Ali imamo kakega serviserja, ki nudi tudi nadomestno vozilo? Jaz na žalost ne morem biti brez avta, imam pa malce bolj obsežen servis oz popravilo.
Za zamenjati imam sklopko (še prva pri 320 000km), pa lambdo sondo in prednje diske. Glede na to, da je avto star 16. let in posledično vreden ene 3jurje, ga lih nebi na pooblaščenga vozu. Ali imamo kakega serviserja v okolici ljubljane, ki šravfa tudi mazde, ni zlatar, pa da ima nadomesten avto?
tole ni serviser za mazde, je pa majster za honde (Jan), verjetno šraufa tudi ostalo - , mogoče preveri tukaj....
@Janez007Za primer sem pogledal Honda Žibert, ki je na Gorenjskem že od kar spremljam in vozim avte eden od "bogatunov", torej, kako imajo lahko ob 3mio prometa samo 24k € dobička - razumem in poznam kreativno računovodstvo, tako da ne o tem...., pa vemo da se Hond na gorenjskem mogoče proda par 100 (če ne par 10) na leto pri čemer se vsi pri njih zaposleni (lastniki) vozijo bodisi z novimi CRV ki so po 50k€ + ali z CTR ki so enako ali še dražje :), heh....ko prideš pa na servis, pa ne smeš biti zraven, ne poznam logike glede da bi nosil svoj material, itd....pohvalim jih lahko za servisiranje kosilnice , kjer mi na leto računajo 50€, to je pa to....da bi avto tja vozil ali kupoval (no ko ga bom resno bom šel po ponudbo da bom lahko primerjal z drugimi)....sicer pa nekako no-go, pa jim ni videti hudega, pa mislim, da je cela familija v tem biznisu (+mogoče en dodaten mehankar, verjento na malo več kot minimalcu....).....
Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira.
Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je.
Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI.
Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen?
Kolega, ko je bil še v Ajdovščini in ni imel ravno najboljše izkušnje z batič-em, tako da jaz bi gledal drugje.....
Po peskanju in barvanju felg dal zimske gume nazaj gor na felge in zdaj čakajo november. Na felgah se je luščil lak in je bilo grdo vse skupaj. Moram reči da sem zadovoljen z izvedbo in ceno. Je pa zanimivo, da je peskanje dražje od barvanja. Bi pričakoval kontra, pa danes skoraj ni nič več kot bi v prvo mislil.
in koliko stane taka obnova (to so predvidevam da 19 col)
Jaz sem imel zdaj na zadnje PS4 in sem mogoce malo razočaran, zelo mehke, komaj 3 sezone in so za preč...sicer dobra guma, mehka prvi dve sezoni super , zdaj tretja v dežju tko tko....zato me zanimajo mnenja za druge (v primerjavi z zimsko alpin 6 bistveno slabsa glede na denar, zimske miselinke so pa super in bodo naslednje zimske iste)
Kolega je pred 25 leti nabavil novega p206 s16 (takrat je bil to res stroj), takoj iz salona smo sli na probo in vse brzine do blokade 🤣je rekel da ce je stroj bo delal ne glede na utekanje....in masinca mu je delala bp so nekih 100k km dokler ga ni razbil....
310km je očitno kar izziv za vsa EV, pri čemer je večini ostalo manj kot 20% baterije, heh VW in Škoda pa niti brez polnjenja tega ne zmoreta....(aja očitno so prehitro vozili v vrhniški klanec pa jim je baterijo pobralo....:)).
Tako lahko izjavi samo en, k je dizla videl na kaki sliki al pa youtube videu...hec 😜
Resen odgovor nazaj, sem kar nekaj let [5] vozil dizla ki je bil bisteno boljši od Mazdinega, cccc🤣, sorry....tako to pa malo za hec🤓, se pa strinjam z zapisom👍, sam sem imel v cca 120k km prevozenih z dizlom 2.2 140km pov porabo okrog 6.5.....ampak sem bil med hitrejsimi (vsaj mislim) na relaciji LJ-PO, 2X na dan 5 let....(v vrhniski klanec mi niti Policija s provida passatom ni sledila, cccc....no so me pol na izvozu za cerknico ustavili🤣🧐)...
A pol sem jaz čuden, če pogledaš mojo porabo v podpisu. Pa je večina vožnje AC in mesto. Regionalke samo k se gre na kak izlet.
Drugač pa ja, tale Mazdin AT je bil usklajen z 2.5 bencinarjem in se tudi najbolj znajde prav v dinotu. V dizla so pa vtaknili takega kot je in je sila malo prilagojen, saj ne zna prestavljat dizelaško, zato skos razlagamo, da v dizla samo ročni, če je poraba pomembna postavka v odločitvi o nakupu.
Očitno imaš kamionski tempo 😂🤓🥸🤣 za porabo v podpisu 5.77....hec 😉
Saj imaš na voljo tudi boljše dizel motorje kot pa je mazdin🤣😉....lahko pa gamble-aš?!?🧐🙄....jaz na tvojem mestu ne bi (najboljši so odgovori, naj bi bil, naj bi bilo....heh, kot v osnovni šoli)....najbolj relevantno bi bilo, da se javi kak mazda forum lastnik dizel mazde 2018+, ki ima 200.000km plus in da pove kake težave in ne ima/je imel....
Na Focusu sem dobil 4.100 popusta. Vdrjetno se znam pogovarjat.
Če te prodajalec zabije od začetka, da so pri njih cene fiksne, ker pač niso tolko večje, kor pri nemcih, ljer dajo vsem popust.
Kaj se naj s takim menim naprej?
Verjetno se pa z leti tudi menjajo politike prodaje.
Takemu direkt v faco rečeš, " ok hvala, bom pa drugje kupil, pol te pa postrani gledajo in ponujajo ne vem kaj", tako sem jaz za bajto naredil, ko mi je majstr navaden prodajalec pri Jelovici rekel da je to koncna ponudba in da se za ceno nic vec ne pogajajo 😂, pa sem mu samo rekel ja ok....pol očitno ne bom vam dal 150k ampak enemu drugemu in sem šel k Lumarju👍, kjer sem se pa z direktorjem Markom 3h pogovarjal in na koncu malo pogajal in na koncu podpisal pogodbo...(vecina se pac ne zna iz posla in misli da ce dela za saltarjem za 1000€ na audiju je pa car🤓🥸🤣)...
Kolega je zadnjič razlagal zgodbo za škodo eniaq al kaj je tisto njihovo ev sranje....če se vozis po ac med 100 in 110 (torej kamion/bus režim) je poraba zelo ok....v kolikog gres 130 je ze izven povprečja, v primeru da voziš pa 150 je pa poraba brutalna in se doseg minimizira....torej kamion/bus driver mode pa je super😂 in med drugim so mu avto v pop leta še ene 3x odpeljali na servis in sedaj je obupal....
Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju....
****
Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce.
2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.)
EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
Hitri in zmogljivi avtomobili so danes bolj dosegljivi, kot so bili nekoč, pospeški in surova moč...
zanimiv prispevek predvsem ko vprasajo direktorja firme "pacient" ali bi imeli e-sprinterja🤣, tudi pri nas smo testirali eno e-vozilo za resno heavy duty 24/7 uporabo je no-go.... (sploh pa ne pozimi, edini komentar je bil da ga imajo lahko da bodo drugim čaj vozili....)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tole ni serviser za mazde, je pa majster za honde (Jan), verjetno šraufa tudi ostalo - , mogoče preveri tukaj....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani