Hmmm ja.. kaj pa sem pisal par postov nazaj, kaj po?enja lastnik in da ga boli organ za Adrio ampak samo kako bo istisnil ?im ve?? Razprodal letala (to je ?e) in nepremi?nine (mislim, da tudi ?e) prekanaliziral denar na ra?une v tujini. Slovenija pa naj se jebe s podjetjem, kateremu je oropal ves kapital in osnovna sredstva. Hmmm, enaka zgodba kot neko? s Toba?no tovarno in seveda se ni? ne nau?imo ter nih?e iz teh zgodb ne nosi nobene odgovornosti.
Scat nas pelje kdor ima 5 minut ?asa in dokler bomo bili oprani s to mantro, da ni va?no kdo je lastnik, bomo jebali je?a nonstop. Prekleto pomembno je kdo je lastnik in to da je tujec lastnik nikakor ni garant, da pol bo pa vse v redu. Dejmo si ?e enkrat zabit to v glavo.
Ja ni glih free... na supercharging polnilnici, ?e polni? do 60kW je 0,26EUR/kWh. Recimo, da rabi? za 100km okoli 24kWh to je torej dobrih 6 EUR za 100km. To je nekak, kot ?e bi mel dizla s porabo 5 litrov.
Bolj sem imel v mislih, da nekdo, ki ima v ?epu toliko denarja oziroma ga je pripravljen dati toliko za avto, da skoraj sigurno ne bo gledal 5 let starega s toliko kilometri. Lahko ti ceno tako nastavi?, samo a bo? kupca dobil za to ceno je pa drugo vpra?anje.
To je v bistvu precej noro... rast BDP-ja ne more iti v neskon?nost. Japonci so to spoznanje osvojili ?e pred ?etrt stoletja in imajo tako nekaj ?asa rast, pa vmes kvartal ali dva padec BDP-ja in nikome ni?ta. Vse funkcionira.
In komu zdaj to stra?enje pomaga? Na?eloma nikomur, saj bodo ljudje spet za?eli dr?ati denar pri sebi in bodo s tem ?e poslab?evali stanje, saj denar v kapitalizmu pa? MORA kro?it. Nekateri so se upam nau?ili nekaj od prej?nje krize, predvsem Nemci, ki so bili dodatni generator ve?anja krize z doktrino var?evanja. ?e ne bi Merklca & Co. to po?enjala in ?e bi se takrat raje vlagalo, magari v infrastrukturo oziroma v bilo kaj, bi tista kriza mogo?e trajala leto ali najve? dve, tako pa smo je prakti?no gnali 7 let.
Ja sej pravim da so dragi... Ker imajo super drage karte, pa nobene storitve (no razen kdaj pa kdaj ultra hude stevardese v stiklih) ... Kot pravi prijatelj the most expensive cheap airline
Ja to je eden od najbolj "popularnih" na?inov, kako firmo iz?ame? do konca in ti ni mar za prihodnjost. Se pravi je vseeno kak?na je uporabni?ka izku?nja, saj se pri?akuje, da se ta uporabnik ne bo vrnil, ker bo firma prej ugasnila. Eni so pravi eksperti v takem na?inu poslovanja. To bo ?e zanimivo, ko se bo gledalo kam je vse ?el Adriin denar v zadnjih nekaj letih.
moja sestra bo obticala v sarajevu, imela je karto za jutri...zdaj pa v stilu JATa, ko vas jebe, snadjite se...
?al, sam tud Janez na informacijah ji ne bo mogel zdaj pomagati pa ?etudi bi dvignil telefon.
kosovo je resevalo adrio, LJU-PRN je vedno vedno poln... Skopje bolj tako, ker leti wizzair iz benetk za 15 eur
Ok, sem malo na pamet ustrelil, ampak vem da se drugi prevozniki redko ali pa sploh ne odlo?ajo za te linije. Zakaj? Verjetno je vzrok o profitabilnosti. :ne vem:
Ampak tako kot pravi Jest, sej pol ni panike, ?e se jim bo spla?alo bodo tudi drugi odprli linijo.
To je klasika, ko rabi? denar. Osnovno sredstvo proda? lizingodajalcu in ta ti da sve? denar, ki ga pa? potrebuje? za investicijo al pa recimo za popla?ilo dolgov. Ker pa seveda osnovno sredstvo rabi? za delo ga ima? zdaj v nejemu od lizinghi?e in seveda obro?no odpla?uje?. Na?eloma se najve?krat lotijo tega tisti, ki ne morejo dobiti kredita ali drugega na?ina financiranja.
Ker si Jest ravno omenil Jerov?ek Computers je bila ta poteza dejansko za?etek njegovega konca. Na ta na?in so recimo prodali lizingo dajalcu cel na novo zgrajen prizidek. Ker pa ne pravniki, ne nih?e drug ni preveril, da se pri prodaji manj kot 5 let starih nepremi?nin pla?a poln davek od prodaje, so na koncu cel kup denarja pustili dr?avi, isto?asno jim je zato tudi zmanjkalo denarja za odpla?ila vseh dolgov dobaviteljem. Tako, da so ti zaprli pipco z robo in ko enkrat nima? ve? robe ne more? ve? ni? prodajat in proizvajat. In ker to ne dela? teko?i stro?ki so vsak mesec, zraven pa ?e nov stro?ek obroka odpla?ila lizinga pa gre zadeva pod vodo.
Kot drugo, ?e Adrije v polpretekli zgodovini (pred prodajo) nebi silili biti nacionalen prevoznik, bi komot splavala, obdr?ala bi pa? rentabilne linije, pa ?etudi bi se obseg letenja skr?il dajmo re?i na tretjino. Ampak ne, ?e danes sli?i? ideje o nacionalnem prevozniku pa ne vem od kod ker adria je ?e nekaj ?asa nem?ka firma. Zanimivo da so tudi nemci s tako idejo pri?li do na?e vlade z zahtevo po denarju. Zakaj niso pri?li do Merklce?
Ja to?no tako - in marsikatera linija za na Kosovo in Makedonijo pa drugam po balkanu bi bila ?e davno ukinjena, ?e bi se ?lo samo gledat renatabilnost. Ampak to je neka standardna zgodba, ki se nam v Slo kar naprej ponavlja - privatizacija, zahteva po privatizaciji iz EU, prodaja za vsako ceno, ker dr?ava je pa? pregovorno slab lastnik, ?paranje pa ne glede kolk nas bo to stalo...itd
Pol smo pa videli kako to zgleda recimo v vzor?nem primeru Toba?ne tovarne, Mercatorja, zdaj Adrie. Ampak va?no, da smo Slovenci slabi lastniki in da so tuji lastniki pa mana z neba.
Takole, da se malo pohvalim. Sem si zadal, da moram pred 50 letom ?e vsaj 1x zamenjat slu?bo in takole se lahko pohvalim, da mi je to uspelo in sem ?e tretji dan na novem delovnem mestu.
Ampak kdo bi si mislil, da je la?je zamenjat ?iht kot danes kupit avto :ne vem: Nekako ne verjamem, da mi bo to ratalo... vsaj pred koncem novembra ne.
Mogo?e zato, ker je bila Adria edina letalska dru?ba, ki je iz Brnika delalal letalske povezave tudi manj ali pa celo nerentabilne. Ve? ali manj zato, da Slovenija ni ostajala izolirana. Ampak na?eloma so bila letala njena last in kljub dokapitalizacijam, ki so v letnem merilu bile cca dobrih 8 milijonov na leto je pa? Slovenija obdr?ala nacionalnega prevoznika.
No in kaj je trenutni lastnik naredil v treh letih? Prodal avione in jih vzel nazaj v najem tako, da adria sploh nima ve? kapitala v materialu. Denar od prodaje sploh ni pri?el na ra?un Adrie. Zdaj pa ra?unaj tisti Airbusi 319 so novi cca 80mEUR - glede na letnike so verjetno vsi trije skupaj vredni vsaj 60-90EUR. Bombardieri pa verjetno vsi skupaj vsaj 100mEUR. Saabi pa so bolj zgodovinska zadeva iz neke druge zgodbe, kjer je isti lastnik potopil ?vicarski Darwin Airlines na podoben na?in in je Adria mislim, da dobila njihove avione v uporabo/najem.
Poleg vsega tega se pa spra?ujejo kje je ?e 30mEUR denarja in cca 10mEUR denarja od ste?aja Darwin Airlines ozirom kasneje preimenovan Adria Airways Switzerland.
Se pravi je trenutnemu lastniku uspelo v treh letih "izgubiti" verjetno za nekje 100-200mEUR. To?no ?tevilko bomo verjetno ?e ?e zvedeli.
Men je Adrie ?koda. Edina "na?a" letalska firma propada zaradi dolgih let napa?nih odlo?itev in nesposobnosti.
O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so".
Ah Greta laja samo na druge... ona, njeni premo?ni star?i in ekipa pa lepo veselo po svetu vandrajo - turisti?no ali kako druga?e ni va?no.
Ampak ne problem smo mi, ki se pripeljemo v slu?bo, da tam vsak delovnik pustimo svojih 8 ur ?ivljenja, da zaslu?imo ljubi kruhek in pla?amo davke. Nato pa parkrat letno par 100km z avtom, da si privo??i? tisti ubogi dopust. Ja taki smo kriminalci in onesna?evalci ne pa tiso?e luksuznih kri?ark, trgovskih ladij s kontejnerji in pa seveda mno?ica letal v zraku. Ne to pa ne, tega se pa ne bi dotikali, ker tukaj je pa kapital in dobi?ki zraven - to je pa tabu... prste pro?.
Jebi ?love?ka, ki nima za EURO6d motor, in se vozi s 15 let starim Cliom z 1.2 ma?ino, ker za kaj ve? nima, bogata?u z 2xV12 s 4000KM jahti pa se globoko prikloni in bohnedej ga vpra?at, ?e je kaj ekolo?ki. Ekologija je namenjena reve?em, da se bodo bogata?i znebili gne? in da bodo lahko brez te?av svojim cestnim zverinam pretegnili noge na praznih AC-jih. V gne?i, kjer vse stoji ali pa se komaj premika je namre? Fi?ko enako hiter kot Bugatti Chiron
600.000 ljudi je vsepovsod naokoli brez hotelov, apartmajev, brez prevoza, brez letalskih linij za vrnit. Ko tole bere? in poslu?a? je problem potnikov z Adrijo ?e zelo minoren :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kje so pa slike iz AC in obvoznice?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani