?ak mal Peugeot 307 je kar precej ve?ji kot Mazda 2. Mazda 3 je v istem razredu kot 307-ka al pa Golf, Fokus, Megane ipd.
Druga? pa moram re?i, da po enem tednu uporabe nove Mazde 2 sem bil tud z bencinarjem izredno zadovoljen kar se porabe ti?e - sicer je bila bolj relacija pa ni? prehitevanja, ker pa? s tem avtom je to ?e kar kaskadersko ravnanje je bila poraba 5.9l/100km
To se dogaja pozimi vsem, ki imamo avtomobile zunaj oziroma se ne preluftajo v kaki topli gara?i. V avto pozimi prinese? ogromno vlage in ta vlaga na mrzlih povr?inah zmrzne.
Turbina nima ON/OFF funkcije, tako da tole ne bo dr?alo ima pa elektronika varovalni na?in delovanja in ne pusti, da bi mrzel motor poteral sploh zdejle pozimi. Nekako se to vidi, da vto ne pospe?uje tako kot si navajen, ?e motor ni dovolj ogret. To je normalno in namenjeno ohranjanju motorja.
A je kak?en poseben razlog, da izklaplja? klimo? Vse je avtomatika in tudi klima se temu prilagaja pa al je zunaj vro?e al pa je minus. Jaz imam klimo tako polet kot pozim vedno na auto in to se mi zdi ?e najbolj?a re?itev.
torej ?e je zunaj manj kot 5C webasto torej greje(se vklopli)?
gretje postopno izvi?ujem, seveda mi ja logi?no, da tudi ?e je avto mrzel, ne bom nastavil temp na 29C, ker ne more gret na tolik?no temp.
Gretja ne rabi? ni? vi?at, ker ravno to je smisel avtomatike. Nastavi na 21°C in zadevo bo ?imprej spravila temperaturo na to vrednost. Tudi, ?e zvi?uje? na 25, 26 ali ve? ne bo ni? pomagalo, da bo prej pri?lo na ?eleno temperaturo 21°C.
nastavi na avtomatiko, nastavi ?eleno temperaturo (glede na to, da notri ne sedi? v kratkih hla?ah in kratkih rokavih ve? kot 22°C ni smiselno) in preveri ali bo kaj bolje.
Dej probaj raje dobit ekvivalentno termi?no varovalko in jo zamenjat namesto te ?ice. Varovalke so vedno name??ene z namenom, da se ne naredi ?koda kjer ni predvideno. Ker, ?e ti bo odpizdilo, kje drugje bo? imel bistveno ve? ?kode, kot si zdele prihranil.
zdej ma? itak prakso kako se to naredi in dodat eno varovalko zraven ti bo verjetno res ma?ji ka?elj.
To se ti lahko tud na jeklenih zgodi, ?e posebej ?e se malo ?pila? na snegu. Notranji del feltne zajame sneg, ki nato ostane samo na enem koncu feltne in deluje kot ute?. ?e pono?i to ?e zmrzne ima? lahko naslednji dan filing da ti bo pri 110km/h vsa kolesa odtrgalo. Re?itev: spuci feltne tud iz notranje strani al pa zapel avto v toplo gara?o in po?aki, da se odtajata led in sneg na feltni.
Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.
Je***emo*aa*tr pa vulkanizerji. Mamu jim. In servisom. to zategujejo, kot da bi blo za zmer. Pol pa du?o spusti?, ko gume menja?. grrr
Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal.
?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.
Ali ima res tako malo mazd 6 (2002-2006) vgrajen ESP? Ko gledam po tujih straneh ima ESP skoraj vsaka m6, pri nas je pa to prej izjema kot pogoj.... ali se motim?
Hvala.
Ne, prav ima?... pri nas je uvoznik zahteval tako opremo brez ESP, da bi bili modeli cenej?i. Tako ima ESP pri 121KM dieselci le pri opremi Evolution. Pri 136KM pa mislim, da je vklju?en ?e pri opremi TE in seveda navzgor.
Za ESP res ne vem. Moja ga ima.
?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.
Najbol simpl je ce ubavi? bencinarja in teh te?av sploh ni.
Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor.
Sploh ne gre za zana?anje. V keslu je blo vsaj 10 litrov - glede na tankanje.
Sicer ne vem kako zgleda znotraj tanka, ampak glede na simptome bi bilo lahko, da je odjem goriva nastavljen previsoko ali pa da je kaj zvito in ne potegne nafte, ?e je ta prenizko.
Kako strm pa je ta klanec? A ?e se vozi? po ravnem pa teh te?av ni in lahko pokuri? tudi teh 10 litrov goriva?
?e je to problem tega, da je klanec pa? predolg in po?asi gorivo zleze v zadnji del kestla bo verjetno to konstrukcijska te?ava in ti ne bo preostalo drugega kot, da bo? tankal prej, ker ?e bo? preve?krat ostal brez goriva bo? uni?il visokotla?no pumpo saj se le ta ma?e s samim gorivom in ?e ga zmanjka se bo enkrat zgodilo, da bo ribnila.
Ubistvu smo ugotovili, da ni ?u?mar, je pa verjetno edini ?alabajzer, ki bi mu brez zadr?kov dal avto za poservisirat - sam baje se neki dieslov izogiba :ne vem:
Kupi ene ?enska novo M6 MPS in jo pripelje prvi? na servis po 60 kkm ker nekaj ?udno ropota v motorju in NI crknila ne turbina in ne noben le?aj v motorju ampak ?ponar ki napenja verigo odmi?nih gredi.
Si predstavljate 60 kkm brez kontrole in menjave olja pri navornikih ?
Pa MPS-k ima servis na 15 kkm in ne na 20 kkm !
Zgornje lahko potrdijo na gama servisu v BTC.
A je to mrbit celo ta srebrna LJ-30... Sem jo v?erja videl na dvori??u na?e firme in jo je vozila ena priletna koka, po?trihana na blond. Glede na pojavo voznice bi rekel, da sodi v profil napisanega
no, v?eraj zve?er je mehanik dobil dol turbino in kaj ugotovi...da me je tip po?teno nategnil, je rekel, da ?e vsi vijaki niso bili pritrjeni na turbini, vse zlepljeno (tudi izolirpant), pa? narejeno skup->samo da gre...
kolega mi je rekel, da naj premislim, ?e ga bom to?il??? a kdo ve kaj o tem?
jezen pa sem jezen...kupljen pri zasebniku->po 2 mesecih in pol in 2500 kilometrih izdahnil
ima kdo izku?nje tudi o tem???
Tole pa je bil oreng nateg in nekako bo? moral ukrepat. Poskusi od njega dobiti denar za popravilo turbine, ?e pa ne pa bo treba z odvetniki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ak mal Peugeot 307 je kar precej ve?ji kot Mazda 2. Mazda 3 je v istem razredu kot 307-ka al pa Golf, Fokus, Megane ipd.
Druga? pa moram re?i, da po enem tednu uporabe nove Mazde 2 sem bil tud z bencinarjem izredno zadovoljen kar se porabe ti?e - sicer je bila bolj relacija pa ni? prehitevanja, ker pa? s tem avtom je to ?e kar kaskadersko ravnanje je bila poraba 5.9l/100km
Povezava za deljenje
Deli na druge strani