bom probal bit ?imbolj objektven, ker tud Golf ima kar nekaj plusov , ki bi se jih lahko tudi pri Mazdi nau?ili, da ne bodo preve? na lovorikah spali... je pa Golf V svetlobna leta pred Golfom IV
hja, men so iz prej?njega slu?benega Golfa tud oba airbaga spizdil. So pa "majstri" tako izve?bani, da ?e vrat niso po?kodovali. Zavarovalnica ni ni? komplicirala samo je pla?ala stro?ke airbagov in monta?e po prilo?enem ra?unu poobla??enega servisa.
Denarja na roko baje ne dajejo tako, da ne vem kako jih lahko takole nategne?. Pla?ujejo samo na osnovi izdanih ra?unov (razen totalk) in mo?no dvomim, da se servisi upajo izdajati la?ne fakture.
Logi?no je da se mora nekaj premakniti v na?ih glavah, samo ljudje s(m)o v veliki ve?ini ovce, ki rabijo nekega liderja (zgodovina je polna takih voditeljev), ki nas varno vodi do cilja. V na?em primeru je zdaj ta veliki lider dr?ava, ki nam dolo?a pravila, zakone in nas tudi varuje (policija/vojska), ker ?e tega ne bi bilo, bi bila ?ista anarhija. In ljudje s(m)o mahnjeni k anarhisti?nemu vedenju zato jaz vsaki? s svojim pisanjem napadem dr?avo, ker edino in samo ona s svojimi institucijami in dejanji je sposobnain kompetentna, da bo premaknila miselnost v na?ih glavah in neprilagodljive (nevarne) osebke izlo?ila ter tako ostalim omogo?ila normalno varno ?ivljenje.
Pa da ne bo kdo zdajle privlekel na plano velikega brata oz. dogajanj v raznoraznih filmih (Metropolis, Brazil, Equilibrium, Gattaca, ipd), ker si tega absolutno ne ?elim je pa med drugimi naloga dr?avnih institucij, da zagotovi u?inkovito sodstvo da ne bodo na prostosti osebki, ki imajo na vesti ve? kot 140 huj?ih prometnih prekr?kov (primer na gorenjskem) in taki, ki so zakrivili ve? nesre? s smrtnimi ?rtvami (oseba iz okolice Dom?al se prosto sprehaja naokoli in vozi avto pa ima na vesti tri ljudi).
Tukaj ne gre za omejevanje osebnih svobo??in, ker zavedati se je potrebno, da so osebne svobo??ine samo toliko velike, dokler ne za?nejo posegati v svobo??ine in pravice nekoga drugega oz. druga?e povedano, ?e z uveljavljanjem svoje osebne svobode, divja? za avtom po naselju in nekoga zbije? si s tem grobo posegel v njegovo osebno svobodo.
?e enkrat - ljudje sami od sebe ne bodo ratali pametni, uvidevni in samo od sebe se ne bo ni? premaknilo v njihovih glavah na bolje in tu je naloga dr?ave, da nas ponovno nau?i (kar smo neko? delno ?e znali), da je po?tenost vrlina tako kot nesebi?nost, prijaznost, radodarnost. Da je potrbno omejiti oz. izkoreniniti, prevarantstvo, aroganatno obna?anje, kriminal in ne to samo s palico ampak tudi s koren?kom, ker osel, ki ga samo tepejo se bo uprl (?etudi samo v glavi) tisti, ki pa bo za svoja pozitivna dejanja nagrajen pa bo sam pri sebi zadovoljen in tudi morala mu bo zrastla. In zadovoljen dr?avljan bi moral biti dr?avi najve?je bogastvo ne pa tisto kar lahko dr?ava izcuza iz njega.
Predloge, kako se to lahko naredi pa sem napisal ?e v mojem prej?njem postu pa jih ne bom ?e enkrat na?teval.
Pa ?e nazaj on topic oz. k tisti nesre?ni ?enski, ki je umrla. Zakaj je umrla? Mogo?e zato, ker ni bila privezana. Zakaj se ni privezala, mogo?e zato, ker si je rekla saj tu ni policajev, da bi me kaznovali in verjetno, ?e bi bila ?e danes ?iva bi razmi?ljala v tej smeri, da mora biti pripeta z varnostnim pasom samo zaradi policajev in kazni.
Mogo?e si je pa mislila, da se ne rabi privezat, ker je itak prbita. Pa letna obutev in neobvladovanje vozila z zadnjim pogonom. Ja kje pa naj bi se nau?ila tehnike in obvladovanja vozila, ?e je dovolj da ti stisnejo v roke vozni?ko dovoljenje po uspe?no opravljeni izpitni vo?nji. In to po kak?ni vo?nji, po vo?nji, kjer je ve?ina avtov avto?ol s prednjim pogonom in dela? pod 100KM, ki so povrhu ?e zamorjeni saj nobeden od njih skoraj ne vidi 4.000 obratov (bencinar). Kaj pa trening varne vo?nje? Kaj sploh je to? In ko ima? enkrat vozni?ki izpit lahko vozi? ?isto vse kar spada pod to kategorijo - da teoreti?no tudi Vayerona s 1000 KM.
Za primerjavo kako to zgleda druga?e - predstavljite si policaja/vojaka/specialca, ki bi mu porinili v roke pi?tolo, ga nau?ili, da zadane tri tar?e in ko to naredi ima do?ivljensko licenco. Zdaj je car ima licenco in ima oro?je, kaj pa taktika, varnost, vaje, preizkusi znanja itd. Tak na bojnem polju al pa v situaciji ne bi pre?ivel 5minut. In cesta ni ni? drugega kot bojno polje samo je tu odvisno od vsakega posameznika kako se je pripravil na borbo in tudi po pol milijona prevo?enih kilometrih se ?e vedno spra?ujem a sem dovolj pripravljen za pre?ivetje, ?e posebej zato, ker je precej stvari ki niso odvisne samo od mene.
?e enkrat sorry za tole nakladanje - Bosti najbolj?e, da pred vsak moj naklada?ki post, da? scripto, ki bo napisala nekaj v stilu Caution, horse manuer ahead al pa recimo Here's one of the biggest loads of bull shit...
pa mislim, da ?e ?e zadnji pogon (BMW), ki v zimskih razmerah za neizku?ene ni primeren...
ampak res, ?e v O? bi morali otroke u?iti o stvareh, ki so pomembne za ?ivljenje oz. pre?ivetje, ne pa, da jih 4 ure na teden pri sloven??ini dudlajo z ne?tetimi priredji, podredji, desnimi, levimi, ujemalnimi, neujemalnimi prilastki. Ena ura na teden in to 9 let osnovnega izobra?evanja pa bi otroke navadili na stvari, ki jih bodo celo ?ivljenje opominjale pa najsibodi kot pe?ca, kolesarja, motorista ali voznika. Pa to ne pomeni samo prometnih znakov in predpisov ampak vsega od strpnosti, neegoizma, predvidevanja situacije ter da se bodo pretiranjo pitje alkohola, pijanost, "zdravljenje" ve?vrednostnih kompleksov na cestah smatrali za sramotna dejanja.
Vse kar sem tukaj na?tel pa je v domeni dr?ave in njenih ministerstev, saj lahko le dr?ave uvede spremembe v ?olstvu, prekvalificira pijanost za volanom, vo?njo v nasprotno smer na AC iz prekr?ka v kaznivo dejanje, da naro?i DARS-u uporabnikom prijazno zni?anje cen na AC (letos do decembra se je na AC zgodilo "zgolj" 5% smrtnih ?rtev) in seveda s tem njeno uporabo, ne pa da vsi i??ejo obvoze po lokalnih cestah. Da spravi kroni?ne prekr?karje s cest, da uvede redne zdravstvene preglede tudi za osebe mlaj?e od 60 let in da uvede desetletno preverjanje vozni?kega znanja in da vozni?ki izpit ne bo pravica ampak privilegij, ki ga bo potrebno stalno obnavljati. Zraven pa bi se prilegle dav?ne olaj?ave oz. odprave davkov na dodatno varnostno opremo (ESP, ABS, airbagi, ...) vozil. Popravljene ceste (luknje, asfaltna podlaga in nepravilno zra?unani ovinki), brezpla?na dirkali??a, poligoni za vaje varne vo?nje, nagrajevanje nekaznovanosti (dav?ne olaj?ave pri nakupu vozil) bi lahko bili ?e pika na i.
Ampak dokler bodo cestnine, uporaba vozil (davki DDV, DMV, tro?arine, nadomestila za uporabo cest, ekolo?ke dajatve in kaj jaz vem kaj ?e), prina?ale denar v prora?un bo situacija tak?na kot je in se bodo raznorazni ?lendri & Co. (joj kolk jaz ne prenesem te napihnjene ?abe) trkali po prsih, ker jim je uspelo spraviti ?tevilo mrtvih na 250 na leto oz. par procentov manj kot prej?nje
Ko bodo spravili pod 50 mrtvih na leto pa naj se hvalijo z uspehi ampak glede na hitrost in "pametno" izbiro strategije varnosti v cestnem prometu, bo to ?ele takrat ko skandinavci ?e deset let ne bodo imeli niti ene same smrtne ?rtve v prometu.
Sorry, ker te?im, ampak me vsaki? pogreje ko za?nejo izvajati preventivne akcije na AC (recimo Trojanski predor) namesto, da bi kamere postavili na ?rne to?ke na regionalkah isto?asno pa govorijo, da je to namenjeno pove?anju varnosti (bull shit), ko pa vsi vemo, da je to le nabiralska akcija.
@Kaalman - tnx za link sploh nisem vedel, da policija to objavlja
Ja prav ima?, premalo nas je, da bi se takole pobijali
Mal off topic: a ima kdo podatke kak?no je bilo 2005 glede mrtvih in ranjenih na SLO cestah. Ker une la?njive barabe ?lender & Co. so nas tako prepri?evali, da se bo z zvi?anjem kazni in novim ZVCP umrljivost zmanj?ala.
Saj je grdo govorit o mrtvih kot o statistiki samo ?e bolj ogabno je pa da na?a prometna "politika" NE deluje v smeri preventive ampak zgolj kako bodo napolnili prora?unsko blagajno isto?asno pa nas okrog prina?ajo z veleumnimi govori o preventivi v cestnem prometu - bull shit, sram jih je lahko.
?e se bo leto izteklo isto kot 2005 bom zadovoljen, najve?ji cilj pa je,da pre?ivim moto sezono.
ko sem tole prebral me je kar zmrazilo - mogo?e zato, ker sem od ?tirih kolegov motoristov izgubil ?e tri...
Vuk, Yavarye in ostali motoristi - mi bomo pazili na vas, ?e boste tudi vi nase - se pravi nobenih wheelijev, divjanja po naselju in sekanja ovinkov pa bomo lahko rekli, da bo tudi to leto sre?no in ?e vsaj naslednjih petdeset... in da bodo cilji vi?ji kot zgolj pre?iveti moto sezono
Obstajajo pa ?e druge mo?nosti in sider po novem zakonu bo vsako tak?no no?no in tudi dnevno kaljenje miru sankcionirano tudi denarno in ne tako malo, zato bi jaz napisal prijazno pismo in oddal sosedom v nabiralnik ter jim povedal dejstva kot si nam jih razlo?il tukaj na forumu.
Med drugim jim napi?i, da je to urejeno spalno naselje in ne ?ivalski vrt, ?e manj pa zverinjak. ?e psov ne bodo uredili tako kot se gre (sprehod na vrvici zjutraj in zve?er) in jih bodo ?e naprej spu??ali pono?i zunaj, kjer bodo zganjali hrup in motili spanec ostalim prebivalcem, bo? spro?il postopek prijave pri in DPM?. Za dokaz in da ne bo dilem lahko celo dogajanje slikovno in zvokovno tudi dokumentira?.
Lahko jim v pismu napi?e? tudi kak?en nazoren primer, da bodo la?je razumeli kako se po?uti?. Recimo, da jih vpra?a? kako bi se po?utili, da bi jim ti vsako no? tam nekje okrog dveh vrgel petardo pred spalni?no okno. boom
Ovo je originalni mail koji je internet provajder iz Beograda (Tehnicom) dobio od svog korisnika.
To: Pitanja za Info-Tehnicom
Subject: Serem vam se u usluge!!!
Serem vam se u provajdera, majke vam ga nesposobne, lopovske!!! Zar bre ne mozete da lepo odrzavate server ili da sklopite ugovor sa nekim nad-operaterom koji radi malo bolje, nego se tu stekate i kradete pare ljudima, bre... Narod uplati kod vas a ne moze nista da radi. Zasto? Zato sto bukvalno nema pristup internetu, jedino sto moze da radi je da surfuje po vasem dosadnom i primitivno uradjenom sajtu... Pa jebem mu mater jel' to internet?... To mozemo i kuci da uradimo, napravimo neku stranicu i u offline rezimu surfujemo po njoj... Ajde bre, malo se probudite, kako vas nije sramota, kako vas ne grize savest... Picka li vam materina, vi ste mi neki provajder...nja nja nja... Niste, bre, ni za Albaniju a kamoli za kod nas, a o nekoj Evropi da i ne govorimo... U XIX vek se vratite pa tako jedite govna, mame li vam ga nabijem pokvarene, pederske, lopovske nesposobne!!!
Picka vam materina svima, vas
NEZADOVOLJNI KORISNIK
P.S. Izvinite za sve vulgarne izraze, ali pisao sam onako kako bih
vam rekao u lice u zaru besa... I aj' pa gledajte preduzmite nesto ...
Fi?o ne uspijeva zako?iti na crveno svijetlo i svom silinom udara u zadnji kraj najnovijeg BMW-a sedme serije, koji stoji na kri?anju. Na displeju BMW-a pojavljuje se informacija: "Found new hardware. Install?"
pa ?e njen oz. njegov dnevnik o v?eraj?njih ve?ernih dogodkih
Njen dnevnik:
Ko sem pri?la v gostilno je bil slabe volje. Mislila sem, da mogo?e zato, ker sem nekoliko zamudila, ampak ni rekel ni?esar o tem. Pogovor ni prav stekel, zato sem predlagala, da greva nekam, kjer bova imela ve? zasebnosti. ?la sva v restavracijo, a se je ?e vedno vedel ?udno. Poskusila sem ga razvedriti in se za?ela spra?evati, ?e sem kriva jaz. Vpra?ala sem ga, pa je rekel da ne. Na poti k njemu sem mu v avtomobilu rekla, da ga ljubim, on pa me je objel. Nisem to?no vedela, kaj naj bi to pomenilo, ker ni rekel ni?esar. Ko sva kon?no prispela, sem ga vpra?ala, kaj je narobe, pa je le pri?gal TV.
Torej sem ?la spat. ?e ?ez 10 minut je pri?el za mano in ljubila sva se. Vendar je bil ?e vedno nekako odsoten. Spra?ujem se, ali ima drugo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani