Skoči na vsebino
MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Dokler je vse v redu, je itak v redu. Te?ava je, ko pride do te?av...

 

Recimo kak?en pregled sodnega izvedenca ob prometni nesre?i in posledi?no izguba zavarovanja...

 

No, recimo, da tega ne bo. ?e vse drugo ?tima, potem res ne more ugotoviti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX5 NB zamenjava mot.1.6 z 1.8
Napisano

Malo pozno opazil tole temo. Preden se loti?, se pozanimaj, kako je s homologacijo. Mislim, da mora? od Mazde (oz. generalnega uvoznika) dobiti potrdilo, da se sme ta dva motorja zamenjati. In znajo precej zakomplicirati pri tem...

 

Torej, raje prej vpra?aj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kateri servis priporočate?
Napisano

Pohvala celotni ekipi mazda servisu BTC. Drugi servisi so lahko za vzgled :) Brez te?av opravil servis na 100 jurj?kov, cena pa tudi zelo ugodna :)

 

Ni? novega.

 

?e napi?e? samo "Majes in ekipa" vemo vse brez da napi?e? ?e kaj zraven...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avto cuka in se te?ko za?tarta(Audi A3)
Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

 

?e ni strogo varovana voja?ka skrivnost: in kaj je ?lo falit?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 CD136GT odtrgan jermen
Napisano

v prvo pa v klanc parkirat

 

To po?nem ?e ?est let. ?ivim v hribih in pri nas je ravnina, ?e je samo kak?nih 5% naklona. Predvsem pozimi (pa iz navade tudi poleti) pa ro?no skoraj nikoli ne potegnem. Na nobenem avtu. Kar z leti postane problem, ko peljem na tehni?ni, ker ro?na ne prime...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 CD136GT odtrgan jermen
Napisano

Pri tvoji ga strgam v 1 tednu pa NIKOLI je ne bom zavrtel nad 3k rpm.

Stari mazdini motorji imajo VELIKO hibo kar se zobatega jemena ti?e in ni jih malo ki so to izkusili.

 

?e ni to strogo varovana voja?ka skrivnost, lahko napi?e?, kako? Ne drugo, ne bi ga rad strgal, pa bi rad vedel, ?esa ne smem delat...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 CD136GT odtrgan jermen
Napisano

Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...

 

Skratka, ni? dobrega.

 

Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kupujem MAZDO 5 - Kaj moram vedeti
Napisano

No, tudi pri nas imamo petko, pa se nas ?est ?lanska dru?ina spodobno preva?a. Edino velikost prtlja?nika je za ?est oseb malo majhna. Kar pa solidno re?ujemo s kljuko, kamor obesimo kov?ek (namesto truge na strehi).

 

Mo?? Turbo dizel je pa? turbo dizel (vsaj za mene je to edina prava izbira. Seveda pa se strinjam, da kdo drug ima raje bencin ali pa plin, mogo?e celo elektriko). In je dovolj mo?na, da ?est ?lansko dru?ino in po?itni?ko prikolico dol?ine 5 metrov (in te?e okoli 1300 kg) zvle?e po avtocesti od Vipave do Razdrtega (slavne Rebrnice) s hitrostjo 100 km/h. Kaj ho?e? ve??

 

Okvare? Do sedaj sem imel na obeh Mazdah najve?jo okvaro to, da je pregorela ?arnica v ?arometu... Ja, pa pozimi pri -15?C, ko se je Petrolova nafta zgostila...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura hladilne
Napisano

Voda pri 100?C zavre na nadmorski vi?ini 0 metrov. A to le zaradi zra?nega tlaka. Ker pa ima? v motorju zaprt sistem, se tlak v sistemu pove?a, kar pomeni, da voda dejansko zavre pri okoli 105?C. Kar pomeni, da takrat za?ne? pridobivat paro v hladilnem sistemu. Za hlajenje pa potrebuje? dober medij, ki ti temperaturo lepo sprejema v bloku in nato lepo odvaja v hladilniku. In teko?ina to bolje opravi kot pa plin oz. para. Torej, povi?ana temperatura sicer ?kodi dolo?enim sestavnim delom motorja, a dokler ti tlak ne naraste do te mere, da bi nekje butnilo ven, ni zakuhalo.

 

Ja, je bilo pa blizu...

 

Ve?ina pa jih nato naredi najslab?e, kar lahko naredijo. Ugasnejo motor. Kaj se zgodi: vodna ?rpalka obstane in voda ne kro?i ve?. Blok motorja pa je krepko pregret. In motor zakuha 5 minut po tistem, ko se ugasne motor. V takem primeru je najbolj?e ustaviti (?e ?e nisi na vrhu vzpona) in pohodit gas... Ne do konca, samo tja nekam na 2000 obratov, da ?rpalka lepo pretaka vodo. Ja, in pa po mo?nosti prej previdno pogledati, ?e je v ekspanziji kaj teko?ine - ekspanzija je delno prozorna, hladilna pa "opazne" barve, da se to lahko vidi (ne pa odpret in pogledat noter). Ker ?e je sistem spustil, na tak na?in ne ohladi? ve? motorja...

 

 

In ravno zaradi vretja je izredno nevarno odpreti ?ep na ekspanziji, ko ima avto 100?C ali ve?. Ker s tem spusti? tlak iz sistema in voda ?e toliko bolj zavre, kar naredi ?e ve? pare. Kar pomeni, da je precej pare na razpolago, ki te lepo ope?e (poleg tega, da lahko dobi? ?ep v glavo, ?e nisi previden pri odpiranju).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?udno obrabljen zadnji levi disk
Napisano

Prav do konca zrabljene plo??ice. ?e je sre?a mila, se bo dalo kaj postru?iti, druga?e pa: ja, disk in plo??ice. In pazi, kaj po?ne?. Pri nekaterih avtomobilih je mo?no, da ?e je zavora zrabljena do ?eleza in disk malo obrabljen, da pri mo?nem zaviranju plo??ica zdrsne mimo diska na cesto in ti cilinder prime v disk. Verjemi, da to pa ni lepo. Predvsem je pa drago... Torej, avto parkiraj mehaniku na dvori??e (ali pa ?e bo? sam delal) in dokler ni popravljeno, nikamor.

 

Ja, in pa menjaj oboje: levo in desno. 

 

Bodi pa pozoren, kako je obrabljena plo??ica, ki je na drugi strani tega diska. Ker v?asih rja in umazanija delata "?ude?e". In ?e je z druge strani ?e precej bolj?a kot je ta, potem je potrebno malo bolje o?istiti in mogo?e tudi kaj podmazati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323F VO?NJA V KLANEC IN IZGUBA MO?I
Napisano

strm klanec dol?ine nekje 500m naklon pa je 25%. 

 

No, mislim, da za kaj hitreje kot s prvo bo pa treba kak?en Rolls Royce reaktivca namontirat. Ali pa vsaj kak?nega 2.0 turbo dizla (ja, pri meni je edino turbo dizel stroj za resno rabo, ?eprav bi baje tudi bencinarji lahko to zmogli...). Za 1,5 motor iz leta 1996 pa je to povsem spodobno. Ker pri taki vo?nji se vsaka malenkost pozna. In ima? na primer malo slab?e napumpane gume, pa malo slab?e nastavljene zavore (pa ves ?as po malem drsajo), pa so kolesni le?aji ?e malo utrujeni in imajo malo ve?ji upor pa ima? kak?ne malo cenej?e gume z malo ve?jim kotalnim uporom, pa ima? v avtu kak?no ?aro, ki ti dodaja kilograme, pa... ... ... Vsaka stvar nanese pol procenta, ko pa vse te malenkosti se?teje? skupaj, je pa ?e kar veliko... Vsaj meni se zdi tako... Bodo pa ?e drugi kaj povedali...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323F VO?NJA V KLANEC IN IZGUBA MO?I
Napisano

A lahko malo bolj natan?no definira? "bolj strm klanec"? Zame, na primer, je povpre?en klanec tak z naklonom od 10% do 15%. In po moji definiciji je "bolj strm klanec" tak z naklonom od 15% pa vse do 30%. In ?e ti v "bolj strm klanec" z naklonom od 15 do 30% ne potegne v drugi, se niti ni za ?uditi. Konec koncev gre za 19 let staro vozilo in ?e nisi prvi lastnik, je vpra?anje, koliko kilometrov ima ?e za seboj in so konji mogo?e ?e malo utrujeni...

 

Ja, sem pa s hribov doma. Za nekoga z ravine je pojem "bolj strm klanec" mogo?e malo bolj raven...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konzerviranje in skladi??enje
Napisano

Ok sej nisem na obratih ,sam ?udno mi je ker kolikor vem si po poklicu AM, se motim ?

 

PA ?e ena ideja mi je padla na misel, prodaj pa daj vezat denar, ko pa se vrne pa ji povej da si ga prodal in denar obrnil v +. :hudicek:

 

No, imam tudi spri?evalo za avtomehanika. Zadnji avto, ki sem ga ?ravbal, je bil pa tisti, na katerem sem delal zaklju?ni izpit. Po poklicu sem strojni tehnik - energetik, zadnjih 15 let pa se ukvarjam samo z nevarnimi snovmi 2. razreda (stisnjeni, uteko?injeni in raztopljeni plini) in z energetiko bolnice (kisik, du?ikov oksidul, komprimiran zrak, vakuum, para, elektrika, topla voda (sanitarna in ogrevanje), mrzla voda, prezra?evanje, klimatizacija,...). Pred tem pa sem se ukvarjal s pnevmatiko in hidravliko. Torej dale? od neke resne avtomehanike... ?e svoj avto zdaj vozim v BTC na servis... sramezljiv

 

Ma, ?e po pravici povem, mi je tale tvoja ideja dala misliti. Ga prodam, denar nalo?im na svoj ra?un in ?e kaj ostane, ko pride nazaj, prav, ?e ne ji posodim pa bicikel... Sicer pa, kaj pa rabi avto za po Ljubljani? Saj povsod vozi trola.

 

Ma, zmeraj bolj mi je ta ideja v?e?...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konzerviranje in skladi??enje
Napisano

Glej, YavarYe X6V6, ne vem, s ?im sem te spravil na obrate. Sam si lepo razlo?il: si ?ravbal vse ?ivo, jaz pa pa? nisem. Znam polovico tistega, kar so me v ?oli u?ili tisti stari u?itelji, ki so imeli svoj program od kdo ve kdaj - polovico sem pa itak ?e pozabil. Ukvarjal sem se pa? z drugimi stvarmi in to znanje je pa? ?lo v pozabo...

 

Dobro, kakorkoli, hvala za odgovor, ?ez tri mesece ga kresnem za pol ure in potem ?aka ?e tri mesece...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konzerviranje in skladi??enje
Napisano

Ko sem hodil v ?olo, avti niso imeli klime, vbrizgavanja bencina, ABS-zavor in podobno, ampak so delali na "frgazerje", ki sem jih moral znati na pamet... motorna olja so bila samo mineralna, najbolj popularno pa je bilo INA Delta 5, o sinteti?nih motornih oljih pa takrat niti v znanstveno-fantasti?nih filmih ni bilo govora... Po ?oli pa sem za?el s prakso na delovnih strojih, se "specializiral" za pnevmatiko in hidravliko, nadaljeval s kriogenimi plini (?e ni bilo vsaj -183?C, me ni bilo poleg) in kon?al kot energetik (oskrba bolnice s kisikom, du?ikovim oksidulom, paro, vakuumom, komprimiranim zrakom, elektriko, vodo,...). Se pravi, da se zadnjih ve? kot 20 let nisem z vozili ukvarjal drugo kot menjal ?arnice in pumpal gume na svojih avtih... Zadnji motor, ki sem ga odprl, je bil na redni praksi v tretjem letniku, ko smo nastavljali ventile - kar se dandanes tudi ne po?ne ve?... Pa sem pa? krepko iz prakse... Pa ne bi rad zaradi tega naredil kak?ne trapaste, zato pa vpra?am. Torej, kaj je s klimo, ?e stoji pol leta v gara?i? Glede vsega ostalega pa spra?ujem ravno zato, ker je baje motor (da ne napi?em moped) precej znanost, da ga skladi??i? za preko zime. In ker se bojim, da bodo meseci leteli mimo, jaz pa bom na ta avto pozabil, da bi ga ?el ves ?as v?igat, bi raje naredil tako, da imam pol leta mir.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avto zalit z vodo
Napisano

?e je bil avto do oken v vodi, je za preveriti vsa olja, ker pride voda v motor, menjalnik, diferencial,... skozi oddu?nik. Predvsem je to problem pri terenskih avtomobilih, ki se vozijo po visokem blatu, a tudi ?e stoji nekaj ur v ?isti vodi, mu najbr? ni na zdravje...

 

Elektronika se praviloma osu?i in deluje, bolj je problem z oksidiranimi kontakti. No, spet izku?nje z terenskih vozil...

 

?e ti kaj koristi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konzerviranje in skladi??enje
Napisano

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

Sestra mi je pustila Forda, ki ga pol leta ne bo potrebovala, ker je v tujini. In zdaj ne vem, kaj naj z njim. Sem ga lepo opral, spoliral, parkiral v gara?o, dvignil na klocne, da gume ne ratajo jaj?aste in to je to. 

 

Hotel sem ?e odklopiti akumulator, pa sem se spomnil, da ima avto tudi klimo. Kaj pa zdaj? Za klimo je baje priporo?ljivo, da se jo vsaj enkrat na mesec priklopi, da malo "zakro?i" in se podma?e. ?e bo zdaj motor stal pol leta, tudi klima ne bo delala. Se to kaj posebej konzervira?

 

Pa ?e sam motor: a olje sto?im ven in ?ez pol leta novega noter, ali pustim tega, ki ima sedaj vsega 6000 km in je star dobre 4 mesece?

 

Ali je dovolj, ?e sve?ko odvijem in nasprejam malo WD-40, ali je treba kak?no drugo noter nasprejat?

 

Je ?e kaj, kar sem pozabil?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Kolikor je meni znano, sam potisni le?aj ni drag - tam nekje okoli 20?. 

 

Dela je pa kar nekaj, ker je treba lo?it menjalnik od motorja. Najve?krat se menjalnik kar odstrani iz vozila in se le?aj zamenja, ko je menjalnik na "ponku". To pomeni, da je treba odstranit vse povezave z menjalnikom: polgredi, povezave z ro?ico, doti?ne nosilce,... Pri monta?i je nato nekaj te?av, ko mora? ozobljenje glavne motorne gredi ujeti z ozobljenjem lamele sklopke. Vsekakor delo za dva mehanika. In ?e dobro delata dva mehanika tri ure, je to ?est delovnih ur... Po koliko pa je delovna ura?

 

Ja, kar nanese en takle hec. Zato se pa ve?ina odlo?a, da ko se ?e podira, da se zamenja vse. Tudi lamela sklopke in po potrebi ?e potisna ko?ara.

 

Toliko na kratko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uga?anje hladnega motorja
Napisano

In kar se poobla??enih servisov ti?e: ne vem, kaj si ti sli?al. Vem pa, da jaz iz okolice Nove Gorice peljem MIMO enega poobla??enega servisa v Ljubljano v BTC na A-Cosmos, ki je poobla??eni Mazdin servis, pa sem bil vedno zadovoljen. Delo opravljeno, kot se spodobi, cena pa v mejah normale... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.