejo pod 6 samo ?e se vozi? skrit 2 m za romunskim ?leperjem. Pri vo?nji 130 km/H sem ves ?as tik pod 7 litri. Imam pa isto koreto. Eni pravjo, da je pa? te?ka. Nima? kej.
Verjemi, da ne... z istim na?inom vo?nje kot pri Mazdi je razlika za kak deci ali dva v prid TDI-ja (2.0 110KM DPF v Golfu) tako, da lahko komot re?em, da je ta razlika le zarad ve?je te?e Mazde 6 (+250kg).
Je pa nekaj res v Golfu mi BC tako svinjsko la?e (0,7 do 1.0 litra) in ?e se kdo samo po BC-ju zgleduje mu mora res sr?ek igrat ampak to je zavajanje samega sebe.
Je pa na?eloma tako, da vsakih 100kg te?e pove?a nekje porabo za 0,1 do 0,2 litra (odvisno ali je bolj relacijska vo?nja ali vo?nja z veliko pospe?evanji).
A si mel ve? zaporednih kratkih vo?enj preden si do?ivel lightshow? A si preveril nivo olja s pal?ko (dipstick ) in do katere vi?ine se je ?e povzpelo. Si mel pred kratkim redni servis ali pa bi ga moral imeti?
in ta masina naj bi bla kao ful sparovcek..ma ja ..seveda sam zato k je VW...sej se autobild ne berem vec ker v njihovih testi je itak sam nemec oh in sploh ostalo pa ni za nikamor...
Je ?parov?ek, ?e ga vozi? zmerno, ko ga pa vozi? bolj dinami?no al pa tera? na AC pa pa? te?e notri in to konkretno.
Verjetno je bistvo da jo VOZI? a ne .... 3/4 folka kupuje dizla ker je "moderen" in mal pije, in da se potem hvali po celemu svetu da mu pije 5,5litra ko gre 2x na leto na morje ....evo jutri ga pi?imo v BG, mislim da z 1.2 TSI golf VI, ker gremo pozno bom jest vozil da bomo v cca. 4-5h dol...pa da vidimo kolk pije, ra?unam na 10l+
?e ga bo? gnal, da pride? v 4 urah stavim na 11-12 litrov/100km
Ne vle?t skozi cev, ker bo? slej ko prej potegnu teko?ino v usta. Raje naredite takole pa ne bo treba ni? vle?t al pa cuzat: Vzame? dovolj dolgo cev, daje konec ni?je od nivoja kolk ho?e? ven potegnit. Nato to cev potopi? v lavor?ek in jo napolni? z vodo tako, da v cevi ni ve? zraka. Zama?i? oba konca cavi s prstoma nato dr?i? tisti konec cevi, kjer ho?e?, da gre ven ni?je od odprtine hladilnika, ta drugi konec pa hitro vtakne? v odprtino hladilnika tako, da prst zadnji trenutek odmakne? in seveda porine? cev, dovolj globoko, da ne bo potegnila zrak ampak teko?ino. Potem odmakne? ?e drugi prst in zadeva more te?i ven.
Se pravi nobenega cuzanja in nobene nevarnosti za zastrupitev le uporaba fizike in hidrodinamike s pomo?jo natege.
Ja seveda pri teh prevo?enih km se lahko zgodi marsikaj, ?al pa meni avto cukne pri cca 1800 obratih v tretji prestavi ali ?etrti in to mi dela ?e od prvega dne. Sprva je bil zgodba da se mora avto malo ute?i. Skratka sranje! Govoril sem ?e z dvem lastnikom enakega motorja in imasta podobne te?ave, tako da je to o?itno bolezen tega motorja vgrajeneg v 6-ke..
Huh, glej jaz mam tak motor in na za?eku sem imel te?ave tudi s cukanjem a so se na gami zelo potrudili okrog tega najprej z novim SW-jem poleg tega pa ?e z ro?nim u?enjem vbrizgalnih ?ob. Tu je bilo kar nekaj odstopanja in po u?enju je bilo normalno.
Poleg tega vsak drugi tank dam ?e dva zama?ka aditiva Megasel kot preventivo.
Zaenkrat sem zadovoljen glede tega se je pa treba zavedat ne?esa - tile motorji so nastavljeni zelo na meji, da bi dosegli ?im ve?je var?evanje tako, da malo ni prava me?anice oziroma ni ?ist optimalno delovanje lahko pocuka.
Ma sej ve? tolk k je te?ko dose?t z dieslom porabo 5,4 tolk te?ko je z 2,5 litrskim bencinarjem 8,5
Sem pa tedva primerjla zato, da imata vsaj podobne zmogljivosti - ve? kako je pr men, v?e? mi je, da lahko z nizko porabo ?param, ampak da bi pa zato moral trpet z mlin?kom pod pokrovom mi pa na kraj pameti ne pade
aja pa govorim za nov avto, kot sem tudi napisal - rabljeni je pa itak loterija al je bencinar al pa diesel, le da se pri dieslu lahko naserje? za ve?je dnarje.
Lej stari ti to ne razume?...?parat je treba pa naj stane koker ho?e
P.S. navorniki prosim ne mi zamerit ...mal heca mora bit
Ti se kr heci sam kakor zdele LPG dra?ijo kmal ne bo ve? sme?no
?e kupuje? nov avto je res vpra?anje kaj se spla?a
recimo Mazda 6 2,5 benz + LPG 170KM pride cca 500? ve? kot diesel 2,2 163KM - s tem denarjem se glih pokrije razlika v dra?jih servisih za diesla do 120.000km.
Po dana?njih cenah goriv na petrolu pride stro?ek na 120.000km
za 2,5 + LPG
po uradnih podatkih je me?ana poraba 8,5l/100km. Poraba LPG, ja je vsaj ?e pol litra ve? + minimalno ?e pol litra bencina na 100km.
Stro?ek je torej 8490? za LPG + 760? za benz = 9250?
2,2 diesel ima porabo 5,4l/100km kar pomeni stro?ek 7880?
Tole kar sem napisal ni kreganje ampak le kot informacija oziroma goli stro?kovni obra?un.
sranje, to so hude cifre sam za gorivo...jebote, s tem denarjem lahko kupis novo mazdo 6
Kriza ne, ko za?ne? enkrat tole prera?unavat
A te ?e z ne?em "razveselim" - ?e bi ti mal mirkal in ker ima? relacijsko vo?njo bi lahko ?e kak liter manj v povpre?ju skuru... po dana?njih cenah nafte bi to blo ?e dodatne 3 jurje ? profita
Majstori, a lahko en dejansko zra?una kolk je razlike ?e fura? dizla in bencinarja na 20kkm, sto?ek goriva in servisa in pote, ?e oceno kolk je te?av pri enem in drugem.
?e ma? tolk majhen avto bore malo in se ne spla?a - sploh diesel za male mlin?ke je kr ena modna pogruntav??ina.
Bolj pa ko avto raste in ratuje te?ji pa se zgodba za?ne obra?at dieslom v prid.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej si si sam odgovoril - prej si vozil po regionalkah, kjer se hitrost giblje povpre?no 90km/h na AC pa vsaj 30km/h ve? - Pri meni je to vsaj liter razlike. Pri 90km/h je BC nekje na 5l/100km pri 120km/h pa na 6l/100km.
Pa ?e beseda dve o Felaciji
SDi ima 68KM kar pomeni realen top speed maksimalno 160km/h in tudi ?e si jo do konca ?gal poraba pri tej hitrosti ne more prese?t 7,5 litrov. Ker seveda se ne da skoz do konca ?gat je pol to ?ist realen podatek kot ga navaja?. Da pa avto ni mel niti tone lastne te?e oziroma 500kg manj kot Mazda je pa tud podatek zakaj tolk nizka poraba.
Ajvar ti tud nisi ve?ino kilometrov naredu po AC-jih, ker predno pride? na AC naredi? vsaj 25km po regionalki, kjer je poraba najbolj optimalna. ?e bi bil vsak dan 3/4 ?asa na AC-jih tako kot jaz pa seveda, da se pelje? nekje 140km/h si upam trdit, da bi bil na porabi 9,5.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani