Skoči na vsebino

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

 

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda6 cd143 jutranje klenkanje
Napisano

Meni ni nucalo. Zgleda je bla ?e preve? zdrta. Ko enkrat onrk klenka vpra?anje, kolk aditiv lahko naredi. Pomoje je aditiv bolj kot ne preventiva.

 

Ja lahko odklopi?. Zgleda :) Tako se hitro vidi katera je..ali pa pa? tester. ?eprav takrat je tester kazal ?isto drugo ?obo, kot smo jo potem menjali.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda6 cd143 jutranje klenkanje
Napisano

No, ker nisem sre?en, ?e ne bi imel problemov na isto temo...

Hladen zdej laufa lepo, tudi ko se ogreje, je uredu, se mi pa dogaja, ko toplega spet v?gem, da se zdej isti zvok pojavlja pri vro?em motorju... Nekje v prostem teku (ko se priklop kompresor za klimo in mal zajambra masina) in pa ko speljujem... Ne vem, kako da nimam enkrat sre?e s temi avti jest nikakor :)

 

To?no tako je bilo pri meni. Zamenjal sem ?obo in zvok je izginil. Meni je ?e kar fejst tolklo ko se je kompresor vklopil, pa tudi ob spreljevanju. ?obo imam doma, moram ?e poslat na diagnozo, ?e se da kaj obnoviti...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

turbina
Napisano

Pa res. Tole je iz mazda foruma:

 

 

 

Pic shows top port for oil inlet. The chamber just below the shaft catches the oil exiting the bearings, and drops it out a bottom port.

 

Pic also shows a side port for the coolant, and the bigger lower chamber for coolant flow. Coolant enters and exits the side ports. Another part of the coolant path is seen as a dark spot just to the right of the upper oil inlet.

post-5237-1307619267_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

turbina
Napisano

Kako da ne. Enkrat sem bral test elektri?nega avta (ne spomnim se kateri je bil) tam klima dela. Je pa res, da ma potem precej manj?o avtonomijo :)

 

Ampak dobr, to je druga klasa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

turbina
Napisano

Aja, da je? No vsaj nekaj :D

?e ti je vsaj malo jasno ve?, da mrzlega motorja pa? ni dobro terat. Tako kot se ?lovek ogreva pred aktivnostjo, je tukaj isto. Ampak sej pravim, veliko ljudi o tem ne razmi?lja, in jih boli patak :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.