Ja seveda pri teh prevo?enih km se lahko zgodi marsikaj, ?al pa meni avto cukne pri cca 1800 obratih v tretji prestavi ali ?etrti in to mi dela ?e od prvega dne. Sprva je bil zgodba da se mora avto malo ute?i. Skratka sranje! Govoril sem ?e z dvem lastnikom enakega motorja in imasta podobne te?ave, tako da je to o?itno bolezen tega motorja vgrajeneg v 6-ke..
Huh, glej jaz mam tak motor in na za?eku sem imel te?ave tudi s cukanjem a so se na gami zelo potrudili okrog tega najprej z novim SW-jem poleg tega pa ?e z ro?nim u?enjem vbrizgalnih ?ob. Tu je bilo kar nekaj odstopanja in po u?enju je bilo normalno.
Poleg tega vsak drugi tank dam ?e dva zama?ka aditiva Megasel kot preventivo.
Zaenkrat sem zadovoljen glede tega se je pa treba zavedat ne?esa - tile motorji so nastavljeni zelo na meji, da bi dosegli ?im ve?je var?evanje tako, da malo ni prava me?anice oziroma ni ?ist optimalno delovanje lahko pocuka.
Ma sej ve? tolk k je te?ko dose?t z dieslom porabo 5,4 tolk te?ko je z 2,5 litrskim bencinarjem 8,5
Sem pa tedva primerjla zato, da imata vsaj podobne zmogljivosti - ve? kako je pr men, v?e? mi je, da lahko z nizko porabo ?param, ampak da bi pa zato moral trpet z mlin?kom pod pokrovom mi pa na kraj pameti ne pade
aja pa govorim za nov avto, kot sem tudi napisal - rabljeni je pa itak loterija al je bencinar al pa diesel, le da se pri dieslu lahko naserje? za ve?je dnarje.
Lej stari ti to ne razume?...?parat je treba pa naj stane koker ho?e
P.S. navorniki prosim ne mi zamerit ...mal heca mora bit
Ti se kr heci sam kakor zdele LPG dra?ijo kmal ne bo ve? sme?no
?e kupuje? nov avto je res vpra?anje kaj se spla?a
recimo Mazda 6 2,5 benz + LPG 170KM pride cca 500? ve? kot diesel 2,2 163KM - s tem denarjem se glih pokrije razlika v dra?jih servisih za diesla do 120.000km.
Po dana?njih cenah goriv na petrolu pride stro?ek na 120.000km
za 2,5 + LPG
po uradnih podatkih je me?ana poraba 8,5l/100km. Poraba LPG, ja je vsaj ?e pol litra ve? + minimalno ?e pol litra bencina na 100km.
Stro?ek je torej 8490? za LPG + 760? za benz = 9250?
2,2 diesel ima porabo 5,4l/100km kar pomeni stro?ek 7880?
Tole kar sem napisal ni kreganje ampak le kot informacija oziroma goli stro?kovni obra?un.
sranje, to so hude cifre sam za gorivo...jebote, s tem denarjem lahko kupis novo mazdo 6
Kriza ne, ko za?ne? enkrat tole prera?unavat
A te ?e z ne?em "razveselim" - ?e bi ti mal mirkal in ker ima? relacijsko vo?njo bi lahko ?e kak liter manj v povpre?ju skuru... po dana?njih cenah nafte bi to blo ?e dodatne 3 jurje ? profita
Majstori, a lahko en dejansko zra?una kolk je razlike ?e fura? dizla in bencinarja na 20kkm, sto?ek goriva in servisa in pote, ?e oceno kolk je te?av pri enem in drugem.
?e ma? tolk majhen avto bore malo in se ne spla?a - sploh diesel za male mlin?ke je kr ena modna pogruntav??ina.
Bolj pa ko avto raste in ratuje te?ji pa se zgodba za?ne obra?at dieslom v prid.
?ak mal Peugeot 307 je kar precej ve?ji kot Mazda 2. Mazda 3 je v istem razredu kot 307-ka al pa Golf, Fokus, Megane ipd.
Druga? pa moram re?i, da po enem tednu uporabe nove Mazde 2 sem bil tud z bencinarjem izredno zadovoljen kar se porabe ti?e - sicer je bila bolj relacija pa ni? prehitevanja, ker pa? s tem avtom je to ?e kar kaskadersko ravnanje je bila poraba 5.9l/100km
To se dogaja pozimi vsem, ki imamo avtomobile zunaj oziroma se ne preluftajo v kaki topli gara?i. V avto pozimi prinese? ogromno vlage in ta vlaga na mrzlih povr?inah zmrzne.
Turbina nima ON/OFF funkcije, tako da tole ne bo dr?alo ima pa elektronika varovalni na?in delovanja in ne pusti, da bi mrzel motor poteral sploh zdejle pozimi. Nekako se to vidi, da vto ne pospe?uje tako kot si navajen, ?e motor ni dovolj ogret. To je normalno in namenjeno ohranjanju motorja.
A je kak?en poseben razlog, da izklaplja? klimo? Vse je avtomatika in tudi klima se temu prilagaja pa al je zunaj vro?e al pa je minus. Jaz imam klimo tako polet kot pozim vedno na auto in to se mi zdi ?e najbolj?a re?itev.
torej ?e je zunaj manj kot 5C webasto torej greje(se vklopli)?
gretje postopno izvi?ujem, seveda mi ja logi?no, da tudi ?e je avto mrzel, ne bom nastavil temp na 29C, ker ne more gret na tolik?no temp.
Gretja ne rabi? ni? vi?at, ker ravno to je smisel avtomatike. Nastavi na 21°C in zadevo bo ?imprej spravila temperaturo na to vrednost. Tudi, ?e zvi?uje? na 25, 26 ali ve? ne bo ni? pomagalo, da bo prej pri?lo na ?eleno temperaturo 21°C.
nastavi na avtomatiko, nastavi ?eleno temperaturo (glede na to, da notri ne sedi? v kratkih hla?ah in kratkih rokavih ve? kot 22°C ni smiselno) in preveri ali bo kaj bolje.
Dej probaj raje dobit ekvivalentno termi?no varovalko in jo zamenjat namesto te ?ice. Varovalke so vedno name??ene z namenom, da se ne naredi ?koda kjer ni predvideno. Ker, ?e ti bo odpizdilo, kje drugje bo? imel bistveno ve? ?kode, kot si zdele prihranil.
zdej ma? itak prakso kako se to naredi in dodat eno varovalko zraven ti bo verjetno res ma?ji ka?elj.
To se ti lahko tud na jeklenih zgodi, ?e posebej ?e se malo ?pila? na snegu. Notranji del feltne zajame sneg, ki nato ostane samo na enem koncu feltne in deluje kot ute?. ?e pono?i to ?e zmrzne ima? lahko naslednji dan filing da ti bo pri 110km/h vsa kolesa odtrgalo. Re?itev: spuci feltne tud iz notranje strani al pa zapel avto v toplo gara?o in po?aki, da se odtajata led in sneg na feltni.
Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.
Je***emo*aa*tr pa vulkanizerji. Mamu jim. In servisom. to zategujejo, kot da bi blo za zmer. Pol pa du?o spusti?, ko gume menja?. grrr
Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal.
?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Huh, glej jaz mam tak motor in na za?eku sem imel te?ave tudi s cukanjem a so se na gami zelo potrudili okrog tega najprej z novim SW-jem poleg tega pa ?e z ro?nim u?enjem vbrizgalnih ?ob. Tu je bilo kar nekaj odstopanja in po u?enju je bilo normalno.
Poleg tega vsak drugi tank dam ?e dva zama?ka aditiva Megasel kot preventivo.
Zaenkrat sem zadovoljen glede tega se je pa treba zavedat ne?esa - tile motorji so nastavljeni zelo na meji, da bi dosegli ?im ve?je var?evanje tako, da malo ni prava me?anice oziroma ni ?ist optimalno delovanje lahko pocuka.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani