Danes naredil redni servis na 195.000km in dal poleg rednih zadev majstru še luči spolirati, in sem več kot zadovoljen, zgledajo kot nove 👍, avto je pa tako vreden par k € več, cccc
Ko sem bil 14.dni nazaj v Munchen na službenem obisku pri DE firmi imajo v pisarni vse mize opremljene z monitorji in Microsoft dockingi za MS Surface tablice.....folk večinoma dela od doma, ko pridejo v pisarno si rezervirajo mizo za katero bodo delali....zelo zanimiv koncept in težko primerljiv z konceptom dojemljivosti večine SLO firm....
Ko je v članku ravno omenjen Šentviški predor: a mi zna kdo razložit, zakaj se s Celovške ceste, če greš iz centra ven, ne da zavit na obvoznico v smeri proti najlepšim krajem, se pravi proti Gorici? Lahko zaviješ edino proti Kranju ali pa naravnost proti Mednemu pa potem obračat...
Bojda niso odkupili vseh parcel (vsaj tako sem jaz slišal), se pa sedaj to ureja oz. gradi, tako da naj bi bilo enkrat v kratkem tudi to urejeno in se bo dalo zavijati tudi desno....v najlepše mesto na svetu
Jaz imam Bosch (wat/wtw serija 6, pralni je iz španije, sušilc iz turčije) in za enkrat delujeta v 9.letu bp (trkam na les)....je pa res da klasika brez sodobne navlake (ala wifi, app, itd...)
Vezano na tole temo spodaj se lahko pohvalim, da sem dobil večino stroška sanacije povrnjeno s strani zavarovalnice (800€; Sava; pri čemer je za moje pojme zelo pomembno vlogo odigral agent, ki ga imam in ga tudi osebno poznam, sicer vpašanje kako bi se izteklo....?), komunala pa je zahtevek gladko zavrnila z nekim zelo posplošenim dopisom/odogovorom, sem pa sedaj dal kolegu odvetniku, če se bo iz tega kaj razrešilo....
Torej zadevo sem saniral v celoti, dodatno v jašku vgradil reducirni ventil, tako da imam dovod v bajto sedaj omejen na 4bar, sedaj pa birokracija (zavarovalnica zahtevek, ker imam zavarovanje hiše v smislu kaska ob dodatni obrazložitvi serviserja da je do okvare prišlo zaradi previsokega pritiska vode in vloga za povračilo s strani komunale - ta del bo bolj zanimiv :)).....kakorkoli, če bo kdo potreboval kakšne elektro-strojne zadeve priporočam ESROTAR iz LJ.....res kvalitetno, točno kot smo se dogovorili, torej serviserji kot pričakuješ.....celoten strošek menjave/servisa TČ in vgradnjo ventila (vključno z servisom/čiščenjem klime), 1.185.....
Tudi sam imam Inotherm, in sem zelo zadovoljen, imam tudi stransko "režo" za svetlobo in kar je bistvo za moje pojme, vrata in tudi "šipa" izjemno dobro poleti zadržuje vročino, ko se mi popoldne upre sonde so vrata na zunanji strani pomojem 50st+, medtem ko so na notranji strani mrzla....nisem pa pristaš "nice to have" feature-jev tako da imam povsem klasično mehansko zaklepanje , je pa kot je napisal @skritikrt je zelo dobro iti v njihov salon ki ga imajo ob proizvodnji in tam res lahko vse pogledaš (jaz sem šel preden sva se odločila za končne opcije, barvo, dodatke) in odlično se obnese t.i. "dodatna alu pohodna zaščita", ki jo imam tudi, enako kot @skritikrt, odlično in po 10ih letih uporabe brez kakšnih prask, itd....
Še lažja rešitev namesto pisanja formule je, da kopira podatke šifer s presledki 123 456 789 v notepad ali notepad++ in ctrl find "presledek" / ctrl replace with (null) in dobi brez formul vse šifre brez presledka potem pa samo paste nazaj v xls....
veš da sem se na to spomnil, ampak sem rekel, da uredim to zdaj, pa ker se mi je serviser dopadel, ker sem videl da dela kot bi sam želel da dela....in imam potem upam da mir naslednjih 10.let, zdaj tistih par 10, 100€ razlike....bom bolj počasi vozil in prišparal na porabi
Torej, če bo še kdo kdaj imel podoben problem/težavo, rezime....danes so se oglasili majstri in izvedli nujno menjavo delov, ker gre TČ v 10.leto delovanja so menjali še vse ostale dele, ki jih je bilo priporočljivo. Menjani vsi ventili, ekspanzijska in nepovratni ventil (oba sta bila fuč - razlog pa menjava števca za vodo s strani komunalcev, in ko so odprli nazaj vodo je priletel prevelik pritisk in je oboje odpovedalo, pravijo, da se to kar velikokrat dogaja in imajo takih servisnih popravil kar nekaj), dodatno pa še menjan filter za vodo in "pipa/ventil" za polnjenje vode v sistemu. Ko sem se že ravno menil za ta servis sem potem istočasno naročil še servis za klime (čiščenje notranjih in zunanje enote in preverba plina, ki je še OK), tako da imam zdaj vse urejeno in mir za nekaj časa. Dodatno sem se dogovoril da mi bodo v jašku za vodo namestili dodaten merilec / ventil za zaščito tlaka, da se izognem takim težav kot se mi je zdaj zgodilo. Pod črto nepotreben strošek, ampak po drugi strani sem pa sedaj naredil generalko, tako da imam sedaj urejeno. Zmenil sem se pa s tole firmo -> https://esrotar.si/kontakt/, tako da za enkrat jih lahko pohvalim (majstore "naš čovjek" ampak prijazen, strokoven in urejeno tako kot sem pričakoval oz. si predstavljal, da bo urejeno). Končni račun pa še čakam, ampak sem za enkrat zadovoljen, da je zadeva urejena in servisirana kot se za gre...
Tudi meni se je že zgodilo. Ekspanzijska posoda mora doneti votlo, ko potrkaš, so pa različne izvedbe duše ... na različnih mestih doni. Meni je nekoč dušo tako nabilo v ventilček, da sem se kakšno uro matral, da sem jo sploh lahko začel napihovati ...
1. zapreš ventil - dotok hladne vode preden gre v ekspanzijo in bojler
2. v stanovanju odpreš toplo vodo - pipo, ki ima najnižje lego in pustiš odprto
3. napumpaš ekspanzijsko posodo preko avtomobilskega ventilčka na vrhu posode, in sicer na delovni tlak mrzle vode - pri meni je to 2,3 bara ... dokler ne odteče vsa topla voda iz pipe ...
4. zapreš pipo in nazaj odpreš ventil mrzle vode
Ponavadi so navodila na ekspanzijski posodi.
hvala, sem naredil "brez pumpanja preko ventilčka" ekspanzijske, ki je bila že pred tem po občutku prazna (vsaj doni povsem prazno), izpustil vodo, ter nato nastavil nazaj tlak (v osnovi imam med 1,5 in 2,0), tako da sedaj očitno povratni ventil ne oddaja več kapljic :), nadalnji / detajlni pregled in menjavo le-tega bom pa prepustil stokovnjakom, zdaj vsaj nimam lonca spodaj in je malo boljši občutek.....
Da, tisto je raztezna, ja se strinjam, da nima veze s firmo, ampak kot rečeno, nisem "domač" v tem in se s tem ne ukvarjam, zato ne bom izumljal tople vode (ker teh ventilov je cel kup, zato ne bom ustvarjal med vikendom, da še kaj ne zje...am), in iščem enega mojstra, da mi to uredi, hvala vseeno za hint (točno to mi je razlagal serviser, ki sem ga dobil na telefon, nisem se pa še uspel zmeniti za termin :), da je bodisi šel ta nepovratni ventil oz. je razlog lahko tudi raztezna).
Iščem serviserja za toplotno črpalko Daikin, ker mi je začel puščati en ventil in bi rad to saniral čim preje, ali ima kdo izkušnje s spodnjimi, ker te majstre je sicer zelo težko dobiti, ker imajo vsi polne roke dela :)....ker prvotni vgrajevalec, ki je iz Rogaške Slatine nima ravno veselja da se vozi na Gorenjsko....(če je kdo iz te strojno inštalacijske stroke tukaj na forumu in se s tem ukvarja se pa seveda priporočam). Težava pa se mi je pojavila po tem ko mi je komunala kranj menjala v glavnem jašku števec za vodo in so odklopili vodo za cca.30min, v tem času sem pustil TČ prižgano.....čez slabo uro mi je začel puščati ventil (slika).
Da so pooblaščeni sem našel v okolici KR te spodnje....
Hvala za info., če je kdo že imel opravka z njimi, da vem s kom se meniti naprej v ponedeljek.
Slaba stran operacije je, da je velika verjetnost da boš imel na stara leta zopet očala (verjetno manjšo dioptrijo kot brez) zaradi starostne dioptrije, torej moraš računati da operacija ni rešitev za stalno... @Z M A J za tako dioptrijo nima smisla....nabaviš mesečne mehke leče in je to to....(leče cca 40eur na kvartal, torej 160eur leto in se ene 4 tekočine po 15 eur, pa še kje se da dobiti ceneje, torej 200eur/leto....operacija pa cca.3k sigurno....torej 15.let in uč ostane nedotaknjen).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes naredil redni servis na 195.000km in dal poleg rednih zadev majstru še luči spolirati, in sem več kot zadovoljen, zgledajo kot nove
👍, avto je pa tako vreden par k € več, cccc
null
Povezava za deljenje
Deli na druge strani