2 dni pa sem nazaj ....spet njemacko avstrijansko....
Sem sel hledat nazaj vse tranzakcije po 1€ ker placujem s telefonom ..letos 42€ za lulanje 😇
Drugace pa jamram, ker me jebe 'bluetooth' spodaj desno. Ne bo drugega kot ruvanje, ce pokazem sliko, vas bo vse zacelo boleti....zdravniski fenomen je rekla.
Za ta denar bi bilo verjetno ceneje, da bi si omislil en mali prenosni, kemični scalnik. 😉
Sam pravjo pr avtih, da večji ko je avto manjši...kako je zdej to pr pedalih? To je dobra tema za kako raziskavo pa znanstveni članek.
Res je. Bo potrebno vprašati Boss-a na to temo. On rad dela statistike in raziskuje. Kakšna pedala pa ima on? 🤔
Ta teden je bilo potrebno ujeti dneve, ko ni deževalo za plavanje. Nasploh je letošnje poletje čudno na obali. Ali piha, ali je oblačno ali dežuje. Ali pa je sončno, a z veliko oblaki. Morje je pa trenutno top.
Pri zadnjem mojem padcu z kolesom sem ugotovil da so temu botrovala tudi preozka flat pedala za mojo široko nogačo.Pri nakupu kolesa sem takrat kupil kar neka, ki so bila prva pri roki.
Na koncih pedal enostavno ni bilo dobrega oprijema. Tako, da je bila to nujna zamenjava. Odločil sem se za pedala DEITY TMAC (Viola). So zelo široka in v sredini konveksna, da noga bolje leži.
Po par prevoženih krogih je to čisto druga pesem. 😊 So pa v stilu zavor.
Jaz sam govorim o kvalteti ki jo Fenix 8 ponuja za 1100€, ter razne težave, ki jih imajo. Ura je dobra ni pa vredna 1100€, prej bi bila relana cena 700€ pa bi bila dober nakup. Sej pravim sestra ma fenix pa ma težave z GPS k išče po 3minute plus.
Za suunto se strinjam je katastrofa v vodi. 🤣 Pomoje ti prej odbije kak meter kot doda lol. Je pa res da jaz sem to testiral z Suunto 9 baro, ki je že zelo star model.
Je pa treba tudi glede na šport gledat. Za tek so na primer bolj specifični modeli.
Res je. Obe sta dobri, vrhunski uri. Je pa tudi res, da fenix 8 je ful precenjena. Jaz sem za mojo Fenix 6 pro, safirno steklo, dal pred štirimi leti 499€. Da bi dal zdaj skoraj trikrat več za fenix 8 pa mi na misel ne pade.
Fenix ti je bolj pamenta ura kot športna + ful precenjena. Dobiš druge kvalitetene športne ure za pol majn.
Ne vem, če bo to 100% držalo. Jaz imam Fenix 6 pro, žena Suunto.
Za štos smo pred leti izmerili na suhem dolžino od pomola v Strunjanu do mreže na spodnji strani, kjer uradno konča kopališče. Izmerili smo točno 200 m. Ko plavava, meni pokaže več ali manj točno (+/-2 m), ženin Suunto, pa poleg tega, da rabi kake pol minute, da pokaže rezultat, precej več (+10/15m). Tudi na smučanju je razlika v korist fenix, pri teku je pa malenkost bolj točna Suunto. Višino bolje pokaže Suunto, hitrost fenix. Pulz je bolj točen na fenix, hoja tudi fenix. Tako, da nobena bi 100% točna v vsem.
Fak, danes bi mi pa skoraj poplavilo avto. Ko se je utrgal oblak, smo bili ravno preko v IT. po nakupih. Vse ceste so bile zalite (po 20cm vode na vozišču). Parkiramo se pred Familo, ko pritečejo karabinieri in nam ukažejo, da naj takoj odpeljemo avto na višje ležečo cesto. Čez deset sekund se je potok zraven parkirišča razlil in poplavilo je parkiriščče. Pa bi bila cx30 amfibia.
Se malo čudim kakšne probleme imate,🤔 jaz pa v CX-30 kamot spravim dva 28" kolesa z vso potovalno opremo,če bi bilo potrebno še tretjega ampak trakrat nimam kam dat tretje osebe....
To sta dva različna svetova. Tudi jaz sem dal tri analogna mtb kolesa v 6-ko.😉 Emtb pa je po dimenzijah precej večji. In težji.
Aja, a daš med ploščice bremz tisto plastiko, da ne bi po nesreč stisnil bremze, ko kolesa oziroma zavornega diska ni vmes? Al leupaš, da ti bo ratalo brez..
Ne dam - še. Bom pa nabavil v kratkem. Ne maram presenečenj. Do sedaj se mi je dobro izšlo vedno.
Zato se pa baterijo ven odstrani... sej upam, da nisi verjel tistemu, ko sem napisal, da jo dam dol zato, da jo ob požaru lažje iz avta zabrišem. 😂
Gre takole. Balanca za 90 stopinj, da je vzporedna s tekalno površino gume. Prvi amortizer stisnem in zaklenem. Potem pa pod kotom 45 stopinj lepo zapeljem v avto. guma pelje spodaj desno po robu prtljažnika, balanca gre pa zgoraj levo ob strehi. Ko je balanca notri je placa dovolj, da lahko položim na tla prtljžnika. Prvo kolo se dotika sovozniškega sedeža in desnih zadnjih vrat, zadnje pa je skrajno levo.
Nobenega posebnega napora ni in nikoli nimam občutka, da bi hrbtenica kaj trpela.
Takole že tri leta telovadim pa mi nikoli ni muka, da bi me to odvrnilo od kolesarjenja na oddaljenih lokacijah.
A ni dosti lažje, da enostavno kolo vržeš na hrbet, vzameš imbus 6,odviješ vijak, snameš osovino ven, vržeš kolo dol in v avto, obrneš kolo in sedaj lahko obrneš balanco tako, da gre v prtljažnik.
pred 3 minutami je Alex napisal:
Na dan s sliko. To bi rad videl, pa da uporabim ta trik tudi sam. 😉
pred 2 minutama je Boss napisal:
Ne bom pozabil... v septembru imam nekaj izletov v načrtu in poslikam cel postopek, da bo dokazni materjal na voljo.
Pa obvezno izmeri dolžino kolesa, to je zelo pomembno. Pa dolžino balance.
Tudi to je pomemben podatek.
V bistvu bi lahko naredili en tak zanimiv test, kdo porabi koliko časa za spravit Emtb v 6-ko karavan. Na tak način, kot vsakdo želi. Pa da vidimo, kateri način je najboljši, oziroma kateri nam vzame najmanj časa.
Čak, hočeš rečt, da se men sanja, da spravim cel EMTB v prtljažnik? Moj je XL okvir, spredaj in zadaj 29 col kolesa. Še enkrat. Kolo gre v Mazdo 6 karavan cel brez snemanja koles. Ne vem, bom ob prvi priliki poslikal kako zgleda, ker očitno si tukaj več ne verjamemo na besedo.
Na dan s sliko. To bi rad videl, pa da uporabim ta trik tudi sam. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Še dobro, da nisem gledal tega njihovega mučenja žoge. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani