Skoči na vsebino
Iščem uvoznika motorja
Napisano
pred 2 urama je alesks77 napisal:

Jah cena je OK,... ni spet v podnu nizka... 
Na autoscoutu sem najdu oglas in sva prek mailov vse...Mam tudi sicer telefonsko njegovo ampak ne govori angleško...
Nekak ga moram prepričat, da bi jz organiziral prevzem/prevoz da se stvari preverijo.... Oziroma da mi pošlje vsaj VIN. 

 

 

Da ne boš ostal na koncu brez motorja in denarja. Poišči drugega. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Iščem uvoznika motorja
Napisano
pred 9 minutami je alesks77 napisal:

Živjo.

Jaz bi si tudi iščem motor iz tujine. A je situacija naslednja:

Z kupcem sva se načeloma zmenila za ceno, a bi on motor kar poslal k meni in uredil odjavo in papirje. Jaz sem mislil po motor poslati firmo ki se z tem ukvarja in je rešeno. A kupec ni za to... 

Torej jaz naj bi plačal kardostavljalni službi. Caka je pa, da bom lahko kao preveril podatke o motorju ob prevzemom motorja, da bom videl da je res vse OK.

Torej ni mi posredoval VIN-a da bi preveril na servisu če je ok glede garancije in konec koncev bi tudi rad videl, da motor ni ukraden...

Malo mi je sumljivo tole, kaj se vam zdi?  

 

LP
Aleks

Tega modela daj takoj na ignore. Čim vidiš v stavku besedno zvezo "poslal bom kurirja, da plačaš njemu" se mu izogni v velikem loku. Tako je mene kontaktiral en iz Bolgarije, ko sem prodajal ojačevalec. Napisal sem mu, da ga bom prijavil policiji. V minuti so bili vsi njegovi  podatki  izbrisani.

Če bi bil prodajalec pravi, bi ti posredoval vse podatke, ki jih zahtevaš. Najbrž je tudi cena mamljiva? 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je samSimon napisal:

Kaj pa se potem s temi preprogramiranimi avti zgodi na naslednjem rednem servisu? Glede na to, da v času garancije moraš vozit na pooblaščenca, si predstavljam, da zna bit problem pri garanciji? V najboljšem primeru ti avto zresetirajo nazaj na stock, tistih 400€ za tunanje pa je pozabljenih?

A pol tunerc da kej cenej, ko prideš drugič z istim avtom nazaj? 😅

Ma rednih servisih nikoli ne ugotovijo, da je kaj delano na elektroniki. To bi mogoče ugotavljali, če bi bilo kaj narobe z motorjem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 27 minutami je dvorjan napisal:

Zdaj ja, ko pa je 2019 prišel ven, pa ga niso znali. Niti 2020, niti 2021.

Res je. So rabili ful časa, da so ga "odklenili". 

pred 30 minutami je etcho napisal:

Ja, samo ni to to. Rajši porabit teh 400 € za boljše zvočnike. 😊

Ali pa se vozit tako kot je. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Verjetno nekoč, ko pridejo v tuning javnost kriptirni ključi. Zdaj so motorni računalniki vse močneje šifrirani, da imajo tudi tunerji vse težje delo. Sploh za nišne modele (kar Mazda globalno je) ni velikega povpraševanja, posledično je tudi ponudbe manj. Za SkyActivX več let ni bilo tuning ponudbe ... Sicer lahko mojega G194 spraviš na 215 konjev, če je želja.

Tudi x186 znajo spravit na 205 konjičev in na 260Nm navora. Celo v Sloveniji. 😊 Cena? Sitnica. 400€.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je ignacij napisal:

Pa dej nehi nakladat no. Sem ga vozil testno, tako kot si ti dinozavra in ni bilo nobenega dizelskega navora.

Ti si ga vozil mogoče 20 min. In to najbrž v spremstvom prodajalca. In to neulaufan, nov avto. Je razlika kot dan in noč, ko se ulaufa.

Če primerjam vožnjo dinozavra z x186 je kot da in moč. Dinozaver obvezno rabi obrate, da se sploh kam premakne. Pri nizkih obratih je nepremičnina, x186 komot voziš tudi 40 na uro v peti brzini.

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate. 

To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉

Res je. Ko je baterija na ful prav čutiš, da elektrika pomaga. Sicer za kratek čas a vseeno. 

Dejstvo je, da sta motorja  x186 in dinozaver popolnoma drugačni živali. 

X186 deluje bližje dizlom, zato tudi nizka poraba in večji občutek moči. 

Dinozaver pa..., hja, dinozaver kot dinozaver. Pač navaden benzinski motor. Nič pretresljivega in vznemirljivega. 

pred 4 urami je Janez007 napisal:
vi
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
 
Copilot

 

Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:

  1. Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
  2. Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
  3. Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.

1.  Možno. 

2. Za goriva se kar strinjam. Petrolove župce sploh ne mara, Mol je tako-tako, Shell je zakon za ta motor.

3. pri - 17 °C pozimi v Dolomitih je po štirih dneh tako zaverglal, da je skoraj motor ven vrglo. Tako, da ne bi vedel, kje so to pobrali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Dobro potegne ... KAJ? Bencin iz rezervoarja? 😃

 

Ali pa so naše definicije "dobro" različne. Dobro potegne od 3.000 rpm dalje, ne pa pri 1.200 rpm, nad 4.000 pa odlično potegne.

Govorimo za naše X 186 motorje. Za dinozavra verjamem, da motor ugasne, ko daš v peti pri 50 na uro gas. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mazda X186:

Mazda G140:

  • Prostornina: 2.5 litra
  • Največji navor: 238 Nm pri 3300 vrt/min2
  • Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.

Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo. :) 

To so bolj kot ne smešnice. Naj ti tudi drugi povedo, če meni ne verjameš, da se X 186 Motor lepo pelje 50  na uro v peti brzini. In motor nič ne trpi. Ne rabiš nabijati v obrate, da se hitro pelješ.

Če  pa nabiješ  4000 obratov, takrat te zalepi in dobesedno "poletiš". 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 urami je mazda6_2011 napisal:

Tudi bencinski so tišji in mirnejši kot leta 1986. V prostem teku misliš, da motor ne deluje. Tisti liter višja poraba ni moteča, posebej kadar slišiš, kakšna je cena rednega in izrednega vzdrževanja dizelskega motorja.

 

Lp

Liter višja poraba?? Bolj natančno bi bilo 2-3 lit. višja poraba. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.

Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).

 

Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.

 

lp

 

 

 

 

 

"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎

Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in  dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 35 minutami je APoplas napisal:

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

Saj ni čudno, da jih ni. So benzinark prodali v Slo. mogoče 9%.Nekaj je razbitih, nekaj jih imajo vintage intuziasti. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

P: Mazda 6 CD175 AWD AT Revolution Top SD
Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

Neki opcij je, velka vrjetnost, da ostanem na znamki, definitivno pa neki bencinskega, ker takle kot kaze bom naredu samo 10kkm na leto, pa diesel ne pride vec v postev 🙂

A je v igri tudi x186 motor? 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 G120 - prodaja
Napisano
pred 16 minutami je sportman333 napisal:

jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)

Najboljša. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano
pred 11 urami je Lena-rt napisal:

Evo fantje avto je prodan oziroma opravljena je bila menjava za Suzuki Swift Sport 1.6 letnik 2017

Hvala lepa za vaš trud in čas :)

Ni 1. april? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano
pred 4 minutami je Lena-rt napisal:

Evo bom tkole naredu

 

Za člane Mazda Foruma je cena 12000eur :)

 

pa de vidimo ce se bo kdo javil :)

Če ne bi imel enake, bi jo za tak denar kupil jaz. 

Barva je itak najlepša. 😊🤘

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.

 

@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem.  Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.

Jaz vsako stvar, ki prodajam, nastavim takoj  na najnižjo ceno, ki obstaja pri nas. Recimo, ko sem prodajal staro 6-ko sem takoj nastavil ceno na 1600€, čeprav so nekateri prodajali z več kilometri in bolj zrukane tudi za jurja več. In sem jo prodal takoj. Meni se ne da čakati in debatirati z raznimi pacienti, ki klicarijo kar iz dolgčasa in potem utrujajo, koliko boš spustil ceno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150
Napisano
pred 2 urama je Lena-rt napisal:

Pozdravljeni

Prodajam svoj avto zaradi nakupa večjega avtomobila.

 

Več informacij na zs ali pa telefonsko številko 051633994

Slike na naslednjem linku:

Mazda Mazda6 CD150 Revolution, letnik:2017,15500 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

IMG_E3437.JPG

A je skrivnost, kateri večji actomobil boš nabavil? Ker že ta je precej velik. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.