Skoči na vsebino
Vpoklici
Napisano

Pri?lo je pismo od Mazde.

 

Priporo?eno.

 

Pi?e nekako v smislu, da ?e v devetih letih nisem BTjke nikamor tako ruknil, da bi odprlo zra?no vre?o, bodo to naredili oni, samo tja naj jo pripeljem...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ko pla?a? take posege, pri katerih nisi zraven, pa naro?i? raznorazne stvari, pa pre?ivi? ure in ure v avtu in ugiba?, kaj bi lahko bilo, na koncu ugotovi?, da bi te pri?lo bistveno ceneje, ?e bi ubral najdra?jo verzijo: peljal avto na poobla??eni servis, recimo v BTC...

 

Tam so na?eloma v redu, ?e ne naleti? na gospoda Bizgeca, kar pa je malo verjetno, ker je on ened od "vi?jih ?efov". Tako lahko v BTCju pride? kve?jemu do Majesa, ki pa je mojter svojega poklica in bo hitro vedel, o ?em se gre...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Eh, ja, za?nemo po vrsti. 

 

?e cuka samo pri nizkih obratih, pri visokih pa ne, potem ne more biti zama?en filter. Ker ?e je premajhen pretok pri majhnih obratih, je pri ve?jih ?e toliko bolj Torej bi pri ve?jih obratih ?e bolj cukal - ?e bi sploh ?el v visoke obrate.

 

 

A si mogo?e takrat, ko cuka, opazil kak nenavaden dim iz izpu?ne cevi?

 

Ker novodobni dizela?i so se ?e toliko pobencinili, da je prav ?alost. V?asih so delali pri kak?ni spodobni kompresiji, npr. 22:1, zdaj pa so jih spravili na skoraj bencinskih 16:1. Pa v nafto me?ajo solatno olje. Poleg tega imajo v izpu?ni cevi celo znanost in imajo poleg turbine ?e neke ventile za vra?anje izpu?nih plinov v sesalni kolektor in podobno. In ker se zaradi vsega tega nabira precej ve? saj, se vsi ti ventili in lopute in prekati in kaj jaz vem kaj vse za?ne zatikati. In potem je najbolj?e, ?e se odpelje? v BTC in razlo?i? g. Majesu, kaj in kako je na stvari. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5
Napisano

Kolikor vem, Mazda 5 nima ?asije... To je privilegij B-serije. In tudi, ?e je ?asija rejnata, ni take hude panike, ker je ?asija iz precej debelej?ega ?eleza kot karoserija in ne prerjavi tako hitro.

 

Ko pa si ?e omenil bru?enje: nekajkrat so mi ?e ponujali nekak?ne teko?ine, ki naj bi jih samo nasprejal po povr?ini in bi samo o?istilo rjo. Pa neke barve, ki jih lahko kar ?ez rejnato ?elezo barva? in vse lepo za??iti. Sicer je bilo to v kontekstu obnove ?elezne ograje na zunanjem stopni??u, ampak ?elezo je ?elezo, pa ?e je privito na stopnice ali na kolesa. Kako se pa te za??ite obnesejo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tezave po zamenjavi vztrajnika
Napisano

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ne v?ge
Napisano
  dne 26. 3. 2017 ob 11:25 je Tomotoma napisal:

To ni problem, mene samo skrbi da bo auto tm napake pa nebojo najdl potem se bojo pa menjale stvari k se ne rabijo

 

Pri Majesu? Ne, bodi brez skrbi. ?e avto ne dela, bodo napako na?li. Zagotovo. Brez nepotrebnega menjavanja in ugibanja. Majes ve, kaj pomeni pojem "poobla??eni servis" in kako naj bi tak servis delal. In se tega dr?i, pa ?eprav mu g. Bizgec posku?a poru?it vse, kar je Majes naredil. A ta servis vseeno ostaja na nivoju. In brez skrbi, ne bodo ti kos po kos zamenjali pol avta, preden bodo na?li napako.

 

Te?je je, ?e ti ob?asno nekaj nagaja, ko pride? pa na servis, pa vse dela...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ne v?ge
Napisano

Od kod pa si?

 

Lahko tudi avto pride do Pelkota ali pa do Majesa. Sploh, ?e si s Primorske. Cena? 50? je najem prikolice za vleko vozil (v Kromberku, ?e ti uspe, jo dobi? ?e ceneje), potem pa rabi? samo ?e nekoga, ki ima BTjko ali kaj podobnega. Tistemu pla?a? 15? za vinjeto (?e je ?e nima) in 12? za 100 km prevo?ene poti (za nafto), pa mogo?e ?e kak?no pivo vozniku in je to to...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ne v?ge
Napisano

Zakaj ne v?ge, ne vem. In nimam nobeme pametne ideje.

 

Pazi pa pri uporabi start spreja. Zadeva je zelo vnetljiva, zelo eksplozivna in ne prena?a dobro visokih kompresij. Kar pomeni, da pride do klenkanja. Zelo mo?nega klenkanja. Iz izku?enj z gozdarskimi stroji, ki so jih pozimi v?igali na start sprej, vem, da se rado zgodi, da popokajo batni obro?ki. Potem se po?asi za?ne mo?neje kaditi iz izpu?ne cevi, kon?a se tako, da se olje v motorju niti ne menja ve?, ampak se ga samo doliva... Zato previdno s start sprejem pri dizela?ih!

 

Pa eno vpra?anje: pravi?, da je po start spreju avto ?el na obrate vse do rde?ega polja. Je to samo v "zaletu" takoj po v?igu, ali je na teh obratih delal nekaj ?asa? Ker ?e je predoziral start sprej, je lahko motor nekaj sekund delal na polno, ?eprav lahko sploh ni dobil nafte v motor, zato je te?ko dolo?iti, kaj to?no bi lahko bilo narobe...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Uf, toliko predlogov, da se je kar te?ko odlo?iti.

 

Mah, ?e je bilo tole tri, ?tiri leta noter, pa ni zaribalo, zakaj bi ga pa sploh menjal...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

Si bom malo sposodil tole temo.

 

Gre se za 300 kubi?ni zra?no hlajeni bencinski agregat za elektriko. Torej gre motor (tudi mrzel) takoj po zagonu "na obrate". Kak?nih 15 do 20 sekund kasneje pa ga tudi obremenimo.

 

V glavnem ga potrebujem pozimi, ko sneg in ?led potrgata kable. Torej je ve?ina zagonov pri temperaturah okoli 0?C. Agregat pa je postavljen v majhen zidan objekt, ki se ob delovanju hitro segreje. ?e posebej nerodno je speljana izpu?na cev, ki se ob zidu dviga do stropa in nato zavije ven. In ker je dolga in vro?a in ker je agregat zra?no hlajen, se pozimi v desetih minutah prostor segreje na 50?C. ?e pride do izpada elektrike poleti (zaradi udara strele), se prostor segreje tudi preko 60?C (ve? termometer ni imel merilnega obmo?ja..)

 

Originalna navodila pa sem izgubil. Glede na to, da je agregat ?e malo v letih, se niti ni za ?udit.

 

Torej, kak?no olje naj nabu?kam noter, da bo podmazovalo mrzel motor pod polnimi obrati in obremenitvijo, da pa bo ?e vedno podmazovalo motor, ko bo krepko segret v prostoru s 50 in ve? ?C?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vzvod kon?nika
Napisano

?akaj malo. 800 ? za kon?nik volana? Mislim, da si nekaj zgre?il. Ali ni govora o kon?niku volana ali pa si zgre?il cifro. Mogo?e je 80? vse skupaj z menjavo in optiko podvozja...

 

Ali pa misli? na nihajno roko, ki je sicer dra?ja od kon?nika, vseeno pa mislim, da ne bo 800?.

 

?e pa pokli?e? na Mazdin servis v BTCju in povpra?a? g. Majesa, ti bo cene povedal iz prve roke...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?kripanje v vozni?kem sede?u
Napisano

Te?a voznika?

 

Ali pa te?a njegovega karakterja?

 

Upam, da se bo razumelo, da je tole hec. Kakorkoli, te?ko je takole preko ekrana povedati, kje in kaj ?kriplje. Mogo?e bi bilo bolje, da se pripelje? kam (npr.: JAP, MPL, Kebab pri Bakiju, vsako prvo nedeljo v BTC,...), pa da se pogleda, poslu?a, po?lata,... Potem bo la?je kaj namigniti...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Popravilo alu platišča
Napisano

Da ne odpiram nove teme, bi imel tu eno vpra?anje:

 

Ali kdo pozna firmo Kuret Kamnik in njihovo kvaliteto?

 

Izkazalo se je, da so dale? najcenej?i, kar se ti?e peskanja in barvanja aluminijastih plati??, poleg tega ?lanom Mazda kluba omogo?ijo dodaten popust, pa me zanima, kako kvalitetno naredijo. Da ne bo barva "padla dol", ko bomo avto prvi? oprali...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odstranitev DPF mazda 5 2,0D, l.2008
Napisano

Saj ne re?em, da Pelko ni mojster. Tak ?udodelnik, kot ga tu opevate, pa spet ni...

 

Glede filtra. ?e ni pravilno odstranjeno (mehansko in programsko), bo slab?e, kot je zdaj.

 

Jaz sem na?o petko peljal v Novo Mesto in sem bil zelo zadovoljen tako z opravljenim delom kot tudi s ceno. In kolikor sem spremljal, nisem bil edini...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX 7 zavore
Napisano

S "?rotom od zavor" jaz z Mazdo 5 vsako leto nekajkrat peljem ?eno, ?tiri otroke in 1300 kg te?ko po?itni?ko prikolico. Po vseh teh spustih. Brez te?av in brez da bi prekomerno uni?il zavore. Zavorni diski so ?e originalni, menjane pa plo??ice. Vedno na poobla??enem servisu in originalne.

 

Mogo?e ni problem v vozilu, ampak v vozniku. Ker kdor je bil kdaj na MPL ve, kak?ni so tu pogoji vo?nje. In ?e tu zdr?i...

 

Te pa ni? ne silim. Ti naredi, kot se tebi zdi prav. Pelko? Zakaj pa ne...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

CX 7 zavore
Napisano

Ja, saj ve?, Mazda.

 

Jaz imam na BTjki ?e vedno original zavorni disk, plo??ice bodo pa kmalu druge, ker gredo te po?asi proti koncu. Pa se zavornemu disku ?isto ni? ne pozna, da je rabljen. Je pa res, da jaz ?ivim v hribih na skoraj 1000 metrih nad morjem. Pa ?e precej ovinkasto cesto imam. Zato pa veliko zaviram. Pa tudi to je res, da velikokrat preva?am v kasonu kak?no tono tovora, pa ?e na prikolici kak?nih 500 kg. In prvo, ko krenem od doma, je okoli 5 km spusta z naklonom 12%.

 

Tako da, ja, saj ve?, Mazda. Ljudje obesijo gor vse sorte ?aro na nepoobla??enem servisu, potem je pa Mazda slaba... Pelji v BTC, poi??i Majesa in bo? videl, da bo narejeno tako, kot je treba. In da tudi cena ne bo zlatarska...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.