Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

@Hombre: Ti imaš verjetno zadnji model, ki ima še AdBlue sistem, ki pomaga prej opraviti regeneracijo ... Sicer pa zelo lepa poraba, ampak obratno-sorazmerna z užitkom v vožnji. 😃

 

Moji zadnji dve regeneraciji sta bili na 160 km (poslovilna vožnja od letnih gum, hehe) in 200 km (v glavnem AC s hitrostmi, višjimi od omejitev). Tako da trenutno vse bp. Tok tok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zagon motorja
Napisano

Po svoje pa je tako početje tudi boljše za ostale sklope - npr. servo volan (če ni električni), da pridejo že malo "k sebi" preden spelješ. Je malo tečno - bolj za okolico - ampak se navadiš. Jaz sem bolj presenečen takrat, ko ne zarohni. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

preventivna generalka
Napisano

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

preventivna generalka
Napisano

Tako kot piše v naslovu, se nagibam k preventivnemu generalnemu servisu vozila.

 

Moja Mazda 6 2.2 SkyActiv-D ima namreč že 223.000 km za seboj in načrtujem, da bi pri 230.000 km dal narediti res generalni servis, in sicer:

 

menjava pogonske verige

menjava sita za olje

menjava olja in vseh filtrov (zračni, kabinski, naftni)

menjava podložk injektorjev

menjava mikrojermena/jermena alternatorja

čiščenje sesalnega kolektorja

čiščenje EGR hladilnika? (to bi moral dobiti nekoga z ultrazvočno kopeljo?)

 

Sem še kaj pozabil? Npr. preveriti kaj okoli turbine ali pa preveriti/očistiti/obnoviti injektorje, če bodo že zunaj?

 

Je kak junak/mehanik na tem forumu, ki bi se lotil takega podviga? Lahko še za vse ostale potografiram in dokumentiram.

 

PS: Zavorna tekočina je bila menjana lani skupaj s prednjim kompletom diskov in ploščic. Prav tako že zamenjano olje in filter v avtomatskem menjalniku, sicer bi tudi to šlo pod "preventivno generalko".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.

 

Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))

 

Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.