Ja,samo tukaj pi?e,da se pojavlja smrad pred semaforjem?
aha to?no... ko se ustavi? se dim iz Webasta ?iri to?no navzgor in pred zra?nike na havbi. ?e se pelje? ga pa? odpihne nazaj.
Dogaja se pa to predvsem ob hladnih dneh, ko lahko webasto dogreva ?e desetine kilometrov od samega ?tarta avtomobila. Poleti namre? tega ne bo? zaznal in tudi dim, ki se vali iz webasta ima druga?en vonj od tistega iz samega motorja - ne me vpra?at zakaj, ker mi ni jasno; verjetno ima veze z druga?nim na?inom gorenja.
Cool, tole moram sli?at. Druga?e je pa pri vseh razli?icah ?estke z Bose ozvo?enjem, enak sub in na istem mestu znotraj rezervnega kolesa na dnu prtlja?nika.
Tole mi je znano - ko je bil avto star eno leto se mi je to primerilo in zadevo so odpravili v garanciji tako, da so zamenjali kompleten ?aromet se pravi z balastom vred. Tole kar se ti dogaja skoraj sigurno ni "?arnica" ampak je prej te?ava na elektroniki.
To?no tako! Sicer pa ima Boss to zrihtano, da zjutraj vklopi gretje z mobitelom, pa ?e bi se na?el kdo na forumu a ne?
Ne, z mobitelom ima u?timano Vuk, jaz imam z daljincem. Oziroma tako je: prva nadgradnja je timer, ?e pa ho?e? bit ?e malo bolj komot je pa nadgrajeno ?e z daljincem. Rabi? pa poleg timerja pri nadgradnji ?e eno ?rpalko, in kratek obvodni vodokrog. Ta ?rpalka namre? omogo?a kro?enje vode po sistemu tudi, ko motor stoji.
Zadeva je tudi tako inteligentna, da samodejno uravnava tudi pihanje, ?e ima? avtomatsko klimo. Se pravi, da ne glede kako si pustil prezra?evanje, ko si avto ugasnil ti zadeva samodejno nastavi najbolj optimalno pihanje (na ?ipo) in prilagodi hitrost ventilatorja (se pravi, ko je mrzel po?asi in ko je vro? hitro).
?e ima? ro?no klimo je pa treba prezra?evanje in ventilatorje nastaviti, ko ugasne? motor, da je potem zjutraj pravilno ogrevanje.
Huh - tole pa zgleda cela jeba. A ?e sve?ke odvije? pa pusti?, da bencin izhlapi pa ni re?itev? Verjetno bo trajalo malo dlje. Ko ma? sve?ke zunaj pa bi bilo verjetno dovolj, da na hitro zavergla? motor glih tolk, da ?e se je ve? goriva nabralo, da ga flikne ven skozi odprtine za sve?e.
Kaj pa, ?e bi ?el na servis pa ti naj dodajo podalj?ek izpu?ne cevi Webasta, da ti ne bo smrad direktno v kabino vleklo. Pomoje je to ta zadeva, ki jo voha?.
hehe... ampak ?ist vsak, ki kupi ?estko in ko padejo temperature se soo?i z istim fantomskim zvokom.
Je pa res, da je Mazda eden redkih proizvajalcev, ki v diesel dodajajo predgrelec in se s tem ne hvalijo kaj dosti pa to kupci (?e posebej rabljenih vozil) enostavno spregledajo. Druga?e pa vsa ?ast Mazdi, da je to del serijske opreme
Ojla.Pribli?no 1x na teden(8.10.07,16.10.07,20.10.07...) se mi pri?ge opozorilna lu?ka za esp+dsc in neprestano sveti dokler avta ne ugasnem,ter ponovno pri?gem :ne vem: .Druga?e sistem deluje pravilno se pravi,ko kolo zavrti v prazno se vklopi sistem proti zdrsu koles in tudi opravi svojo funkcijo.No zanima me ?e se je tudi komu izmed vas ?e vklopila ta lu?ka,ter svetila do ponovnega v?iga avtomobila?
Ne, je pa mo?no, da gori nekaj ?asa, ?e je zelo mrzlo samo bi moral nato sama ugasnit, ko se avto ogreje.
Kaj pa ?e gumb za izklop/vklop ESP-ja prtisne?? Se kaj zgodi?
Samo pa je finta ko se sodelavec pelje z mano se z radijem ne moreta zmenit kdo bo glasnej?i , o?itno ima tak glas- frekvenco glasu, na katero je najbolj ob?utljiv radio.
Si kar predstavljam kak?no dretje lahko nastane, si pa upam trdit, da radio zmaga
Ker ima? radio tako nastavljen ... glede na hitrost in hrup ti prilagaja glasnost. Lahko nastavi? razli?ne nivoje prilagajanja glasnosti ali pa zadevo izklju?i?, ?e te moti. Mene je in sem pa? izklju?il
Ko smo ?e pri brisalcih in ?ipah...a rain-x se ne da ve? dobit?In kako se kaj res obnese?
?e se velik vozi? po AC in po hitrej?ih cestah je zadeva zelo priporo?ljiva, ker takrat sploh ne rabi? brisalcev. Pri nizkih hitrostih pa brez brisalcev ne gre tako, da v takem primeru od rain-x ni kaj dosti koristi.
?e bi ti turbina ?la bi vseeno ?el kar precej ?ez 20km/h.
A ti kak?no lu?ko pri?ge na armaturki?
Ne vem ampak kaj pa EGR ventil? To bi sicer pojasnilo kajenje ampak je pa tole precej drasti?no ?eprav je mo?no, da ra?unalnik ob napaki EGR-ja prestavi v safe mode in ne dovoli vi?jih obratov :ne vem:
kaalman se bova dobila en dan pa ti bom razlagal o zimskih gumah
a lohka tud jaz pridem
... ne sej raj? ne, da se ne bo Kaalman po?util preve? ogro?enega sorry za ta joke...sem moral
Kar se pa ti?e pumpanja zimskih gum, pa si Kaalman lahko pogleda? v priro?nik o uporabi tvojega avtomobila in si poglej kaj priporo?ajo pri polnjenju zimskih gum.
Druga? pa se zimske polnijo ve? tudi zaradi tega, ker so to mehkej?e gume in po mo?nosti bolj klobasaste. ?e ho?e? imeti relativno normalno vo?njo, da ne bo zgledalo, kot da ima? podvozje ?ist gumjasto in da se bo vsaj pribli?no normalno vozilo skozi ovinke bo? napumpal gume precej ve? kot letne.
Jaz jih pumpam eno tolk kot zdaj letne, se pravi cca 2.8 - 3.0 bara
OK, z Alexom sva ?e bolj pri starej?ih in je ?ist mo?no, da sva ?e malo naglu?na pa da ne sli?va tiktakanja. Ampak sli?im pa lepo ko se grelec zalaufa ampak to je zvok kot pri grelcu centralne kurjave v hi?i - seveda mnogo ti?ji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
aha to?no... ko se ustavi? se dim iz Webasta ?iri to?no navzgor in pred zra?nike na havbi. ?e se pelje? ga pa? odpihne nazaj.
Dogaja se pa to predvsem ob hladnih dneh, ko lahko webasto dogreva ?e desetine kilometrov od samega ?tarta avtomobila. Poleti namre? tega ne bo? zaznal in tudi dim, ki se vali iz webasta ima druga?en vonj od tistega iz samega motorja - ne me vpra?at zakaj, ker mi ni jasno; verjetno ima veze z druga?nim na?inom gorenja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani