YavarYe X6V6 677
Prebral sem, da je Pelko zamenjal lokacijo z 2014. Bi lahko kdo napisal naslov ali zacahnil na gmaps, ker nikjer ne najdem podatka?
Hvala.
cca 100 metrov zra?ne linije stran kot prej, poleg vrtca, oziroma ob glavni cesti skozi senico, ne more? falit, poleg je li?ar LakTom.
No pa da vpra?am ?e tukaj. Sem fri?ni lastnik mazde 6, diesel 2005 letnik, 127000km. Prikazovalnik goriva mi ?e zmerom ka?e rezervo, ?eprav sem ga tankal za 20 L. V ?em je te?ava? Vam je kaj znano? Kaj storit?
Hvala za odgovor in lp
David
Tankaj polnega, pa bo? videl ?e je kaj spremembe, koliko ti ka?e ?e domet.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Razlika je v loputi za gas in elektroniki.
Stareja? ima klasiko zajlo za gas nova pa elektriko in je "bolj" ekolo?ka in hkrati bolj gnila.
Na relaciji ja, v mestu pa ne...potem je pa kompromis, kar rabi?. Verjamem, da se avto do avta razlikuje, tudi ?e ima iste lipicance...vse je odvisno od na?ina vo?nje...lahko je zamorjen....
Tole zamorjeno so tud mal bu?e, to je blo v?asih v ?asih fegazerjev, zdej ni vredno besed.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...
Tole "odpiranje" turbine, si jaz predstavljam samo pri obnovi al pa da raznese kak?en ventilator v njej, med vo?no mora biti zaprta druga?e ne dela, vsaj kolikor se jaz spoznam.
Sem pa imel mo?nost peljati 6k prve generacije 2.0 in 6ko druge generacije in mirne du?e napi?em da je druga generacija BRITOF, truplo na dveh kolesih, v primerjavi z staro.
Pa ?e en detajl, registracija, je za 2.0 in 2.5 popolnoma enaka, ok odvisna od opreme, samo OSNOVA je ENAKA, pa sigurno 2.5 porabi manj kot 2.0, na isti poti, ker se manj matra, pa ima sam0 cca 25 konjev ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Poglej ce ti kje cev od luft filtra pusca.
prej ni nikjer pisalo da mu obrati nihajo.
Torej cev med filtrom in lputa gasa in lambda sonda so lahko vzrok, mog?e ?a kaka cevka, po?ena in pu??a, ki je nataknjena na katerkol priklju?ek na sesalnem kolektorju.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
In to je ????
?teka ti loputa za gas, treba jo je spucat pa bo mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Mah kaj pa kondenz ki se bo nabiral na cevi ?
Verjemi, ?e zadnja stekla odpre? za par milimetrov bo? re?en vsega, res da potem malo ?umi, samo se pa kanta ohladi da res ni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
V?igalne tuljave so kar problem pri hondah, lahko da je tud to.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Cev med zra?nim filtrom in loputa za gas je nekje pretrgana.
Ko pa ga pohodi? do daske pa dela tako kot mora, je tako ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Lambdo preveri, zna bit to, ker sem ?e imel take primere.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
imv - pred motorjem desno spodaj ena valjasta zadeva.
Ne bluzi to je levo proti hladilniku vode na visoko tla?ni ?rpalki,?e stojo? pred avtom(tam kot se ?raufa)
kak?no funkcijo pa ima ta zadeva pa kolk evr?kov pride taka zadeva
Regulira tlak nafte v prostem teku. Ko ti naslednji? ugasne daj malo gasa pa bo tokj zalaufala, ko pa ga bo? spustil pa crknila, dejansko ima? en beden i-stop sistem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
4je vijaki pokriti s plastiko pri nogah. Thats all
Kje si ti to najdu ?
Sta dva hakla ki ju samo z roko premake? in cel sedalni del se dvigne brez vijakov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.
Hvala za pomo?.
Napako ka?e ?e so vrednosti ven iz predpisanih-dolo?enih vrednosti ali pa ?e teh vrednosti sploh ni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Senzor pretoka zraka in-ali lambda.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Zna bit napenjalec zobatega jermen in je mogo?e odmi?na za kak zob zamaknjena, in ne prdne, pa pol tud slab?e vle?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Vibracije, kar manjka, je v filtru, ne se sekirat, kot da se ni zgodilo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Lej Majes je ?ef, jur?ek pa mehanik, ne vem kako se lahko meni? z enim al samo drugim, ?e delata 3 metre narazen.Kolk ste pa dali pri 'Majesu' za redni servis za ?estko, 2.2 motor?
Ura dela po ceniku + moj materijal, je cca 110?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Pejd na servis, mogo?e si eden tistih ki bo oziroma ?e ima te?ave z volanom, ki sam zavija kamor mu pa?e in ne kamor ho?e? ti.Po tem ko je ZMAJ pelal avto na servis in je tudi sam opazil, da avto avto vle?e v desno (sam sem ?e prej) sem danes peljal na optiko.
Optika vse OK kar pa se je ugotovilo, je da, ko avto v?ge? se volan sam (precej hitro) obra?a v desno. Ko je avto na tleh tega ne opazi? ravno (pa? 1,5t naredi da se ne obrne), ko pa je bil na tistih kro?nikih se je pa res dobro sukal.
Poleg EGR ventila sedaj ?e to...se komu sanja kaj bi to blo?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
sploh niso drage. Za tvojega navornika je 400?+ ena.sicer je offtopic ampak imam na alfi podobne problem (no ze kaksen mesec je nisem vidu ker je pri doktorju), obe lambdi sta fuc, sicer avto lepo dela sam ne maram da vsak mesec zbrisem check engine lucko...
a se da dobit univerzalni lambdi (pre-cat pa drugo tud) al morata biti obvezno original?
original ena stane dobrih 100 eur...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Napisano
Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani