No, če koga zanima pri 6ki, G194. Čez vikend vožnja v Salzburg in nazaj. Povprečna poraba 6,8. Vozil sem bolj po omejitvah. Tu lokalno vozim povprečno 9. Res se kratke relacije in šibanje po avtocesti pri nas kar poznajo pri tem motorju.
Kakor jaz vidim pri vulkanizerju tudi kar malo na več napumpajo, ker vozi 95% takšnih ljudi avte k njim, ki do naslednje menjave gum nikoli ne preverijo tlaka. Jaz grem po menjavi na pumpo in preverim tlak. To je pa to. Potem pa recimo enkrat ne mesec, pa še to ne vedno. Ajde, na dva pa. Pa ni bil v zadnjih 15 letih še nikoli prenizek tlak. Razen, ko sem imel defekt zadnjič. 😁
Morate se vseeno zavedati, da tule na tem forumu (in drugih podobnih) je pač skupina avtomobilskih frikov. Večina ljudi pa niti havbe več ne bi odprla med servisi, če ne bi bilo treba vitrexa nalivati za šipe prati. Avto je za večino kot pralni stroj. Ima da pere, dokler ne crkne...
Meni se zdi, da se malo bolj potrudi, ko se zažene zjutraj. Akumulator bo februarja dve leti star, torej še ne bi smel biti problematičen. Kakšne imate kaj izkušnje s starterji tam nad 200.000 km?
Sm kmet an s hribu doma pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...
Kej mi lohkor kdo razloži tko, po kmečko...
Namreč, berem neki članek o vetrnih turbinah in vmes najdem zapis o največji na svetu:
Zadeva ima 20 MW in oskrbuje 96.000 gospodinjstev. Če moja matematika kaj velja, pripada vsakemu gospodinjstvu 208 W. Če se kaj spoznam na elektriko, to "pelje" eno televizijo...
Kaj sem zgrešil?
Če ni vetra oskrbuje točno okroglo zaokroženo na celo število 0 gospodinjstev.
Ja, to je že v redu. Podpiram tvoj hobi, jaz tudi imam svoje. Samo kakorkoli obrneš naredi boljša guma največjo razliko za normalne ljudi, to smo že večkrat govorili. Samo ne izgleda tako lepo, kot vse ostalo na avtu, kar lahko gor prilepiš. Pa kakšen tečaj varne vožnje na AMZS centru, pa si na cestah največ razlike naredil za najmanj vložka.
V redu, o tem kako se nekaj kar dojemamo kot dobre gume obnaša slabo, pa ne morem veliko povedati. Pogledam teste. Ne samo AMZS, še katerega drugega in malo cene in potem se odločim. To je potem to za 4 leta. Čau.
Smesno mi je ko ljudje kupujejo drage brand gume samo da so mirni vozijo pa se na siht in domov...
Ja, kako pa? Ko je več ljudi na cesti z dobrimi gumami, boljša je varnost. Saj na cesti ne boš iskal nekih idealnih linij. Gre se za tisti meter ali dva manj pri nenadnem zaviranju, ki se mogoče zgodi. Ali pa aquaplaning pri 10 km/h višji hitrosti in si nekako na bolj varni strani. Drugo je bolj tako. Moja želja recimo je še vedno AWD, tisti pravi Subarujev. Pa ne zato, ker bi hotel iskati zadnjo mejo pred zdrsom iz ceste ampak zato, ker sem pri normalni vožnji s to tehniko za stopnjo bolj varen, kot pa s sprednjim ali pa zadnjim pogonom. Drugače povedno - do pizdarije imam več rezerve. Če se razume osnove fizike. Ne rabim jaz AWD-ja za ritje po dreku in makedamih.
Ne vem, no. Jaz imam samo B kategorijo. Drugi tule imate vsi FIA super licenco, ali kako?
Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
To vse gre, pa kupit ga, če delaš nekje nad 30.000 km letno. Potem so po moje tudi dovolj dolge relacije vožene, da ne bi smel imeti problemov. No, poznam tudi ljudi, ki delajo 10.000 km letno, pa imajo večino relacij nad 30 km. Samo to je bolj redkost.
S tistole regeneracijo se pa ne strinjam. Mi je tudi mehanik na Mazda servisu rekel, da pogreša lučko, ki bi se prižgala ob regeneraciji, ko sva malo debatirala o problemih dizlov pri Mazdah. Samo, če smo pa praktični, ta hudič se bi mi vedno vklopil ravno ko se mi nekam mudi in ga moram ugasniti. Ali ti res izgledam kot eden, ki bo potem šel kroge delat, dokler se avtu ne sprdne, da je zaključil z neko k*rčevo regeneracijo? Avto ima, da se meni prilagodi. Zato pa mora vsak vedeti, za kakšne potrebe se avto uporablja in nato se izbere tip pogona. Ne pa nizka poraba. Jao...
Eh, vse skupaj brezveze. Pogledam zneske na računih za leto nazaj in je vse tam okrog 70€. Tole prepucavanje s centi gor pa dol je vse skupaj samo delo za državne računovodje.
Sklopka v F1 je dodatna obvolanska ročka in se uporablja samo ob štartu oz. speljevanju. Zanimivo je tudi, da če ti ugasne motor in si v prestavi, ne moreš prestaviti nižje za start, ker menjalnik potrebuje tlak v hidravličnem sistemu da lahko prestavljaš. Ne moreš pa niti sam zagnati motorja, torej je na voljo samo avtovleka do boksov.
Ravno berem knjigo od Adriana Neweya - How to build a car in so te malenkosti ter raznorazne druge prigode malo opisane. Priporočam.
To je res. Skoraj nihče ni lastnik pri takšnih avtomobilih. Vse je na lizing. Sicer najdražja možna varianta, ampak glej, lahko menjaš kot gate. Eni so bolani na to.
Ja, to je bilo tudi meni top. Enkrat sem poizkusil klikniti na obvolansko ročico in je prešaltal in šel v začasni manual mode. Sem prej predvideval, da moram dati tudi šalthebl v M, da to gre, pa ni treba. Zato je pa toliko bolj pri roki, ko res rabiš.
jaoooo pa sej maš kickdown, če prehitevaš pod 90 gre vedno v drugo, če prehitevaš pod 130 gre vedno v tretjo... cukne zadost, sej je 190 konjev
Sem napisal, da gre tako tam, kjer imam rad nekaj rezerve. Za normalna prehitevanja je pa kot si rekel. Je pa super, ker lahko izkoristiš vse te dodatne stvari sebi v prid, če jih rabiš.
Jaz ga dam v sport mode pri kakšnih prehitevanjih, kjer bi rad da je motor hitreje odziven in se vrti pri višjih obratih. Pa še pomagam mu malo in ga tik preden ven skočim že vržem eno prestavo nižje kar z obvolansko ročico. Potem ko ga pritisnem pa pustim da sam počne kar hoče.
Pa kakšna prehitevanja v hrib, recimo Rogla. Pride ta način prav. Imaš malo več rezerve, ki vedno prav pride v takšnih pogojih.
Eh, pa saj to je normalna posledica procesa. Tudi Nemci počasi postajajo Turki. Se vidi v poslovni komunikaciji in načinu dela, ki ni več samo striktno nemški. Druga generacija je izobražena in ne peče več samo kebabov, ampak je tudi že na višjih pozicijah po podjetjih. In to s sabo počasi prinese turški način poslovanja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali pa tako. 😂🤪
Povezava za deljenje
Deli na druge strani