Moraš vedeti,da je pozimi (ko je 0° ali hladneje) zunaj bolj suho kot v bajti,in vlaga rine ven.
Poleti je pa zunaj vlažneje,in vlaga rine v bajto.
In če imaš poleti notri tako stopnjo vlage,po tem....ali delaš kaj narobe,ali pa...res ne vem,k pač ne poznam konsteukcijo bajte itd...
Pazi-nisem zastonj napisal 2-3x orng prezračiti,drugače pa zaprta okna-overlift je NO-GO!!!
Kot sem napisal-jaz bi na tvojem mestu kupil MSZ-AP35 in to je to.
Me pa ena stvar moti-ko pišeš,koliko prostorov ne greješ itd...
Moraš vedeti,da ko bajto greješ,greješ zmeraj vse,kar je znotraj izolacije. To pa pomeni,da vsaka soba-prostor,v katerem imaš radiator zaprt,da je ta soba še dodatno breme za sobo oz radiator,kjer grejes...ebostavno zaradi tega,ker toplota gre v smeri hladnega,in tisto sobo pač greješ preko zidov. Temu se ni mogoče izogniti.
Ker pa so razlicne temperature stikajocih se zidov "magnet za kapljično vlago" (spomni se mokrega puloverja) zmeraj svetujem ogrevanje rudi prostorov,katere ne uporabljaš...pač nastaviš termostatski ventil na recimo 18°C in to je to...na tak način ti dejansko lahko uspe zagreti in posušiti celo bajto,in celo doseči manjšo porabo TČ
Sliši se sicer kontradiktorno,a je res.
Bi bilo zanimivo vedeti letnik bajte🤔....k mi je res čudno...ker od nekod ta vlaga mora priti...in če ne čez okna,pol pa čez konstrukcijo...al od zunaj,al z zemlje,drugače si ne morem razlagati.
Dost za sedaj-grem spat iz nočne....Jesenice proga spet odprta in smo furali Jesenice-Koper/Sežana.
2010 smo se selili v hišo. Novo hišo. Do sedaj ni bilo problema z vlago, lani je bilo pa noro vlažno poletje in nam je vlaga pritisnila not. Prej nikoli problemov. Hiša klet zidana z betonskimi kvadri. Kar je v zemlji sem 2x nanosil NIVEDUR S od zunaj, da je bilo gladko. Potem še 2x s HIDROZANom. Potem z ibitolom, potem pa še s peskanim izotekom 5 mm, potem gumbasta folija in pol metra debelega peska, pa filc. Od zunaj ni teorije, da vlaga not pride. Pritličje in mansarda pa zidana z porotermom 38 in 12 cm tervol fasade. Okoli kiše 1 meter nadstreška. Hiša je delana brez problema, za moje pojme.
Hiša stoji cca 100 metrov od reke Save, ob jezu elektrarne.
Sem se že zanimal za klimo mitsubiši. Tam maja ali junija bo zmontirana...
Igrajo na to, da bo Bog dal in Bog vzel...pa še stroškov ni.
Cca 20 let nazaj, mogoče 25, ko še ni bilo AC čez Trojane, je imel nek privatnik čez pluženje. Šel s tovornjakom iz CE do Vranskega po AC, kjer je bilo cca 15 cm snega po cesti. Na vranskem na staro, pa po stari naprej. Stara cesta čez hrib pa črna...splužena in posipana...do Blagovice...od tam pa spet Sibirija naprej.
V glavnem, ni interesa astronavtom cistit, ker so zakonsko zaščiteni.
Saj je bilo enkrat na nedeljo, ko ni blo tovornjakov na cesti, ko je vrglo sneg in je tudi vse stalo. Zdaj se na tovornjaka izgovarjajo, takrat se pa niso mogli na nič.
Bi pa rad sam to povedal, da vse, kar vidiš v trgovini in lekarni, pripelje tovornjak. Zdaj si pa zamisli, če tovornjaka en dan ni, in si ne moreš rit obrisat...
Kar se tiče ogrevanja. Sprememba na stari hiši je le na dolgi rok, na drugo generacijo, rentabilna. Pri novogradnji se treba pa pozanimat. Tu se lahko pa roman napiše...
Torej, tiste stare, doma narejene, so bile praviloma narejene "na gvišno" in je marsikatera preveč masivna za svojo nosilnost. Ker pa je lahek polpriklopnik omejen z največjo dovoljeno SKUPNO maso, so potem izgubili na nosilnosti. Zdaj doma narejene prikolice praktično ne moreš več homologirat (teoretično se še da, a ne poznam nikogar, ki bi se takega projekta sploh lotil).
Nove kupljene, tovarniško narejene, pa niso vredne niti da jih pes poščije. In Bog obvaruj, če jo res! Boljše, da poščije najdražje litke na dragem avtu kot pa novo prikolico. Zakaj? Nove prikolice so sestavljene kot da bi se otroci igrali. Najprej je osovina s torzijo. In to je pravzaprav vse, kar res je. Potem sta iz 0,55 mm debele pocinkane pločevine (ne vem, ali je debelina samo pločevina, pa še cink čez ali je 0,55 mm pločevina skupaj s cinkom na obeh straneh...) Skrivljena dva U-profila, ki povezujeta osovino s priklopom. Na ta dva švohotna U-profila je privita vezana plošča, ki je pravzaprav glavna "karoserija" prikolice. Naj bi bila vodoodporna, ampak lesena vezana plošča je lesena vezana plošča, pa kakorkoli jo obrneš in ne glede s čim jo prebarvaš. Nekaj dežja zdrži, več kot običajna, to je res, ampak po nekaj letih zgubi svojo vodoodpornost, pa tudi žilavost in s tem tudi nosilnost. No, in na to vezano ploščo je privita še pločevinasta stranica. Sicer je lahka, kar pomeni večjo nosilnost (ket ima največjo SKUPNO maso predpisano, ima tem večjo nosilnost, čim lažja je sama), ampak je malo junakov, ki jo res upajo naložiti do polne nosilnosti. Zato jih povsem razumem, da za novim avtom vlečejo staro prikolico. Ker te, ki jih zdaj lahko kupiš v trgovini, ne bodo nikoli dosegle take starosti ob toliko uporabe, kot je dosegajo te stare, doma narejene - ki so praviloma vse po vrsti bile najprej namenjene za prevoz gradbenega materiala, ko so se še v Jugoslaviji zidale hiše, pa še kakšnemu sosedu se jih je posojalo, pa nato vozilo zemljo za urejanje okolice in na koncu ostale pri hiši, ket jih je bilo enostavno škoda kar proč vreči... In se jih še vedno vlači po tem svetu. Te, nove, ki jih lahko kupiš v Merkurju ali OBIju za 700€, ne zdržijo niti tretjino tega.
Tako da, ja, problem je s temi prikolicami...
Ja, odvisno je, kaj boš vozil s prikolico.
Stranice se rabijo samo za razsuti tovor. Tovor treba pričvrstiti oziroma privezati z gurtnami. Ohoho tovora sem prevozil s tovornjakom in prikolico brez stranic. Samo gurtna, pa gasa. Za hobi varjanto je TPV čist dobra prikolica. Za profi pa Humbauer in Stema. So pa dražje. Ja, 500 do 600 kg vsaka nese.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bog dal bog vzel...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani