Skoči na vsebino
Formula 1
Napisano

ti sploh ne ve? kako grozno je ko te dvometrski 140 kilski ?rnc grdo pogleda - nekaterim takrat celo uide ;)

 

Sem pa s prekr?ki pri ko?arki mislil na prekr?ke, ki se delajo na koncu tekme, da spravi? nasprotnika na proste mete in upa?, da bo zgre?il. Sam bo? pa na drugi strani zadeval in ra?unal, da bo? tekmo dobil. ?e ti rata si na koncu heroj in vsi pi?ejo o samih superlativih. Nikogar ve? ne zanima, da si tekmo dobil z uporabo prepovedanih sredstev (prekr?ka), ki pa se kaznuje pa? tako kot se kaznuje.

 

?e pa sodnik uporabi mo?nost ne?portne osebne napake v takih primerih pa je sodnik baraba in ne igralec, ki si je zaslu?il tako kazen. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Saj se ve?ino strinjam kar si napisal.

 

Moram priznati, da tisto s Senno in poleposition sem malce pozabil, samo vseeno pa to ni opravi?ilo, da se nala?? zaleti? v nekoga, ki je bil v tej zgodbi ?e najmanj kriv razen tega, da je bil Francoz. 1997 je nekaj podobnega naredil MS in bil kaznovan z odvzemom vseh to?k v celotni sezoni - seveda je bilo prav, da je bil kaznovan samo to je bil precej pretirana kazen.

 

Druga?e je pa nekje logi?no, da se MS pojavlja najve?krat v zvezi s takimi dogodki saj je bil v obdobju enajstih let skozi v boju za prvaka in najve?krat je imel mo?nosti biti v tak?ni situaciji, da lahko kak?no "zakuha". Tisti, ki se ne borijo za naslov pa? ne delajo tak?nih stvari, ker ni haska a si na koncu ?etrti al pa peti.

 

Mogo?e oris o ?em govorim

 

1994 Schumacher (92) : Hill (91)

1995 Schumacher (102): Hill (69)

1996 Hill (97) : Villeneuve (78) (Schumacher je bil tretji s 59 to?kami)

1997 Villeneuve (81) : Schumacher (78) diskvalificiran zaradi namernega trka na zadnji dirki

1998 Hakkinen (100) : Schumacher (86)

1999 Hakkinen (76) : Irvine (74) (Schumacher je zaradi nesre?e in zloma noge izpustil 6 dirk in imel 44 to?k)

2000 Schumacher (108) : Hakkinen (89)

2001 Schumacher (123) : Coulthard (65)

2002 Schumacher (144) : Barrichello (77)

2003 Schumacher (93) : Raikkonen (91)

2004 Schumacher (148) : Barrichello (114)

 

Zaradi tega je zadnjih 12-13 let MS skozi pod drobnogledom medijev in ?lovek prakti?no ne more v miru prdniti, da ne bi vsaj 20 tabloidov napisalo kako je navzgojen in vsaka njegova napaka je 100x pove?ana in napihnjena in ker se o njemu skozi govori in i??e cvetke je pa? pri nekaterih tako osovra?en. Da ne bo kdo narobe razumel - absolutno ni nedol?en v svoji dejanjih ampak taka baraba pa spet ni kot ga ho?ejo nekateri prikazati. ;)

 

Zanimiv primer si dal recimo spotikanje teka?ev samo po drugi strani pa recimo prekr?ki v ko?arki ali pa v nogometu so nekaj normalnega in predvsem pri ko?arki lahko z namernimi prekr?ki (nisem imel v mislih ne?portnih osebnih napak) na koncu celo zmaga? pa ne bo nih?e na koncu rekel, da si nefer oz, da si goljufal. Ne teka?i in ne ko?arkarji pa? nimajo veze z F1 ampak je zanimivo kako se enkrat isto dejanje imenuje goljufija drugi? pa dobra taktika :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uganimo novo ceno bencina
Napisano

hm... ja taka cena je ja.... in to ni drago... glede na to da je standard pri njih krat 4 glede na na?ega... :ne vem:

 

standard za nekatere je res 4x vi?ji od na?ega - imajo pa po drugi strani ogromno rev??ine in to tak?ne, da folk ?vi na korenincah... hvala lepa za tako demokracijo

 

Ej ampak res sem bil prepri?an da imajo Ameri?ani cenej?i bencin... klik

 

recimo da je tam bencin okoli 2,85 dolarja/galono in galona je 3,785411784 litra

 

potem je cena za liter bencina v ameriki cca 150 tolarjev na liter...

 

no ja.. Ameri?ani res imajo dosti cenej?i bencin vsaj ?e so moji podatki pravilni <_<

 

Ampak njihovi avtomatik polkamioni in cestne kri?arke ?rejo povpre?no 2x tolk kot povpre?ni na?i avti tako, da za isto razdaljo porabijo ve? denarja kot mi.

 

Zanimivo pa je, da ob tem dvigu cen nafte tudi Ameri ?e razmi?ljajo o dieslih v osebnih avtih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Je pa? tako, da je MS zaradi svojega izrazito nefer in ne?portnega vedenja mnogim postal antipati?en. In to se ni spremenilo vse od sporne osvojitve prvega naslova leta 94, ko je pod pritiskom Hilla klonil, zletel s steze vendar imel ob tem tak krompir, da je ostal na cesti toliko ?asa, da je lahko torpediral ?e Hilla. K sre?i se je leta 97 lotil torpediranja Villeneuva tako diletantsko, da ga je namesto iz ovinka zbil v ovinek! V takih zadevah smo seveda vsi subjektivni, to priznam, ampak mene s svojimi dirka?kimi (ne)sposobnosmi ni nikoli prepri?al. Ve?ino zmag in naslovov je dosegel na ra?un taktike in bolj?ega avtomobila. Ves ?as pa je nad njim visela ?e senca dvoma o regularnosti avtomobila. Naslove pri Ferrariju je dosegal tako, da je moral zanj vozilti ?e sovoznik in ga spu??ati naprej vse od prve dirke. Spomnimo se samo sezone (letnice se ve? ne spominjam), ko se je polomil. Irvine bi lahko postal prvak v pol leta, a ga je Ferrari namenoma dr?al nazaj. Za MS so enostavno od?teli preve? $. Vi?ek pa je bil, ko so mu (Irvinu) v Nurburgring med menjavo pozabili prinesti eno izmed koles! A si predstavljate, da v ?portu, kjer se vse vrti v milijonih in milijardah, enostavno pred postankom v boxu pozabijo prinesti eno kolo in prinesejo samo tri po nesre?i? My ass!

?e ?e govorimo o fer in nefer zadevah, pa poglejmo ?e malo v zgodovino. Pogosto se je dogajalo, da so bili naslovi osvojeni na ne-fer na?in. Da je bodisi prvi ali drugi voznik izbil iz steze glavnega konkurenta in tako priboril naslov. Na to temo obstaja kar dosti napisanih knjig, almanahov in kar je ?e podobnega. Toda eno mo?tvo izrazito vodi na lestvici tako osvojenih naslovov. Pa uganite katero?

 

Ko ?e omenjate Senno in njegovo torpediranje Prosta: Senna je bil nesporni mojster in avtoriteta na stezi. Pri omenjenem torpediranju pa je potrebno upo?tevati tudi okoli??ine, zaradi katerih je do le-tega pri?lo.

 

Tole, kar bom zdajle napisal ne vzet kot kreganje samo imam ob?utek, da zadevo jemle? mnogo preve? ?ustveno in osebno prizadeto, ?eprav ne ti ne jaz nimava ni? od tega.

 

MS pravi?, da je nefer in ne?porten, ker dirka, ne samo za denar (tega ima vrh glave in ga redno tudi namenja v dobrodelne namene) ampak predvsem zato da zmaga. In tu daje vse od sebe in se poslu?uje tudi stvari, ki so na robu legalnosti. Ampak, hej, on je borec in se ne pusti melanholiji tako kot nekateri drugi (ki so zgolj dobro pla?ani statisti) in tera do konca, kljub temu, da je dosegel vse kar se da v tem ?portu dose?i.

 

Omenja? sprovocirane nesre?e s strani MS. Ko to naredi on je baraba in goljufivec a ko je to naredi bog Senna in to celo napove pred dirko je pa vse OK, ker on je mojster in avtoriteta in da je potrebno upo?tevati okoli??ine. Katere? Aja, hotel je biti prvak in takrat mu je bilo pa? opro??eno, ker je Senna. Al pa mogo?e to, da je takrat forma McLarna v zadnjih treh dirkah tako strahovito padla, da sta Senna in Berger zbrala komaj tri to?ke po drugi strani pa je Ferrari v teh treh dirkah naredil 25 pik. :ne vem:

 

Kaj pa druga tekmovanja recimo Indy al pa NASCAR in DTM oziroma WTCC, kjer je tak?nega in druga?nega porivanja in rinjenja kolikor ?e? - gledalci so navdu?eni in nih?e dirka?ev nima za nefer in nepo?tene. Le zakaj ne - zato, ker se borijo za zmago in ne za to, da se vozakajo naokrog po pisti in vle?ejo velike denarje.

 

 

Pravi?, da je ve?ino zmag dosegel s taktiko in bolj?im avtom - a mogo?e kdaj v zgodovini dirkanja F1 to ni bilo tako, pa ne glede kdo je zmagoval? S slabim avtom in slabo taktiko nih?e ne more zmagovati pa naj se pi?e Alonso, Schumacher, Senna, Prost, Brebham, Lauda, Hill, Fittipaldi al pa Fangio in Ascari. Ampak tisto piko na i da na koncu dirka?, ki je ali pa ni prvak. Take pika je recimo tisto ?esar Alesi (sorry Labi ;) ) ni imel in je bil lahko v samem vrhu a zmagati ni mogel (oz. celo enkrat) kljub ve? kot tridesetim stopni?kam.

 

 

V vsem tvojem pisanju me je pa najbolj zbodla teorije zarote za?en?i od tega da mora drugi voznik pri Ferrariju pomagati MS do prvaka. Pa a resno verjame? v to, da pri drugih mo?tvih ni tako in da proti koncu sezone Fisiko ne bo pomagal Fernandu, ?e bo potrebno za naslov in ga spu??al naprej oz. oviral konkurente. :D Pravila v mo?tvu so jasna in ?e je MS prva vijolina je to odlo?itev mo?tva, ki ra?una na to, da je MS bolj?i voznik in ne bo reskiralo, da zaradi nepotrebnega medsebojnega rivalstva (njhovi nasprotniki so vozniki drugih mo?tev) izgube to?k in na koncu lahko zaradi tega ostanejo brez naslova.

 

Tista z Irvinom je pa tud ena bolj?ih, ki sem jih sli?al zadnje ?ase. Irvina so leta 1999 dr?ali nazaj, da ne bo prvak ampak zgleda tako neuspe?no, da je imel pred za?etko zadnje dirke 4 to?ke prednosti pred Hakkinenom. Zadnji dve dirki se je vrnil MS in obilno pomagal da je v Maleziji osvojil drugo mesto za Irvinom in pred Hakkinenom. V zadnji pa bi bilo potrebno edino prepre?iti Hakkinenu zmago. A ker je bil Hack vode?i je bila edina re?itev, da ga MS prehiti in ne pusti zmagati a mu to ni uspelo. Celo mo?tvo vklju?no z MS-om je takrat takti?no posku?alo izvle?i naslov in ti si ?e vedno prepri?an, da mu zaradi MS-jovega denarja niso pustili osvojiti naslova, ki ga je Irvine ?e skoraj imel v ?epu. :D

 

Pa ?e zadnje iz tvoje zarotni?ke teorije - katero mo?tvo je najve?krat osvojilo naslov na dvomljiv na?in - verjetno namiguje? na Ferrari, ki je recimo od leta 1980 do danes osvojil 8 mo?tvenih naslovov (in zgolj 5 vozni?kih) in ?e pogledamo samo zadnjih 6 najbolj sve?ih od 1999-2004 so bili vsi osvojeni z veliko razliko (razen 2003, kjer so se zasledovalci pribli?ali ?ele na zadnji tekmi) tako, da ne vem od kod ti tak?ni podatki - di?i na Ferrarihaterje, ki si zmi?ljujejo tudi stvari, ki jih ni. Po njihovem so Ferrariji itak vedno neregularno narejeni :lol:

 

 

 

?e enkrat brez zamere samo sem moral tole napisati, ker je res sme?no koliko je enega neosnovanega in umetno ustvarjenega sovra?tva do nekega mo?tva, ki je zmagovalo in je na dobri poti da bo spet. Ne glede na to da navijam za Ferrari mi ?e na kraj pameti ne pade, da bi v ni? dajal druga mo?tva in prav ?al mi je da McLaren ni bolj?i, ker si ?elim mnogoboj za naslov prvaka in ne uspavanko z monologom enega samega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Glih to je dobro, da smo si ljudje tolk razli?ni, ker ?e ne bi bili potem bi po moje pocrkal od dolgo?asja. In tko eni sovra?te ?umija, recimo meni pa gre na ?ivce Alonso, ki je en navaden razvajen pam?, ki misli, da je boga za jajca prijel, da je najbolj?i voznik. Ta slava mu je ?e tolk v glavo stopila, da bo verjetno ?el po stopinjah raznih Jacquesov, D. Hillov, Hakkinenov, ki so sijali sezono, dve potem pa strmo padli in kon?ali kariero ali pa samo pobirajo denar in ?ivotarijo na dnu lestvic.

 

Pravi heroji zame so vozniki tipa Lauda, Prost, Piquet, Senna in seveda ?umi, ki se kljub temu, da kak?no sezono ali dve ni pravih rezultatov ?e vedno dr?ijo in se celo vrnejo na sam vrh. Laudi je celo uspelo ponoviti naslov po sedmih letih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Da ne boste vsi samo pluval po ?umiju bom ?e jaz nekaj napisal:

 

1.) tako bedastih kvalifikacij kot so letos v zgodovini formule ?e ni bilo. Sploh pa sistem zadnjega dela kvalifikacij, kjer se vsi skoraj do konca v krogu vozijo kot avtomobil?ki na elektriko v kak?nem luna parku in posku?ajo porabiti gorivo, da so v zadnji minuti najla?ji/najhitrej?i - potem se pa zadnji trenutek vsi za?enejo kot mladi kozli?ki, ki jih spusti? na travnik. In tak sistem je zgleda bil narejen za "nagajat" saj so to isto po?eli tudi drugi (recimo Jacques the biv?i prvak) v prej?njih dirkah samo si je pa? Ferrari (ne bom rekel ?umi, ker je to verjetno odlo?itev njihovih strategov) privo??il precej preve? vpadljivo.

 

2.) ?umi je bil pri tem po?etju tako diletantski, da res ni bilo te?ko sprevideti, da je naredil nala??. Lahko bi malo bolj zares priletel v tiste gume ali pa ?e bolje, ?e bi se na stezi zavrtel (z njegovim dirka?kim znanjem je narest kaj takega mala malica) in ugasnil motor.

 

3.) za svoje po?etje so bili pri Ferrariju po?teno kaznovani, tako da tukaj ne vidim dileme. S tem so naredili samo to, da bodo v bodo?e vsi 10x premislili preden bodo ponovili kaj takega in tudi vodstvu FIA-e upam, da je kon?no postalo jasno, da so v tej organizaciji zaposleni bebci najvi?jega formata, ki so s svojimi odlo?itvami sploh ustvarili pogoje za nastanek takih "lumparij".

 

4.) ?umi je zgleda trn v peti mnogim v F1 saj je skoraj desetletje kraljeval v tem tekmovanju in samo misel, da se lahko bori na koncu za novi naslov prvaka je nekaterim tako grozna, da bodo iz muhe naredili slona in ?e v ?iriji, ki odlo?a o kazni sedi Alonsov rojak potem vemo kak?na bo na koncu odlo?itev. In kak?ne izjave so dajali nekateri od ugledne?ev F1 - da te srat prime - od tega naj Schumacherju odvzamejo superlicenco, naj ga diskvalificirajo iz tekmovanj do tega naj mu vzamejo vse dozdaj?nje to?ke - ?e dobro, da ni kdo izjavil naj kar naslov dajo Alonsu, ker je imel rev?ek v zadnjem krogu rumeno zastavico. Zakaj pa ni naredil hiter krog ?e kak?en krog prej, hmm le zakaj? beri to?ko 1. A ko se bo pa enkrat na koncu kvalifikacij uscalo bodo pa vreme diskvalificirali al kaj - a res ni nikomur jasno, da se lahko v zadnjem krogu marsikaj zgodi in da "prava" nesre?a nikoli ne po?iva ?e posebej takrat ko vozi? na robu zmogljivosti.

 

5.) Kljub temu, da je moral ?umi startati iz zadnjega mesta oziroma je kljub temu pri?el, do odli?nega petega in to v Monacu, kjer je prehitevanje izredno te?avno in mo?no samo na dveh odsekih. Pri tem, da ti vzamejo pole position (pustimo vzroke zakaj), te vr?ejo na zadnje mesto, da mora? poslu?at svakojake bistroumne izjave in kljub temu izvle?e? zelo soliden rezultat - to zmorejo samo mojstri volana in ?umi je sigurno eden izmed takih.

 

6.) ?e ste slu?ajno pozabili, kaj je leta 1990 naredil Senna (za nekatere najve?ji in najbolj?i F1 voznik) na zadnji dirki v Suzuki ko se je v prvem ovinku zaletel v Prostovega Ferrarija. Pri tem je bil ?e tako nesramen, da je vse skupaj napovedal pred dirko in "obljubil" Prostu, da se bo zaletel v njega in je to tudi naredil. In kaj se je takrat zgodilo? ni?, Senna je postal svetovni prvak in najve?ji v o?eh obo?evalcev. Tako, da ne se slepit - F1 je polna goljufanja, prevar in vse kar je va?no je to, da si udele?enci ?imbolj napolnijo svoje privatne ?epe.

 

7.) po?as imam polhn k****, ker je za vse zadeve, ki gredo narobe v F1, kriv Ferrari in MS ?e posebej se je to odrazilo na lanski tekmi v Ameriki, kjer je zajebal Michelin - ?umihaterji pa so na dirki obmetavali ?umija in Barichela, ker sta ?la na stezo in opravila svojo nalogo/slu?bo. In letos - Ferrari je imel krilca, ki so se pri veliki hitrosti rahlo premikala in kljub temu, da so na uradnih pregledih in?pektorji ugotovili, da je vse v redu so jih morali pri Ferrariju zamenjati, ker so druga mo?tva tulila, da Ferrari goljufa - fuck off pa take jokice - ?e ne morejo zmagati je kriv Ferrari al pa MS.

 

 

OK tolk od mene, upam, da nisem preve? zamoril samo situacija ni samo ?rno/bela kot jo nekateri posku?ajo predstaviti, sploh pa ne v F1, ki je na ?alost postala preve? umetno sterilna. ?e sre?a, da obstajajo nekateri, ki razbijejo monotonost. So sicer na koncu kaznovani ampak hej, se majo feni vsaj o ne?em pogovarjat in kresat mnenja and show must go on ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hitrost
Napisano

<_< Vsake gare gredo hitreje kot moj Japonc... :vskalo: Klinc pa tak Japonc, ko gredo Clioti 1.4 in Petke hitreje.... :mi pijemoo:

 

ne sekiraj se - po klancu navzdol ni problem tudi s 60 konji (in oslom za volanom) dose? 190 po ?tevcu. Tud moj Wartbi je imel 60KM in ko sem mu omejevalec izklopu je ?el po vrhni?kem klancu 190. Ma?ina je pa tako tulila kot na dirkah :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavarovanje avta
Napisano

Za redno zavarovanje je v bistvu vseeno kje se zavaruje?, saj se z zavarovalnico jebe tisti, ki si mu ?kodo naredil.

 

Ker sem imel v moji 15 letni ?oferski zgodovini nekaj manj?ih kre?ov, kjer sem iskal zavarovalnino pri povzro?iteljivi zavarovalnici moram povedati, da klub policijskim poro?ilom zavarovalnice kot so Tilia, Slovenica in ?e posebej prasci vseh prascev mariborska zavarovalnica, klub policijskim poro?ilom, nedvoumni krivdi njihovih zavarovancev (ki so tudi imeli "sestanke" s sodnicami za prekr?ke), so se skoraj eno leto trudili z dokazovanjem deljene krivde.

 

V glavnem kaska pri teh zavarovalnicah ne bi sklenil pa ?e mi ga dajo zastonj. Po drugi strani pa sem vedno imel dobre izku?nje s Triglavom, kjer skoraj nikoli niso komplicirali tudi pri ?kodah, ki bi jih lahko ocenili tudi v svoj prid.

 

Da ne bo tole zvenelo kot reklama - to so le moje izku?nje s slovenskimi zavarovalnicami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo?tjani in Mazde
Napisano

Ne vem no, samo jaz imam ob?utek, da je na tem forumu med uporabniki najve? Bo?tjanov. A je to kak?na globja povezava v numerologiji al kaj, ampak tole postaja ?e rahlo wierd.

 

V glavnem Bo?tjani javite se, da se pre?tejemo in ustanovimo Mazda-Bo?tjan forum :D

 

 

 

 

 

lp

Bo?tjan ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Mah,Reno ga nekaj serje z postanki! <_< Ferrari je ?e spet dobil takti?no bitko,?e ?e ne more hitrostne.... :whatever:

 

zmaga je zmaga in je ?e toliko bolj sladka, ?e si na papirju slab?i... je pa Alonso na odru in tiskovki deloval rahlo zaskrbljeno, ker prej?no dirko v Imoli je bil res hitrej?i tokrat pa ni bilo ve? tako o?itno, ?e je sploh bil hitrej?i :ne vem:

 

Aja David, ?estitam ti za zmago najinega favorita :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uganimo novo ceno bencina
Napisano

Cene naftnih derivatov jutri visoko v nebo (vir Dnevnik)

 

 

LJUBLJANA - Ob nespremenjenih tro?arinah se bodo opolno?i ob?utno podra?ili naftni derivati.

 

 

 

 

Najbolj bo posko?ila cena motornega bencina 98, in sicer za 16,60 tolarja na liter, nova cena bo tako 255,80 SIT za liter.Sledi mu 13,70 tolarja na liter ve? za motorni bencin 95, ki bo ceno zvi?al na 251,60 SIT za liter.

 

Za dieselsko gorivo bo treba od?teti 11,40 tolarja na liter ve?, nova cena bo 240,50 SIT za liter.

 

Najbolj "prizanesljiva" bo cena kurilnega olja. Cena za liter bo vi?ja za 7,80 tolarja, kar bo po novem zneslo 157,90 SIT za liter.

 

 

Najprej bom zaklel naj gre vse v tri p**** m****, ker se je moja napoved uresni?ila (zgre?il sem samo za deset stotinov) zdaj grem pa tankat ker mam prazen tank

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mal hrane za mo?gan?ke
Napisano

0 24 U v D 24 Ur v dnevu

 

1 25 ? v A 25 ?rk v abecedi

 

2 7 D v T 7 dni v tednu

 

3 7 ? S 7 ?udes sveta

 

4 12 Z v H 12 znamenj v horoskopu

 

5 66 K S P 66 knjig svetega pisma

 

6 52 K v K (B J) 52 kart v kompletu (brez ...)

 

7 3 Z v G R S 3 zvezde grba slovenije

 

8 18 L na G I 18 lukenj na golf igri??u

 

9 39 K iz S Z 39 knjig stare zaveze

 

10 5 P na N 5 prstov na nogi

 

11 90 S v P K 90 stopinj v pravem kotu

 

12 15 K pri K O (B) - tale me jebe

 

13 3 K pri T 3 kolesa pri triciklu

 

14 100 C v E 100 centov v evru

 

15 11 I v N E 11igralcev v nogometni ekipi

 

16 12 M v L 12 mesecev v letu

 

17 13 je N Z N 13 je nesre?na za nekatere

 

18 8 L pri H 8 lovk pri hobotnici

 

19 6 P pri K 6 ploskev pri kocki

 

20 29 D v F v P L 29 dni v februarju prestopnega leta

 

21 27 K v N Z 27 knjig v novi zavezi

 

22 365 D v L 365 dni v novem letu

 

23 12 K v D 12 kosov v ducatu

 

24 52 T v L 52 tednov v letu

 

25 9 ? M 9 ?ivljenj ma?ke

 

26 60 M v U 60 minut v uri

 

27 23 P K v ? T 23 parov kompromisov

 

28 64 P na ? 64 polj na ?ahovnici

 

29 1000 L v T 100 let v tiso?letju

 

30 3 T pri H 3 tretjine pri hokeju

 

31 7 P in S 31 pal?kov in snegulj?ica

 

32 10 B Z 10 bo?jih zapovedi

 

 

?e koga slu?ajno ?e matra

 

12 15 K pri K O (B) - 15 krogel pri kme?ki osmici (biljard)

27 23 P K v ? T - 23 parov kromosomov v ?love?kem telesu

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Komar
Napisano

sicer zamujam en dan samo, ker je glih okrogla verjetno tud ti ?ura? ve? dni zato :pepsi::vesel: in vse naj za tvoj praznik..

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.