A si ziher, da ?trajkajo zaradi tega - piloti so mogo?e dobro pla?ani, kabinsko osebje in podporno na letali??ih pa ne. Air France gre lahko zaradi tega v kurac za vedno in bodo vsi ob slu?be. ?koda se meri ?e v ve? kot 300 milijonih EUR. Torej piloti so pripravljeni, da kljub dobrim pla?am, ostanejo na cesti?
Hja, ?e bi delodajalci pri nas odlo?ali ljudje ?e minimalne pla?ne ne bi imeli. Neoliberalci tipa ?u?ter?i? bi jo ukinili, ?e? da je demotivacijska in da morajo ljudje za?eti na dnu s par 100 EUR in bi ?ele z dobrim delom napredovali do vi?je pla?e. Akrapovi? se prito?uje, da ne najde delavcev, ?e? da smo Slovenci lenuhi a da bi dal pa spodobno pla?o mu pa na misel ne pride ipd. Pa da ne bo? onaniral ob dejstvu, da je Akrapovi? slovenski lastnik, ti bo verjetno Symon povedal kako so ?trajkali v Heliosu, ker jim tuji japonski lastnik, kljub dobi?kom bil pripravljen pla?ati bo?i?nice v vi?ini le 200 EUR bruto (v posmeh tistim v Heliosu, ki delajo na minimalcih). Pa prevoznika Arriva in Alpetour, ki sta v lasti nem?kega Deutche Bahn-a so verjetno ?trajkali tudi zaradi visokih pla?.
To je balkanski kapitalizem. V razvitih dr?avah je tega bore malo, ker pravna dr?ava pa? funkcionira pri nas pa ne.
Se pravi, da ko v drugih dr?avah stavkajo je to bolj team building varjanta al pa tako dru?abno sre?anje, ker tam pa? vse funkcionira v nulo in so vsi po?teno, da ne re?em bajno pla?ani. O?itno delavci British Airways, Lufthanse in zdaj Air France-KLM ne vejo kaj bi po?eli pa tako malo za hec ?trajkajo, ker imajo preve? ugodnosti.
Verjetno so se svinje delavske nehvale?ne nalezle od nem?kih ?elezni?arjev pred par leti al pa francoskih v tem ?asu pa kljub temu, da so kapitalisti tako lepo z njimi ravnali pa ?e pravna dr?ava pri njih maksimalno funkcionira.
Zal je tako, da v Sloveniji gredo po pravni poti le tisti, ki so to lahko privoscijo ... Zasluzijo v koncni fazi vec ali manj samo odvetniki ... Pa se traja tako dolgo, da marsikoga prej pokopljejo, preden se zadeve kam premaknejo ...
Ja in kaj je potem po tvoje bolje - v kot se vsest in jokat kot Kalimeru ter ponavljat "kak?na krivica". Tud jamranje po FB-ju ne bo pomagalo, ampak ima? mo?nost ali ubere? pravne poti, in?pekcijo al pa enostavno da? odpoved in poi??e? nekaj drugega. Ne vem, da bi delal za minimalca, pa da ti ne privo??i dopusta, ne pla?a nadur pa res ne vem kaj ima? za izgubit, ?e gre? drugam.
Ja to je pa kapitalizem, goljufat delavca je pa? ?portna disciplina. Problem je v tem, da delavci ne naredijo ni? in to daje ?e dodaten zagon nategunu. Vse to kar si napisal je pravno pregonljivo, sam je pa pa? treba prijavo dat na ustrezne in?titucije.
aja sej res... se vidi, da nisem motorist, ker men oba izgledata enako. Mal tko k te fore z VW Golfi - ?e nisi ?ist notr te?ko lo?i? med 5., 6. in 7. generacijo. Sploh pa jih verjetno polovica sploh ne bi znala dolo?it vrstni, ?e bi gledali samo slike.
Glej Alex ti pozna? ve? ali manj izku?njo v tvoji firmi - ?al ima? premalo vpogleda v druge firme - ne bom razlagal katere, ker me ve?e profesionalna mol?e?nost, saj sem imel v zadnjih 10 letih kar nekaj primerov letno, kjer je ?lo zgolj za iz?rpavanje Slo firm s strani tujih lastnikov, ki jih je zanimal samo maksimalni izplen. Pa tukaj ne govorim o nalo?benih skladih in podobnih anomalijah, ki sploh ne bi smeli si lastiti firm, saj gre za kanaliziranje maksimalnih dobi?kov pa ?e gre takoj potem vse v kurac oziroma spravijo zadevo v kurac, ?e se seveda to spla?a.
Tukaj ni milosti in razlagat, da so tuji lastniki bolj?i je slab?e kot, ?e bi ti??al glavo v pesek in se delal, da se ni? ne dogaja. Pa pazi, pozor, ne trdim, da so slovenski lastniki bolj?i, govorim samo to, da vse vodi samo kapital kot gonilo in dobi?ki. Razlika je samo v tem, da doma?i lastnik bo na?eloma ?e vedno ?ivel nekje tukaj in je mogo?e vseeno vsaj malo zavore, tuji pa se samo obrne in nikoli ne pogleda nazaj. Seveda niso vsi taki, ampak ?al gniloba kapitalizma vse preve? lastnikov potegne v nebrzdano grabljenje za vsako ceno pa ne glede a to rabijo ali ne, usode zaposlenih pa so jim najve?krat zadnja briga.
Ampak a ve? kaj mi je sme?no, ko razlaga? o dobroti tvojega kapitalista, ki ti daje to?no to kar je po ZAKONU obvezan in ?e tega ne dobi? je delodajalec delovno pravnem prekr?ku. 14 dni dopusta v kosu je obvezno, regres je obvezen, ?e bi se nabralo preve? nadur to pomeni, da mora delodajalec zaposliti ve? ljudi in za ni?anje stro?kov seveda to ne dopu??ajo (to ni zaradi njihove dobrote do tebe ampak zaradi delovno pravnih obveznosti in maksimizacije profitov). Izobra?evanje delavcev je namenjeno le temu, da bi ti ve? naredili oziroma delal ve? ali bolj zahtevne zadeve za to, da bi lastnik imel ve? izplena... verjemi, da ne bi bilo nobenih izobr?evanj, ?e ne bi bil na koncu neki efekt za delodajalca.
Aja pa res upam, da ?e dela? dvanajst mesecev, da konec leta dobi? tudi 12 pla?o
Glede davkopla?evalcev pa raje ne bi, ker to je floskula par excellence - poglej koliko denarja je dr?ava dala francoskemu lastniku, da obdr?i Revoz v sloveniji, kaj pa Magna, pa Hella Saturnus (kljub temu, da je dr?ava dala nepovratna sredstva so tuji lastniki izigrali in preselili del proizvodnje iz Slovenije v tujino), Kaj pa nepovratna sredstva tur?kemu podjetju Odelo. Ma glej brez veze tukaj lahko ?e nekaj ?asa na?tevam.
Jebe? fiktivni dobi?ek, ?e imajo na drugi strani neporavnane obveznosti.In ?e ne poravnavajo dolgov lahko upniki spro?ijo prisilko. V osnovi gre pa za jodlarske mu?ke, saj je bil jodlarski lastnik dol?an slovenskemu podjetju denar in so ga posku?ali spraviti v ste?aj ter preselit proizvodnjo v Avstrijo.
Tolk o dobrohotnosti tujih lastnikov, ki se v Sloveniji tako brezbri?no opleta s tem. Va?en je samo dobi?ek in nikoli ga ni dovolj.
Kakor jaz vem, ne sme? 2x spremeniti smer pri branjenju pozicije v coni zaviranja... torej kdo je potem tukaj kriv. Zapiral je pa notrnajo linijo, ?eprav je idealna zunanja.
Navadno zato, ker ga kupujem za dlje ?asa (4 ali 5 let). Do zdaj nisem nikoli imel nobenega top modela in sem vedno flikal z nekimi low end jaj?ki, ki pa po treh, ?tirih letih postanejo prepo?asni in s premal kapacitet, da konstantno pizdi? k se ti zaba?e s podatki. In ker je to prvi telefon v 15 letih, ki sem ga spet sam kupil (prej skos neki slu?beni) sem pa rekel, ajd da vidmo kako zgleda, ?e ma? enkrat oreng ma?inco.
To je pa tud res... dejansko sploh ne ve? ve?, ker nekdo, ki je lastnik je le ta v lasti enga ?etrtga, umn pa spet naprej. Se ne bi ?udil, da pride do tega, da se celo krog zapre.
V?eraj sem do konca popizdil, ?el v prodajalno in vzel S9. Niti en flag ship telefon ni idealen, samo nekako je na koncu v neki to?ki vse kazalo proti Samsungu. Ne re?em, da je najbolj?i je pa verjetno najbolj?i pribli?ek tistmu kompromisu, ki je ?e sprejemljiv.
mislim, da ne, Gorenje nima ve?inskega delni?arja, ?e se ne motim je pa Kapitalska dru?ba najve?ji delni?ar pa ?e ta po moje nima kej dost ve? kot 15% delnic. Neki se je Panasonic okol smukal, to je pa to.
Tako kot pravi Jures... to je avtomatik. Edino z avtomatikom naredi? take norosti. Sem pregledal kar nekaj tistih ruskih dash cam videov in vsaj v vsakem drugem je en tak primer z avomatikom. To pol kosi vse ?ivo in poleg ene nesre?e naredi ?e tri dodatne.
To so mu ziher mlaj?i povedali: "ve? ata z avtomatikom se bo? la?ji peljal" a pozabili povedat, da bo? tud la?je naredil nesre?o.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a si ti ?e mal zasvojen s kolesarjenjem?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani