Presenecen pozitivno. Prava vroča kava. Bolj na espresso varianto v manjsih kolicinah - 80ml na kavo kar je seveda ok za espresso. Potem lahko dodajas kar zelis.
3minute od vklopa do kave. Trenutno probavam na kapsule, lahko se da pa tudi mleto kavo, ampak na poti je cisteje s kapsulami.
Obljubljajo do 4 kave z eno baterijo, kar ni malo glede na velikost in dejstvo da segreje do skoraj 100C. Seveda vmes lahko filas ljerkoli, avto, motor, powerbank ...
Vzel sem se dodatek za dvojno dozo z mleto kavo (bela skatla).
Velik plus je da rezervoarcek za vodo izprasni in osuši taradi toplote v nulo.
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (UVHVVR) je prejela rezultate obdukcije psičke, ki je junija poginila po kopanju v Bohinjskem jezeru. Rezultati kažejo, da je najverjetneje poginila zaradi...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.
Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)
Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.
Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.
S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.
Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.
Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.
Seveda sem bil CX7. Pa problem sam resil
Tresle mi nikoli niso, ne vem od kje ta info. 6 let mam kolo nikoli niso tresle al karkoli, samo ta vikend prvic, diski se fabrski, kolo v celoti dela bp. Zakurile so se...., 6 let je pa le 6 let, pa tud teli tektro diski niso glih top of the pops...
Ja to da sem sel nad predpisan diameter mi je jasno (180).
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bom pazljiv. Ne verjamem pa da je stopping power toliko vecji nenazadnje je povrsina stika ploscic celo manjsa s tem shimano diskom kot tektro (se vidi s slike), vecji disk naj bi prinesel vec hlajenja v prvem.
Al8 si mislil zato ker je zavorna tocka zdaj malo bolj ven glede na radius?
Sem pa falil zeninega, ni bil 160/180 ampak 160/160, sem sel nazaj zamenjat 203 za 180....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bil pri Zupancicu - Vally. Gremo iz 160/180 na 180/203.
Me je prislo toliko kot 14 dni kampiranja v Franciji....:)
Glede kampiranja to je tud rekreacija, izjemni kampi, elektrika, tus vse, se vedno tam okoli 20€ za dva s prikolo in avtom na noc....kot v studentskih casih. Neprecenljivo v osrcju Alp.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene to ne preseneca. Tud ce peljes kjer lahko 190, bos z vsemi baustelami imel povprecno dobrih 100, vkolikor merijo na vhodu in izhodu (to pomeni da spremljajo tablice, v slo bi bil ze kmecki upor)...zato pa pravim da je najboljsa hitrost v nemciji max 150, vse ostalo je ali gas bremza, oz umikanje...
Pa se to benz v nemciji je blizu 2€ na AC....
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.
Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč.
Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel
Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.
Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.
70 res nikoli nisem imel prej dobroh 80. Kile so povezane z nedavnim zdravstvenim stanjem. Tumor hipofize, rešeno, a sem še rastel tako da ni samo trebuh ..:)
Glede predelave, moram rečti, da se ne strinjam glede na to kaj sva že v teh vseh letih dala skozi. Padel je Iseran, Galibier, sella Ronda, Montvernier...delta reke Pad, itd itd. letos cez teden dni spet. Zlahka narediva tudi do 100km na dan
Ja to je vse cesta, gume so temu primerne, ampak greva tud na rahel makadam.
Pred predelavo istih koles, so bile to samo sanje. Namenoma nisem hotel menjati koles, ker nama obema hrbtenicarjema ustrezata okvirja. Pa se tisti plus, snames baterijo in mas se vedno navadno kolo
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Rabim nasvet glede kolesa. Danes sva sla na Osolnik nad Medvodam, cesta je kar u hu hu strma. Gor ni panike a na dol so mi zacele ropotati bremze spredaj in zadaj ker so se pregrele, in to res ze na zacetku, pa nisem sofer ki jih drzi stalno da se drgnejo. Zgodovina:
Gorsko kolo Head, tektro diski in ploscice. Ploscice redno menjane. Ketna povsem nova mesec nazaj Trenutne se celo meso. Diski so se original, kolesa stara cca 6-7 let. V redni uporabi ampak nisva ekstremista, med dopustom pa greva tud v alpe, tako kot lani na kraljeve prelaze. Kolo je standarden MTB pred invazijo modernih koles, je pa predelan z baterijo tam kjer je bidon. Dodatna teza tega je zgolj baterija max 1,5kg. Bolj je moja teza 95kg problem . Sem pa bil zadaj za zeno, kot v motogp na difuzorju, tud zrak je pomemben.
Je to kak znak ko je treba ukrepat? Ali zgolj moment resne sile, kot omenjeno spust je kar hud in hiter potem pa ovinki.
Diske sem meril, 2mm zadaj, 3mm spredaj (enako na vseh treh kolesih) tako da debelina je ok.
Greva pa v soboto spet v francoske alpe, zato vprasanje. Mogoce bom samo sel po nove ploscice za vsak slucaj. Merci
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Narocil OutIn prenosno espresso mašinco, kolikrat se ustavim na prelepih odrocnih mestih pa tam ni kave...tako da za avto. Kolo, motor, hribe.... Bom poročal
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
80ml vode na eno dozo
In ko zmanjka vode tudi neha tako da tezko da predoziras.
Bom jutri se poigral z mleto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani