Lej sirus, si lahko prosim malo prebere? predno govori? kaj mazda nima.
NIMA zobatega jermena (menjave NI ) in tudi DPF je ?el ven in je sedaj zelo enak ?e ne celo identi?en sitem kot je citorenov FAP, pri katarem JE potrebno mejat zobati jermen.
Govorimo o novem 2.2 motorju katerga "kupuje" labi.
Stari motor 2.0 pa ima vse zgoraj na?teto in tudi dr?i.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Danes sem si ogledal tistega C5, katerega link sem ti prilepil.
Avtomobil je prakti?no na zunaj in znotraj nov. Exclusive oprema pomeni najvi?ji razred opreme od elektro sede?ev naprej. ?e enkrat bi poudaril kakovost citroenovih dizlov, ki se je tudi sam proizvajalec zaveda. Veliki servis je ?ele na 240.000 km, ko se mena zobati jermen. Taki zdr?ljivosti (domnevam) mazda ni ?e dorasla. Ceno pa bi se dalo izpogajati blizu tiste, ki sem je navedel, ?eprav mi je trgovec omenil popust 300-400?. Za dobrega pogajalca pa je v dana?nji krizi mo?en ?e precej ve?ji popust, ?e za?elesti gotovina.
Svetujem ti preizkus in racionalno razmi?ljanje v smislu, kaj dobi? za te?ko prigarane denarce.
Ne verjamem, mogo?e druga menjava ali pa je omejeno z leti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sej ?e je navaden prah to ?e ni neki problem razen pregrevanja... ?e se je pa kadulo in je vse skupi zlimano s katranom od ?ikov pol je pa ?tala in jaz take ma?ine "ne bi ni ?tapom dirnuo"
Neko? davno ko sem ?e na servisu delal smo imeli za take primerke en oreng kompresor, ki je bil tolk mo?an, da ?e nisi pazil je ?e kak?en el. element odtrgal z mati?ne.
Js sem ga samo posesal, v bistvu so ble ma?je in pasje dlake in prah.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
a zna kdo povedat zakaj ima nova mazda6 teoreticno slabso prednjo premo kot stara?
(prej je imela dvojna trikotna vodila (kot F1 ), zdaj je samo ena)
mogoce manjsa teza spredaj ali pa varcevanje z materiali (mondeo ma podobno) ali kaj tretjega??
Malo te bom popravil stara NIMA dvojnih trikotnih vodil, ampak ima dve spodnji lo?eni vodili-roke, zgoraj pa je isto kot pri novi.
Nova pa ima dvojn trikotna vodila spodaj in zgoraj.
Recimo Xedos ima spodaj trikotno vodilo, zgoraj pa amortizer, pa je bilo veliko udobnej?e kot pa pri M6, je pa nekaj res, je pa vse veliko bolj obremenjeno pri trikotnih vodilih kot pa pri stari M6 ki ima dve roki. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tako je, originalna dimenzija pa ?e gnila, feltne pa "preozke" da cenovno normalna dimenzija ne gre gor. Druga?e pa zna?ilnost: Vlaknata ka?a Kevlar? v polnilu nad jedrom , ni lih gosenca ampak ok. So pa ceste zelo po?rte, sploh sedaj po plu?enju, zdej jih bodo pa en mesec krpali te luknje.
Js mam take ?e 1 sezono in so ok.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
vzpodbudne novice... glede na to, da sem novope?eni lastnik
Ma sej v bistvu je samo odpovedal ram (sem preveril z drugim), po?eno ohi?je baterije (na?eloma ni panike samo pa se vidi in me moti), po?en zgornji del ohi?ja pri "pantih", se tudi vidi, VSE ostalo ok in dela, pa se nitit ne trudijo popravljat ampak dobim popolnoma novega, pa bo spet eno leto mir.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V glavnem ve? jajc, ve?ja mo?nost da kaj crkne, moje skromno mi?ljenje, velja pa za vse.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani