Skoči na vsebino
Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano

Hja spet ?lender beda?i naokoli - neko? ga je ?e sral in zasral zdaj je pa spet v akciji. Bumbar sploh ne ve kje je problem in gleda samo iz o?i izdelanih avtomobilov. Kdo bo pa te avtomobile nafutral z elektriko - pa? bebci tipa ?lender ne vedo, da bomo rabili cca 7 jedrskih elektrarn tipa Kr?ko, da zadovoljimo potrebo po energiji vseh el. avtov. Zdaj bi ga rad sli?al kako bo to zgradil v 12 letih in kako bo zbral cca 35 milijard EUR za izgradnjo take koli?ine elektrarn, da o prenovi transportnega elektri?nega omre?ja sploh ne govorilmo. Recimo 110kv daljnovod bi teoreti?no lahko filal le 4400 avtomobilov isto?asno, ?e ne bi bilo nanj priklopljeno ?isto nobenega drugega porabnika.

 

Pa? ?lender in predlagalci strategije so idioti, ker pridet s takim predlogom brez da bi imel izdelano kompletno strategijo je na ravni imbecilov. Novinarji pa tudi, a se res ne znajo pripraviti pa ga vpra?ati kako bo filal te avtomobile - ja postavljeno bo 22000 polnilnic, ki bodo dobivale elektriko pa od kod? Iz zraka al kako - naj debili razlo?ijo.

 

Aja pa naj razlo?ijo kako bo to delovalo recimo v blokovskem naselju. Kako bo? tam do vsakega avta pripeljal elektri?ni kabel oziroma polnilno postajo? Mater, ko ?e misli?, da smo se ?lendra znebili, budala spet prileze na plano pri neki drugi luknji in tokrat ?e z bolj abotnimi predlogi kot so bili neko? 1000 radarjev, ki jih je predlagal naj se postavijo v Sloveniji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Barbiko bodo volili tisti, ki niti ne vedo kaj funkcija predsednika sploh predstavlja. Pa? gledajo samo fasado brez vsebine in jim ni mar ali je ?lovek vsaj do neke mere moralna avtoriteta in ne klovn, Jebat ga pa? so resni?nostni ?ovi bolj popularnoi od same resni?nosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Vem samo kisel PH na ko?i razjeda celo kovine - to ni tako nedol?na zadeva sploh kar se ti?e usnja na ro?ki in tudi na volanu. Sej ne da bi jih zagovarjal ampak jaz sem ?e videl tako usnje na ro?ki v Mercedesu in recimo Passatu, ki je razpadlo pa avtomobila ?e nista imela niti 6 let in "samo" 150kkm.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Jaz ne na prvi Mazdi 6 pred FL ne na drugi generaciji nimam nobenih te?av z ro?ko - izgleda skoraj kot nova. Tudi fotr na prvi generaciji 6 FL je kot bi bila iz ?tacune.

 

Mislim , da je bolj te?ava PH ko?e voznika in ?e ga ima? 7 kar je nevtralno verjetno ne bo takole razpadlo. ?e pa ima? PH 6 ali celo 5 pa je ko?a precej "kisla" in znoj na roki veselo razjeda tako usnje kot plastiko na sami bunki.

 

Kislo ko?o pa imajo najve? kadilci, u?ivalci prekomerne koli?ine alkota, pa stres, kisla prehrana, zdravila, kisla ?istila, nega telesa itd itd. Ponavadi se sicer to opazi, ?e pri nakitu, ?e ga taka oseba nosi saj ta izlo?ena kislina iz ko?e po?asi razjeda tudi kovinski nakit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Sej niti ne la?e pa ne da bi ga zagovarjal. V vseh ustavah SRS (Socialisti?na Republika Slovenija) in tudi SFRJ je bila zapisana pravica do samoodlo?itve se pravi tako do odcepitve kot zdru?itve. To so srbski predstavniki ?eleli umakniti iz ustave, ?e?, da je ta samoodlo?itev naroda ?e bila iz?rpana z zdru?itvijo jugo narodov pod isto zastavo.

 

Zdaj bom pa izpadel bogokletno, ker za nekatere je Edvard Kardelj eden glavnih krivcev za izgubo ozemlja Slovenije v Istri ampak po drugi strani pa je verjetno ?e najbolj pripomogel k legitimnosti referenduma od odcepitvi in s tem osamosvojitve. Kardelj je namre? strogo nasprotoval, da se samoodlo?ba narodov umakne tako iz jugoslovanske ustave kot iz republi?kih. In z ustavo SRS iz leta 1974 je Slovenija ?e ozna?ena kot dr?ava in ne ve? dr?avana demokrati?na ljudska skupnost slovenskega naroda.

 

V glavenem SRS Slovenija je imela kar pet popravkov ustave od tiste iz leta 1947 kot LRS, potem 1963 in 1974 ter zadnja iz leta 1989, ki je bila nato temelj Slovenske ustave, ko smo se osamosvojili. ?e leta 1989 pa so bile zapisane v ustavi tako zadeve o ve?stranskarskem sistemu, kot tr?nem gospodarstvu, ve?anje dr?avnosti in suverenosti itd. Verjetno je Korel imel v mislih ravno to ustavo SRS, ki je bila nato temelj osamosvojitve in ker je bilo dolo?ilo o pravici narodov do samoodlo?be in tudi v SFRJ ustavi se takrat s tem ni kr?ilo niti referendumske samoodlo?be Slovenije za odhod takona zvezni kot na republi?ki ravni in tako kot pravi? ?e takratna Juga je imela ve? demokrati?nosti v odlo?anju naroda, kot neka kvazi demokrati?na dr?ava nastala na francovih temeljih fa?izma, ki ni nikoli do?ivela ne svoje katarze, kot recimo Nem?ija niti lustracije sistema.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
  dne 2. 10. 2017 ob 7:03 je Mrau?k M?k napisal:

Na? sedanji in (upam da ne) bodo?i precednik je dejal, da moramo biti ob pretepanju na?ih (Evropskih) sodr?avljanov tiho.

Tiho so tudi tisti na?i ti?i ki sicer kar naprej ?ivkajo na twitwrju in ki so sami sebe povzdignili v naziv "osamosvojitelji".

 

To obna?anje me spominja na vic, ko se gresta Mujo in Haso preko Kolpe pre?vercat v Slovenijo. Haso zaradi familije ni mogel ?ez in prosi Mujota ki ?e stoji na slovenskih tleh za pomo?. Mujo mu odvrne : "jebite se vi bosanci"

 

Dejansko se moramo delati, kot da se ni ni? zgodilo, al kako si to razlagajo na? politiki - al so jim twiter in instagram ra?un mogo?e ukinili?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
  dne 27. 9. 2017 ob 5:02 je Tadej7ad napisal:

To je stvar sindikatov, a vodje sindikatov znajo zelo "dobro" poskrbeti za svoje ?lane, a ne tako dobro, kot za sebe. V panogi trgovina je sedem pla?ilnih razredov - samo sedmi je nad minimalcem:

KLIK

 

Tole sem prebral ampak ni? ne razumem, kaj je hotel povedat. Da si ljudje za svoje delo in svoj porabljen ?as ne zaslu?ijo niti minimalne pla?e? Se pravi naj delajo za 492? bruto? In nato naj pridno ?tudirajo kako desetletje, da prilezejo do 791?. Se pravi, da ?e danes te?ko pride skozi z minimalcem in da ga dajmo ?e za 300? zni?at, da se bo delavec ja ?e bolj potrudil in bil neko? nagrajen z minimalcem? Fuck res, kaj prebere? v teh neoliberalisti?nih blodnjah, ki nastanejo iz polne ?u?tar?i?eve riti (naj javno pove kak?ni so njegovi mese?ni prihodki), ki mu niti ni jasno, da so na drugi strani ?ivi ljudje, ki morajo pre?ivet a on bi ta najbolj revne ?e dodatno opeharil zraven pa ponujal koren?ek, da ?e se bodo izobra?evali bodo pa celo prilezli na isti nivo kot ga imajo ?e danes. In ta ?lovek je bil financ minister. Bravo res - idiot.

 

Jaz bi mu dal tako pla?o pa naj na svojem primeru poka?e kako je to izvedljivo. Ma jebemu pri tako nizkih dohodkih si niti izobra?evanja ne bi mogli pla?at - res dolina norosti. A to, da bi pa pla?ne razrede druga?e ovrednotili in da bi temu primerne bile pla?e pa mu niti ne pade na pamet - aja sej res u?alil bi svoje delodajalce in GZS.

 

Ja ?u?tar?i? je ta pametnjakovi?, ki je neko? veselo zni?al davke na dobi?ke in dajatve na investicije, ker je verjel v neoliberalni model in v to, da bodo podjetja vlagala v razvoj. Namesto tega pa so si veselo delili dobi?ke posve?enim. ?e dobro, da je vsaj Jo?e P Damijan od teh mladoekonomisti?nih neoliberalcih pri?el k pameti in dobesedno zasukal razmi?ljanje ter se s tem tudi udaril s ?u?tar?i?em tako v razlagi fiskalnih pravil, izra?una proizvodnje vrzeli in prora?unskega deficita, ki so nastali na popolnoma zgre?enih napovedih tako IMF, OECD in EK. Vsi vemo tudi kako so bili procenti napovedane gospodarske rasti popolnoma napa?ni in dejansko vedno v ?kodo Sloveniji. A to metodologijo je ?u?ter?i? pa ?e kak?en krjavelj seveda veselo zagovarjali - kot, da ne bi znali odpreti o?i in si sami preverit kaj je res in kaj ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Sem prebral in mi gre na smeh, ker tukaj en blogar neki razlaga pa pojma nima kaj so prihodki in kaj so odhodki in kaj pomeni nepovratno financiranje iz EU skladov. Tipo ne razume niti to, da Slovenija je zaradi ?lanstva dol?na pla?evat dolo?eno koli?ino denarja v EU prora?un pa ali uspeno ?rpat kak?na sredstva ali ne. Se pravi je to ?ista bu?a, ker s tem projektom bomo hvala bogu dobili vsaj 250m? nazaj, ker druga?e bi jih po?rpal nekdo drug. Tega denarja tudi NE vra?amo.

 

Naprej - avtor niti ne razume, da denar, ki si ga sposodimo plus denar Slovenije in zalednih dr?av ni izgubljen. Ta denar se vra?a skozi uporabnino, pretovornino in cestno dajatev. Vse tri pla?ujejo prevozniki blaga in ker, je ?e zdaj mislim, da 80% tujih prevoznikov to pomeni, da bodo najve? vra?ali prav tujci, ker bodo to seveda uporabljali.

 

?e bi avtor (pa ?e kdo drug) prebral zakon in ne samo citiral odstavke izvzete iz konteksta bi na?el notri tudi podatek, da se z letom 2018, glede na trenutne razmere prevoza, predvideva 11,5m? denarja iz pribitka na cestni transport in 10m? takse na pretovor. Oboje se bo z leti pove?evalo sploh, po tem, ko bo proga zgrajena saj se bo prepeljalo ve? tovora.

 

Ko bo proga zgrajena pa je to del infrastrukture RS in za t.i. dosegljivost uporabe ?e tako za uporabo ?eleznice pla?ujejo uporabnino. In ta uporabnina se pla?uje v prora?un in iz tega prora?una je potem tistih 30 - 40m? na leto. Podatek, ki sem ga zasledil je da ta obsega okoli 20m? za ta odsek in se bo pove?eval glede na koli?ino prevozov.

 

?e pa zraven pri?tejemo ?e pozitivne u?inke na gospodarstvo, logistiko, DDV, ki bo nastal iz cene prevozov, pla?e na novo zaposlenih (najprej na sami izgradnji potem pa v logistiki in drugo) in davki od njih se izka?e, da je slika financiranja pozitivna sploh po letiu 2025, ko je predviden zaklju?ek gradnje enega tire in takoj nato ?e za?etek gradnje drugega tira saj bo seveda ?lo za dvotirno progo.

 

Predvidoma je rok koncesije tudi zelo dolg, celo 45 let kar spet pomeni manj?i udarec na potrebno intenziteto odpla?evanja dolgov in pa poleg tega se v tem ?asu proga uradno amortizira in lahko brezpla?no preide v lastni?tvo RS.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
  dne 25. 9. 2017 ob 20:09 je Jest napisal:

Mimogrede... A ni bil nekoc nek referendum, na katerem se je odlocilo, da naj bi stacune bile ob nedeljah zaprte? :)

 

Referendum samo zaustavi izvedbo zakona za eno leto oziroma narekuje pripravo novega, ki mora biti druga?en od padlega na referendumu. Ko si pa omenil delo trgovin v nedeljo je pa to samo krivda potro?nikov. ?e nih?e ne bi rinil v nedeljo v ?tacuno bi bile kmalu v nedeljah zaprte. Tako pa rinemo takrat, ko je odprto in seveda, ker je med trgovci huda konkurenca si nih?e ne drzne imeti zaprto v nedeljo saj bo ob znaten del trgovskega kola?a.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
  dne 25. 9. 2017 ob 14:26 je Alex napisal:

Ko se sedaj vlada hvali,da so zmagovalci na tem referendumu mi gre na smeh,ker se vidi po ?tevilu oz.procentu udele?be-folk je totalno bojkotiral vse skupaj in pokazal,kaj si misli o vsem skupaj in o vladi.

Tej,ki ste ?li na referendum in glasovali za,ne se jokat ?ez par let,koliko denarja so vam pobrali.Takrat bo prepozno.

Ah no no... referendum ni izsilila vlada in ?e je komu nezaupnica z neudele?bo je samo nezaupnica podpornikom referenduma. Folk je pa dejansko pokazal kaj si misli o tistih, ki so bili proti in v bistvu je bilo dejansko vseeno ali si pri?el in glasoval ZA ali pa sploh nisi ?el. Glasove na voli??u so rabili le in zgolj tisti, ki so bili PROTI. Se pravi so imeli interes it na voli??e in ?e niso pri?li pa? niso, ?e ve?ja verjetnost pa je, da je v bistvu od celotnega volilnega telesa samo teh ubogih 10% proti zakonu.

 

To o pobiranju denarja iz ?epov so floskule. Ker bo veliko denarja dala EU iz skladov bodo tudi oni nadzirali projekt poleg tega pa bo Slovenija iz prora?una dala cca 200m?. Vse ostalo so krediti tako kot pri AC kri?u, ki se odpla?uje sam iz cestnin. Tukaj se bo pa iz uporabnine, dajatev na pretovor v Luki in tovorne dajatve za kamione na AC. Infrastruktura se bo torej samo financirala oziroma iz prora?una bo ?lo zelo malo denarja, ?e govorimo o predvideni dobi odpla?evanja 40 let to bo cca 25-30m? na leto oziroma verjetno bo ?lo iz prora?una okoli 5m?/letu oziroma 2,5?/prebivalca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je pa kr smeh
Napisano

Za smeh je pa v?eraj poskrbela kar moja h?erka. Ska?e po eni nogi in ko pride drugi? okoli hi?e jo vpra?am, kaj pa po?ne.

 

Pa pravi "jaz sem Don?i?" in odskaklja po eni nogi naprej.

 

Pol pa naj samo ?e eden re?e, da ?portni uspehi nimajo vpliva na otroke, ?etudi je komaj v prvem razredu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano
  dne 24. 9. 2017 ob 16:27 je Tadej7ad napisal:

Torej odli?en razlog za glasovanje PROTI, ker 2. tira o?itno ne potrebujemo

 

Ja ?e zastopa? interese Hrvatov in Italijanov potem ga res ne rabimo, ker tako Hrvati ?e nekaj ?asa razmi?ljajo kako bodo potegnili hitrej?o povezavo s Karlovcem in naredili Rijeko bistveno bolj zanimivo za tovorni promet. Avstrijci pa tudi preko Italije rinejo direkt v Trst. Koper bo pa zvisel, ker nima hitre povezave in kapacitete.

 

Druga?e pa se ?e dela na celotnem omre?ju ?eleznic. Lani poleti so prenovili in predvsem elektrificirali ?e zadnji del med Pragrskim in Hodo?em, kar je stalo skoraj pol milijarde evrov za 109km prenove. Letos v januarju so za?eli ?e na odseku Zidani most - Celje, kjer gre tudi za pove?anje nosilnosti in hitrosti na progi. Vse skupaj je torej paket, ki bo omogo?al hitrej?i tovorni promet po ?eleznici, kar bo tudi nam na cestah prihranilo in zmanj?alo pritisk tovornjakarskega prometa, ki postaja dejasnko nevzdr?en.

  dne 24. 9. 2017 ob 16:40 je Tadej7ad napisal:

Vlada ne manipulira?

 

S ?im, a s ceno? vse skupaj so samo ocene in predviden stro?ek, realnost bo pokazal razpis. Ampak po tem takem so vse vlade od za?etka govorov o drugem tiru manipulirale - ja tudi Jan?eva vlada, ki je celo odobrila to traso. Takrat so bili zelo za, danes so pa zelo proti, ker bi jim za?etek gradnje v mandatu te vlade zelo ?kodoval na volitvah. Zato so rabili uspeh referenduma, da bi odmaknil za?etek vsaj za eno leto - takrat so pa ?e volitve, a ne?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Pa luba du?a no... trenirali bodo v Sloveniji na ?ivljensko pomembni povezavi. Sploh nimajo reference, da bo uspelo v praksi - vse je samo teorija, ker ?i?nice za tovorne vlake NI. In kaj ?e ne bo ?lo? Kaj pol - Duhovnik pa tele mandeljci bodo lepo spizdili, mi pa brez funkcionalne ?eleznice.

 

Inovacijo so super, ampak ne za vsako ceno in v vsakem primeru, ker se vse prehitro ope?e?. ?e pri avtomobilih je vedno predlog, da se ne kupuje prve generacije, ker se navadno ?ele v praksi pojavijo napake.

 

To bi bilo ?ele neodgovorno dejanje in kak?en halo bi bil ?e ne bi delovalo - take stvari se ne uvajajo na glavnih prometnih ?ilah, ampak se posku?a nekje, kjer ni tako pomembno. Ampak ker je zraven veliko denarja se ve?inoma vse povsod odlo?ajo za preverjene ustaljene re?itve.

 

?e enkrat Duhovnik samo manipulira, ker razen sprememb trase prakti?no pametne alternative ni, saj so ?e tako na 17 promilih, kar je skoraj maksimalen naklon za normalno obratovanje. In ker ni druge pametne alternative razen narest traso ?ez naturo 2000 so si izmislili vle?nice. In kdo je pripravljen pol milijarde fuknt v sistem, ki sploh ne vemo ali bi deloval - glede na vse mase (?e enkrat gre za tovorne vlake) in sile tako na kablu kot na samih odbojnikih vagonov se to ne izzide - pa ?e se vsi kontra?i postavijo na glavo.

 

A zakaj Vili Ko?ni?ar razlaga o slepem ?revesu (ovinek) - naj pogleda kako gre avtocesta, ki dela natanko enaki ovinek zato, da se podalj?a dol?ina in zni?a naklon. Mislim, pa jebemu a je res treba bit doktor znanosti in tehnike, da ti je to jasno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Sej ni fora, da ne bi obstajal elektro motor, ki da od sebe 40.000 KM - recimo Siemens ga ponuja. Problem je kako to spravi? v prakso, ker ni nikjer nobene take ali vsaj podobne reference za tovorni promet vlakov.

 

?e si strojnik potem ve?, da z vle?enjem ne bo ?lo, ker onremenitve na kavlju so to?no dolo?ene in zato ?e pri 1,7% dvigu bi v dolo?enih primerih te?jih vlakov rabili ?e tretjo lokomotivo za potisk. Da se bodo tega izognili se bodo verjetno dr?ali kraj?ih in la?jih vlakov pod 1500 tonami.

 

Si pa Tadej slabo prebral Duhovnikove razlage, ker opisuje to?no to, da bo vlake vozi?ek POTISKAL in ne vlekel. Vmesno priklaplajnje ni mo?no, razen, da vlak razklopi? na ve? delov in vsakega posebej rine? v klanec. Glej gre za standardne vlake, ki nimajo nikjer nobenih dodatnih mo?nosti za preklope kot, bi se to dalo recimo narest na kak?nem namenskem vlaku. Se pravi mora? na obstoje?i tehnologiji izumljat nekaj novega, kjer sploh ne ve? ali bo delovalo kot je zami?ljeno. ?e enkrat vle?enja oziroma porivanje potni?kega vlaka (kar seveda obstaja) je ?isto neka druga kategorija kot pa tovornega vlaka.

 

Pa ?e nekaj, ker gre za POTISKANJE mora? zaradi dol?ine vlaka (cca 350-400m) imeti pred to klan?ino raven plato dol?ine ve? kot 400m, kjer bo? ustavil vlak, priklopil potisni vagon?ek, ki ga nato zajle vle?ejo teh 400m v vodoravni smeri potem pa morajo priti v strmi klanec z 8% naklonom. Na mestu, kjer gre zajla iz vodoravne v smer navzgor pa bo nastala ogromna sila, ki bo zajlo hotela poriniti pravokotno iz podlage navzgor. Kako bi tam re?il, da bo neka zadeva tako dobro zasidrala kolesa po katerih te?e zajla, da ne bi isto?asno ovirala vo?nje vlaka in da bi zajla ter vse skupaj ostalo tam kjer mora biti.

 

Pa ?e nekaj - ker so sile na vozi?ku tako velike ga je treba na zajlo pritrditi fiksno, ker tako kot je to narejeno na sede?nicah ali pa na la?jih gondolah, da se priklopi na zajlo samodejno tukaj pa? ne gre. Sistem mora biti fiksen tako kot je fiksen recimo za gondolo na Vogel ali pa na ljubljanski grad. Se pravi je potrebno sistem vleke ?e bistveno podalj?at v ravnini in pod kotom pripeljati vlak na to mesto, da ga potem "ujame? v ravnino, ker potisni vozi?ek ne sme imeti niti najmanj?ega ovinka. To vse skupaj pomeni ?e dodatnih 100-150m dol?ine.

 

In ne mi re?t, da bi vse to bilo hitrej?e kot standardni na?in sploh ker gre tukaj za projekt precej hitrej?e proga, ki bi omogo?ala hitrosti potni?kih vlakov do 160km/h tovornih pa vsaj od 80-100km/h.to pomeni, da bo za to rabil od 16 do 20 minutvo?nje. Duhovnikov na?rt pa temelji na uporabi obstoje?e proge, kjer je hitrost povpre?no okoli 60-70km/h in jo preseka z dobrimi 4km vle?nice potrebne, da vlake dvigne? za 330m. Sama vo?nja skozi predor z vle?nico z obljubljenimi 50km/h bi ?e tako trajala 5 minut + ustavljanje in pospe?evanje vlaka iz nule ter ves postopek priklopa na potisni vozi?ek pa si upam trditi, da ne bo ?lo v manj kot 5 minutah. Tako bodo samo na tem odseku izgubili 10minut in z vso ostalo progo bo vse skupaj bistveno po?asneje kot pri klasi?ni re?itvi.

 

Da bi to ratalo zgradit ?asovno hitreje kot obstoje?i projekt je tudi zamegljevanje saj Duhovnik nima niti certifikata niti dokon?anega projekta. ?e bi to ?ude?no dobil in bi se lotili vsega na novo bi trajalo koliko let? Verjetno bi mednarodna komisija zahtevala preizkus na testni progi, ker bi pomenilo nove stro?ke in zamude. Na koncu pa tako kot na klasi?ni re?itvi ?e vedno ne bi to?no vedeli koliko bi vse skupaj stalo pri tem, da bi skozi vsa leta na tej ?i?nici rabili 24/7 posadko, ki bi upravljala s potisnim vozi?kom. V 40 letih je to tudi stro?ek okoli 20m? + stro?ek vzdr?evanja same vleke oziroma ?i?nice.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Kje pa si videl, da bi tovorne vlakovne kompozicije vlekli z ?i?nico - sploh ?e se da narest brez tega? Tu nimamo opravka s tramvajem kot recimo v San Franciscu oziroma tudi ne delamo traso ?ez alpe.

 

Vle?enje vlakov je prakti?no edina mo?na alternativa, ?e ?elijo ru?it zakon, ker vse ostalo bo prestrmo, ?e bodo kraj?ali traso. Temu se re?e oklepanje re?ilnih bilk.

 

Duhovnik ni nikoli dal referenco kje imajo kaj podobnega za vleko oziroma porivanje TOVORNIH vlakov. Ves ?as govori o inovaciji in ne vem ?e ?emu. Inovacijo brez vseh tehni?nih specifikacij, certifikatov itd ponujat za progo, ki je vitalnega pomena in ne sme imeti kiksov. To je NOROST brez primere. Duhovnik daje v referenco izvajalca firmo Doppelmayer, ki do zdaj ni naredili ni? takega za tovorne vlake ampak samo za potni?ke prevoze kratkih kompozicij. Tovorni vlaki in potni?ki so svetlobna leta narazen oziroma vsaj toliko kot osebni avto in ?leper.

 

Duhovnik tudi ves ?as razlaga kako bo to novost in zraven ima muda, da bi to re?itev preizku?al ravno na drugem tiru - tudi, ?e bi bila ta re?itev cenej? a se nato v praksi ne bi izkazala je to vr?enih pol milijarde v kanal in bi bili spet na za?etku, Duhovnik bi pa na Havajih igral bogata?a.

 

Ne resno to ni hec - lahko je nekomu blebetat v javnosti, skrivat podrobnosti (ne zato, da skriva inovacijo ampak zato, ker jih sploh nima) in razlagati kako bo vsakih 5minut spravil nov vlak gor in dol po 8% klancu. 1500 ton te?ka kompozicija na 8% klancu. Kak?ne so to obremenitve? Poleg tega sploh ne upo?teva, da je potrebno vlak najprej ustaviti nato od zadaj pripeti ta porivalski vozi?ek na zajlah in ponovno pognati kompozicijo. Kako potem pripne? naslednjo kompozicijo - samo da spusti? vozi?ek spet dol bo zahtevalo ?as tako, da tudi tistih 12 vlakov na uro je utopija.

 

Bili bi stra?no neresna dr?ava, da bi opustili obstoje?i projekt in sprejeli imaginarni utopi?ni projekt brez potrebnih referenc, brez certifikatov, brez znanja razen, da se ukvarjajo s smu?arskimi vle?nicami in gondolami. To bi bila ?ele ?lamastika - sicer sem pa prepri?an, da certifikata tudi ne bi dobil od mednarodnih in?titucij za ?elezni?ko infrastrukturo in varnost tako, da je sploh bedarija o tem razpravljat - ?e enkrat, to je navrgel samo zato, da imajo vsaj neki argument za padec zakona.

 

Ja res se ne spoznam na ?eleznice se pa nekoliko na fiziko, mase, sile, naklone, trenje ipd. Sploh pa testirat novost na progi v upanju da bo pa le delovalo je pa pa? norost in tega se pa? ne moremo iti. Sicer pa naj re?itev ponudi Hrvatom, ki imajo podobno ali ?e ve?jo te?avo z dvigom iz Rijeke na gorski kotar.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Mad?are bi Slovenija rada speljala luki Rijeka, tako da bi preusmerili svoj tovor v Koper. Sploh od kar so Mad?ari v sporu (no kdo pa ni na teh obmo?jih) s Hrvati jim je bilo ponujeno javno - javno partnerstvo. Na?eloma pa gre za kredit in dejansko se bo odpla?evalo z uporabnino tudi ta del dolga.

 

A je to pravi na?in financiranja ali ne bom te?ko sodil, a pa da je to pravi na?in kako pridobi? nove uporabnike prevoza tovora v luko Koper pa sigurno je. Ker z izgradnjo 2. tira bo potrebno pove?ati promet po ?eleznici, da bo izgradnja dejansko dajala rezultate v pove?anju tovora in s tem finan?nega izplena tako za odpla?ilo same izgradnje kot tudi za vzdr?evanje in druge stro?ke.

 

Ampak ne smemo pozabit ?e na eno zadevo in sicer se bo s pove?anjem tovora pove?ala tudi koli?ina pobranih davkov, ki gredo v prora?un, kar bo tudi pozitivni dejavnik. Zato jaz izgradnjo nikakor ne gledam kot stro?ek ampak kot na investicijo za prihodnjost.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.