poservisiraj in vozi pa ne pozabi na gume, bremze, diske (?ekiranje) pri teh km, tudi kako teko?ino - DOT in hladilno ni neumno menjati - ?e ni ?e nikoli bila
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
- izklopil senzor temperature zraka na ohi?ju zra?nega filtra - ni? bolj?e in ni? slab?e, gorela pa je lu?ka za polnjenje akumulatorja (kak?ne veze ima to s temp senzorjem??? - verjetno pa? opozorilo, da nekaj pod pokrovom ne ?tima), zato sem ga priklopil nazaj. Aku lu?ka ugasnila.
- izklopil IAC ventil in je bilo prakti?no enako kot takrat, ko je bil priklju?en - ka?e na to, da je defekten ali spet zamazan in blokira. Tudi nobena opozorilna lu?ka na armaturi ni svetila.
Bom videl jutri zjutraj, ko bo avto spet hladen in se peljem po standardni poti v slu?bo. ?e bo delovanje regulacije prostega teka enako kot doslej ali zelo podobno kot doslej, je definitvno IAC ventil, ki ga bo doletelo namakanje v petroleju ali bencinu ?ez vikend in izpihovanje s komprimiranim zrakom. ?e ne bo to pomagalo, ne vem kako ga o?istiti razen morda ?e z ultrazvo?nim ?istilnikom. ?e pa ?e to ne bo zado??alo, pa me ?aka izdatek 400? za novega.
Javim ugotovitve, sicer pa hvala vsem za razmi?ljanja, predloge in nasvete.
Bo?tjan
Ne nori, ti pomagamo najti preko ebaya za par deset evrov....
- ko je hladen, dela OK, ko pa naredim par kilometrov in se za?nem zaustavljati pred kri?i??em padejo obrati na prbl. 500, da se celi avto trese. Ko se povsem ustavim, obrati narastejo na normalne.
- ko je napol topel, padejo obrati tudi pri prestavljanju, ko spustim sklopko pa jih motor itak dvigne glede na hitrost oz prestavo.
Bil na dveh servisih:
- prvi (poobla??eni) ni ugotovil ni?, ker kao tester ne zna prebrati podatkov iz CPMa, ker je avto stari model - avto je namre? letnik 2001 in ta zgodba mi ne sede,
- drugi (vseved) je z univerzalnim testerjem ugotovil, da je te?ava z ICA ventilom (regulacija pretoka zraka v motor) - o?istil in zmontiral nazaj, vendar zadeva ni re?ena.
Sam sem ta ventil ?e enkrat temeljito (vsaj tako si mislim) o?istil, sprobal na akumulator in odpra/zapira, vendar ni?.
Vglavnem, regulacija prostega teka je prepo?asna, ko je motor napol ogret, ko pa je topel, pa je to nihanje manj opazno.
Kaj lahko ?e naredim? Regulator pretoka zraka? ICA ventil mogo?e prijemlje, ko ?e ni povsem ogret - se os zatika? Ampak, ko je hladen, lepo v?iga in normalno regulira prosti tek prvi kilometer, dva.....
Ne vem ve?... Na koga se naj obrnem, ki ima kaj izku?enj (pojma) o tem?
Hvala! Bo?tjan
Je cev zraka cela? Poglej prej da ni kje luknjasta ali sneta. Drugace pa zna biti senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka
Iz kje pa si drugace? Pa ni neumno dati malo vec podatkov o km, kdaj je bil servis, svecke, si ze menjal kable sveck itd...samo vse kaze okoli pretoka zraka. Tukaj tester tezko pomaga
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nimam avta doma, pa bi rad naro?il ta kratko, pa me zanima ali M5 ali M6 navoj? Obstajajo sicer tudi take z M5/M6 adapterjem samo bi rad kar direktno vzel.
A kdo ve, ali pa lahko pogleda z matico? Po moje je M5
Thanks
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
tudi jaz sem ob nakupu avtomobila zahteval dvigalko, ker sem sklepal da je pod desnim stranskim pokrovom, kjer imam tudi name??eni dva traka z zaponkama, tako da sem mislil da gre dvigalka tja, ko pa sem videl ta post, sem jo tudi jst dobil Ali kdo ve kaj pride pripeto za za tista dva trakova?
Aja, mazda 6 sport kombi.
jaz imam notri ?e trikotnik, prvo pomo?..trikotnik je na vrhu vodoravno - rde? etui, pod njim pa PP
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri svoji mazdi 6, letnik 03 sem videl, da ima za predalom zavit usb kabel, na katerega sem priklopil usb z glasbo, katerega je tudi zaznalo in celo predvajalo mi je en komad, nato pa usb zgubi kontakt in ga v?asih zazna v?asih pa ne. Predvidevam, da ima kabel slab kontakt, zato me zanima, ali je potrebno odstranit celo plo??o avtoradija, da pridem do mesta kjer je ta kabel vklopljen, ali je mo?no to narediti brez odstranitve te plo??e? Sem probal slediti kablu, ampak je preve? zavle?en v armaturo tako da nevem kam je priklopljen.
Preden se lotis hardwarea pojdi na www.xcarlink.si in si preberi kako moras imeti direktorije z musko na kljucu da bo pravilno bralo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures, je mo?no... ?e tako tako imajo serijsko cca od 5 do 10% ve?jo mo? kot je navedeno v specifikacijah. Z dobrim chiptuningom pa se da tud 30-40KM ven zvle?t.
?e lohk samo s PBoxom 20-30KM verjemi, da z reprogramiranjem ECU-ja lahko ?e dodatnih 10-20KM pridobi?
Ma ok, vem da je ista ma?ina ?e neki ?asa (do nove 2.2) samo ali je ma?ina pripravljena na to....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani