Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve?
Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve?
Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat?
Pazi, znano je cukanje s tempomatom ?e je malo klanca navzdol. Mora biti ravno prav klanca, da potem malo cukne. Kot da ne bi vedel, al bi al ne bi...
Tisto cukanje o katerem sem pa jaz govoril, je pa malo mo?nej?e, pa pojavi se tudi brez tempomata..Vedno pod 2000 obratov. Nekje okol 1500 - 1700. Saj tako je bilo pri meni.
Po u?enju ?ob je bilo ene 2, 3 tiso? km ok, potem pa spet po starem. Sedaj je ?e skoraj 10 jur?kov km vse ok.
Ferodo so bolj mehke od originalnih (original ratajo s ?asom trde in za?nejo diski tresti,folk misli,da so diski zviti) in malo ve? ?rnega praha je na feltnh.Se pa nikoli ne pregrejejo tudi po velikih spustih.
In kako ve?, da je to zaradi plo??ic in ne diskov? Dokler ne zamenja?, potem ve? :-)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enkrat se morava zmenit, da peljem tvojo en krog. Da vidim, kake so razlike :-)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani