Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione.
Na avtocesti sem skoraj vsak dan.
Moje ugotovitve:
1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.
2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.
3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni čas iz KP do Lj poveča na tri ure.
3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.
Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡
Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌
5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.
Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono tovornjakov.
Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.
In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.
6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.
7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.
8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80, 100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.
Tam bi morali na vsakem kilometru postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.
Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.
Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih...
Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah preveč delovišč naenkrat, kamionskega prometa in prometa na splošno je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje...
Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.
To vse smo mi Štajerci imeli že par let pred kovidom no sedaj se je pa na na primorki in dolenjki začelo in tako zdaj cela Slovenija stoji med delovnimi konicami....
pred 6 urami je sportman333 napisal:
in ob gradnji bo kolaps, po drugi strani ima pa SLO AC omrežje enostavno preveč priključkov, vsaka vas ima priključek na AC.....in ker se slovenceljni v generalnem ne znajo vključevati to potem avtomatko pomeni tudi zastoje ker se tudi na voznem pasu stalno zavira.....
Preveč priključkov🤔mislim da ne, ker potem bi pa imeli AC res samo še za tranzitni promet na lokalih cestah pa gužvo....
Nekaj razlogov, zakaj bi morali uvesti alkohol na delovnem mestu:
1. Delavci bodo sigurno prišli na delo.
2. Zmanjšuje stres.
3. Pripelje do iskrenega komuniciranja.
4. Zmanjšuje izostanke z dela zaradi popivanja prejšnji dan.
5. Zmanjšuje kreganje o nizkih plačah.
6. Od delavcev boste slišali kar mislijo in ne kar šefi želijo.
7. Zmanjšuje stroške gretja.
8. Povežite zadovoljstvo z delom; slab posel, te sploh ne briga.
9. Zmanjšuje potrebo po dopustu - ljudje komaj čakajo, da se vrnejo na delo.
10. Sodelavci izgledajo lepši in privlačnejši.
11. Hrana v menzi je neverjetno okusna.
12. Pijani šefi lažje dajejo povišice.
Aja, še to kot zanimivost... nemški časopisi so celo tekmo razložili tako, da bi njihova repka odpihnila Slovenijo z 20-30 točk razlike, če ne bi sodniki toliko pomagali našim. 🤣 Mogoče so gledali kakšno drugo tekmo, ker tolk debiln pa res ne moreš biti, da napišeš kaj takega.
Men je tole fenomenalen rezultat glede na vsa dejstva, da imaš v reprezentanci samo 5 izkušenih, vsi ostali pa so novinci. Omić je bil odličen za svoja leta ampak premalo skočen in počasen za kaj več. Da bi imeli namesto njega Neba in namesto enega od novincev, ki so samo pogreli klop, še Čančarja bi tole bilo lahko ravno dovolj za preskok v polfinale.
Ni čudno, da take fore pišejo saj po večini so laiki v košarki!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eno iz Makarske....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani