Prej so se ti plini deloma vracali v motor, zdaj grejo direktno ven skozi auspuh...to je pac davek ekologije...avto gre slabse in pije vec, zrak je pa cistejsi
To. Brez vseh ceremonij, kot pravi? ti.Vse mora bit direkt speljano.
Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen.
Vesel sem,da sva se spoznala in malo podebatirala.
Po poti domov je avto res carsko vlekel (kot mora) in upam, da se te lu?ke ne pri?gejo ve? in smo re?ili
to zadevo.
Ima? pa res carsko zrihtano 6-ko.
P.s se bom res potrudil, da se jutri dobimo in kak?no re?emo ?e z ostalimi ?lani.
Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej
O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.
pri moji m6 tudi rahlo poka ko zavijam levo, ?utijo se tudi majhni trzaji na volanu... kak?na ideja? smo tudi z mehanikom gledali in nikjer ne najdemo lufta...
Parkrat z volanom noter- ven in bo nekaj ?asa mir.Bolezem starih 6-k namre?.
Sem ?e omenil,da jaz na te t.i "neodvisne" teste ne dam niti po?enega gro?a.To sranje od bannerja sem imel zdaj noter in nikoli ve?.Prodajalec, ki mi je prodal ta sednji filigramski bosch je povedal, da ne prodaja ve? bannerjev ,ker je imel cel kup reklamacij. Pa tudi meni je po dobrih treh letih ?kripnil.
Sem pa naletel v eni reviji na mnenja kupcev in zadovoljstvo in je bil krepko na prvem mestu ravno tale Bosch,
Ma nevem. ABS diski so ?e najbol dolgo zdr?al. Ponavadi ?e za?ne nekaj sto ali tiso? kilometrov pri normalni vo?nji po monta?i trest je problem v plo??icah ?e so pretrde in se disk preve? pregreva. Na ve?ina uradnih servisah so rekli da je te?ava z ?uferjem . Ker je avto pri nas samo v popravilu in ga vozi stranka ?enskega spola se neve kako vozi.
Stranka je naro?ila menjava kolesnih le?ajev, ker naj bi bil to vzrok tresenja, in naj bi bila tovarni?ka hiba pri 2.0 modelih.
Seveda bo spet potebno diske postru?it ali jih zamenjat.
Pustimo se presenetit.
Tem ?lanom na servisih ,ki ti pravijo, da ne zna? vozit priporo?i, da se prekvalificirajo mogo?e v peke.
Pa ?e tam bodo ?le plombe strankam.
Probaj z Ferodo ta navadnimi plo??icami in originalnimi diski.Meni deluje vse skupaj super in je mir.
?koda, da nisem slikal originalnih plo??ic, ki so zgledale, kot da so narejene iz poliranega granita.
?im ni ?rnega praha na feltnah (in pri meni ga ni bilo , sem se hvalil s tem ) jih zamenjaj, ker so pretrde.
Drugi film oz. zodba so seveda "?opa?ke" plo??ice, ki cvilijo kot za stavo in seveda imajo podporo v dirka?kih diskih.
Aha, ni? novega s tem kajenje skratka No, mogo?e sem takrat, ko se je zadimil res delal kraj?e relacije (cca 15km). Se mi je pa zgolj enkrat zgodilo, da je za?el kadit v gara?i. Sicer pa vedno pred semaforjem. Taka gosta megla se je za?ela izpod njega kadit, kot da bodo iz nje vsak ?as pri?li gobavci in mi potrkali na ?ipo. Tudi okoli?ka publika iz drugih avtov je verjetno ?akala na kak spektakularni preobrat. Ko pospe?im, megla izgine (ne delam zavese za sabo). Vedno se pa to zgodi, ko je avto v prostem teku, pri ugasnjenem pa ne.
Sicer pa 99% delam zgolj dolge relacije (nad 100km), ve?inoma zgolj AC, mestnih relacij pa ravno toliko, da pridem do AC. Servise delam po rednih intervalih, podlo?ke so bile menjane kakih 9.000km nazaj pa cedilo isto. Sicer pa mu dajem za jest tudi Megasel. Po va?ih priporo?ilih. Zdaj pa upam na najbolj?e
Lepo skrbi? za njo pa upam, da se ti oddol?i z mirno vo?njo.
Moja je tud blizu MIN ?rte. Barva je pa nekak?na modrozelena.
Zavij v prvo trgovino z avtodeli in vpra?aj za hladilno teko?ino za M6.Dali ti bodo eno tako temno plavo zeleno teko?ino, ki jo potem poljubno me?a? z vodo.Jaz sem jo imel tudi nekje na min. pa ne gre ne vem koliko noter-mogo?e kak?en deci.
Meni se tudi to ob?asno dogaja samo, da ma?ina deluje normalno. Ni? padanja obratov, ni?esar. Naenkrat se pa za?ne iz podvozja kaditi kot da imam po?igalca med kolesi skritega. Najprej sem mislil (ker sem dal avto protikorozijsko za??itit), da kaka kapljica pade na izpuh pa se zato dogajajo take stvari. Potem pa sem enkrat med tem kajenjem izstopil iz avta, na podvozju nisem opazil ni? posebnega, webasto pa je take zvoke spu??al ko kaki stari Mig med vzletanjem. Vonjave pa po nekem parafinu... WTF? :ne vem: Avto imam nekaj mescev, sicer nobenih te?av (tok, tok), prevozil sem pa ?e cca 11.000km. Sicer sem zadovoljen z njim, skrbijo me samo te teme o dizlih in kvarjenju. A ga naj raje menjam za bencinarja?
he,he,sem se prav nasmejal ,ko sem se spomnil sebe prvi?, ko se dimilo ispod avta.
?e si menjal zadnje plo??ice ti jih mehanik ni prilagodil diskom in ko si prvi? zabremzal si jih tam "razsu" in so ratale mehke in tam ne bremzajo, drugo, premalo bremzanja.
Ma ?tos je v temu,da so original plo??ice manj?e kot je disk in naredi rob,ki pozneje rjavi.
To ni ni? hudega, problem so zani? original plo??ice.
Danes se mi je ?e 2x pri?gal alarm pred hi?o. Kar sam od sebe.
Ima kdo kak?no idejo, kaj bi bilo lahko narobe? Je mo?no da se pri?ge, zaradi slabega akumolatorja?
Meni se je tudi na Pugiju kar sam od sebe pri?igal...tudi pono?i.Pa sem lepo vzel kle??e,precvikal ?ico od sirene in ne trobi ve?.Alarm pa ?e vedno dela.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To. Brez vseh ceremonij, kot pravi? ti.Vse mora bit direkt speljano.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani