To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha .
So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih
(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.
To vem ja, da mora? delat homologacijo za vsako spremembo na avtu( ?e ni original).Zanimalo me je samo, ?e so TUV veljavne, ?e lahko pri nas spravi? skozi homologacijo. Ker pred ?asom vem, da je LPP delal hude probleme (TUV veljaven predmet(lu?, ?tirito?kovnipasi itd..)), ki pa pri nas ni bil veljaven navkljub TUV standardu, ki naj bi veljal po celi evropi.
ko ?e ravno omenjate halo/angel eyes me zanima ?e je mogo?e z takimi lu?mi (na MX3) pri nas sploh narediti registracijo. Sicer sem na nekem kandaskem forumu bral, da naj bi ble ?ISTo kompatibilne z originalni, ter da naj bi izpolnjevale mednarodne predpise, ampak nekako nisem ravno prepri?an v to. Sploh zato, ker si tu v Slo kar naprej nekaj izmi?ljajo .
O?itno je tu pri?lo do manj?ega sporazuma;nikakor nimam ?elje predelati 1.6 na 160 BHp, ker bi bilo preve? stro?kov (kot ste ?e povedali). To pride v po?tev samo, ?e najdem nekje relativno dobro ohranjeno V6. kar pa se ti?e izzivanja na?ih organov prav(s)ice;glej isto lahko vozi? 130 po avtocesti z 160 bhp, kot z 50imi. Je pa lu?tno, ?e ga lahko tu pa tam malo bolj po?ene?...Kar pa se ti?e stylinga, bog ne daj, da bi kupil V6 pa jo spremenil v ciganski voz . Do neke mere bi jo mogo?e peruredil, a ni? drasti?nega.Se pa vseeno bolj nagibam k strojni plati kot pa izgledovni.
Na koliko pa ceni? svojo ? Sploh pa ne vem zakaj bi kupoval '96 ?e ima? zadnji model ('98)?
@symon
Nimam nikakr?nega namena izzivati na?e organe pravice, niti preizku?ati svoje sre?e (svojo porcijo sre?e sm ?e izkoristil). Hotel sem le re?i, da se ne spla?a pretiravati z prevelikimi hitrostmi. Se pa strinjam, da starej?i modeli SO zgonjeni, in zna biti kar precej?en stro?ek, da jih spravi? v red (najti V6, ki ni bil pretirano gnan in je lepo ohranjen je pa isto kot zadeti na lotu). Sicer pa se da v vsakem primeru tudi 1.6 stunat do dolo?ene meje ( za kakr?no koli norenje si bom raje neko? v prihodnosti omislil RX 7 )
Tu se ?ele spozna, koliko ma kdo prakse v "predelovanju" avtomobila .Imel bi pa ?e eno vpra?anje; glede na to, da so pri nas kar precej?nje kazni za prehitro vo?njo in se posledi?no ne spla?a dajati "preve?" na pove?evanje mo?i avtomobila (razen v primeru KL-ZE do swapa ma?ine ali prej omenjenih re?itev).?e se spla?a tu investirati malce ve? v dobre bla?ilce in coil over sisteme? Don pravi, da mu avto neprimerno bolje "le?i" na cesti z aftermarket deli, kot pa z serijskimi (ki so po verjetnosti ?e originalni), tako da je tu kar nekaj resnice...
V to sploh ne dvomim, ?eprav obstaja ?e lep?i zvok od V6; njena starej?a sestrica z osmimi valji in pa rotary engine na visokih obratih . Sedaj pa tako preostane samo ?e da zberem preostanek denarja in najdem eno dobro V6 ("dobro" ja; tako, da se bo spla?al popraviti kako malenkost).
Bi rad ?e eno imel eh? le kaj ti bo? sem pa razmi?ljal o tem avtu ja. Nekako se ne morem odlo?iti med tole'96 in ono zeleno V6('94) za 2000?. Ko pridem do denarja, se oglasim pri tebi, pa bova ?la skupaj pogledat kako in kaj OK? ?e pa kdo ve ?e za kak?no tja do 2000? pa kar naj pove, nikoli ni preve? izbire.
Kako je pa z engine swapi iz 1.6 na 1.8 oz. 2.5? V primeru da vzamem tako kot jo ima Don in zamenjam celo ma?ino z eno do 1.8?Verjetno cenovno ni ravno upravi?eno, pa tudi verjetno je bolje kupiti serijsko V6 ne?
Ja o?itno je V6 res bolj "priljubljena". Sem pa malo po avtonetu gledal, pa je na?lo to?no dva zadetka, pa me zanima va?e mnenje. Sicer tako pred sredino januarja ne bom imel denarja a vendar se je bolje prej pozanimati, da potem ne bo slbe volje ali jeze.
Lepo, da ti ?e dela kot se spodobi (pa upam, da ni bilo kak?nega crasha po tistem doli pri ?agi v Trb).
?e vas prav razumem, potem nakup V6 ki ima okoli 200K ni tako rizi?no ali kaj? kar pa se ti?e predelav je zame 150 BHp ve? kot dovolj, engine swap pa zaenkrat ni na mojem planu.
@mazda MX
A je tu kaj razlike ?e je to obi?ajen (k&N and Co.)?portni filter in cold air intake? Vem sicer, da naj bi hladnej?i zrak pripomogel k "pove?anju" mo?i a mislim, da pri tako nizkih mo?eh nima ravno vpliva. Pa ?e koliko bi okvirno stala taka predelava (do 1000? ali ve?) sistema ker imam zaenkrat precej omejen prora?un .
Upam, da nisem spregledal ?e kje odprte enake teme, ?e pa sem se pa opravi?ujem. Pred kratkim je moj stari avto odpovedal (twingo '93), sedaj pa razmi?ljam o nakupu Mx3. Me pa zanima kake razlike (razen po mo?i) so med obema avtomobiloma in kak?na je realna poraba in dobavljivost rezervnih delov. Ravno tako pa me zanima(okvirno) koliko bi stala predelava V6 Mx3ke na kakih 150do 160BHP. Glede na to, da so to starej?i avtomobili, me ravno tako zanima njihova vzdr?ljivost), saj sem zasledil ?e kar nekaj V6 MXic z 190+ K kilometrov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To se strinjam, da je ?e v za?etku bolje vzeti malo mo?nej?i avto, kot pa predelovati ?ibkej?ega.Problem je le v tem, da sem do sedaj na?el le '92 V6, o novej?ih pa ni ne duha in sluha
.
So me pa malo presunile cene, ki jih zahtevajo za nekatere Aftermarket dele. Mi lahko povete, zakaj zaboga stane Injen cold air intake za mazdo mx3 V6 300$ ?? Da o kakem posegu na podvozju oz. prenosih
(menjalnik, sklopka itd...) ne govorim. Pa ne, da bi sedaj rad zapravil par K? za 15+ let star avto, samo res mi ni jasno zakaj imajo tako skyhigh cene. ni? ?udnega, da ameri?ani zapravijo ?e 50-100% cene avtomobila za nadgradnje.
Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team
Povezava za deljenje
Deli na druge strani