nato smo dal pa airbox dol pa za?ravfal luft in je motor peljal ko marija
pol smo dal pa ?prtni filter pa ?e mal preve? lufta v ma?ino vele?e ker ga na koncu du?i..
tko da motor bo dobil malenkost ve?jo dizo
Tako se dela, jaz sem pri svoji RS 50 - Race kit 16 km , menjal dizo pri vsaki spremembi temperature zraka (do 10 stopinj ena diza do 20 stopinj druga tretja pa je bila od 25 do 40 stopinj), ?e temperatura, s ?emer je povezana gostota zraka, ni prava diza naredi pravo me?anico, tako da moped dela tako kot mora.
Samo poraba(Boss nimam ve? tega mopeda ), je pa bila od 9 litrov naprej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vem, samo prevra?a? se lahko tudi na stezi pa zato ne bodo asfalt na stezi zamenjali s peskom... kot to?ka dve je pa pesek lahko bolj nevaren zato, ker nad dirka?evo glavo je za??itni log, ki se zaradi te?e avta lahko zarije v pesek in dirka?eva glava nato pride v stik s tlemi oziroma ga te?a avta z glavo zabije v pesek, kjer pride lahko do te?jih po?kodb.
Skoraj sem prepri?an, da asfaltne izletne cone znajo biti bolj varne od pe??enih... so pa pa? dra?je, a ne.
Pa ?lovek ni pol metra peska, , je ga okrog 10 cm, lok mora pa tako ali tako biti najmanj 15 nad voznikovo glavo.
Tale da je pesek lahko namesto afalta pa mislim da nisi mislil resno, kaj je dra?je in kaj ne, miti ni moj problem(verjetno pa dirk formule1 potem nebi bilo, ampak bi bil high speed auto cross GP) , vem pa da ima samo ena proga na svetu izletne cone asfaltirane in to celo z razli?no grobim asfaltom, ima pa jo ferrari ?e se ne motim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pri tej nesre?i b se morali vpra?ati pri FIA-e a so dirkali??a brez asfaltnih izletnih con sploh varna. Problem peska je namre? v tem, da ko leti? ven gre? samo naravnost, volan ne prime. V tej nesre?i bi Kovalainen na asfaltu kljub po?eni gumi vseeno toliko zavil, da ne bi tre??il v ograjo iz gum. Tudi gume na avtiu veliko bolje primejo pri zaviranju na asfaltu kot na pesku.
Edina prednost peska je le v tem, da ?e bi avtu odtrgalo vsa kolesa bi se ustavil prej oziroma bolje zaviral.
Druga zadeva, kjer se postavlja vpra?anje varnosti pa so gume, ki bi lahko bile praznovozne se pravi, da tudi, ?e bi se preluknjale ne bi prihajalo, do situacij, ko se guma skoraj sname iz plati??a ali pa celo razpade.
Boss prav razmi?lja?, hkrati pa je asfaltirana izletna cona bolj nevarna, v primeru prevra?anja, saj pesek ubla?i in bolj ustavo kotaljenje kot asfalt. Tako da so asfaltirane izletne cone dejansko bolj nevarne, od pe??enih.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ma? dve jedrci ve? od mene pa za 100 bolj?o grafo in 180GB diska ve?, pa dve cole ve?ji ekran odli?no majstore kolk pride tak?na ki?ta oz ta konfiguracija brez ekrana?
Ugodno je verjemi, ..... zame.
Pa monitor je 1/3 dra?ji od gajbe pol pa ra?unaj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V?eraj sem se malo prehitro peljal v slu?bo, pa me je na enem ovinku bla skor cela cesta.
Zdej se pa ne znam vozit,skozi pridem preve? v sredino ovinka.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani