Danes sem bil v Izoli,sem lepo kadil cigareto na klopci in me je son?ek grel,pol sem se pa ustavil na Uncu kjer je pa padal sneg.Prides nazaj v lj pa megla in dezevje noro
Le kaka cigareta je bila to....stirje letni casi?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vi opisujete tukaj TEORIJO, kako je pravilno vozit v kro?i??ih. PRAKSA je pa neki ?ist drugega in glede na to, da naredim 50.000 km na leto in videvam iz dneva v dan nebuloze po cestah, da me dobesedno srat prtisne (pardon mojim izrazom) se raje ne zana?am ve? na tole teorijo, pa? pa na svoj instinkt in mirne ?ivce. Folk ne zna prtisnit smernika, for fucks sake, kje mu gre zaupat, da bo pravilno peljal po kro?i??u, kjer rabi? ?e kak?no piko ve? v glavi...
Samo potrjuje? da vsak po svoje vozi, izvajanje teorije ne boli....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Recimo tako, da avtobus pregazi pol plo?nika s sprednjim desnim kolesom zato, da z zadnjim levim blatnikom ne drsa po tistem teglcu na sredini...
Pa tako, da moram z BTjko, kadar imam prikolico zadaj, dobro poni?aniti, da zvozim skozi brez da bi jahal robnike.
Potem se pa najde kdo, ki se usaja zaradi neuporabe smernikov. Ja pa kaj, saj ga itak ne vidi, ker je avto pod prevelikim kotom in vidi levi bok tistega, ki vozi v kro?nem kri?i??u...
Meni je jasno kaj je majhno krozisce, ni mi pa jasno zakaj takrat naj ne bi veljala ista pravila.....se lazje je ce je manjse oz ozje,saj ni moznosti vzporednih vozenj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Voznik, ki zapelje na kro?no kri?i??e, katerega vozi??e ima dva ali ve? prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta na?in omogo?i vklju?itev v promet na kri?i??u tudi drugim voznikom, razen ?e zapu??a kri?i??e na najbli?jem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti kri?i??a (npr. kro?na kri?i??a z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to ote?eno.
Moram pa dodati, da je tole spodnje kar te?ko, kajti ve?ina rondojev med izvozi nima razdalje, da bi poprej ?el na zunanjega in nato ven, v 90% je treba ven iz notranjega...
Ta ?len tudi dokazuje da je tisti na notranjem brez prednosti
Preden zapusti kro?no kri?i??e iz prej?njega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvr??anje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogo?e, je voznik dol?an opraviti najmanj eno kro?enje oziroma toliko kro?enj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.
Medtem ko v kakih velikih pari?kih lahko vmes 3x zamenja? pas
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se pravi, ti na notranjem pasu, jaz na zunanjem...tik za teboj, ti da? ?migavec, da gre? na zunanji pas, jaz te ne spustim in vozima tako 168 krogov... Pravilo je, da ?e da? ?migavec, ?eli? spremeniti smer in te mora zadaj voze?i na drugem pasu spustiti pred sebe...
Nisem pa mislil dobesedno PO?AKA, ampak, da te mora spustiti pred sebe...
Nope, narobe.....
Hoces reci da on cekira levo kongre desno?
Svaka cast da imas izpit....
P. S. Na desni itak ne bi smelo biti nikogar razen tistega ki gre v prvem izvozu desno. In tega cakas TI ki gres na isti izvoz. Sevda ce je izvos samo z enim voznim pasom, ce sta dva nihce ne caka nikogar
Zal pa mora ta na notranjem cekirati se desnicarje ki se peljejo naprej mimo izvozov....
Ta na desni te je dolzan pocakati oz v generalnem je dolzan pocakati vse ki so na notranjem in se vkljuciti na notranjega ko je frej, v predpostavki da ne gre ven na prvem izvozu. Torej njegovo delo in ne prednost je v casu vkljucevanja v rondo in ne konje v rondoju
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak mate dela z njim....pol se pa vsajate kako se novinarji s tem ubadajo...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani