pa mislim, da ?e ?e zadnji pogon (BMW), ki v zimskih razmerah za neizku?ene ni primeren...
ampak res, ?e v O? bi morali otroke u?iti o stvareh, ki so pomembne za ?ivljenje oz. pre?ivetje, ne pa, da jih 4 ure na teden pri sloven??ini dudlajo z ne?tetimi priredji, podredji, desnimi, levimi, ujemalnimi, neujemalnimi prilastki. Ena ura na teden in to 9 let osnovnega izobra?evanja pa bi otroke navadili na stvari, ki jih bodo celo ?ivljenje opominjale pa najsibodi kot pe?ca, kolesarja, motorista ali voznika. Pa to ne pomeni samo prometnih znakov in predpisov ampak vsega od strpnosti, neegoizma, predvidevanja situacije ter da se bodo pretiranjo pitje alkohola, pijanost, "zdravljenje" ve?vrednostnih kompleksov na cestah smatrali za sramotna dejanja.
Vse kar sem tukaj na?tel pa je v domeni dr?ave in njenih ministerstev, saj lahko le dr?ave uvede spremembe v ?olstvu, prekvalificira pijanost za volanom, vo?njo v nasprotno smer na AC iz prekr?ka v kaznivo dejanje, da naro?i DARS-u uporabnikom prijazno zni?anje cen na AC (letos do decembra se je na AC zgodilo "zgolj" 5% smrtnih ?rtev) in seveda s tem njeno uporabo, ne pa da vsi i??ejo obvoze po lokalnih cestah. Da spravi kroni?ne prekr?karje s cest, da uvede redne zdravstvene preglede tudi za osebe mlaj?e od 60 let in da uvede desetletno preverjanje vozni?kega znanja in da vozni?ki izpit ne bo pravica ampak privilegij, ki ga bo potrebno stalno obnavljati. Zraven pa bi se prilegle dav?ne olaj?ave oz. odprave davkov na dodatno varnostno opremo (ESP, ABS, airbagi, ...) vozil. Popravljene ceste (luknje, asfaltna podlaga in nepravilno zra?unani ovinki), brezpla?na dirkali??a, poligoni za vaje varne vo?nje, nagrajevanje nekaznovanosti (dav?ne olaj?ave pri nakupu vozil) bi lahko bili ?e pika na i.
Ampak dokler bodo cestnine, uporaba vozil (davki DDV, DMV, tro?arine, nadomestila za uporabo cest, ekolo?ke dajatve in kaj jaz vem kaj ?e), prina?ale denar v prora?un bo situacija tak?na kot je in se bodo raznorazni ?lendri & Co. (joj kolk jaz ne prenesem te napihnjene ?abe) trkali po prsih, ker jim je uspelo spraviti ?tevilo mrtvih na 250 na leto oz. par procentov manj kot prej?nje
Ko bodo spravili pod 50 mrtvih na leto pa naj se hvalijo z uspehi ampak glede na hitrost in "pametno" izbiro strategije varnosti v cestnem prometu, bo to ?ele takrat ko skandinavci ?e deset let ne bodo imeli niti ene same smrtne ?rtve v prometu.
Sorry, ker te?im, ampak me vsaki? pogreje ko za?nejo izvajati preventivne akcije na AC (recimo Trojanski predor) namesto, da bi kamere postavili na ?rne to?ke na regionalkah isto?asno pa govorijo, da je to namenjeno pove?anju varnosti (bull shit), ko pa vsi vemo, da je to le nabiralska akcija.
@Kaalman - tnx za link sploh nisem vedel, da policija to objavlja
Ja prav ima?, premalo nas je, da bi se takole pobijali
Mal off topic: a ima kdo podatke kak?no je bilo 2005 glede mrtvih in ranjenih na SLO cestah. Ker une la?njive barabe ?lender & Co. so nas tako prepri?evali, da se bo z zvi?anjem kazni in novim ZVCP umrljivost zmanj?ala.
Saj je grdo govorit o mrtvih kot o statistiki samo ?e bolj ogabno je pa da na?a prometna "politika" NE deluje v smeri preventive ampak zgolj kako bodo napolnili prora?unsko blagajno isto?asno pa nas okrog prina?ajo z veleumnimi govori o preventivi v cestnem prometu - bull shit, sram jih je lahko.
?e se bo leto izteklo isto kot 2005 bom zadovoljen, najve?ji cilj pa je,da pre?ivim moto sezono.
ko sem tole prebral me je kar zmrazilo - mogo?e zato, ker sem od ?tirih kolegov motoristov izgubil ?e tri...
Vuk, Yavarye in ostali motoristi - mi bomo pazili na vas, ?e boste tudi vi nase - se pravi nobenih wheelijev, divjanja po naselju in sekanja ovinkov pa bomo lahko rekli, da bo tudi to leto sre?no in ?e vsaj naslednjih petdeset... in da bodo cilji vi?ji kot zgolj pre?iveti moto sezono
Obstajajo pa ?e druge mo?nosti in sider po novem zakonu bo vsako tak?no no?no in tudi dnevno kaljenje miru sankcionirano tudi denarno in ne tako malo, zato bi jaz napisal prijazno pismo in oddal sosedom v nabiralnik ter jim povedal dejstva kot si nam jih razlo?il tukaj na forumu.
Med drugim jim napi?i, da je to urejeno spalno naselje in ne ?ivalski vrt, ?e manj pa zverinjak. ?e psov ne bodo uredili tako kot se gre (sprehod na vrvici zjutraj in zve?er) in jih bodo ?e naprej spu??ali pono?i zunaj, kjer bodo zganjali hrup in motili spanec ostalim prebivalcem, bo? spro?il postopek prijave pri in DPM?. Za dokaz in da ne bo dilem lahko celo dogajanje slikovno in zvokovno tudi dokumentira?.
Lahko jim v pismu napi?e? tudi kak?en nazoren primer, da bodo la?je razumeli kako se po?uti?. Recimo, da jih vpra?a? kako bi se po?utili, da bi jim ti vsako no? tam nekje okrog dveh vrgel petardo pred spalni?no okno. boom
Ovo je originalni mail koji je internet provajder iz Beograda (Tehnicom) dobio od svog korisnika.
To: Pitanja za Info-Tehnicom
Subject: Serem vam se u usluge!!!
Serem vam se u provajdera, majke vam ga nesposobne, lopovske!!! Zar bre ne mozete da lepo odrzavate server ili da sklopite ugovor sa nekim nad-operaterom koji radi malo bolje, nego se tu stekate i kradete pare ljudima, bre... Narod uplati kod vas a ne moze nista da radi. Zasto? Zato sto bukvalno nema pristup internetu, jedino sto moze da radi je da surfuje po vasem dosadnom i primitivno uradjenom sajtu... Pa jebem mu mater jel' to internet?... To mozemo i kuci da uradimo, napravimo neku stranicu i u offline rezimu surfujemo po njoj... Ajde bre, malo se probudite, kako vas nije sramota, kako vas ne grize savest... Picka li vam materina, vi ste mi neki provajder...nja nja nja... Niste, bre, ni za Albaniju a kamoli za kod nas, a o nekoj Evropi da i ne govorimo... U XIX vek se vratite pa tako jedite govna, mame li vam ga nabijem pokvarene, pederske, lopovske nesposobne!!!
Picka vam materina svima, vas
NEZADOVOLJNI KORISNIK
P.S. Izvinite za sve vulgarne izraze, ali pisao sam onako kako bih
vam rekao u lice u zaru besa... I aj' pa gledajte preduzmite nesto ...
Fi?o ne uspijeva zako?iti na crveno svijetlo i svom silinom udara u zadnji kraj najnovijeg BMW-a sedme serije, koji stoji na kri?anju. Na displeju BMW-a pojavljuje se informacija: "Found new hardware. Install?"
pa ?e njen oz. njegov dnevnik o v?eraj?njih ve?ernih dogodkih
Njen dnevnik:
Ko sem pri?la v gostilno je bil slabe volje. Mislila sem, da mogo?e zato, ker sem nekoliko zamudila, ampak ni rekel ni?esar o tem. Pogovor ni prav stekel, zato sem predlagala, da greva nekam, kjer bova imela ve? zasebnosti. ?la sva v restavracijo, a se je ?e vedno vedel ?udno. Poskusila sem ga razvedriti in se za?ela spra?evati, ?e sem kriva jaz. Vpra?ala sem ga, pa je rekel da ne. Na poti k njemu sem mu v avtomobilu rekla, da ga ljubim, on pa me je objel. Nisem to?no vedela, kaj naj bi to pomenilo, ker ni rekel ni?esar. Ko sva kon?no prispela, sem ga vpra?ala, kaj je narobe, pa je le pri?gal TV.
Torej sem ?la spat. ?e ?ez 10 minut je pri?el za mano in ljubila sva se. Vendar je bil ?e vedno nekako odsoten. Spra?ujem se, ali ima drugo?
ampak tista scena kako Wartburg zavira... kot da ne bi bilo notr amortizerjev vse ska?e gor in dol
Druga?e pa sem tudi sam imel Wartburga letnik 1990 - je pa bil to ?e s ?tiritaktnim 1.3 motorjem (60KM, samonastavljivi ventili, avtomatski zaug) tako, da ni ve? imel japonskega imena "Jakodimi"
Najbolj zanimivo pri tem avto je bilo, da je imel spodaj ?e ?asijo (tako kot hro??) in ravno zaradi tega je kljub dol?ini 4,40m (500litrski prtlja?nik v limuzini ) imel avto samo 950kg. Na zunaj je zgledal res ubogo samo je bil presenetljivo ?ivahen in pa kar je bilo najpomembnej?e, da sem lahko skoraj vse popedenal sam. Recimo ko se mi je zlomil (dobesedno) hladilnik sem sam iz bakra naredil nove cevi in zatalil plastko pa je delovalo do takrat, ko sem ga prodal. Kaj ?e? lep?ega za ?tudenta brez denarja pa s povpre?nim znanjem tehnike. Motorni prostor je bil tako velik kot, da bi hoteli notri tla?iti motorje V8 ne pa 1.3 ?tririvaljne mlin?ke. Je pa to super saj si za ?alo pri?el do kateregakoli dela pri motorju.
V glavnem so takrat ?tudentje, ?e so sploh imeli avto v ve?ini jezdili jugi?e in stojadine jaz sem bil pa taglavn frajer ker sem imel limuzino.
Pred Wartburgom sem imel Pugija 305 in ?e danes lahko re?em, da je bil Wartburg vsaj za razred bolj?i (pospe?ki, var?nej?i motor, podvozje) avtomobil in vsaj za dva do tri razrede cenej?i za vzdr?evanje.
Za konec pa ?e ena zanimivost - v njem je bil ?tevec za hitrost, ki je bil vzet ?e iz modela, ki je v tej reklami in je imel top speed 125km/h. Ta ?tevec je imel zadnjo ?tevilko napisano 140 in za njim ?e eno ?rtico kot za 150 km/h. Da ne bi ?el prehitro je imel vgrajen mehanski limiter max. ?t obratov motorja in tako je res ?el max. 145km/h dokler enkrat ta limiter ni crknil. Potem je pa ?lo po ravnem tudi 165km/h in po vrhni?kem klancu navzdol tudi 190km/h (takrat je kazalec za hitrost pri?el naokrog in se zataknil za pal?ko ki ozna?uje 0km/h)
Ziz Uropian GermanEnglis iz veri izi to lern. No more trublez abut korekt speling animor.
I vud like to zenk uropean komision to mak englis mor izi to lern.
I also hav som nev sugestonz hov to improv and shortn speling uzing slovenian leterz "?" insted of "sh" and leter ? replasing "ch" and alzo "ge" viz "đ". I zink dat ziz ?anđ vud segnifisantli ?ortn al kind of textz vi? vud benefitz of faster riding.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pa mislim, da ?e ?e zadnji pogon (BMW), ki v zimskih razmerah za neizku?ene ni primeren...
ampak res, ?e v O? bi morali otroke u?iti o stvareh, ki so pomembne za ?ivljenje oz. pre?ivetje, ne pa, da jih 4 ure na teden pri sloven??ini dudlajo z ne?tetimi priredji, podredji, desnimi, levimi, ujemalnimi, neujemalnimi prilastki. Ena ura na teden in to 9 let osnovnega izobra?evanja pa bi otroke navadili na stvari, ki jih bodo celo ?ivljenje opominjale pa najsibodi kot pe?ca, kolesarja, motorista ali voznika. Pa to ne pomeni samo prometnih znakov in predpisov ampak vsega od strpnosti, neegoizma, predvidevanja situacije ter da se bodo pretiranjo pitje alkohola, pijanost, "zdravljenje" ve?vrednostnih kompleksov na cestah smatrali za sramotna dejanja.
Vse kar sem tukaj na?tel pa je v domeni dr?ave in njenih ministerstev, saj lahko le dr?ave uvede spremembe v ?olstvu, prekvalificira pijanost za volanom, vo?njo v nasprotno smer na AC iz prekr?ka v kaznivo dejanje, da naro?i DARS-u uporabnikom prijazno zni?anje cen na AC (letos do decembra se je na AC zgodilo "zgolj" 5% smrtnih ?rtev) in seveda s tem njeno uporabo, ne pa da vsi i??ejo obvoze po lokalnih cestah. Da spravi kroni?ne prekr?karje s cest, da uvede redne zdravstvene preglede tudi za osebe mlaj?e od 60 let in da uvede desetletno preverjanje vozni?kega znanja in da vozni?ki izpit ne bo pravica ampak privilegij, ki ga bo potrebno stalno obnavljati. Zraven pa bi se prilegle dav?ne olaj?ave oz. odprave davkov na dodatno varnostno opremo (ESP, ABS, airbagi, ...) vozil. Popravljene ceste (luknje, asfaltna podlaga in nepravilno zra?unani ovinki), brezpla?na dirkali??a, poligoni za vaje varne vo?nje, nagrajevanje nekaznovanosti (dav?ne olaj?ave pri nakupu vozil) bi lahko bili ?e pika na i.
Ampak dokler bodo cestnine, uporaba vozil (davki DDV, DMV, tro?arine, nadomestila za uporabo cest, ekolo?ke dajatve in kaj jaz vem kaj ?e), prina?ale denar v prora?un bo situacija tak?na kot je in se bodo raznorazni ?lendri & Co. (joj kolk jaz ne prenesem te napihnjene ?abe) trkali po prsih, ker jim je uspelo spraviti ?tevilo mrtvih na 250 na leto oz. par procentov manj kot prej?nje
Ko bodo spravili pod 50 mrtvih na leto pa naj se hvalijo z uspehi ampak glede na hitrost in "pametno" izbiro strategije varnosti v cestnem prometu, bo to ?ele takrat ko skandinavci ?e deset let ne bodo imeli niti ene same smrtne ?rtve v prometu.
Sorry, ker te?im, ampak me vsaki? pogreje ko za?nejo izvajati preventivne akcije na AC (recimo Trojanski predor) namesto, da bi kamere postavili na ?rne to?ke na regionalkah isto?asno pa govorijo, da je to namenjeno pove?anju varnosti (bull shit), ko pa vsi vemo, da je to le nabiralska akcija.
@Kaalman - tnx za link sploh nisem vedel, da policija to objavlja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani