Fetl je baje izjavu, da v kolkor bo potrebno, je prpravljen pomagat mo?tvenem kolegu, da osvoji naslov!
No ja ... vlogo torpeda zna igrati, kar je ?e dokazal tko, da ni ni? nemogo?e.
Bo pa zanimivo za videt kako se bodo tega lotili pri RB, ki so polni samohvale kako so po?teni in da ne mislijo prirejat vrstnega reda - Matesitz bo po moje oreng zagrizel v zare?eni kruh.
?e klju? ven (zaklene? volan) pa je zmaga na vidiku!
To je pred ?asom razlagal en na forumu a.com in sicer, da mu je punca med vo?njo te?ila, da naj ji da obesek, ki je imel na avtomobilskih klju?ih. Model pa naj bi lepo vzel klju? iz klju?avnice, da naj si ga sname dol in sta se seveda nato zaletela.
Te niso normalni, ?e posebej s tistim v leru po klancu navzdol.....
Kotaljenje bu? po slovensko.
Ampak sej niso edini... ?ist vsako leto pred 15. novembrom vsi pi?ejo o tistih famoznih 7°C in o nadnaravnih sposobnostih zimskih gum, ki naj bi bile "must have", ?e sploh ?elite pre?iveti zimo.
Ampak res ne vem zakaj glih 7°C? Zakj ne 8 al pa 9 al pa 6- ne glih 7 je kot da bi mele gume notri eno stikalo in ko pade temperatura pod 7°C se to stikalo vklopi in gume ratajo trde in nevozne kot to trdijo mediji in neki kvazi strokovnjaki.
Ampak najbolj nesramno pa je da lastnost slabega oprijema pripisujejo letni gumi, a da pa je v povpre?ju zavorna pot od 100-0km/h pri zimskih vsaj 6-8metrov slab?a pa ni vredno povedat in s tem opozorit voznike na pasti, ki jih nosi zimska guma s seboj. Aja seveda - vulkanizerji in gumarska industrija teh resnic pa? ne dovoli objavljat, ker bodo nehali ogla?evat v medijih, ostali pa so itak papagaji, ki samo ponavljajo neko stvar, ki jo nekdo pred leti objavil, danes se jo pa reciklira na miljon razli?nih na?inov.
Pri?akovana dirka, kjer je Hulkenberg igral vlogo zavira?a in s tem omogo?il RB-jem, da sta pobegnila naprej in jima je enostavno ubil konkurenco.
Ampak kakorkoli ?e dogaja se to?no to kar sva z Juresom namigovala, da se bo na koncu RB-ju ma??evalo, da se niso odlo?ili kdo ima ve?jo ?anso biti prvak.
RB je pri?el v polo?aj, da kljub zmagi na zadnji dirki ni nujno, da bodo prvaki. Alonso ima dovolj, da je drugi pa je prvak. ?e zmaga Vettel pa je Alonsu dovolj 4. mesto.
?e b bil danes Webber pred Vettlom bi bil pritisk na Alonsa tako mo?an, da bi verjetno podlegel saj bi moral biti obvezno pred Webbrom na zadnji dirki.
Tako pa se bo zgodilo, da bo le v primeru, da RB-ja sodelujeta in da je Webber prvi bil le ta prvak. Vettel pa je pam? razvajen in bo ra?unal na to, da se bo Alonsu zalomilo.
Napoved za zadnjo dirko: Webber, Alonso, Hamilton, Massa... Vettel bo odstopil.
?isti infarkt... bravo Olimpija in bravo gledalci, ki so zapolnili Sto?ice do zadnjega koti?ka in tako za?epili gobce vsem nerga?em in jamra?em, ki so pljuvali ?ez izgradnjo te dvorane in stadiona.
Nimate, sam ce bi bil naprimer avto totalka, pa bi pisalo nekaramboliran bi ga su kupt? Je pa tut slika motorja, kjer se vidi da je obicn 8v moped.
OK, na stare Golfe se res ne spoznam ampak nikakor ne razumem, da sploh gre? gledat avto iz oglasa, kjer se ti prodajalec zla?e v 90% podatkov takoj v samem oglasu :ne vem:
Matr, 2 strani objav pa koj ene par linkov Se zabluzili na polno Sej pravim, zarad mene lahko na avtu pi?e tut ?ungalunga, mi je useeno, sam kot ?e napisano, sicer mal dvoumno, 1.6 moped nej bi bil max, ker eventuelno bo avto pisan na brata, ki je voznik zajc, in ga bojo ?ist preve? upalil pri zavarovanju. U?er sm ?u ene par avtov pogledat, in sicer:
Ej zdej sem pa ?ist zmeden. Pi?e? eno pol pa gre? gledat ?ist neki druzga. Strah te je visokega zavarovanja pol pa gleda? 2.0 turbo Golfa z 200KM Za zavarovanje (+ mladi voznik) in cestnino bo? dal od 1.300-1.500?!!!!
Recimo zavarovanje in cestnina za ta?voh Civica je pod 600?. Ampak dajat 400-500? za 20 let staro Hondo je pa tudi , ?e lahko dobi? pol mlaj?i veliko bolj varne avtomobile.
?e bi jaz iskal bi gledal nekje od letnika 1997-2000 in sicer kak?no Cordobo ali Toleda, Volvo 440, Rover 200 al pa 400, ?eprav bi za?el pri korejcih naprimer Lantra, Nubira kjer dobi? tako airbage kot klimo za ta denar
?e ti ne?esa ?e nisi sli?al torej ne obstaja? Vem za primer ko je nekdo pri?el s ProCeed na servis ker je okoli nosilca motorja ?e rjavo in so rekli, da to pa? ne spada pod prerjavenje. Po doma?e, rekli so mu, da ko bo luknja (motor padel dol???) bodo pa lahko zrihtali. Sicer pa zelo v?e?en avto in ?koda, da so ?parali pri pocinkanju. No zaenkrat se bom vzdr?al nadaljnih komentarjev ampak me zanima kako bo s temi avti po 8 letih.
In ja na?eloma so Korejci kvalitetni, to ti ne oporekam. Je Madmax lepo napisal.
Ti pozna? en primer pa si posplo?il na vse Ceede in Proceede
Imam kolega s Proceedom in najbolj?i prijatelj (poleg Boj?a ) ima Ceeda SW in nimata ni? od omenjenega (razen tisto kar sem ?e napisal in zaradi ?esa je bil vpoklic). Na KIA/Daewoo forumu, ki ga ?e spremljam in razen teh prtlja?nih vrat ni ?e nih?e tega omenil tako, da mo?no dvomim, da je to splo?en problem.
?al je glede rje te?ava tud pri Mazdi ampak spet tudi tukaj ne rjavijo vse.
Glede mlin?kov in udobja pa: Jero nabavlja nekaj za pozimi, da je ?im manj vredno, kvalitetno in najbr? je tudi fajn, da malo pije. Zakaj bi za pozimi za 500? kupil neko ladjo katere registracija bo dra?ja pa ?e pil bo ve?? Osebno bi ?el po poti najmanj?ega odpora in kupil takega jaj?ka pa ima? mir. 500?, ?e manj registracija pa par ??? za becnin ?ez celo zimo, spomladi pa proda? naprej.
Glej, Jero je napisal da dela 500km/teden - to pomeni preko 2.000km na mesec in ti bi mu predlagal mali jaj?ek z mlin?kom v nosu. ?e zaradi varnosti, udobja in netrpe?ega potovanja rabi bolj konkreten avto. Samo zato sem mu omenil to in ne zato, da bi ga zajebaval.
Razlika v registraciji, ?e si brez popustov je 200? na leto oziroma 100?, ?e ga bo odjavil spomladi. Tole ni nek stro?ek bo pa res malo ve? za gorivo (recimo 250-300? to je cca 2litra vi?ja poraba).
Sicer pa ne vem kaj sploh dokazujem- Jero se bo sam odlo?il kokr se bo odlo?il.
Lej glede na avte ki sem jih in jih vozim mislim da je vsakomur jasno da nisem "zna?kar" ampak nebo? me prepri?al (in mislim da ne samo mene) da je KIA na nivoju Nissana, Mazde, Toyote itd... kar se ti?e kon?ne izdelave, kvalitete uporabljenih materialov itd...bodi realen!
In 15 let nazaj je bil ta raskorak v kvaliteti ?e bolj o?iten
Ups, sorry - tist z antizna?karstvom sploh niti pod razno ni nate letelo ampak na splo?no, kdo so kupci KIA-e.
Kar se pa kvalitete ti?e je pa tako, da velike KIA-e (Clarus, Magentis, Opirus) in Hyundai-ji (Sonata, XG) so narejeni ?isto druga?e kot modeli srednjega in ni?jega razreda teh proizvajalcev. Kvaliteta ni sporna ker ?e po 170.000km ni bilo nobenega ?ri?ka, ni rje, niti sledu obrabe ne na sede?ih ne na plastiki in da je bilo v ?estih letih lastni?tve izrednih stro?kov servisa za manj kot 100.000sit (cca 400?).
S temi modeli sta tako KIA kot Hyundai iskala pot med bolj presti?ne avtomobile (vsaj za doma?i trg) in tudi uporabljeni materjali so sledili temu tako, da notri ni nekega ?ip?ita vsaj za tisto obdobje pred ve? kot 10 leti. Je pa res, da so bili neuspe?ni, ker kupci takega razreda imajo ponavadi nekaj pod palcem in ravno za KIA-mi niso pogledaovali tako, da so jih morali prodajati zelo poceni - jaz sem za svojo Clarusko dal leta 1998 celih 18.000DEM (9.000?) in zato dobil ogromno avtomobila in mi nikoli ni bilo ?al, da sem ga kupil. Se mi je pa marsikdo smejal in se trkal po glavi (?e celo bolj kot takrat ko sem imel Wartburga) ampak na koncu sem se sam smejal ?e bolj.
Edina stvar, ki mi ni bila v?e? so bili premehki amortizerji ampak to sem zelo hitro uredil tako, da sem jih dal str?at. In ta avto bi verjetno ?e kar nekaj ?asa vozil, ?e se mi ne bi nekdo odrsal iz ovinka in mi razbil cel bok, li?ar je pa tolk zgre?il barvo, da je bil avto ?ist flekast.
Aja Madmax, kolk teh ta velikih KIA in Hyundai-jev pa si ti imel da to?no ve? da so tako sranje :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe

Povezava za deljenje
Deli na druge strani