Boss this is Slovenia.....kjer uporabnik neprimerno uporablja avto....
Vem, da se da na to zgovarjat samo, ?edalje te?je, ker se v dobi interneta informacije ?irijo neomejeno. Zelo hitro se najdejo podatki, ki jih spretni odvetnik lahko lepo izkoristi.
Pametni servis bi opozoril uporabnika na mo?nost zama?enega cedila in na uporabnikovo ?eljo izvedel ?i??enje in to tudi zabele?il v servisno knjigo. Seveda bi ?i??enje tudi zara?unal. Tako bi bili kriti in eni in drugi - zdej pa kolk je volje s strani servisa, da vpelje tak sistem je pa pa? druga zadeva. Samo ?e ne opozarjajo strank in je napaka pogosta ter znana imajo odvetniki precej mo?i.
Slu?ajno imam vpogled v neko zadevo zlorab in o?itno bo o?kodovanec na komaj verjetni malenkosti dobil to?bo saj je v postopku proti podjetju ?ibkej?a stranka in s tem veliko bolje za??itena.
jaz od 0km pa do zdaj (255.000km) sem vedno samo na uradnem servisu pa mi je mal manjkal, da tudi meni zariba...
Ampak, ?e je to tako a je potem to tudi izto?ljivo? Servisi namre? vedo, da se sito ma?i in ?e niso prepre?ili napake za katero vedo, da lahko obstaja na?eloma lahko zadevo izto?i? - sploh, ?e redno servisira? avto na servisu in na?eloma kot uporabniku ti ni treba vedet za tehniko in delovanje.
Ni? ne trdim, se samo spra?ujem saj gre v tem primeru lahko tudi za stvarno napako, ker sistem ne deluje tako kot je predvideno, da bi moral delovati.
Zaradi "malenkosti" kot je zama?eno cedilo motor zariba in ?e to ni oreng okvara pa ni? no?em.
Dr?i, samo to je napaka zaradi pomanjklivega vzdr?evanja - pa s tem ne mislim uporabnika ampak predvsem servisa, ki opravlja redni servis. ?e pa servisira? izven poobla??encev oziroma sam doma in tega ne naredi? pa pa? boh pomagaj. :ne vem:
Do tega sem tudi jaz pri?el, da mazdini dizli niso bogve kaj. No mogo?e so novi 2.2 kaj bolj?i..
Ja kaj pa pri?akuje?? 500.000 prevo?enih km brez napak? :ne vem:
Ne vem, ampak razen tega ventila, tistih podlo?k, kak?no zama?eno cedilo pri nekaterih modelih in to je to.
Pri drugih firmah, ma? vsega: od crknjenih turbin, uni?enih injektorjev, zaribanih visokotla?nih pump, motor,ki pade v uberture, ker potegne olje itd itd.
Ne vem no ampak pri motorjih, ki gredo ?ez 200,250kkm pri tem, da ne poznamo zgodovine prej?njega lastnika niti nismo ziher, ?e je kilometra?a prava res ne mormo pri?akovat, da bo vse tipi topi - to ni ne pri Audiju, ne BMW-ju in ne pri Me?ki.
Glej ga no spet gleda? ?e o?je kot fijakerski konj. To ni problem diesla to je problem rabljenega avtomobila, kjer prakti?no nikoli ne more? to?no vedeti kaj si kupil. Naserje? se pa lahko al z dieslom al pa z bencinarjem, al z Mazdo al pa z Renaultom. ?e se je pa nekdo ?e dodatno potrudil, da te naserja je pa to ?e tok la?je.
in kaj imas zdej dodatno?a to si zdej na tej mazdi naredu ali na presnji?
Na prej?nji... za tole sem se pa ?e pred lani pozanimal pa so bli neki nesigurni, ker takrat ?e niso nobene predelalil pa sem jim rekel naj si kr vzamejo ?as pa naj se u?ijo - sam ne na moji
No, jaz sem vpra?u na servisu, ko sem to prvi? sli?al, kaj je to, pa mi je na COSMOSu reku, da je to dodatno gretje in da ni od firme webasto. Sem samo posredoval servisno informacijo.
OK, ?e po njihovo ni od Webasta, a so ti pol vsaj rekli od kere firme je ?e bolj zanimivo pa je, da so meni na slovenskem Webastu delali nadgradnjo sistema in so se kar strinjali, da je grelec njihov.
Jaz sem eden izmed tistih, ki ga imamo vgrajenega... lu?ko vklopi lu?i ?ele par sekund po tem ko motor za?tarta (kar je zelo dobro v primerjavi s kakimi fiati in vw-ji ki imajo avtomatske lu?i), poleg tega mi pa ?e avtomatsko vklopi ?tiri ?migavce kadar prestavim v rikverc (brez ?kljocanja). Po zakonu pri nas naj bi baje vedno moral imeti to vklopljeno med rikvercanjem
Ne vem ?e ?ist dr?i... ker pri bo?nem parkiranju v rikverc bi moral imeti vklopljen samo desni ?migavec.
Na kolk dolgem ro?aju? Raj mu povej v Nm, da ne bo zmede in to je res cca 110Nm oz iroma 11kg na koncu en meter dolgega ro?aja klju?a. Se pravi, na original klju?u za menjavo koles, ki ga ima? v avtu in je dolg cca 25cm mora? pritisniti s te?o cca 44kg, da je dovolj zategnjeno.
Hvala "MIHE", to je dobra informacija, se pravi da je treba to popravit, saj je avto ?e v garanciji.
Pri meni tudi delujejo popolnoma normalno. A si slu?ajno s ?im mazal ?ipo, recimo kak?en nano premaz pa si namazal preko dela ?ipe kjer je senzor, ker tak premaz lahko precej zmede delovanje senzorja in je to tudi kot opozorilo napisano v samih navodilih.
?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.
In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.
In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).
In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.
Lol moj biv?i 100NX pri 240.000km jih tudi ne rabi menjati ker prakti?no ne pije olja. Jaz ne vem Siruius kak?ne teflone ima tvoja znamka? Malo za ?alo, malo za res.
Prav dobre ziher ne, ker niti Mazda niti prej Kia niti pribli?no nista pili olja in to pri precej ve? kot 120.000km. Druga zgodba je bil pa Peugeot tko da
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vem, da se da na to zgovarjat samo, ?edalje te?je, ker se v dobi interneta informacije ?irijo neomejeno. Zelo hitro se najdejo podatki, ki jih spretni odvetnik lahko lepo izkoristi.
Pametni servis bi opozoril uporabnika na mo?nost zama?enega cedila in na uporabnikovo ?eljo izvedel ?i??enje in to tudi zabele?il v servisno knjigo. Seveda bi ?i??enje tudi zara?unal. Tako bi bili kriti in eni in drugi - zdej pa kolk je volje s strani servisa, da vpelje tak sistem je pa pa? druga zadeva. Samo ?e ne opozarjajo strank in je napaka pogosta ter znana imajo odvetniki precej mo?i.
Slu?ajno imam vpogled v neko zadevo zlorab in o?itno bo o?kodovanec na komaj verjetni malenkosti dobil to?bo saj je v postopku proti podjetju ?ibkej?a stranka in s tem veliko bolje za??itena.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani