Preberi kaj si napisal... a si res 100% ziher, da se tako dogajanje ne dogaja ravno zaradi tega, ker ma? zani? gume :ne vem:
Prikolica bi morala s svojimi zavorami ustavljati samo sebe in nikakor slab?ati vozne lastnosti avta, do te mere, da je nevodljiv. Kot si rekel, ti prikolca ?e tako al tako blokira pri hudem zaviranju - to se tolk la?je dogaja, ?e gume slabo prijemljejo... pri dobrih je namre? prag blokiranja precej vi?ji. In kot ve? je sila trenja manj?a kot sila lepljenja. In najbolj u?inkovito zaviranje je takrat, ko je tik pred tem, da kolesa blokirajo.
Upam, da razume? kako kaj ho?em povedat se pa sploh ne strinjam s tem, da so gume na prikolici samo za nosilnost in za premik. Ker ?e bi to bilo res potem ne vem zakaj sploh ima? naletno zavoro :ne vem: verjetno ne samo zarad tega, ker tako dolo?a zakon?
Ne ne - tako se mora delati s tem sistemom, preverjeno
Izvoli - res mi verjemi da gume niso tako pomembne (ne morem pare?i da so popolnoma nepomembne)
?e vedno se ne razumeva... ampak ni? ne de. Ti pa govorim iz lastnih izku?enj, ko sem kak?nih 16-17 let nazaj vlekel 10-12 let staro tovorno prikolico z originalnimi gumami (ki so verjetno prej bile ?e bohvedi kolk ?asa na kak?nem avtomobilu) nalo?eno s cca 200-300kg peska. Na enem ovinku sem samo za?util kako je avto rahlo cuknilo, prikolica je pa ?e "driftala" zadaj pa kljub temu, da je bil avto ?e dale? od zdrsa.
Vse se je sicer sre?no iz?lo ampak prvo kar smo naredili po tem dogodku (sre?a je bil fotr zraven v avtu in je bil pri?a, da nisem naredil ni? nenavadnega), da smo zamenjali gume in se podoben dogodek ni ve? ponovil pa je nato ta prikolica vozila med drugim tudi ?portno jadrnico.
Tko, da trditvi, da je za prikolico OK ?ist vsaka guma ne morem verjeti - bi blo pa dobro, da to ?e kdo drug pove, ki ima lastne izku?nje s prevozom prikolic.
O se razumeva Boss - tvoja prikolica je brez na letne zavore do 750kg ki ne potrebuje niti tehni?nega in pri teh s peskom je kaj kmalu blizu zdrs ker ima med drugim tudi fiksno roko
Moja pa je nad 750kg z naletno zavoro - ogromna razlika + vrtljiva roka, ki kompenzira tresjaje in zdrse
P.S. Ti bi mogel videti kaj je delal moj in?truktor da je s prikolice v ovinku odstranil led na ponjavi!!! Golf je ?el po treh gumah (resno) medtem ko je bila prikola trdno na tleh, sva morala pol z metlo...
Samo v roki je razlika ogromna
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja to?no tako... in ?e so gume slabe ne ustavljajo prikolice tako kot bi morale zato ?e bolj pritisne na kljuko in posku?a poriniti avto, kar rezultira v dalj?i zavorni. ?e bi bila masa prikolice nalo?ena na avtu (se pravi bi sila te?e kazala pravokotno navzdol na gume) se to ne bi poznalo tako pa sila pri zaviranju rine vzporedno brez sile te?e in ma? dalj?o zavorno saj gume na avtu ne uspejo opraviti naloge.
Ne vem Jures sam v avtu ima? otroke, prikolica je te?ka, avto precej la?ji od Mazde in to se vse pozna. Raj se odpovejte enega izleta pa kupi ?e letos bolj?e gume pa bo? veliko bolj miren predvsem pa varen.
Sploh se ne gre za denar Boss...prevozil sem ?e mnogo s prikolicam, in verjemi da je skoraj edina naloga teh gum nosilnost in premik.
?e se zgodi da moram prtegnt bremzo, jo moram tudi takoj spustiti saj se teza preseli na kljuko in je avto nevodljiv - sprednji konec se dviga in bremze hitreje blokirajo zaradi manj?ega upora te?e na avtu.
Gume prikolice nimajo skorajda druge vloge kot tek po cesti, lastna teza pa jo ustavi skupaj z avtom 1,2,3, to ni tako kot avto da bi se drajsala in ustavljala ali zvijala. Enostavno zablokira in se ustavi odmah, reakcija mora biti pa hitra ker ti lahko avto crkne zaradi padca vrtljajev, ni isto kot bremzanje z ma?ino, ker motor obremenjuje? 2x - zvije se lahko izklju?no ?e gume niso blokirane, se prej prevrne, tu pa je na kljuki vrtljiva roka.
Najhuje ali najnevarneje pri prikolici je veter ali bo?ni direktni trk nekoga....se mi je tudi ze zgodilo da sem gumo na 1cm zelez, ki je gledal iz betonske ograje podrajsal imn mi je kasneje spustila na cesti - ni?...sam flp flp flp je delal
p.s. Najneumneje pa so izumili italijani - svoj zakon - prepovedano prehitevanje s prikolico v Severni Italiji!!!!
Kreteni, ?e do benetk se lahko cijazi? pol 50-60 na uro za kamioni!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To ni ?ist res... prikolica z neustreznimi gumami lahko zelo hitro "pomete", hitreje kot si kdo misli. Recimo drse? (lahko tudi vla?en) asfalt, avto ima dobre gume, ki lepo prjemljejo skozi ovinek. Ker je ob?utek dober, hitrost relativno nizka se ti niti ne sanja, da bodo slabe gume na prikolici popustile in bodo zdrsnile.
Sploh je pa problem pri bo?nem vetru, kjer je obvezno, da gume dobro dr?ijo. Ne vem sam jaz osebno se s plasti?nimi gumami ne bi glih zajebaval, ker ?kode je lahko bistveno ve? kot je vrednih tistih 110? za druge gume.
Aja pa ne pozabit na zaviranje... zaradi slabih gum na prikolici se lahko zavorna pot bistveno podalj?a saj morajo gume avtomobila prevzeti te?o zaviranja cele prikolice. In hitro je lahko razlike tudi 5-6m ali ve? to pa vemo kaj pomeni, ?e je krizna situacija.
naletna zavora zablokira gume prikolice...NO ABS only
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mi smo se vozil na original Tigarcih ?e leta 2000, pa je ki?ta letnik 1983. Potems mo kupil druge, ki so pokale po teko?em traku. Sedaj se vozimo na 5 let starih z oznako C in je mir. Tukaj jaz neb tok kompliciral na temo ,3 leta stara guma je ?e fu?, kot nekater radi govorijo......
Pa? zavedat se je treba gajbe za seboj. Jaz ?e nisem nikoli sli?al ali do?ivel da bi prikolca zdrsnila iz kakega ovinka ali podobno, po mojem se prej prekucne.
to?no tko....no jaz mislim predvsem preparelost z leti, ki bi lahko jakost boka zje.....sicer je pa ?e rezerva not
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Snel gumi in ?el sedajle do vulkanizerja. Desna guma ?ist ok 15/10 gramov, leva pa ki je to?no pod klopjo ki se vedno nalo?i 55/10 gramov - po moje se bo kar poznalo
Druga?e pa so te gume tako mo?ne (nosilnost 800kg na eno) - poltovorne, in je rekel majster to nikoli ne rata jaj?asto, le trdo - moje so ?e ?isto a na prikolici to ni taka panika, na kombiju bi bila pa smrt.
?ez poletje in zimo bo breme ?e na teh gumah, spomladi pa nove (ki so zelo poceni za kombi 185 R14C- od 55? naprej )
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz redno hodim v LJ z vlakom, dasnes ob 15.03 spet
Pa zadnji? ko sem dal avto na plin, Celje - zidani Most - ZM - Ljubljana in nato Bus do Medvod
2,5 ure 8?....se ne spla?a, ?eprav je to u?itek, ker povezave izven velikih mest so slabe. ?e najbolj?a se mi zdi je Jesenice Ljubljana (za delavce in ?tudente) A spet ?e ima? slu?bo za be?igradom, Vi?u...spet si bos.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem probal male obroke ve?krat na dan pa sem dosegel sam to, da je blo na konc meseca 5kg ve? in me je panika zagrabla pa sem nehal.
Sej sem pol poslu?al, da bi moral nadaljevati in da bo ?lo dol jaz pa hla? nisem mogel ve? zapet. Kaj a nej bi testiral a bo al ne bo pa novo garderobo kupu pol bi mel pa ?e ve? te?av nazaj spravt? Ne vem, nisem ve? pameten okol tega in sem ?el nazaj na mal hrane pa ?port. Tko vsaj nekje vzdr?ujem tistih 108-112kg.
Jaz sem enkrat probal samo solato in vodo in prisel na 76kg ampak tega je nekaj ?asa nazaj zdaj sem skor skoz na 82kg...pri 1800mm
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Berluskoni ?eli Lepega u Milan, naj ga kup, bo mev 2 komada, 1a solerja, Realu bo pa ekipna igra kon?n prnesla ?eleni uspeh!
Ga nujno potrebuje!
Namre? Ibra se je vrnil po treh igrah prepovedi in takoj fasal nove tri tekme prepovedi - Kreten od igralca, naj bo ?e tako dober fuzbaler ima luknjo v glavi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ma jutri bom se zategnu ?e do vulkanizerja pa da mam pol mir za nekaj ?asa. Letnik 2000 je sama 1100kg + roba...ampak se neverjetno dr?i...nemci pa?. Adrijine tega letnika so baje ?e gnile v podnu...
Pa? vzdr?ujem kar je treba
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No da ?e tole povpra?am - a mislite, da je pametno na prikolici l.2000 z originalnimi gumami, ki so stalno pod obremenitvijo (tudi pozimi je notri spravljena krama) centrirati gume?
Na gumah od novega ni nobenih ute?i....vendar so gume namenjene tovoru - za poltovorne 100/102Q
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani