Že dve uri razmišljam, katera od bivših mi je to rekla.
Eeeem, glej, ne obremenjuj se s tem. Janezek je zrastel, Mujo in Haso sta se postarala in umrla, hja, nekdo jih pa mora zamenjat, kako se pa bomo drugače hecali...
Čeprav, baje, da je v vsakem vicu nekaj resnice...
Pacient po operaciji odpre oči, počasi pride k zavesti in zagleda glavo, sklonjeno nad seboj, ter zajeclja:
- "Torej doktor, ali je operacija potekala dobro?"
- "Ah, oprosti, dragi moj. Jaz nisem tvoj zdravnik, ampak sveti Peter..."
- "Ti, poslušaj, jaz jebem ravnateljevo ženo. A lahko po roditeljskem sestanku zamotiš ravnatelja za eno urco, za mene?"
Prijatelju to ni všeč, ampak, ker gre ravno za prijatelja, se sprijazni. Po roditeljskem sestanku ostane na mestu in začne ravnatelja zadrževati z raznoraznimi neumnimi vprašanji. Končno ravnatelju popustijo živci in ga vpraša, kaj se ga gre? Ker se je počutil krivega, prizna ravnatelju:
- "Moj prijatelj trenutno jebe tvojo ženo, pa me je prosil, da te zadržim tukaj..."
Ravnatelj se nasmehne, položi roko na njegovo rame in reče:
- "Boljše, da pohitiš domov. Moja žena je umrla že pred petimi leti..."
Me malo zanima, kaj je tehničen razlog. Tule iz videa sicer ne moremo sklepati kakšne gume ima kdo. Ampak, a kdo ve kakšen 4x4 ima Panda vgrajen, da tole zmore?
Panda mora spravit po tistem bregu 1,1 tone plus tovor, Range Rover pa 2,4 tone plus tovor...
Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...
Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.
In zanimivo bi bilo vedeti, kakšnega voznika ima kateri "montiranega"...
Sicer ima pa Panda povsem navaden pogon z navadnimi diferenciali brez zapor kardana. Nekaj so poskušali uporabljati ABS sistem kot blokado diferenciala - senzorji so zaznavali, katera guma se vrti hitreje od drugih in so jo bremzali z zavorami in jo upočasnili na obrate preostalih gum - ne vem pa, če so to razvili in uporabili v "tretji generaciji"... Je pa vsa zadeva v osnovi povsem preprost navaden štirikolesni pogon brez neke hude znanosti (v smislu torsenovega diferenciala ali samodejnih zapor diferenciala in podobno). Glih da ne "sneto z motokultivatorja"...
Verjetno se v EU ne prodaja, ker se nabije cena zaradi okoljevarstvenih dajatev in še kakšne malenkosti. Malo na pamet govorim, nisem pa verjetno daleč od resnice.
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
Ne znam prav točno razložiti, a gre nekaj v smislu, da ima "več izpušnih plinov" oziroma več trdih delcev in ostalih primesi in zato dviga povprečje vsem Suzukijem. Zato ga ne prodajajo več, da to povprečje ostane nizko in posledično vsem ostalim Suzukijem ne nabije nekih kazni...
Torej, trdiš, da se dobro prodaja zaradi kvalitete in ne zaradi nizke cene? Po moje v Eu sploh ne morejo več, ker je vprašanje a zadosti varnostnim standardom. Za Indijce bo pa dober.
Drugač pa tole je res tako poceni narejeno, da kr boli. Pri tem pa prešvoh motor, prevelika teža za ta motor pa previsoka poraba pri normalni vožnji. Moraš bit kr mazohista, da si omisliš kej takega, ampak 100 ljudi 100 čudi...
Ja, dobro se prodaja zaradi kvalitete. Ker, če ne bi bil kvalitetno narejen, se ne bi po 15 let in več gonil po hribih in kolovozih.
V EU je nočejo več prodajati, pa ne zaradi varnostnih razlogov, ampak zaradi ekoloških zahtev. Kar se pa porabe pri normalni vožnji tiče, je povsem normalna. Samo da za Jimnyja normalna vožnja ni 130 po avtocesti, ampak 30 po planotah in brezpotjih. Glej, če boš ti zjutraj pojedel košček prepečenca in popil kozarec vode, tudi ne boš šel peš iz Ljubljane na vrh Krvavca. Še na Šmarno goro težko - razen če si kr mazohista, ampak 100 ljudi 100 čudi... In s povprečno porabo 8 litra ni bistveno več od ostalih ne-dizlov tu na tem forumu, pa tudi drugod... Za avto, ki je težak 1,2 toni je pa 100 "konjev" povsem zadosti, da spleza tja, kamor ti peš težko tudi, če poješ kaj več kot košček prepečenca...
Sem že večkrat napisal: vile niso za kidat sneg in lopata ni za pospravljat seno. In Jimny je za določen krog ljudi odlično vozilo. Ne samo za Indijce, da bogate turiste vozijo pod Himalajo, ampak tudi za gozdarje, kmete, logarje, nadzornike v TNP in podobne...
Kot sem že omenil, izbira je in konkurenca je. Če komu Jimny ni všeč, lahko izbere Dacio Duster ali Mazdo CX-30 (za 32.000€ dobiš tako s štirikolesnim pogonom in vlečno kljuko). Pa ne Dacia ne Mazda nista taki prodajni uspešnici kot je Jimny...
Ja, trdim, da se dobro prodaja zaradi kvalitete. Pa tudi zaradi uporabnosti. Ker nudi tisto uporabnost, ki jo avto mora nuditi. Česar ostali ne...
Pri Jimnyu ne iščeš ničesar... to je za tiste, ki nimajo denarja za kej več. Če je na nivoju Suzukija Ignisa je pač navaden skret...žal.
Aha, ja, seveda. Tisti, ki nimajo denarja za kaj več, kupijo avto za 30.000€... Mislim, da v rangu do 30.000 je dovolj izbire in konkurence, da ljudje ne bi bili prisiljeni kupovati navaden skret. Pa imajo pri Suzukiju težave, ker jih ne morejo dovolj narediti glede na povpraševanje. Jih prodajo več kot katerega koli drugega modela...
Lepotica je v restavraciji pristopila k bradatemu natakarju in mu rekla, da mu želi nekaj šepniti v uho. Natakar je privolil, lepotica pa mu je s prstom začela ovijati brado in se igrati z njo ter rekla:
- “Ste vi tukaj šef?” in še naprej z prsti šarila po bradi.
- “Ne, jaz nisem šef!” je rekel natakar.
- “Ali ga lahko pokličete?” je vprašala lepotica in mu prste, enega za drugim vtikala v usta.
- “Ne, ne morem ga poklicati, ker ga danes sploh ni tu!”
- “Toda, jaz ga potrebujem, ker mu moram nekaj sporočiti!” je rekla lepotica in spet s prsti ovijala natakarjevo brado.
- “Saj lahko meni pustite sporočilo!” je rekel natakar.
- “No, prav, pa mu povejte, da v stranišču ni WC papirja, voda pa tudi ne teče...”
Trije programerji so stali na stranišču pri pisoarjih. Prvi je končal in se odpravil k umivalniku, da bi si umil roke. Začne si sušiti roke, zelo pazljivo. Trgal je koščke papirnate brisače, drugega za drugim in si obrisal vsako kapljico, ki mu je še ostala na roki:
- “Pri Microsoftu smo naučeni biti zelo natančni.”
Drugi programer je opravil svoje opravilo pri pisoarju in se odpravil k umivalniku. Odtrgal si je en sam košček papirnate brisače in si brisal roke tako, da je izrabil sleherni centimeter brisače:
- “Pri Intelu smo poleg natančnosti naučeni tudi varčnosti.”
Tretji programer je prav tako končal, nakar se je odpravil proti vratom in zaklical čez ramo:
- “Pri Sunu so nas naučili, da si ne ščijemo po rokah...”
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eeeem, glej, ne obremenjuj se s tem. Janezek je zrastel, Mujo in Haso sta se postarala in umrla, hja, nekdo jih pa mora zamenjat, kako se pa bomo drugače hecali...
Čeprav, baje, da je v vsakem vicu nekaj resnice...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani