Na, dobil bom tri pike in kazen. V Celju na obvoznici na Kidričevi pazite, ker je nov radar. Po križišču z Mariborsko je najprej omejitev 50 in potem preskoči na 70. Seveda sem se jaz mimo radarja in pred znakom že veselo 67 peljal.
Če boš vprašal kakšnega lokalnega mehanika, ki šraufa vse, ti bo povedal, da je najmanj popravil na Kia-h in Hyundai-h. Ni pa neke izbire za pameten avto oz. tisto kar bi jaz rad imel. Pa sem vse to pregledal. Ko pa enkrat v Sloveniji iščeš rabljenega bencinarja, si pa tako skoraj ubil vse pametne možnosti.
No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.
Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.
Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.
V prometni nesreči pri Mestinju v bližini Šmarja pri Jelšah je ta konec tedna ugasnilo življenje komaj 23-letnega reševalca, ki je bil v reševalnem vozilu sopotnik, voznik pa se je hudo poškodoval. Nesreče...
Ja, ja. Tole je temelj problema. Njihove notranje zgodbe in matretiranja znotraj teh getov. Tam se je nabralo vsega sranja in zdaj je udarilo ven. Sicer pa to že 30 let pometamo pod preprogo in zdaj je spodaj usrano do konca.
Pustimo, da se v zasebnem sektorju v veliko primerih delež plače izplača na roko v kešu - še posebej manjše firme, vem kar za veliko primerov. Pa veliko zasebnega sektorja pri nas so neke fabrike za zunanje naročnike, kjer večina več kot minimalca ne vidi.
Pa še en kup stvari je tule - ne ljubi se mi pisati. Sem v vzadnjih 10ih letih kar veliko stvari videl in različne načine kako se ljudje znajdejo priti čez življenje...
Po domače torej kupijo nafto iz različnih virov in jo vso zlijejo v en zalogovnik v Serminu in potem jo tankajo v cisterne in furajo po državi? Prav razumem tole?
Kaj si pokadil?...jaz bi tudi😂...a da bi najbolj izkušen in najbolj izobražen kader imel nižjo plačo kot "vajenec"....take budalaščine pa celo v socializmu ne boš videl....
Malo heca je bilo tole. Ne zameriti. Drugače pa, če razumeš koncept časa in tisti eksponent v obrestno obrestnem računu, potem ti bo marsikaj jasno. Ne bi bil nič na slabšem, kvečjemu na boljšem, ko si starejši. Če ti je jasen pa samo koncept plače, kot večini ljudi, potem pa razumem, da je tole nebuloza.
Pozor. Zdaj pa še hujša varianta z moje strani. Če hočemo, da bo svet funkcioniral naprej, je treba koncept penzije kot državnega prejemka počasi izkoreniniti, ker deluje samo v primeru ko je delovna populacija večja od upokojene. Zdaj je kontra in tole ne bo šlo dolgo naprej brez da se komu res ornk zmeša.
Če greš iskati v preteklost kaj je kdo od politikov rekel, naletiš na same nebuloze in neskladja. A oni so kot zlate ribice, vse pozabijo. Volilci pa še prej...
Katerakoli stran je že, vse imajo eno stvar skupno. Kako tisti trenutek na oblasti največ za sebe nakrasti in nagrabiti.
Se strinjam. Pri vsej tehnologiji in komunikaciji, ki jo dandanes imamo, ena Albanka narobe napiše kraj, ena Bosanka javi, da je roba pri njih v skladišču, čeprav je šele v Genovi naloženo na tovornjak, za tisto v Cerkljah ne vem, kaj je bila, ampak tudi ona bi se lahko malo bolj pozanimala, kje je roba, ne pa samo po liniji najmanjšega odpora poslat v Ljubljano, tista v Ljubljani je bila tudi na -ić, mi je delovalo kot da gre za srbski priimek, bi se pa tudi lahko malo bolj pozanimala, kje je roba. Vsi ves čas na mobitelih in računalnikih, ve pa ne nihče ničesar. In potem so brezvezni kilometri in zgubljeni dnevi, se strinjam. Ma, če ti po pravici povem: je#€š tak turizem...
Eh, to s slabimi storitvami in pomanjkanjem kadra je šele začetek. Kar navadite se...
Sori, vsak, ki vodi firmo ti bo povedal izkušnjo, da se problem včasih rešuje in rešuje oddaljeno in ni konca in kraja. Ko pa pošlješ človeka z letalom na lokacijo, je pa naslednji dan vse urejeno. Na žalost kot vrsta funkcioniramo tako. Vse ostalo pride z menjavo generacij in ne množično spremembo navad. Še posebej pa kakšne tehnične stvari, fizični produkti, itd. Kurbarija, ni vse samo še kurčevi software, kot nas prepričujejo. Tam tako vedno vse na pol dela in tudi produkti se na pol izdelani dajejo na trg, ker se jih bo že potem popravilo. Potem moramo pa še vsi ostali to kurčevo curkerberg mantro polovičarstva prenašati.
Kvaliteten, dostopen in delujoč javni transport. To je tisto, kar je na dolgi rok pravo. Pa ureditev države, da ne bo vse scentralizirano v tisti luknji v centru. In vse se bo samo uredilo, brez kakršnega koli demoniziranja kogar koli. Stvari so včasih čisto enostavne, samo morajo biti na žalost kompleksne...
Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice.
No, tole ni res. Velik delež letalskega prometa je zaradi poslovnih potovanj. Tam se tudi služi s kartami, ker se nihče ne cenka za najnižjo ceno, ker je treba iti. Turisti se pa hitro ustavijo, že če je malo dražje.
Pa če damo letala na stran. Ladijski transport je veliko bolj kritičen kar se izpustov tiče, samo tam je pa skoraj vse z namenom transporta dobrin, da imate (imamo) hitro nujne stvari vse pri svojih ritih, kot ste (smo) navajeni.
To je res, samo tam si ljudi metal v mlin, kot da so bili živina. Pa obremenitve tiste ceste so morale nesti samo cesarja. To gre danes v 5ih minutah po cesti, kar je šlo tam v celem letu in narediti to kot je treba, zahteva potem eksponentno rast vložka truda - beri denarja. Se pa strinjam, da bi lahko vseeno šlo kaj hitreje čez z izvedbo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ja, no. Do konec oktobra me niso slikali. Ali pa sem bolj normalno peljal.
Kako imate drugi na Android Auto? Vam daje obvestila za stacionarne radarje?
Popravljeno od AgergPovezava za deljenje
Deli na druge strani