Eh, pozabite fantje. Petrol preveč goriva obrne, ki je nujno potrebna stvar tudi za ves tranzitni transport. Zato se jih nihče ne more dotakniti, vsaj zaenkrat. Lahko samo iz prijaznosti odregirajo bolj korektno, ko se kdo iz državnega vrha javi. Pa da ne pozabimo na vse povezave s politiko, ajej. Drugače je pa to monopol, ker drugih črpalk ni niti približno toliko razporejenih po državi, kot je njihovih.
Velikokrat ropota res tisto kar imaš v predalih nekako skupaj naloženo. Vsaj pri meni je tako. Najbolj so me presenetili žvečilni v plastični posodi. So med sabo ropotali, tako da je bilo nadležno. Ampak samo pri določenih obratih.
Pa pozimi? Da ne začnemo spet debate o manj odpornem, zanesljivem in stabilnem EES, ko je enkrat preveč virov iz sonca in vetra. To je samo dopolnilo, ostalo more biti nekaj drugega - včasih premog, danes nuklearke. Ki pa jih ni dovolj, če ugasnemo ves premog...
Res je, da se sonce in veter lepo dopolnjujeta. Samo problem je, ko se ne. To pa tako grob graf ne pokaže.
Polno zanašanje na sonce in veter je pa igranje z ognjem. Vprašajte Špance in Portugalce.
Izgleda smo dosegli vrh zanesljivosti, zdaj gremo navzdol. Super. Glavno, da je čisto in da je za nutrije in medvede poskrbljeno...
No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.
Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?
Pa kako to grete, pa zamenjate lajtunge od bremz kar malo prosto po izbiri? Saj ne rečem, da če je na original servisu šalabajzer, ti nič ne pomaga, samo vseeno. Če sam delaš oz. organiziraš, me pa tudi zanima, kako se odločiš kar tako na hitro za baker.
Glede na to, da sem skoraj 2 leti živel v Nemčiji, lahko iz prve roke povem oz. napišem, da kar je prehrambenih izdelkov, je marsikaj ceneje kot pri nas, če iščeš pa visoko kvalitetne izdelke, tisto pa konkretno plačaš, npr. Edeka je veriga za nekoliko višji rang, ali pa jo sem živel par mesecev na Nizozemskem, tam je Albert Heijn.
Poceni varianta pa je bila; Jumbo, Aldi, itd.
To je to. Če hočeš kvaliteto, jo boš tam kar plačal. Tu pri nas veš kam moraš - lokalni kmet, mesar. Tam nič ne poznaš, traja da malo razviješ mrežo.
Sicer ne vem, kako bi to sklepal iz enega nakupa kruha in bencina, pa vseeno. Mogoče bi se malo poznalo, ko bi eno leto dal na kup vse kar imaš tudi tukaj na letni bazi kot stroške.
Še bolje - če greš v čas preden je Volvo poštudiral varnostni pas, potem je za prave moške edino pravilno, če se ob trku res dobro oprejo z rokami ob volan. Pa potem iz avta izstopijo brez prask.
To sigurno enkrat ne bo zastonj. Kot v Afriki. Jih zapufajo, potem pa hočejo nekaj v zameno, da malo poplačevanje kreditov omilijo, dobijo pa neko pristanišče za 100 let v brezplačen najem. Tako se gre danes pridobivanje novih ozemelj, brez izstreljenega metka. Na kontra strani imaš pa bumbarje Ruse, ki še vedno delajo "na ziher" po starem.
Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.
Jaz ga ne izklapljam, ker ima 2019 6ka super narejeno, da s pedalom za zavoro uravnavam ali se bo motor izklopil ali ne. Pritisneš, da zaviraš in nato ko se ustaviš pritisneš malo bolj in gre avto na Hold, če ga imaš vklopljenega. Če pa pritisneš še malo bolj se vklopi pa istop, če so vse funkcije pogojene. Pri meni tako velikokrat niso, ker klima laufa na polno ali pa imam pozimi kakšno ogrevanje sedežev vklopljeno.
Ga izklopim pa, če sem v gneči in vozim avto preko radarskega tempomata tako, da se mi tudi sam ustavlja. Takrat me moti to nasilno ugašanje in prižiganje motorja na par sekund.
Kot sem že napisal v drugi temi. PROBLEM JE GAŠENJE EV-JEV, KO SE VŽGEJO. Zato se jih tudi otepajo zdaj počasi na določenih lokacijah (ladje, garaže, itd.). Naj vas pa te novice o vžigih ne napeljejo na neko pristransko računanje statistike, za katero sploh nimate vseh podatkov. To je primitivno, pa naj bi včasih že v OŠ to malo naučili, pa ni nič iz tega. Potem se pa ljudje bunijo, zakaj so mulci danes takšni. Kakšni pa naj bodo, če so že ta stari vedno bolj fuknjeni.
Ja, v redu. Razumemo in smo že 100krat predelali. Samo, ko se vžgejo, jih je pa VELIKO težje pogasiti, še posebej če jih je več skupaj. Bi bilo dobro, če bi se to tudi razumelo. Tisti bencin ali pa dizel zgori v trenutku, potem pa malo pene vržeš na avto pa si konec. Pri električnih avtih pa ni tako. Še nekega skupnega standarda glede varnosti ni. Če si se kdaj ukvarjal z razvojem izdelkov, potem lahko veš, da je to še kar daleč od tiste praktičnosti, ki jo imamo že rešeno pri ICE motorjih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko bi bili vsaj vijaki. Je pa samo klik plastika danes povsod. In če ne veš kje točno, hitro kaj polomiš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani