Se ena dobra stvar AC...stare ceste bodo tako malo bolj prazne tudi za nas motoriste Ce pa bo potrebno hitro domov,pa gasa na avtocesto zahvaljujoc vinjetam.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Boss ne se razburjat, raje pojdi ven is spra?i en sar?er softalla , sam ?e zmeri je tamaw zmagal, pa tud ?e ni zaslu?il, vsi so mel enake pogoje, samo enim je bolj ratalo kot massi in zdej je kar je, mejbi bo drugo leto druga?e. :ne vem:
ps. Pa ne da sem navija? hamiltona, sem pa? navija? srebrnih na splo?no, tudi ?e bi ga Masa ali Fran?ek vozila.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zalaufal starega suckerja, ?e vedno dela kot urca , ?koda da ni ve? cel, ko sem pa ?e bil pri delu pa sem ?e CBR-ko malo zalaufal, oba stojita ?e mpar dni manj kot 2 meseca.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zato mam jaz dizel, ker ostane se za cevape poleg pijace, je pa res, da moram pol skoz slatat...mislim, saltat, sam za cevape mi ni tezko, sta se mora se mora
To ma? pa prov, mora? porabit energijo ki jo dobi? s ćevapi in pja?o.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
drugace je prihodnost v T FSI in T-jet (se pravi bencin majhna kubatura in turbo)
To sem ?e nekaj postov nazaj napisal, samo ne v kraticah.
Razlika je v tem, da sem ti jaz postregel s podatki (?tevilkami) ti pa govori? nekaj na pamet. Sem pripravljen narest to?no tak primerjalni test, kot si ga predlagal "prehitevanje v tretji prestavi pri 60km/h" - lahko tudi proti ajvarjevim 166KM, da bo bolj po?teno .
Kje so dobili 166 konjev js ne vem, js jih ?e i??em.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mater sem jaz za luno, 1.4 bencinarja primerjamo z 2.0 turbodizlom ?
Jaz sem pisal primerjavo mazdo 6 diesel in bencin, izhajamo iz tega, ker pol bi mogl primerjat non turbo dizl(sploh ?e delajo to?) z nonturbo benz. in seveda ?e oba turbaka. Pol bi blo po?teno. Sej ne da se vadim primerjajmo naprej bencinarje in turbodizle.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz recimo imam diesel power zato:-ker se pod 2000 obrati skoraj ne vozim,
-ker manj pije,
-ker pri prehitevanju ne rabim ?altat v ni?jo brzino...
To bi bilo to.
Ok, zakaj se ne vozi? pod 2000 rpm ? Potem posledi?no ve?krat prestavlja?, je tako ? Potem pri 80 km/h v 5. prestavi samo pohodi? in je, ja itaq.
Pa ne mi napisat, ?e se mi ne da ?altat da naj si kupim avtomatika, pa verjemi bi ga takoj samo v slovenji dobit 6ko avtomatik z 2.0 ali ve? kubiki je iluzija.Mare ti lahko pove, da smo v?eraj na poti od ljubljane do celja ?li po avtocesti tudi 1X nisem prestavil iz 5 prestave do izvoza za celje pa tudi ?e smo se peljali 40 km/h in nisem delal nobene gu?ve in me?kal samo gas in je blo.
Tisto ?ejo si pa kar nekam zataknte, men kuri to?no 2 litra ve? na isti releciji, raje se vpra?ajte koliko stane vliki servis pri dizlu in bencinarju, pa ?e nafta je dra?ja, da se sploh segreje v enem ?love?kem ?asu rabi imet ?e vebasto(kar je ok ?e ma? daljinca al pa tajmer da ga prej u?alta?).
Namig Bencinar ga sploh NIMA, ker ima verigo in takrat se menja samo sve?ke in navaden (mikro) jermen,
stro?ek cca 100? + max ura dela, olja ima manj, je spet cnej.
Ko na koncu potegnem ?rto je ists ku... al dizl al bencin, smo meni gre na jetra tisti zvok traktorja ko ga hladne za?ene? zato mam raje benz.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?udn a? Si pomislil, da je to zaradi stro?kov. Dra?ja registracija, ve?ja poraba... Prihajajo ?asi majhnih, ?parovnih a u?inovitih motor?kov pa dizlov.
Poraba ni ni? ve?ja, 18 je pa? "?vogej?i" motor in ga je posledi?no treba bolj stiskat, 2.0 ali pa 2.3 pa imata ve? mo?i nin posledi?no vozi? z prestavo vi?je in manj obrati in je poraba enaka ?e ne clo manj?a.
Je pa res da te pri registraciji nad 100 kW veliko bolj olupijo, cestnina pa ...
Pol pa ?e tole kolk da? za servise pri dizlu in kolk pri bencinarju in kak?na je poraba na koncu ugotovi?, ?e naredi? doa cca 15-20 kkm na leto je ?isto vseeno kaj ma?.
Majhni dizli dejte mir majhni turbo bencinarji z direktnim vbrizgom to je prihodnost.
Diesel SUX !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo tole je za labija, js pa trenutno to ?e vase ba?em.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani