livka jaz sem zapeljal v tako meglo. Verjemi, da ni enostavno. Najprej ima? dokaj "prijazno" meglo, dokaj OK vidljivost za ene 100 km/h. Nato pa dobesedno stena v enem trenutku. In si v ?ah-mat polo?aju karkoli stori?. Tule jaz ne bi krivil nikogar ravno zato ker vem, da je v taki situaciji ?ah-mat karkoli naredi?.
Nikjer nisem napisal, da je enostavno. In ?e pogleda? omenjeni posnetek, megla ni bila tako katastrofalna. Sam osebno sem velikokrat zapeljal v huj?o meglo (po So?ki dolini se velikokrat privali tako gosta megla, da mora? prestavit vsaj za eno prestavo ni?je, da avto sploh lahko rine skozi...). Pa je plo?evina ostala cela.
Nikjer nisem napisal, da bi se dalo v celoti prepre?iti. Bi se pa z ustrezno osvetlitvijo vozila in ustrezno prilagoditvijo hitrosti dalo omiliti. Sicer so pa to tudi drugi ?e zabele?ili. Za pri?gat meglenko traja dve sekundi. Ko se hitrost zmanj?a pod 60 km/h, mora? pri?gati vse ?tiri smernike. ?e sekunda dela. ?e si seveda z glavo pri stvari in spremlja?, kaj se dogaja. ?e pa gleda? na uro in dr?i? hitrost 140 km/h ne glede na vidljivost in vremenske razmere, zraven pa ne priklopi? niti lu?i, kaj ?ele meglenk, ja, potem je pa kriv DARS, pa poplave v Nairobiju, pa vihar na Marsu...
Enkrat sem ?e napisal svoje mnenje, kako bi zmanj?ali ?tevilo prometnih nesre?, pa me je nekaj ?lanov foruma kmalu lin?alo, ampak jaz sem ?e vedno v to prepri?an. In sicer sta to dve stvari:
1.) Vsako vozilo bi moralo imeti senzor, tipalo, pa? nekaj, s ?imer bi ugotavljalo alkoholiziranost voznika in ne bi spustil ro?ne zavore, ?e voznik ni trezen.
2.) Namesto emblema znamke vozila bi iz volana gledala sulica. Gotovo bi vsak voznik malo druga?e prilagajal hitrost, kot pa ko gleda napis air-bag... Sicer bi bila vsaka nesre?a s smrtnim izidom, a sem prepri?an, da bi jih bilo zelo malo. Ker vozniki ne bi imeli v podzavesti, da ima avto ABS-jajca, bo?ne oja?itve, air-bage in air-curtaine, zategovalnike varnostnih pasov, asistenco za zaviranje v sili, radarski tempomat, ASR, EPS, angela varuha, zbor svetnikov, ki te dvignejo in nesejo na varno,... Ko bi gledali tisto sulico, ki ?trli iz volana, bi imeli v podzavesti samo eno: ?e kam pribijem, sem mrtev na mestu. In prepri?an sem, da bi druga?e prilagajali hitrost.
Po?asi boste vsi sledili kmetu, ki je s hribov doma - TV z lopato na kose in v kontejner. Novice zvem na internetu, vremensko napoved sli?im med vo?njo avta po radiu, za filme pa si v videoteki sposodim DVDje in v postelji z ?eno skupaj v miru IN BREZ REKLAM pogledava film... ?e pa slu?ajno DVD zataji, si pa ogledam ?eno brez ....., mogo?e ?e malo, se pravi, recimo takole: potelovadiva, potem pa spat.
Ja, in zdaj bo kriv DARS. Pa poplave v Banglade?u in vihar na Marsu...
Bemti?, ?e pa pred seboj ne vidijo, da se bli?ajo megli, potem pa? niso za na cesto. In ?e se bli?ajo megli, lahko priklopijo tisto rde?o lu?, ki mi vedno ?ajna iz pred menoj voze?ega avta ?e ob rahlem de?ju. Sem prepri?an, da ne bi bilo 70 avtomobilov na kupu, ?e bi VSI pri?gali zadnjo meglenko. In sem prepri?an, da ?isto vseh 70 niti pozicijskih lu?i ni imelo, ker imajo spredaj LED lu?i, zadaj pa tema - var?ujejo ne glede na to, koliko ko?ta...
Saj ne re?em, da so na?e avtoceste izvrstne, nikakor ne. Tako avtoceste kot infrastruktura niso vredni, da jih pes o??ije. Oziroma so vredni, da jih pes o??ije... Ampak za ?love?ko neumnost pa DARS vseeno ne more biti kriv. Pelje? proti megli in ne pri?ge? meglenke in ne za?ne? po?asi zmanj?evati hitrosti, ko pa je vidljivost nekaj deset metrov, te je pa presenetilo in pri 140 pribije? v tistega pred seboj. In nato je plo?evina razmetana po celi avtocesti, ?e na nasprotnem voznem pasu.
Ma, dajte no! Sem prevozil Evropo po dolgem in po?ez. Do milijona prevo?enih kilometrov sem ?e ?tel, potem nisem ve? niti se?teval, koliko kilometrov sem ?e prevozil. Se pravi, nisem ravno sve?e pe?eni voznik za?etnik. In megla se je pojavljala na tej na?i zemlji ?e vsaj zadnjih 35 let - vem, ker sem videl na lastne o?i. Pa so v?asih vozili s fi?oti in spa?ki in trabanti, pa so imeli dovolj sposobne zavore, da so zmanj?ali hitrost ?e PREDEN so zapeljali v gosto meglo. Ja, je pa res, da niso imeli tempomatov...
Kako sem bil sre?en s to ?ensko. Nepopisno sre?en. Potem je pa naredila to, ?esar sem se najbolj bal: spakirala je kufre, pustila mo?a in se preselila k meni...
Zdaj re?ujem s tvojim predlogom, pa mi ni preve? v?e?, ker potem rata en kup tega kablovja in pretvornikov. In ?e gremo na po?itnice, pa nekaj ?asa potujemo in ne stojimo v kampu, se potem prenosnik polni med vo?njo in imam vse te kable in 220V napetost v avtu skupaj z majhnimi otroci, kar mi pa ni preve? v?e?.
Mogo?e sem malo narobe napisal: prenosnik pri?gemo ?ele, ko se ustavimo. Samo polnimo ga med vo?njo, ko je v vseh mogo?ih polo?ajih, samo vodoravno ne... ?e pa ?e slu?ajno je vodoravno, je pa komu pod nogami med drobtinami in igra?kami...
Se pravi, ?e ?e slu?ajno dobim original, mi po menjavi prenosnika ne bo pri?el prav. Eh, ni?, bom probal kaj drugega potuhtat...
Pa mi je Mazda pokvarila dan ?e na vse zgodaj zjutraj!
?tartam od doma in naredim mogo?e 50 metrov po tem na?em makadamu, pa krepne desna ?arnica.. Ma bemti?, zdaj bom pa spet v tem mrazu prste lomil, da spravim tole v red. Pri tako dolgem avtu niso mogli tam pustiti 5 cm ve? prostora, da jih bes opali golazen japonsko usrano...
Od danes naprej je v voznem parku poleg viperja, rumenke in bele strele ?e nov ?lan, kr??en kot ?rni vihar
Kljub temu da je ?e celotna flota na plin, je ta ?e najbol eko in ga poganja najve? razli?nih alternativnih goriv. Aja ima pa sam enga konja, zadnji pogon in tud je cabrio;
In ?e se naje? dobrega pasulja, je tudi ta na plin...
KAKO BI IZGLEDALO, CE BI 12 LJUDI RAZLI?NIH ASTROLO?KIH ZNAMENJ SKUPAJ ?IVELO?
6 h: Devica vstane in pred tu?iranjem pobri?e kopalnico. Po pranju zob ??etko spravi v sterilno vre?ko in jo da na posebno mesto, stran od drugih ??etk. 6 h 15 min: Kozorog vstane in izklopi bojler saj je potekel ?as poceni elektrike. 6 h 20 min: Vodnar gre na jutranji jogging. 6 h 30 min: Tehtnica in Lev se pred ogledalom stepeta za hidratno kremo in gel za lase. 6 h 40 min: Bik zajtrkuje Nutello z ju?no ?lico. 6 h 45 min: Strelec vstane in ponovno vklopi bojler. 7 h: Rak dela sendvi?e, Devica cedi sve?e sadne sokove. Dvoj?ek je ?e v postelji, na mobitelu preverja e-mail, facebook., Twitter in Instagram. 7 h 5 min: ?korpijon razbije vrata kopalnice ? Tehtnica odhaja iz kopalnice smrtno u?aljena z neseserjem v rokah. 7 h 10 min: Oven vstane in vklopi ?toparico. 7 h 11 min 45 sec: Oven stu?iran, oble?en, obut, maha z vrha stopnic. Izklopi ?toparico. 7 h 15 min: Bik z ?lico praska po kozarcu. Nutelle ni ve?. 7 h 20 min: Tehtnica in Lev imata spet spopad pred ogledalom, zadnje preverjanje izgleda in ob?udovanje samih sebe pred odhodom. 7 h 30 min: Vodnar se tu?ira s hladno vodo, Kozorog je spet izklopil bojler. 7 h 40 min: Vsi odidejo. 7 h 45 min: Dvoj?ek se vrne, pozabil je enega od 3 mobitelov. 7 h 50 min: Dvoj?ek se spet vrne, pozabil je denarnico. 8 h: Riba se prebudi in ugotovi, da so jo zaklenili v stanovanje.
Pomladi jo bo dajala pomladanska utrujenost, poleti se ji ne bo ni? dalo zaradi vro?ine, jeseni pa ne bo ni? od nje zaradi turobnega de?evnega vremena...
S takim avtom pa res ne more? imeti prometne nesre?e...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikjer nisem napisal, da je enostavno. In ?e pogleda? omenjeni posnetek, megla ni bila tako katastrofalna. Sam osebno sem velikokrat zapeljal v huj?o meglo (po So?ki dolini se velikokrat privali tako gosta megla, da mora? prestavit vsaj za eno prestavo ni?je, da avto sploh lahko rine skozi...). Pa je plo?evina ostala cela.
Nikjer nisem napisal, da bi se dalo v celoti prepre?iti. Bi se pa z ustrezno osvetlitvijo vozila in ustrezno prilagoditvijo hitrosti dalo omiliti. Sicer so pa to tudi drugi ?e zabele?ili. Za pri?gat meglenko traja dve sekundi. Ko se hitrost zmanj?a pod 60 km/h, mora? pri?gati vse ?tiri smernike. ?e sekunda dela. ?e si seveda z glavo pri stvari in spremlja?, kaj se dogaja. ?e pa gleda? na uro in dr?i? hitrost 140 km/h ne glede na vidljivost in vremenske razmere, zraven pa ne priklopi? niti lu?i, kaj ?ele meglenk, ja, potem je pa kriv DARS, pa poplave v Nairobiju, pa vihar na Marsu...
Enkrat sem ?e napisal svoje mnenje, kako bi zmanj?ali ?tevilo prometnih nesre?, pa me je nekaj ?lanov foruma kmalu lin?alo, ampak jaz sem ?e vedno v to prepri?an. In sicer sta to dve stvari:
1.) Vsako vozilo bi moralo imeti senzor, tipalo, pa? nekaj, s ?imer bi ugotavljalo alkoholiziranost voznika in ne bi spustil ro?ne zavore, ?e voznik ni trezen.
2.) Namesto emblema znamke vozila bi iz volana gledala sulica. Gotovo bi vsak voznik malo druga?e prilagajal hitrost, kot pa ko gleda napis air-bag... Sicer bi bila vsaka nesre?a s smrtnim izidom, a sem prepri?an, da bi jih bilo zelo malo. Ker vozniki ne bi imeli v podzavesti, da ima avto ABS-jajca, bo?ne oja?itve, air-bage in air-curtaine, zategovalnike varnostnih pasov, asistenco za zaviranje v sili, radarski tempomat, ASR, EPS, angela varuha, zbor svetnikov, ki te dvignejo in nesejo na varno,... Ko bi gledali tisto sulico, ki ?trli iz volana, bi imeli v podzavesti samo eno: ?e kam pribijem, sem mrtev na mestu. In prepri?an sem, da bi druga?e prilagajali hitrost.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani