@Hombre: Ti imaš verjetno zadnji model, ki ima še AdBlue sistem, ki pomaga prej opraviti regeneracijo ... Sicer pa zelo lepa poraba, ampak obratno-sorazmerna z užitkom v vožnji. 😃
Moji zadnji dve regeneraciji sta bili na 160 km (poslovilna vožnja od letnih gum, hehe) in 200 km (v glavnem AC s hitrostmi, višjimi od omejitev). Tako da trenutno vse bp. Tok tok.
Jaz v NOBEN motor ne bi dajal 0W olja ... 5W-30 lahko vliješ pa praktično v vse in mirno spiš. Ter predvsem menjaš na 10.000 km pa roka. Se vidimo na 300.000 km. 😃
Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃
Tako kot piše v naslovu, se nagibam k preventivnemu generalnemu servisu vozila.
Moja Mazda 6 2.2 SkyActiv-D ima namreč že 223.000 km za seboj in načrtujem, da bi pri 230.000 km dal narediti res generalni servis, in sicer:
menjava pogonske verige
menjava sita za olje
menjava olja in vseh filtrov (zračni, kabinski, naftni)
menjava podložk injektorjev
menjava mikrojermena/jermena alternatorja
čiščenje sesalnega kolektorja
čiščenje EGR hladilnika? (to bi moral dobiti nekoga z ultrazvočno kopeljo?)
Sem še kaj pozabil? Npr. preveriti kaj okoli turbine ali pa preveriti/očistiti/obnoviti injektorje, če bodo že zunaj?
Je kak junak/mehanik na tem forumu, ki bi se lotil takega podviga? Lahko še za vse ostale potografiram in dokumentiram.
PS: Zavorna tekočina je bila menjana lani skupaj s prednjim kompletom diskov in ploščic. Prav tako že zamenjano olje in filter v avtomatskem menjalniku, sicer bi tudi to šlo pod "preventivno generalko".
Jaz sem bil v podobni dilemi, pa sem kupil se en rabljen set originalnih 19'' Mazda platišč in gume. Tako da sem na 19'' celo leto, presraufam jih pa sam na dvoriscu.
Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".
Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.
Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))
Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ce imas v avtu se telefon, ki prav tako uporablja Bluetooth povezavo, jo izklopi. Mogoce se kaj tepeta z OBDjem ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani