Skoči na vsebino
Lu?ko
Napisano

Jaz sem eden izmed tistih, ki ga imamo vgrajenega... lu?ko vklopi lu?i ?ele par sekund po tem ko motor za?tarta (kar je zelo dobro v primerjavi s kakimi fiati in vw-ji ki imajo avtomatske lu?i), poleg tega mi pa ?e avtomatsko vklopi ?tiri ?migavce kadar prestavim v rikverc (brez ?kljocanja). Po zakonu pri nas naj bi baje vedno moral imeti to vklopljeno med rikvercanjem :)

 

Ne vem ?e ?ist dr?i... ker pri bo?nem parkiranju v rikverc bi moral imeti vklopljen samo desni ?migavec.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

stiskanje koles
Napisano

stisne?

misli? privije vijake na plati??u?

 

cca 11kg-po ob?utku

 

Na kolk dolgem ro?aju? :hudicek: Raj mu povej v Nm, da ne bo zmede in to je res cca 110Nm oz iroma 11kg na koncu en meter dolgega ro?aja klju?a. Se pravi, na original klju?u za menjavo koles, ki ga ima? v avtu in je dolg cca 25cm mora? pritisniti s te?o cca 44kg, da je dovolj zategnjeno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzor za de?
Napisano

Hvala "MIHE", to je dobra informacija, se pravi da je treba to popravit, saj je avto ?e v garanciji.

 

Pri meni tudi delujejo popolnoma normalno. A si slu?ajno s ?im mazal ?ipo, recimo kak?en nano premaz pa si namazal preko dela ?ipe kjer je senzor, ker tak premaz lahko precej zmede delovanje senzorja in je to tudi kot opozorilo napisano v samih navodilih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MENJALNIK
Napisano

al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas :)

 

sam najprej mora? mal ven vzet preden nalije? notri zato Sirius predlaga injekcijo :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Xenon ?arnice M6
Napisano

zakaj? :) niso bile neposredno udele?eni, ampak ene 2metra bolj zadaj, zapakirane :blush:

 

Aja... se pravi niso bile v trenutku trka v operativnem stanju :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.

 

In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.

 

In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).

 

In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava teflonov na V6 motorju
Napisano

Lol moj biv?i 100NX pri 240.000km jih tudi ne rabi menjati ker prakti?no ne pije olja. Jaz ne vem Siruius kak?ne teflone ima tvoja znamka? :harhar: Malo za ?alo, malo za res. :blush:

 

Prav dobre ziher ne, ker niti Mazda niti prej Kia niti pribli?no nista pili olja in to pri precej ve? kot 120.000km. Druga zgodba je bil pa Peugeot tko da :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nek zvok pri 6
Napisano

no ce smo ze pri zvokih,meni pa ko stsnem sklopko se mi pojavi en zvok kot da neki cvili bi mogoe kdo vedu kaj je?avto ima skoraj 62t km prevozenih..

 

Pa sej si glih kar mel redni servis - pelji ga nazaj pa naj ti pogledajo kaj je to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 5 cuka
Napisano

Ampak pravi, da zajebava samo ob pri?gani klimi. Torej bi bilo treba iskat v tej smeri, ker ne verjamem, da bi kompresor klime imel tolk vpliva na motor ozroma, da bi pri vklopu kompresorja klime zaradi tega zadeva cukala.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 5 cuka
Napisano

Tole bi bilo dobro, da mlao bolje opi?e? tale cukanja.

 

A je to pri konstantnih obratih al je pri pospe?evanju? A je to vsaki? al samo ko je recimo oreng vro?e al pa ko je recimo veliko vlage v zraku.

 

Glede na obrate predvidevam, da je bencinar (kateri motor?)

 

Aja, pa lepo pozdravljen na forumu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 240.000km
Napisano

Teb ?e malo ?re....

 

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 240.000km
Napisano

halo kolk ste zapeli za to :D pa sej noben ne govori o tem, da morate cincat - ?tos je samo v tem, da se pa? da vozit tudi z manj kot 6 litri oziroma celo manj kot 5 litri, ?e bi se ?lovek to zahotel oziroma bi se vozil po ustreznih cestah.

 

Saj pravim, DA SE, ampak je to le za mazohiste in tiste, ki jim je vo?nja muka in vse prehitro kar je nad 100kmh. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 240.000km
Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

 

hehe...Mythbuster Jamie Hyneman bi rekal: Well, there's your problem :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 240.000km
Napisano

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:

 

Ma ti si penzioner, k edin penzionerji ne znajo porabe zni?at :harhar:

 

Mal se hecam ampak ni dale? od resnice - po?asna penzionerska pospe?evanja so smrt za ugodno porabo. Najbolje je odlo?no pospe?it do ?eljene hitrosti potem pa enakomerno vstrajat pri tej hitrosti z ustrezno prestavo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

rosenje ?ip
Napisano

Malo preveri po oblogah na tleh, ?e e kje mokro oziroma fajhtno. V?asih ti lahko te?e notri pa ne ve?. Mo?no je tudi, da ti klima ne deluje in zato ?e toliko bolj rosi po ?ipah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

le?aj
Napisano

No sej pol ni panike... ?e nima DPF filtra pol se pokadi zadi. Ampak glede na normalno porabo ni neke panike, da bi blo kej narobe.

 

Kar se ti?e cvi?ka: osebno ga ne dam notri ampak ppoznam primere, da se vozijo popolnoma normalno. Kvaliteta cvi?ka je danes nekje na ravni kvalitete nafte izpred 5-6 let.

 

100% biodiesel pa mislim da sploh ne sme? dajati notri - nekje v navodilih to pi?e. Par procentne me?anice z biodieslom pa mislim, da tko al tko ?e dandanes prodajo na pumpah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 240.000km
Napisano

js nevem kako vam rata imet tako nizko porabo...js sem najnizjo imel ko sem sel v makedonij in takrat je bilo 6.3l drugac pa nikoli pod 7.0l...trenutno mam 7.4l..morem ocitno na kaksemn tecaj varcne voznje...

 

Da se :blush: pa to ?e vedno ne pomeni vo?nja v stilu starih atejev in babic. Odlo?ni pospe?ki, precej predvidevanja, pravilna varnostna razdalja, da ni treba vsakih 10sekund po bremzi tapkat pa ?e in ?e pa se da vsaj s pol litra manj vozit v povpre?ju. ?e ma? pa ?e kako relacijo in da ne pretirava? z brzino se da pa tud pod 6 litrov peljat. ?e bi Labi peljal v povpre?ju tam nekje 140km/h bi mel porabo z liter ni?jo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.