Skoči na vsebino
Formula 1
Napisano

Tudi pribli?no ni enako. ?e nikoli nisem sli?al Vettla ali Hornerja Ferrarijevce imenovat makaronarji, lahi, itd.

 

Nima veze, kako jih jest ali kdorkoli od navija?ev kli?e, gre se za spo?tovanje med mo?tvi v karavani F1. In vodja Ferrarija Montezemolo bi lahko malo ve? spo?tovanja pokazal, konec koncev gre le za mo?tvo, ki dominira v zadnjih 3 letih, in ga sami ne uspejo prese?i, in to kljub njihovi bogati ?portni zgodovini, ogromnem dirka?kemu znanju in dirka?kimi izku?njami iz raznih serij ter seveda z njihovim "najbolj?im" voznikom.

 

Enim ?aljitev, drugim spet ne. Ne bo se pa nih?e oziral za tem kaj ti misli?. Zaradi mene tudi ?e jih ?e vedno kli?emo gara?isti...se pa me?e? tukaj kot da Ferrarija ni ?e nih?e nikoli premagal. 3x. So what? A bo zdej konec sveta?

 

Vettel je pa itak celi pape? kar se spo?tovanja ti?e. Sploh besedna zveza ''kumara'' mu gre rada z jezika.

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

?e sam Montezemolo mo?tvo Red Bull zani?evalno imenuje "napitkarji". Da jih eni napitkarji, z dva razreda slab?im voznikom (tako pravijo njihovi navija?i, Nande je itak 2 razreda pred vsemi) perejo ?e 3 leta, aj aj aj...

 

Kaj, tko kot ti re?e? makaronarji. Pa smo na istem mar ne?

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Sploh ne. Za Ferrari je ?e dolgo znano, da dajejo za marketing zelo malo, njihov glavni marketing in reklama je F1. In glede na videno je le ta bolj ?voh.

 

Ti si se ustavu v devetdesetih...Mogo?e v?asih ja, sedaj je pa razvoj cestnih avtomobilov vseeno ve?ja prioriteta kot prej, in temu primeren je tudi marketing.

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Mene zanima, ?e je Audi ?e opustil ?eljo po vstopu v karavano F1? ?e par let nazaj je bilo ful o njih govora. :ne vem:

 

Tukaj je beseda o celotnem koncernu, se pravi VAG, Volkswagen kot glavni je zainteresiran za vstop(Mo?no tudi kot Audi) ?e bi le bili stro?ki manj?i, kar se obeta po letu 2013. Se pa Audiju trenutno bolj spla?a DTM in Lemans kjer nastopajo...

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Kak?na sramota? Od kdaj je pa to merilo, da ?e si proizvajalec da pa mora? biti kar vedno prvi? Kaj so potem Williams in Mclaren? Sej niso od nekdaj zmagovali proizvajalci...

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

So pa pri Ferrariju postavili povsem nov standard za drugega voznika "hlapca". Toliko pomo?i, kot jo je imel letos Alonso s strani Masse, ni imel do sedaj ?e noben voznik in dvomim da bo kdo kdaj to presegel (no ja, morda alonso naslednje leto :P ). Timski ukazi, spu??anje Masse, bremzanje Masse prek team radija, na?rtno prestavljanje Masse po ?tartni vrsti navzdol, testiranje novih delov na Massinem dirkalniku med sezono na dirkah (seveda za Alonsa), and the list goes on. Kot pravim, ima boga.

 

Tut Webber?ek ni bil od muh, raje kar s steze zapeljal ;)

 

Druga?e pa ne rabi? govorit kako dober je bil dirkalnik, bil je za stopni?ke ja, ampak kaj ti to pomaga ?e je un ?e sekundo hitrej?i? Ne govorimo da je zani?, je pa definitvno slab?i od Redbulla. Kako bi potem osvojili prvenstvo?

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

niso bile rumene ampak rumeno rde?e so potrdili

Ja, rumeno rde?e so bile ?e v Pinheirinho in v izvozu naprej, tam ni prehiteval, nato v Mergulhu zopet zelena, potem pa ko se hrib odpre je bila pa zopet rumena. Tam je Vettel za?el prehitevat...

Podpis.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.