Glede na to kje so proizvedeni teli kljucki ni glih velik moznosti, bl je pa problem k so v zascitene sisteme kr prklaplal tole vrez da bi preveril. Ni nujno ce je cist novo, nepreverjenih naprav se ne prikljaplja na zascitene sisteme
Saj, če pogledaš kdo vse dela po pisarnah😬 Pa potem klikajo vse po vrsti, kot na svojih telefonih. In se čudijo, če pride vse sorte okužb in izsiljevalnih virusov v podjetja. Tako kot se nasankajo pri "bajnih" zaslužkih, ki jim jih nudijo po telefonih ni niti čudno, da beremo to.
Ta dobavitelj, ki je najbrž sin od kakega politika, je pač nabavil najcenejše iz čajne. In so rekli tajni agenti čajne, zakaj jim ne bi zraven za darilo dali še malo penicilina. 😉
Eno vprašanje za vse majstre prodajanja rabljenih/zanič avtov tuki gor.
Torej, kot že omenjeno, imam doma trenutno neizpravno Mazdo 6 Sport 2.2 CD129 TE (2010), ki ima za zamenjat zadnji most, zadnje amortizerje, prednja zgloba vilic in motne sprednje luči. Prevoženih 340.000 km.
Kako se izpogajat za najboljšo možno ceno pri človeku, ki mu je posel odkupovanja vozil biznis? Ali je 1000 eur za tak avto upravičena cena?🫣
Hvala.
Moja ocena je, da bi mu moral za ta denar prodati že včeraj.
Tle je treba dodati še super visok grip, ki je značilen za boljše gume. Jaz še po klancu navzdol (asfalt) ne pridobivam na hitrosti, ker se guma lepi na asfalt. Zdaj pa poganjaj ...
Dobro, tej kolesarji, ki se vozijo bolj po asfaltu (kot Boss) nimajo takih lepljivi gum, to je res. Te nove, ki jih imam sedaj gor so pa res neusmiljene do vožnje po asfaltu. Kotalni upor, širina, zmes gume. Tako, da res težko greš preko 25/uro.
V mojem primeru 100% na AC uporaben. Nobenih problemov, samo pravocasno vse narediti, brez smernika pa itak ne uboga.
Ce tisti za tabo ne uboga ne spremlja prometa......oz rabi radarski
Avtomatski v avtu je zakon. Tezko bi sel nazaj na rocnega (v fiatu je pac nujen)
Misljeno je bilo za motor....ravno vozim novi gs1300a ASA....groza.
Samo vse več ljudi prisega tudi na motorjih na avtomatski menjalnik. Predvsem tisti, ki jih vozijo avtomobili in ne oni njih, v katerih so avtomatski menhalniki in druga pomagala. Oni pa levobračajo volan kot otroci. 😉
Meni je radarski tempomat v Mazdi 6 2019 tudi kar všeč. Samo zaganjanje po tem, ko se spredaj promet sprosti, mi pa ni preveč všeč. Sem kmalu poštudiral, da pedalo za gas deluje tudi med tem ko je tempomat vključen in ne vrže ven tempomata, kot bremza. Zdaj z gasom malo omilim tole Mazdino zaganjanje na nastavljeno hitrost, ker lahko z gasom za kratke čas začasno izklopiš tempomat in si dinamičen in tekoč v prometu, kar tempomatu samemu čisto ne uspeva.
Navaditi se je treba, da avto potem spoštuje tisto nastavljeno varnostno razdaljo do pike in bo bremzal pred vozilom spredaj, če ne boš šel pravi čas na prehitevalni pas.
Pa ena težave je še. Noge nimaš kam dati, na pedalu za gas pa težko počiva. Mora biti pa tam, da lahko hitro odreagiraš. Zraven pedala za gas pogrešam malo prostora na desni, da bi lahko noga počivala gor.
Kakšne so pa vaše izkušnje?
Mene tudi pri 30-ki moti, da če kdo recimo te prehiti (redko) in se ti vrže pred avto, avto besno bremza in te ne pusti, da bi mu prišel bližje ampak kar izgibiš hittost prometa. Zato pa brez tempomata in ko te tak prehiti se mu zalepiš za rit in ga takoj nazaj prehitiš.
Sem moral preveriti,če jih nisi slučajno meni "pajsnil"😄...hec,hec😉
Dobro si kupil-TOP kvaliteta....čeprav moram pripomniti,da jaz,če bi še enkrat kupoval,jih nebi kupil...oz. bi kupil verzijo brez plastične "srajčke" (in seveda z Hex-Plus profilom).
Gre za to,da se včasih zgodi,da je kje vijak v tako ozki luknji,da ravno zaradi te "srajčke" ne segneš do vijaka...manjši je vijak,več je šanse,da ne boš dosegel vijaka.
To je en od razlogov,za kaj sem vseeno kupil še tiste sete Wiha T-ključev (glej v tej temi nazaj).
Sicer pa...al sem jaz tak "butelj" al kaj...meni ta barvni sistem ne predstavlja neke prednosti,ker nisem npr. poklicni serviser,mehanik ipd.,ki bi pogosto uporabljal določeno velikost ključa,da bi si z repeticijo z časom zapomnil ne vem npr. zeleni je ta in ta...
Zame bi bilo bolje,da bi bil ključ graviran z številko,ki bi bila še povdarjena npr. z belo barvo🙄...se pa je že razpaslo,da folk to srajčko odstrani,ker se zna z časom "losati",in moti,k se vrti...pač pride olje zraven,in smo tam....
In še en nasvet-ko sem kupoval Torx-Set ključev,sem nevede vzel set z integriranim magnetom. Magnetek je res super tudi za Imbuse...,ki tega nimajo.
Torej če ni neka razlika v cvenku-priporočam...obstaja pa to tudi posebaj...ali pa uporabiš navadni magnet...samo tako "na setu" je priročno,k zmeraj veš,kje je.
Nobeden imbus ključ ni večen. Do sedaj sem imel Usag, a so se na robovih s časom izrabili. Upam, da bodo tej boljši.😊 Meni označba na samih imbusih ni važna, ker je dovolj že bežen pogled in vem, kateri je katere velikosti. Pač štirideset let dela z orodjem nekaj pusti za seboj. 😊 Meni so te "srajčke" super, ker velikokrat potrebujem ravno to zaščito, da pri vijačenje imbus vijakov, ki so globoko v utoru (recimo vratu kitare) ne poškodujem laka (podobno kot pri ključu za feltne).
Obnasanje motorja v nagibih, avto na ravnini....zaviranje in ustavljanje motorja in avta....razmerje moci prednjih in zadnjih zavor motorja in avta....hruske in jabolka
Na zalost pa motorji prehajajo vecinoma na avtomatski menjalnik......ze tle bo adios amigos. Vse gre v prodajo komforta in varnosti pa smo ze cez 30k
A bi za večino tukaj avtomatski zakon. 😊 Sedaj pa ne več toliko...
Hitrost ni blokirana na 25 km/h. Omejitev je le ta, da motor pomaga do hitrosti 25 km/h. Kolo se seveda lahko pelje hitreje (če je klanec navzdol ali če poganja človek tipa Pogačar 😁).
Ali se v čem ne razumemo? Če je recimo rahel spust, da že leti cca. 25 km/h. In če takrat ti poganjaš na vso moč, bo kolo pridobivalo na hitrosti, čeprav ti motor ne bo pomagal.
Vem, zato pa sem napisal, da ga uspem voziti do 27/uro. Za kaj več bi moral imet nabildane noge in ne dva zobotrebca. 😊
Kako to misliš, pa sej gre hitreje, le pomoč motorja je do 25km/h pol so pa šunke na vrst. Če maš pa srečo in klanc navzdol... pol pa ne vpraši... takrat je pa vsa moč le v jajcih.
Kako ti to uspe? A nimaš blokirano na 25/uro?Jaz moje kolo uspem po ravnem z motorjem "pognati" do recimo 27/uro.Več mi ne dovoli. Drugo je, ko greš po klancu navzdol brez motorja.
Pol je pa prišel usb ključ ki je manjši in se mu reče potlačenka ....veš kao 🤣🤣
Naslednja faza bo, da ti bodo vgradili čip po kožo, na katerega bo šla neomejena količina glasbe. Pardon, tistega, kar bo od glasbe še ostalo. Ker sedanji trend gre v smeri, ko bo glasba le skupek hrupa, ki ga bo proizvajala umetna inteligenca po tvojih zahtevah in preferencah. Adijo človeška ustvarjalnost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdaj je nekaj bolje, pred petimi leti mazd sedaj ne napade. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani