V?eraj naredil par krogov z H2, izvedba z ni da ni, to je kot kontejner s kolesi z vso elektrifkacijo mercedeza, in s pospe?ki ..... aja tega sploh ni.
Sam en podatek je pa zanimiv za vse povpre?na poraba zadnjih 30 kkm je 22 l/100km.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ok lej nam se pregovarjal, ker si se enostavno odlo?il naslednje:
- V vsakem avtu je utreba uporbljat Met....
- ?e se Met... ne uporablja menjalnik ali motor crkne oziroma za?ne nagajat
- Kdorkol uporablja konkuren?ne izdelka ali pa sploh nobenih,je numen in mu bo vse crknilo
- Kdor uporablja Met.. pa mu bo motor in menjalnik slu?il za vedno
- Kdor ne verjame naj prebere prej?nje vrstice
Zameri? ali pa tudi ne, malo pretirava?, najhiuj?a je pove?anje povr?inske trdote, glede na to da sem strojnik poznam-uporabljam postopke, samo brez toplote in ohlajanja se niti trdota niti trdnost ne bo pove?ala.
Mater pa garmin, itaq da je "pametnej?i" popustu in zdej VSE dela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moja izku?nja govori, da so koristni. Tvoja pa o?itno, da ne.
Tega nisem napisal, tudi ti si slabo prebral.
Hotel sem povedat, da ni nujno da raznorazni aditivi delajo ?ude?e, ne mislim in tudi iz izku?enj vem da mariskater aditiv za?asno re?i - izbolj?a zadevo.
Pa ?e to ali bi se bolje ali slab?e prestavljalo z aditivom dokler, lahko prestavim z enim ali dvemi prsti, dejansko NI pomembno niti meni niti verjetno ve?ini normalnih uporabnikov, ?kodovat pa ne more.
Pa ?e tega nisem nikjer zasledil pri koliko kilometrih priporo?a? aditiv za menjalnik ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne govorimo o tem. Ta izbolj?ava "brez" traja nekje do prevo?enih 170.000 km, nato pa pretikanje postane bolj okorno. Ne govorim za vse blagovne znamke vozov, pri nekaterih, bolj?ih, je ta problem zaznaven pozneje. Z aditivom, ki smo ga omenjali pa se izbolj?ava pozna cel ?as. Interval menjave olja pa lahko podvojimo. Torej naredimo nekaj pozitivnega za sebe, svoj "voz" in tudi za okolje.
Pri tem pa je predvsem zanimiva primerjava po enih 200.000 prevo?enih km. Menjalnika z in brez delujeta opazno razli?no. Tisti z je v veliki prednosti.
Ne more pa 007 vplivati na napake v materialu, ki so fatalne za menjalnik npr. razpoka v zobu, ki lahko privede do loma. Gre sicer za zelo redek pojav, se pa dogaja tudi to.
Brez zamere, ko tole berem sploh ne morem verjet da sem imel ?e 2 avta ki sta imela preko 200 kkm drugi preko 350 kkm, oba bencinarja in pri OBEH ni bil uporabljen NOBEN aditiv, in oba sta delala-?e delata BP.
Po tvojih zapisih sode? bi oba moral najmanj prestavljati z obema rokama, ?e ne ?e katerega zamnjat.
Moj stil vo?nje ni normalen, seveda ?e so pogoji-razmere, kar posledi?no pomeni ve?je obremenitve za menjalnik in ostalo, pa prvi avto je imel iz originalnih 75 km "malo" modificiran motor na 128 km, pa original menjalnik polosovine, samo sklopka pa je bila upgrejdana.
Drugi pa se je ZELO rad vrtel do 7500+ rpm, potem pa hop v naslednjo prestavo in to s samo 2 prsti pri 280 kkm prevo?enih.
Pa ?e zanimivost z yugotom (1.1 55 KM ) sem se vozil 3 leta imel je 230 kkm, brez kakr?nih koli dodatkov in je porabil cca dobre pol litra olja na 10 kkm, in pratvljal se je po ?ude?u skoz isto, malo te?je ko je bilo zunaj -10(gosto olje pa to), ko pa se je segrel pa bp, nobenga ?krtanja al o pa kiksanja menjalnika.
Zdej ali sem tako mo?an da se tega ne zavedam , al ni vse ravno v teh aditivih, ki mimogrede niso napa?ni, samo ?ude?ev pa NI pri?akovati in vsi avti, (motor in menjalnik) niso enaki, tako da posplo?evanje je malo odve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To je ?ele prvi vtis. GT (in ostala dru?ina 007) delujejo na nekoliko dalj?i rok dokler ne dose?ejo max u?inka gladkosti. ?e bo? po 100.000 km vzporejal menjalnik "tvoje" in neke "druge", ki se ni spe?ala z 007, bo? videl, da je menjalnik tvoje opazno mehkej?i, pa ?e tistega efekta zatikanja 2. prestve, ki se rado po velikem ?t. km zgodi, ne bo.
To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ga ne je** sam tako kot si je zastavil ne gre in mora sprot mal v stacuno hodit....
Sej bo kmal z nami pa bo povedal..........
Ah ni problem ?tacuna, cajt, ?e dela? na "projektu" 2-3 ure na dan, pol se zna malo zavle?t.
Zakaj bi Ajvar rabu povratni vod?
Da bi dubu benz za vebasto, samo pa? mi je vzelo en popoldan da sem profi zvedel odvzem benza iz rezervoarja in napeljal cev in ?trom za napajanje ?rpalke. Ker sem picajzlast sem si rs vzel ?as in naredil tako ?e ne bolje kot profi vgrajevalci. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja sej a niso zdele skor 100? al dela tistih 5? manj tako razliko?
Ampak v to pa nisem prepri?an, da ne bi nih?e bentil - Slovenci smo nagnjeni, da skoz neki bentimo. Recimo za uporabo NLB Klika se pla?uje 0,65? (65 centov) na mesec pa je bil tak halo kot da se je pol sveta podrlo.
Se gorivo podra?i za 0,1 cent ali 5 centov na cel tank pa je bila tema na 24ur razvle?ena ?ez 30 strani pizdenja.
Slovenci vedno samo pizdimo, ker ne znamo pogledat malo dlje, ?e pa ?e pogledamo malo dlje pa vidimo samo sosedovo travo, ki je bolj zelena kot na?a pa smo spet nevo??ljivi. Jebat ga taki smo kot nacija
Mater ste dragi. Kolk ma konkurenca ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa volvo ?
PS: Sma hummer je imel original gume, ni? ni blo zamenjano, sam ko da? gas na ravnem ni ni?, se pa rad obrne do 6k rpm
.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani