Danes je bil tudi intervju z gopsodarjem te kmetije Misom in tudi on pravi, da vse kaže na to, da je vzrok SE. Tko da mogoče je tole dobra šola, da se preveri vsa napeljave temeljito vsaj na 10 let in raje preventivno zamenja. Je strošek, ampak verjetno le kak procent vrednosti celotne SE.
Glej no glej - očitno tudi drugi ugotavljajo, da bi bilo treba narest oreng servis po 10 letih obratovanja. In kot kaže teh primerov ni tako malo, ampak ker gre za forsiranje sončnih panelov je pač treba čimveč prikrit, tako nekako kot pri baterijah za EV-je, e-bike, e-skiroje ipd. Še dobro, da si je nekdo to upal vprašat in napisat - pa to ni bitching čez SE, ampak zgolj preventiva in če imamo za dimnike določene obveznosti čiščenja ne bi bilo nič narobe, če bi tudi SE-je na vsake toliko temeljito preverili in da ta, ki pregleda da nek certifikat o varnosti napeljave.
Česa ne razumeš? Govorim o povprečni starosti avtov preko 10 let. Če bi švaba dajal za avto zgolj 6 mesečnih plač sigurno v Dojčlandu ne bi bilo povprečna starost nemškega voznega parka preko 10 let. In ne mi zdaj kako zgodbico o pregovorno varčnih nemcih - dejstvo je, da najbolj bistven podatke je koliko denarja ti ostane, ko plačaš stroške življenja, davke, bivanje, otroci, žene, ljubice.
Džabe je da maš 5 jurjev plače, če uspeš prihranit mesečno le jurja. In ravno tako je džabe računat to na bruto mesečne plače kot to računajo na zahodu.
Jaz osebno delam tako, da v kolikor nimam dovolj denarja za avto je pač predrag. Pri meni odpadejo krediti in lizingi, ker takoj ko avto kupim je moj in ne od banke al pa lizing hiše.
Sej gre, ampak, bo gozdnih poteh, koreninah in dropih je to premalo, ker rabiš vso stabilnost, ki jo premoreš. Jaz se z dvignjenim zicem po klancu navzdol ne počutim varno in samo 15cm dol pa je zgodba čist druga in imam občutek, da je precej bolj varno. Jebat ga, tud sam sem se že ene 2x kr dobr razstrelu pa res ni prijetno. Pa sploh nisem nit e od extremnega downhillarja/trailerja.
Sem ga osebno spoznal v začetku 90-ih, ko sva imela s kolegom svojo firmo in sva jo reklamirala na radiu GaGa. Takrat je osebno hodil na take sestanke in tržil reklame v svoji oddaji. Danes se kej takega sploh ni možno zamislit.
Nič Sašo bilo je nepozabno in težko ponovljivo - počivaj v miru care.
Stvarna napaka je več ali manj zgolj napaka, da aparat ne izpolnjuje oziroma ne deluje/nima določenih funkcij, ki bi jih moral imeti. Tole kar opisuješ je pa pač le garancija. Ni druge kot da neseš na servis še 1x in poveš, da se je napaka ponovila.
Drugače je pa to tudi velik problem pri uporabi, ker uporabniki nucajo telefon med polnjenjem in tisti vključeni kabel veselo maja vtičnico. Če hočeš dolgoživost telefona je treba dat na polnilc pa pustit, da se napolne sam. Pomagajo tudi brezkontaktni polnilci ampak žal tale A41 nima te opcije.
So pa milo rečeno teli iz A serije ker veliko sranje. Jaz ima tudi A41 in nič drugega gor kot company profile pa ga uporabljam zgolj in samo za rezervo pa je blo že treba dajat na tovarniške, ker se 1x po upgradu ni več zbudil.
Drugače v razvitem svetu velja, da se za avtomobil odšteje 6 mesečnih plač. Zdaj pa računajte ...
V tem primeru nisi suženj niti talec avtomobila.
Ah dej se hecat... Ja odštejejo ja za polog, ostalo je pa vse na lizing. 80% se kupuje na tak način pol pa ne plačujejo obrokov jim pa repomani odvažajo avte z dvorišč in dovozov. Če bi bilo tako kot praviš bi vsi praktično imeli nove avte - realnost pa vsi vidimo čez poletje na naših cestah kake podrtije šrajbajo tud recimo Nemci. Preko 10 let je povprečje.
Povprečna plača je 1.3k€, po zadnji statistiki 65% ljudi dobi manj kot to. Je pa zanimivo da pri nas ne objavljajo podatkov o mediani.
Drugače pa, v ameriki finančni svetovalci pravijo da za avto naj bi dal eno letno neto plačo (to je kot nek nasvet, ne da pol ljudje to dejansko delajo)
Ja, ampak to je večna napaka. V ameriki se vedno pogovarjajo samo o bruto plači mi pa vedno o neto. Če vračunaš našo bruto, ki je nekje 2.200, 2.300 si tud lahko nekje na slabih 30 jurjev letno, če zraven vračunaš še malico in prevoz na delo, ki ga ameri nimajo.
Ja to je pa najboljš, ampak prave prednosti občutijo le tisti, ki se večino izživljajo po brezpotjih v stilu trail parkov, downhilanja ipd. Za nas "običajne" tud ni neka stvar se ustavit v dveh sekundah znižat zic in nadaljevat. Boljš to k pa z nosom orat po tleh in z zobmi branat zemljo.
Jaz navzdol spustim sedež za 15 centi da lahko zlezem s težiščem za sedež in lahko brez težav uporabljaš obe zavori brez blokiranja zadnjega kolesa al pa "nose diving". Pa še lažje se lovi ravnotežje po neravnem terenu.
Kar se tiče take sončne ele. Vsa proizvedena energija gre v omrežje in je izključno za prodajo el. energije. Ta nima baterij....
O vzroku požara se da debatirati.... ma za to so druge inštitucije. Je pa res, da kar nekaj SE je zagorelo. In po mojem razmišljanju se bo še to dogajalo. Posebno zdaj vse svrti "monterjev" vgrajuje panele, povezuje, stiska konektorje..... DC je zaj****. Napetosti so visoke, obloki veliki in katastrofa hitro lahko rata.
Danes je bil tudi intervju z gopsodarjem te kmetije Misom in tudi on pravi, da vse kaže na to, da je vzrok SE. Tko da mogoče je tole dobra šola, da se preveri vsa napeljave temeljito vsaj na 10 let in raje preventivno zamenja. Je strošek, ampak verjetno le kak procent vrednosti celotne SE.
Danes začeli z rekreacijo; odbojko v dvorani in moram reči, da sem zelo zadovoljen s prikazanim, predvsem na mreži in v zabijanjih, navkljub še vedno piškavemu kolenu, ki ni vidu dohtarja. :)))
Jaz začnem s košarko v sredo pa da vidimo kolk je košarkaška kondicija padla. Kolesarska je namreč na vrhuncu mojih zmožnosti, ampak neki je bicikel neki druzga pa basket.
Se pravi je bila že na polovici življenske dobe. Hmmm, me zanima kdaj je bila napeljava pregledana, ker v hlevih se rado pojavljajo razni plini, ki ne delujejo zelo dobro na električno napeljavo. Recimo amonjak je že en takih. Vprašanje a se je pred 15 leti sploh razmišljalo o teh težavah. Ker postavt SE na hlevu je nekaj drugega kot na običajni hiši.
pred 47 minutami je Z M A J napisal:
@Boss, kaj pa takrat ko si g. Slivki načaral spomladi meter snega in te je z lopato ustrahoval???
Ja še dandanes mi ni oprostil za tisto vedeževanje.
Danes sem imel frej dan in padla je odločitev za vzpon s kolesom na Šmarno goro. Kdor pozna Šmarno ve, da gor pelje samo ena ozka makedamska cesta (vse ostalo so pešpoti) in to glej ga zlomka ravno iz Zavrha.
To je kraj, kjer sem danes bil prvič v življenju in ravno danes je zagorelo in skoraj ob istem času, ko sem šel mimo te kmetije 😬 in to 2x - gor pa dol seveda dol.
Da je slab občutek še večji sem na poti navzgor peljal ob parkirišču zloglasnega lokala Lipa in v oči mi je padla ravno ta ogromna streha hleva skoraj popolnoma pokrita s paneli verjetno tam nekje 50-60kW moči. Že dolgo na nekem običajnem objektu nisem videl toliko panelov. Ja vem, prešinila me je misel, le kaj polni s tako močjo in upam, da ima dobro narejeno, ker... hmmmm, ja elektrika, napeljave, baterije. 😲
Ok misli so mi hitro ušle drugam, ker je točno ta kmet ravno zaprl cesto, da je spravljal krave iz ogromnega travnika pod kmetijo preko ceste proti hlevu. Ja zaprl jo je tako, da je potegnil dve traki električnega pastirja pravokotno preko ceste. Seveda se ustavim si ogledujem "povorko" krav in se zabavam, kako jih je kmet spodbujal z besedami "dejmo punce, dejmo". Minuta, dve in je mel krave čez ter je odprl cesto in se mi tudi opravičil za čakanje.
Malo čez 12 sem bil na vrhu Šmarne gore. Ker nisem glih fotogeničen imam samo eno slikco za dokaz.
Ko se vračam mimo kmetije je bila ura nekje okoli 12:45 in ko sem se peljal po kolesarskoi proti Medvodam malo pred novim kolesarskim mostom se je začela kakofonija siren. Gasilci iz vseh koncev in krajev so brzeli proti Zavrhu malo po 13 uri.
Šele doma sem potem ugotovil kaj se je tam dogajalo, da hmm ja, kako naj rečem, ampak prišla mi je spet na misel tista zgodba z Velenjskim požigalcem. Sej veste kako gre, kupu sem bicikel za tri jurje (dejansko) sem pa tja, s sabo imam torbo, kjer je notri neki trdga (orodje in tlačilka), ok sicer živčen nisem bil sem se pa zašvicu full.
In da so naključja še večja in občutek slabši je ravno tam v bližini (šel tudi pogledat) tudi tista nesrečna brv čez Savo, ki sem jo skritiziral zaradi klastrofobičnosti pa jo je nato točno teden kasneje odnesla narastla reka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A to si vse čutil? Ker le un 3,3 je bil tak malenkostno močnejši, ostali bi pa morali biti komaj zaznavni al pa še to ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani