Jaz sem eden izmed tistih, ki ga imamo vgrajenega... lu?ko vklopi lu?i ?ele par sekund po tem ko motor za?tarta (kar je zelo dobro v primerjavi s kakimi fiati in vw-ji ki imajo avtomatske lu?i), poleg tega mi pa ?e avtomatsko vklopi ?tiri ?migavce kadar prestavim v rikverc (brez ?kljocanja). Po zakonu pri nas naj bi baje vedno moral imeti to vklopljeno med rikvercanjem
Ne vem ?e ?ist dr?i... ker pri bo?nem parkiranju v rikverc bi moral imeti vklopljen samo desni ?migavec.
Na kolk dolgem ro?aju? Raj mu povej v Nm, da ne bo zmede in to je res cca 110Nm oz iroma 11kg na koncu en meter dolgega ro?aja klju?a. Se pravi, na original klju?u za menjavo koles, ki ga ima? v avtu in je dolg cca 25cm mora? pritisniti s te?o cca 44kg, da je dovolj zategnjeno.
Hvala "MIHE", to je dobra informacija, se pravi da je treba to popravit, saj je avto ?e v garanciji.
Pri meni tudi delujejo popolnoma normalno. A si slu?ajno s ?im mazal ?ipo, recimo kak?en nano premaz pa si namazal preko dela ?ipe kjer je senzor, ker tak premaz lahko precej zmede delovanje senzorja in je to tudi kot opozorilo napisano v samih navodilih.
?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.
In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.
In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).
In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.
Lol moj biv?i 100NX pri 240.000km jih tudi ne rabi menjati ker prakti?no ne pije olja. Jaz ne vem Siruius kak?ne teflone ima tvoja znamka? Malo za ?alo, malo za res.
Prav dobre ziher ne, ker niti Mazda niti prej Kia niti pribli?no nista pili olja in to pri precej ve? kot 120.000km. Druga zgodba je bil pa Peugeot tko da
Ampak pravi, da zajebava samo ob pri?gani klimi. Torej bi bilo treba iskat v tej smeri, ker ne verjamem, da bi kompresor klime imel tolk vpliva na motor ozroma, da bi pri vklopu kompresorja klime zaradi tega zadeva cukala.
halo kolk ste zapeli za to pa sej noben ne govori o tem, da morate cincat - ?tos je samo v tem, da se pa? da vozit tudi z manj kot 6 litri oziroma celo manj kot 5 litri, ?e bi se ?lovek to zahotel oziroma bi se vozil po ustreznih cestah.
Saj pravim, DA SE, ampak je to le za mazohiste in tiste, ki jim je vo?nja muka in vse prehitro kar je nad 100kmh.
Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki...
Ma ti si penzioner, k edin penzionerji ne znajo porabe zni?at
Mal se hecam ampak ni dale? od resnice - po?asna penzionerska pospe?evanja so smrt za ugodno porabo. Najbolje je odlo?no pospe?it do ?eljene hitrosti potem pa enakomerno vstrajat pri tej hitrosti z ustrezno prestavo.
Malo preveri po oblogah na tleh, ?e e kje mokro oziroma fajhtno. V?asih ti lahko te?e notri pa ne ve?. Mo?no je tudi, da ti klima ne deluje in zato ?e toliko bolj rosi po ?ipah.
No sej pol ni panike... ?e nima DPF filtra pol se pokadi zadi. Ampak glede na normalno porabo ni neke panike, da bi blo kej narobe.
Kar se ti?e cvi?ka: osebno ga ne dam notri ampak ppoznam primere, da se vozijo popolnoma normalno. Kvaliteta cvi?ka je danes nekje na ravni kvalitete nafte izpred 5-6 let.
100% biodiesel pa mislim da sploh ne sme? dajati notri - nekje v navodilih to pi?e. Par procentne me?anice z biodieslom pa mislim, da tko al tko ?e dandanes prodajo na pumpah.
js nevem kako vam rata imet tako nizko porabo...js sem najnizjo imel ko sem sel v makedonij in takrat je bilo 6.3l drugac pa nikoli pod 7.0l...trenutno mam 7.4l..morem ocitno na kaksemn tecaj varcne voznje...
Da se pa to ?e vedno ne pomeni vo?nja v stilu starih atejev in babic. Odlo?ni pospe?ki, precej predvidevanja, pravilna varnostna razdalja, da ni treba vsakih 10sekund po bremzi tapkat pa ?e in ?e pa se da vsaj s pol litra manj vozit v povpre?ju. ?e ma? pa ?e kako relacijo in da ne pretirava? z brzino se da pa tud pod 6 litrov peljat. ?e bi Labi peljal v povpre?ju tam nekje 140km/h bi mel porabo z liter ni?jo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O je je -prav od Webasta je. Poglej v cenik od webasta in bo? videl, da je za ?estko samo nadgradnja brez grelca.
http://www.webasto.si/pdf/grelci.pdf
Povezava za deljenje
Deli na druge strani