Ja.... Sn mislo,da mu bo ?e uspelo prit do cilja,samo o?itno ni ?lo!
baje so taktizirali in se raja odpovedali to?kam, ker ?e bi pri?el skozi cilj bi imel na naslednji dirki kazen desetih ?tartnih mest saj bi mu morali menjati motor... :ne vem:
Samo tole je nitro za atmosferske diesle, kjer jim ta NOS zgleda nadome??a turbo. Pridobljenih 50KM pa pri 6 ali 7 litrski ma?ini glih ni nek bistven powerup ali pa?
@David: a pri cigaretah DDV v?gete na kompletno ceno? se pravi prodajno ceno brez dajatev + tro?arina ali samo na prodajno ceno brez dajatev pa se potem dodajo ?e tro?arine?
Offtopic: Kar se ti?e pa luksuza pa po moje gorivo ne spada pod luksuz saj na?eloma ne moremo brez njega. Prakti?no je ni panoge, ki ne bi bila tako ali druga?e povezana z gorivi.
Po drugi strani pa so cigarete res luksuz saj niso nujno potrebne za ?ivljenje... isto to velja za alkohol, nakit, luksuzne avtomobile, jahte, vikende, ... itd
Je pa resda lahko pojmovanje kaj je luksuz zelo raztegljiv pojem: nekdo lahko re?e, da so ?emljice, kifl?ki luksuz saj na?eloma niso nujna ?ivljenska potreb??ina, ker imamo kruh. Isto za sokove - naj mulc vodo pije pa bo pre?ivel itd itd, da ne nakladam v tri krasne...
MPC cena je razumljivo razli?na saj so tro?arine za diesel bistveno vi?je kot za kurilca ampak prodajna cena brez dajatev bi verjetno morala biti enaka, ?e sta iz iste cisterne pre?rpana (seveda, ?e je to res in da ljudje ne nakladajo)
OK...druga zadeva pa je davek na dodano vrednost, ki se ga obra?una na kompletno ceno (se pravi prodajno ceno + tro?arino!! oz. pri kurilcu ?e takso za CO2). Ker sta tro?arina in taksa CO2 davka, enostavno pla?ujemo davek na davek se pravi da je davek ?e dodatno obdav?en
za primerjavo, ?e bi se davek "pravilno" obra?unaval, torej na prodajno ceno brez dajatev bi stal
95 oktanski namesto 225,6 "le" ?e 208,4 sit (razlika pri tankanju 50L je to 860 sit manj)
Diesel namesto 226,5 bi stal 212,0 sit (pri tanku 50L je to 725 sit)
Recimo mene na tak na?in obra?unavanja DDV dr?ava letno (50.000 prevo?enih km) oskubi za 47.000 sit - ni slabo , a ne?
saj vem, da je bedno vpra?anje samo a je komu jasno zakaj ima kurilc ni?jo prodajno ceno brez dajatev kot diesel... baje pa naj bi ga v istih cisternah vozil samo da kurilca potem obarvajo :ne vem:
Kurilno olje
Velja od Prodajna cena brez dajatev Tro?arina Taksa CO2 DDV Maloprodajna cena [sIT/L] [EUR/L]
mogo?e pa njegova bolj?a polovica sploh ne bo opazila yeah right, prvi?, k se bo hotla notr usest in bo z glavo ob rob strehe butnla mu tud dotatno nezgodno zavarovanje ne bo pomagalo... batine.press
Boss prej sem bil ?e skoraj odlo?en, sedaj pa zopet ne vem ... agrrrr
Evo, ode spanec nocoj...
sorry, ker te mu?im in v dilemo spravljam samo se mi zdi fer, da te opozorim na vse aspekte, predvsem tiste negativne, da ne bo? ?el v stro?ke pol pa ugotovu, da to ni to...
@Labi - to?no tako - ni fora samo v kraj?ih vzmeteh ampak tudi v amortizerjih in ?e to dvoje ni usklajeno je lahko vo?nja zelo neudobna - ali poskakujo?a (trde vzmeti mehki amortizerji) ali pa v ovinkih hecno gumjasta (mehke vzmeti in pretrdi amortizerji)
Glej Tomi, enkrat smo ?e imeli temo o tem ampak vseeno bom malce obnovil - spu??anje avtomobila je v prvi vrsti zgolj estetsko vpra?anje in na?eloma je to zgolj zaradi zadovoljstva lastnika, ker pa? zni?an avto na zunaj nekako bolj?e zgleda (ni nujno). Tukaj pa nastane poblem saj ti se pelje? znotraj in avta ve?ino ?asa ne vidi? od zunaj in mo?no dvomim, da si tak manijak, da vsak dan dve urci okol parkiranega avta hodi? in se naslaja? nad tem kako lep je - ?e manj pa je po moje to namenjeno drugim opazovalcem, ker mo?no dvomim, da bi ni?al zato, da bi izvabljal fou?ijo pri drugih
in zdaj k bistvu:
plusi zni?anega avtomobila
+ lep?i izgled (sicer koker za koga)
+ bolj?a lega (ni nujno, ?e je avto pretrd cesta pa preve? valovita)
+ manj?i zra?ni upor
in ?e minusi
- manj udoben (ne pozabit - slo ceste so kr?)
- vo?nja ?ez le?e?e policaje je v?asih kot avantura camel trophy
- pri parkiranju je potrebno paziti na vsak robnik, da ne re?em, da ga na plo?nik skoraj ne more? spravit
- 10-15 cm snega zna biti nepremostljiv problem, ker ?e ne druzga avto prej nasede
- zni?an pa zimske gume in jeklena plati??a - bruh kako grdo (se da pomagat )
- skoraj nemogo?a vo?nja izven ceste - kolovozi, kolesnice ipd
- prenizko sedenje (slab?a preglednost nad cesto in slepenje lu?i nasproti voze?ih)
- za dober izgled morajo biti ve?ja plati??a (posledi?no dra?je gume, ok to ?e ima? )
- verjetno najve?ji minus od vseh je v primeru trka saj zni?an avto dobesedno zleze pod vi?jega
- fou?ija se zna na pleh podpisat al pa kako gumo spustit (to je bolj hipoteti?ni problem)
- homokolelomu
- mnenje ?ene
-/+ ponavadi to za sabo potegne dodatne stro?ke v obliki spodnjih spojlerjev in kiklc
zaklju?ek: moje mnenje je naslednje in sicer ?e z avtom, dela? veliko km in si ve?ino ?asa odvisem od njega potem don't do it... ?e pa je avto bolj za zabavo in lahko lahko brez ve?je ?kode ostane ob slabem vremenu/snegu doma potem pa ni ovir... aja pa preber si pluse in minuse in ?e lahko minuse mirno pre?ve?i?... potem
ne vem ?e ste ?isto dojeli point... ne govorim kaj kdo od nas rabi ampak o tem, da bi vsaj dali ljudem mo?nost, da si izberejo paket opreme po svoji ?elji - ?e tako je velik problem, ker se ne more? igrati z oblikovanjem in naro?anjem opreme po svoji ?elji tako kot pri evropskih proizvajalcih.
Recimo pri 1.8 TE nima? DSC in TCS kljub temu, da pri ostalih modelih s TE opremo ju ima?. OK 2.0CD 120 TE tudi nima ampak tam ima? vsaj Evo opremo in ima? izbiro pri bencinarju pa ne.
Po drugi strani je pa spet nonsens, saj kakor je meni znano, ?e ho?e? mo?nej?i bencinski motor lahko TE opremo izbere? samo pri modelu 2.0 in GT samo pri modelu 2.3. In zakaj je nonsens - 2.0 in 2.3 motor te prideta popolnoma enako pri registraciji. Torej ?e ti je GT oprema predraga ti ne pomaga ni? drugega kot da vzame? 2.0 ?eprav si ?eli? recimo mo?nej?i motor 2.3 na koncu pa ?e pla?uje? isto kot pri mo?nej?em stroju. :ne vem:
Lej isto mi lahko dajo kazen, vzamejo izpit, po?ljejo sodniku.......
Pred zakonom smo vsi isti!
Edino ?e te Drnov?ek pomilosti, to je pa drugo.
dobra
Drnov?ek: "pomilo??ujem te, ker si se pokesal svojega greha in globoko ob?aluje? prekora?itev hitrosti na AC za smrtno nevarnih 50km/h. OK, zdaj sem ti uslugo naredil in te re?il kazni, ti pa potla?i svoj nepote?eni ego in pojdi z mano v Darfur"
?e beseda, dve o opremi - meni je tole res ?alostno, da Mazda ne daje GT opreme recimo za ?vohnej?e motorje in si dobesedno prisiljen vzeti 2,3 al pa v kak?ni drugi konju?nici iskat svojega novega konja.
Hecno se mi zdi predvsem to, ker povpra?evanje po opremi je in nekako se to vidi pri opremi CD 120 Evolution, ki je prakti?no skoraj tako dobra kot GT (OK, ni navigacije, elektri?nih sede?ev, pa ?e kak?ne manj pomembne zadeve) - se pravi ljudje bi imeli opremo samo ne z najmo?nej?im motorjem, saj ga velika ve?ina resni?o ne rabi in jim je neumno pla?evat ve?je registracije.
Mazda zaradi te "?udne" logike (veliko opreme samo z velikim motorjem) zgublja kupce ?isto brez potrebe.
exactly, ?a ?eprav v?asih res prestopi meje dobrega okusa... se ga pa? izogne?, ali pa ne gleda?... samo nekateri butnjeni slovenci v?asih ne znamo razmi?ljat s svojo glavo...
kakor jaz vem ni bil butnjen slovenc ampak butnjen cigan oz. rom, da ne bom koga u?alil pa bo ?e mene zbutal
saj na zunaj sploh ne zgleda tole kak stroj. men je pa itak va?n udobje, da se dobro po?utim med vo?njo. kot sem ?e napisal, divjanja ne bo pri meni, samo vo?nja po pravilih in ?irok nasmeh na ustnicah. mmm.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
baje so taktizirali in se raja odpovedali to?kam, ker ?e bi pri?el skozi cilj bi imel na naslednji dirki kazen desetih ?tartnih mest saj bi mu morali menjati motor... :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani