Jaz poznam (poleg sebe) še dva človeka, ki imata Mazdine dizle. Vsem je skupnih pet stvari:
- prvih nekaj kilometrov (od 5 do 7) naredimo bolj umirjeno, ker cesta ne dovoli česa bolj divjega
- nato sledi "napenjanje" mašine (bodisi po hribih bodisi po avtocesti - od 25 do 110 km)
- zaključi se spet z nekajkilometrsko umirjeno vožnjo
- nobena ni imela manj kot 340.000 km, najbolj zvožena jih ima 470.000 - in še teče
- vse imajo povprečno porabo med 6,5 in 7 litrov, stroškov pa, razen rednih servisov, komaj kaj - kakšen končnik, kakšen zglob, pa amortizerji, (kar pri takih kilometrih niti ni čudno). Je pa res, da je "tavelik" servis preko 1100€. Še dobro, da je na vsakih 5 let...
Zdaj, kaj in kako je delal lastnik pred teboj in v kakšnem sranju je motor, je pa vprašanje, na katerega boš odgovor zvedel šele po nekaj letih lastništva...
Dodatek:
sem se spomnil, da je tudi tu na forumu en model, ki ima Mazdo 6 z dvolitrskim turbo dizlom in tudi blizu 500.000 prevoženih kilometrov. Tudi on ima podoben režim vožnje. Tudi on nima težav z motorjem - vsaj kolikor je meni znano...
Okoli 7.30 zjutraj so koprski policisti dobili obvestilo, da se je na cesti od Dutovelj proti Komnu srnjak zaletel v vozilo in pristal na sedežu. Ugotovljeno je
Pravkar sem zvedel, da je tole na sliki srnjak. Sveto sem bil prepričan, da je jelen...
Me pa to spominja na dogodek izpred let, ko sem stal na pašniku, na katerem so se pasle moje koze. Pa pride mimo ženska z otrokom in me vpraša:
- "Oprostite, si lahko malo ogledamo? Veste, otrok še nikoli ni videl krave v živo..."
Sem samo odgovoril, da lahko ampak naj se ne dotika ograje, ker je električni pastir pa da koga ne strese. In sem šel...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Sloveniji se je v zadnjem času vse toliko podražilo, da je, po novem, 5+5 kar 12...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani