Kraje oro?ja so pogoste ampak najve?krat lovcem oziroma tistim, ki ga imajo doma - navadno za??ita tega ni na nekem nivoju - ?e omare za oro?je nimajo zaklenjene, ?e nimajo otrok v bli?ini.
Kraja specializiranih trgovini pa ni hec, ki bi se ga amater kar takole lotil, znesek pa tudi ni ne vem kako visok za profesionalni rop. La?je je zlatarno oropat za ve? profita. Zato je meni ta zgodba pa? sumljiva - lahko, da se motim, ampak pred leti sem v nekem ?lanku naletel to?no na tak scenarij (ne, ni ?lo za film).
To je samo za pesek v o?i javnosti in organom za??ite in pregona.
Insajderko delo, da sam sebi ukrade? oro?je, ki ga legalno ne more? spraviti v promet. Tako bodo uvozni dokumenti pokriti, prodajalec izpade ?e celo bogi, ker je bil okraden. Robo bo pa veselo spravil v promet ilegalno pa ?e DDV-ja se bo izognil. Upam, da na?i preiskovalni organi ne bodo nasedli oziroma izpadli naivni.
Jaz bi prej rekel, da so v veliki ve?ini nezainteresirane in jemljejo vo?njo kot pa? nekaj, kar je nujno zlo, zato jih podrobnosti ne zanimajo. Pa da ne bo narobe razumljeno, tudi z ve?ino mo?kih osebkov je enako.
Zanimivo, da je ravno avtor te teme imel najve? povedati ?ez ?olo varne vo?nje in da je to ?ist brezveze. V bistvu, ?e ne druzga, ti tak te?aj vsaj vbije v glavo, da avto ni samo gas pa bremza in da ?e nima? filinga (kar ga 85% folk dejansko nima gredo stvari lahko po svoje. Ravno zaradi 85% voznikov je treba notri tla?it aktivno, pastvno in bohvedi ?e kak?no varnost ter imeti tiso? in en predpis ter omejitev, Sem prepri?an, da bi v 90 stopinjski ovinek nekdo priletel 90km/h, ?e pred njim ne bi bilo znaka za omejitev 50km/h.
Samo malo velik skok se mi zdi, zgodi se huda prometna nesre?a -> udele?enci akrapovi?evi delavci -> kapitalizem kriv
Dobro da ni vozil kdo od njiju dveh, bi rekel da je bil tako zgaran da se ni mogu fokusirat na vo?njo.
Se pravi to ni mo?no po tvoje - tudi pregarani ?oferji kamionov, ki jih delodajalec sili v prekr?ke in posledi?no v nesre?e so samo izmi?ljene zadeve.
Ti si taprav za PR, lahko tudi pri Akrapotu . Bosta skupaj razlagala, da so Slovenci leni, ker izu?eni varilci s posebnimi znanji no?ejo delat za 1100 bruto. Zdaj jih i??e v tujini in ?e kr?i slovensko zakonodajo - sej bo pla?al kazen pa bo, a ne? Da pa bi mogo?e sam izu?il varilce, jih recimo namensko ?tipendiral in seveda ustrezno pla?al je pa verjetno previsoka matematika oziroma ni ekonomske ra?unice, kot bi dejala Velepi?ka. ?e varilcev ni jih pa? v Belikrajni pa? ni. Tud ?e bi tam nekdo iskal 20 raketni znanstvenikov za dobro pla?o jih pa? tam ne bi na?el. Tako, da podjetja, ki potrebujejo specialna znanja bi pa? morala dati ve? v ?olanje kadra in ga ustrezno pla?at.
Sef ne vprasa kdaj sem zacel, kdaj sem koncal. Ocenjuje z rezultati, vmes vprasa kje smo, kaj rabimo, poslusa ideje predloge, jih sprejme zavrne....kadarkoli ga lahko poklicem bo imel cas, in eskaliral naprej cenje treba.
Seveda ob vsem nosi odgovornost in odkrito pove ce je treba kaj popraviti, ni sprejemljivo itd.
Konpride pa do dopusta, pa bo naredil vse da uslisi zelje, kljub natrpanosti je to osebna pravica ki ti pripada in ima pripriteto.
Skorajda ni razumel(je razumel da je delo) da si nisem vzel frej za novoletne niti dneva, ampak je itak lazje ker imam home office. Gre se zaradi projekta v Indiji. Ko pa sem poslal request za Maroko v marcu je priznal da ga vesei ker ve da je njegova ekipa obremenjena in mora tudi na dopust.
No pa to - ko nisem v tujini delam od doma, enako se 9 osebkov v nasi ekipi. Nikoli ni nihce povprasan kje je, a je ob 09:00 za pcom....ce so rezultati so pohvale, s tem pa ljudje tudi motivirani in ne delajo bedarij.
To je odnos, kot bi moral biti in ?koda, da marsikdo tega tvojega pisanja ?al ne razume.
In tole valjenje krivde,oziroma iskanje povoda v Akrapovicu... Je za moje pojme odsev dana?njega ?asa. Vedno mora biti nekdo drug kriv.. kriva je voznica (?e se ne motim),lahko se vsakemu to zgodi,hitreje kot si mislimo in upamo .
Precej selektivno bere? in bi bilo mogo?e dobro, da ?e 1x prebere? kaj sem napisal. Nih?e ne bi vozil prehitro, ?e bi vedel da se bo nesre?a zgodila. Ampak vozila je prehitro verjetno zato, ker ne bi rada zamudila in v tistem trenutku se je zdelo to bolj?a odlo?itev. ?e bi ?lovek vedel, da ne bo frke na cilju zaradi zamude bi 90% vozil po?asneje. Seveda je krivda v voznici ampak vsaka stvar ima nekje nek povod, je pa vedno dolo?en procent mo?nosti, da je pa? voznica divjak po naravi ampak verjetno bi ji ostali trije sopotniki v avtu prigovarjali naj gre po?asneje. Tako pa ker se jim je mudilo so bili verjetno tiho.
Glej ?e enkrat - ugibam in vedno pi?em verjetno ali mogo?e. Ampak dejstva pa so; vo?nja na ?iht, slabe cestne razmere in tudi to, da marsikdo, ki je od?el od Akrapovi?a je znal marsikaj povedat o vzdu?ju in pritiskih v firmi.
Akrapovi? je res unikaten, ostali delodajalci ploskajo z u?esi ko zamuja? na ?iht. ?e dela? v ve? izmenah sodelavci, ki so zaradi tebe delali dlje vrjetno ?e bolj.
Bo pa imela gospa lepo prebujenje v bolni?nici, ko ji povejo da je fentala dva kolega/prijatelja in hospitalizirala ?e par drugih. Sodi??e ji kaj huj?ega od tega ne more prisoditi.
A si ti besen na sodelavca, ki recimo zarad ivi?je sile zamudi in mora? sam tistih 10-15 minut potegnit ?iht? Ne vem, jaz to ne jemljem kot nekaj groznega, ker naslednji? se lahko zgodi meni.
Govorimo pa o vi?ji sili - cesta je bila rahlo zasne?ena in vpra?anje je bilo kaj se je dogajalo prej, da je bilo potrebno potem tako divjat? Mogo?e je kdo cjazil, mogo?e kak?en tovornjak ni zmogel zasne?enega klanca, nekdo z letnimi gumami, nekdo, ki je bil presran samo da je videl malo belega po tleh pa da to ni bila koka.
Ne vem, ?e bi imeli malo ve? tolerance, do nepredvidenih dogodkov si upam trditi, da bi bilo tudi bistveno manj nesre? in vi?jo varnost. A to je produktivno, da dr?i? delavca v konstantnem stresu? V paniki, da bo zamudil eno minuto? A to je bistvo? A to bo zve?alo produktivnost? Al mogo?e prijetno delovno okolje, nepotrebni o?itki, nepotrebna grajanja in iskanja dlake v jajcu ipd niso tiste zadeve, ki naredijo ve? za podjetje kot pa vsako teroriziranje in besedno pretepanje podrejenih.
Sej ne vem, ?e je bilo tako tudi v tem primeru, ampak se ne bom ?udil, ?e se bo na koncu izkazalo, da je povzro?iteljica pretiravala le zaradi bojazni pred nadrejenimi zaradi morebitne zamude.
Jaz lahko samo kapo dol dam pred francoskim sefom. To je povsem druga kultura.
Sej res, dej nam Jures razlo?i iz prve roke, ker dela? v tujini, a imam prav ali se motim glede razmi?ljanja.
Hm... Jaz ?e se z nekom dogovorim ob 19h in vem da imam do tja 1h, Bom ?tartal ob 17:30...
Na cesti se pa? ne zajebava...
In kaj ti to pomaga, ko recimo zaradi zastoja na AC stoji? uro ali ve?? So zadeve na katere lahko vpliva? so pa tudi take na katere ne more?.
Se strinjam, da zamujanje ni v redu ampak, ?e je to res ob?asno in povzro?eno s strani tretjega dejavnika bi pa? moralo obstajati neko razumevanje, ki pa ga danes pri delodajalcih prakti?no ne more? pri?akovati. Ogromno nervoze na cestah je ravno posledica tega. Nekomu se ne mudi in jadra po?asi zadaj pa seveda drugi ratajo ?iv?ni, ker ne smejo zamuditi in pride do nepotrebnih prehitevanj - tudi do takih, ki so usodna. Ampak vsak gre v prehitevanje z mislijo, da ne bo ni? narobe in v tistem trenutku se mu to zdi manj?e zlo kot pa recimo ?rna pika ali pa celo gro?nja z odpovedjo.
Hja ne vem, v avtu povzro?iteljice so bili Akrapovi?evi delavci. Akrapovi?evi delavci pa znajo o delu v podjetju in pritiskih marsikaj zanimivega povedat.
Vidim, da tebe tudi jebe tole globalno segrevanje in prelepi dnevi. Mater pol pa mora it ?lovek ven namesto, da bi doma ?del in bil ves depresiven v megli, vlagi in mrazu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
je pa priporo?ljivo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani