Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Jaz pa sem 2 dni vozil z I-stop in moram priznati, da to ni za mene.

 

Ni klime ko stojim na semaforjih. Ko se pred križiščem promet zelo počasi premika, moram držati sklopko, da ne ugasne 10x...

 

Seveda je tudi stvar navade, zadnjih 20+ let sem vedno avtomatično izklopil start stop na dizel avtih.

 

 

 

Tudi mene to in še kaj nervira pri i-stop zato pa ga stalno ugasnem.... 

Pri 3ki sem imel sneto stikalo pri havbi in je bil za stalno mir. Moram še tu pogledat, če se da kaj pri CX-30 naredit..... 🤔

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21131017&display=Mazda Mazda3

 

tole je potem za kupiti ?, če vprašam @Bini ali @Alex vem kakšen je odgovor :)

Res je, malo se še zdilaj in imaš TOP avto, če ti je všeč in dovolj velik👍Pa obvezno na probno vožnjo, da vidiš, če je to, to.... :whatever:

Aja, če ga slučajno kupiš ne dajaj jeseni tistih grdih 16 colarc gor.... 😁😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano

Kranj pa ja ni tako daleč! Ni pripomb nad servisom Močnik in tiste 2 uri 1x letno pa ja ni hudič, da ti toliko časa vzame.... 🤔

Jaz se tudi 20 let Selmarja držim dokler bom zadovoljen.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag ;)

 

Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje

 

 

Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju

 

Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator

 

Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)

 

Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom

 

Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine

 

Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo ;) 

 

 

 

Bravo, tule res ni kaj dodat🤔razen to, da je vseeno bolj zdravo za motor pritisnit tisto tipko i-stop...... :party0035:Za okolje pa verjetno ne.... :nevem:

Aja @Boss, mimogrede X motor je največji dosežek MAZDE zadnjih nekaj let.... 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jaz to avtomatsko naredim, ko prižgem motor, ker sem navajen to delat na službenem Passatu, ki je kot traktor in zelo grdo zalaufa.... :nevem:

Drugače pa mislim, da to ne škoduje X motorju in da je vse skupaj dodelano do potankosti... 🤗😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ... :D :D 

 

@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.

To je res,da ni zaganjača, ampak me moti, da motor ni prižgan, ker takrat ko je prižgan hkrati polni veliko baterijo, ki ti pomaga pri pospeševanju in vožnji v klanec. Posledično je zato tudi manjša poraba.... 🤗😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Avto je imel prevoženih 100 km, pa sem ga šparal, stara šola pač. O tem je bilo že kar nekaj debate, sam sem zagovornik tega da do ene 2000 km postopno uvajanje motorja.

V 6ti prestavi nimaš pri 4000 obratov, da bi kaj šparal motor.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h? :whatever:

Glej to je povprečna na cca500km in tu je zajeta AC, hitra cesta in mestne vožnje. Po Sloveniji večina AC do Opčin in potem po Italiji je tista obalna cesta ob AC, ki je čisto prazna in ravna z nekaj 10 krožišči. Tam avto skoraj ne pije, vsaj moj z razliko od MG! Po mestu pa skoraj nič nismo vozili. 

Osebno mislim, da 8.0l ni tako veliko glede na tako velik avto, že Jugec 1.1 je pil toliko! 

Sem pa zelo vesel, da se je CX-30 tako dobro izkazala na tej vožnji in je še en dokaz kako dober bencinski motor je MAZDA naredila v primerjavi z drugimi.... :bravo:

pred 3 urami je Alex napisal:

Ima sosed tudi ta kitajska jajca. Je bil v soboto na Krku. Omenil je, da je imel povprečno 7,8 /100. Sem zelo pohvalil avto in porabo. Cel paket je naravnost za prste oblizat. 

Res je ja, ima pa vso ful opremo, ni da ni... 🤗A je še vedno MG... 🥴😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

Tisti MG ZS 1.6 je res požrešen a baje preizkušen, trpežen in zanesljiv motor. 

Svak se ne sekira, ker ne dela veliko kilometrov ima pa ful opremo za samo 25000€ s popustom..... :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

Ne, zadnjič smo šli v Trst z njim in je pil 8.2ali 8.3,se ne spomnem točno. Avto je pa težak in se pod 3.000 obratov ne da vozit, ker potem nikamor ne gre.... 🥴 Dino varjanta glede starosti motorja.... 😁😉

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 20:15 je Bini napisal:

Jaz bi tega verjetno vzel, če bi gledal starega! Je skoraj 22 letnik in ful oprema... :nevem:

Screenshot_2025-05-30-20-12-29-395_com.android.chrome.jpg

Jaz bi tega vzel, če je še.... :nevem:

pred 46 minutami je NevLado napisal:

Raje vzami X186 kot X180, ker je posodobljen kompresor motorja.

 

Drugače pa je za normalno vožnjo G122 dovolj. Sploh, ker so servisi cenejši v primerjavi z X motorjem :) 

Samo olje je dražje in svečke na vsakih  60kkm.... :party0035:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano (urejeno)

Dvodnevna tura v Italijo in nazaj je bila res varčna! 🤗 Res pa je, da po tisti ravnini tam avto skoraj ne pije.... 😁

Drugi avto na isti poti MG 1.6 bencinc je pil 7.8 l/100....🫣

IMG_20250608_164830.jpg

IMG_20250608_163517.jpg

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Električni sploh nebi smeli na cesto dokler ni rešeno gašenje baterij! Poznam veliko gasilcev, ki pravijo, da je tak požar najbolj zahteven za gašenje.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

Tule berem kok km dela folk z gumami me je kr sram. Js običajno menjam letne in zimske po cca 15k km. Sem že objavil slike letnih gum po 2h sezonah. Na leto delam 15k km. 

Naj te nebo sram, ker ti imaš specifično vožno po hribih in počez čez ovinke.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 29 minutami je Boss napisal:

 

Men se to sicer ni zgodilo, je pa res, da na gladkem asfaltu v mokrem je bila res podpovprečna, zato sem zamenjal.

 

Sem se pa danes v Kopru prepričal, zakaj @Alex je tako robantil čez njo v vožnji skozi krožišča v Kopru. Sem bil ravno takrat v Kopru, ko je bilo konec šihta in kako tele Koprske kamikaze vozijo skozi vsa ta krožišča.  Če moraš ustavit, ma ni več šanse, da prideš na vrsto. To je dobesedno škripalo skozi. Noro res, pa sem mislil, da imamo večino pacientov kle v LJ pa vidim, da so naši pacienti še dokaj v redu.

 

Bo enkrat Alex demonstriral tale rally in borbo za prostor. Nazadnje sem to videl v Beogradu.

Kje si to bil.... 🤔😁😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

To ji čim prej svetuj - naj sproba, kako se avto obnaša blizu 0 %. In to v bližini doma ali pa kake polnilnice. No, saj šuko je pri vsaki bajti, če se takoj ustavi. Ampak ponavadi tudi pri 0 % EV še peljejo kak kilometer, eni celo več deset km.

 

Posledično jo bo (in vas ostale) manj strah ...

 

Hudič je le, če to začneš izkoriščati. Potem te pa kak sneg preseneti.

A ni priporočljivo ne iti pod 10%,ker dolgoročno škodi bateriji... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.