Kar je dobro za motoristične usnjene kombinezone je odlično tudi za usnje sedežev v avtu. Sam imam neko kremo na osnovi čebeljega voska(eko-bio supa dupa 🤟🤟),pa še diši za popizdit dobro.👏👏
To sem kupil 1x nimam pojma kje, extra za nego kombinezona iz kengurujevaga usnja(v življenju ne navlečem več nase govedine!🧐).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ko mrzlega v?ge? se a sli?i tako (tkttkktktkt)?? Ko se segreje pa neha?
?e se tko sli?i so verjetno ventili, jih je treba nastavit, verjetno ?e niso bli nastavljeni. Je pa nastavljanje ventilov malo zapleteno, ker mora? menjat podlo?ke razli?nih debelin(1=20? jih nimajo na zalogi). Prvo se preveri kak je razmik ventilov in kolk je razlika od predpisanega razmika, nato se naro?i podlo?ke ustrezne debeline, da pride? znotraj predpisanih toleranc.
Dela je mal ve? ker mora? demontirat odmi?ne.
Glede tresenja bi prvo posumil na dvomasni vztrajnik, ?e se ga menja je bolje vzet enomasnega kako Fidanzo npr.
Lahko pa je tudi sklopka ?e mal drsi, samo tisto se lep?e vidi ker obrati mal posko?ijo.
Aja kak pa je z verigo?? Nisi vpra?al ?e ?e ni bila menjana, bi jo zdaj moral, ker so teli motorji do l.2010 imeli slabe verige, ki so se raztegovale kar posledi?no pripelje do okvare motorja.
Verigo lahko za silo enostavno sam preveri?, ko je motor topel, malo po?aka? da se ne ope?e?, in pol odpre? pokrov za nalivanje olja in pol s prstom proba? med zobniki dvignit gor-dol, ?e gre gor-dol je verjetno raztegnjena veriga ali pa slab ?paner, vendar glede na znane slabe verige je 99%raztegnjena.
Tudi injektorje bi blo potrebno preverit pri teh kilometrih, samo jih je potrebno demontirat in dat testirat.
Tak da ?e se odlo?i? za tak avto si mora? malo prera?unat kolk ? ?e mora? vlo?it da se lahko pol brezskrbi vozi?.
Tak da na tem avtu recimo bi jst naredil:
-menjava sklopke in vztrajnika 500-800?+delo
-preverit in po potrebi nastavit ventile 320? podlo?ke+delo
-menjava verige ?e je raztegnjena material 350?+delo
-kontrola in ?i??enje injketorjev cca150?+delo +pri tem je potrebno ?e menjat oringe na injektorjih cca30?/kom=120?
To je cca 1500-1800? samo material pol pa ?e delo.
Potem bi bil avto recimo v stanju za brezskrbno vo?njo.
Lahko pa ne vlo?i? ni? in se enostavno vozi? dokler kaj ne crkne, pa? ima? tudi take ljudi.
Mora? pa se zavedat da MPS zahteva nekaj ve? vzdr?evanja in tudi deli so mal dra?ji.
VSI DISI mazdino motorji so glasni takoj ko po?ene? hladnega, ker je tako narejeno in ima motor v?ig za zgornjo mrtvo to?ko in ne pred kot je pri "navadnih" bencinskih motorjih. Ventili se nastavijo SAMI s pomo?jo hidravlike, je pa res da rad zvoni in ro?lja pri zagonu sistem za zamik odmi?nih gredi in pa veriga, kar sicer NI narobe je pa mogo?e kako sekundo mote?e. Meni to v?asih dela ?e od prvega dne in ni te?av.
Od kje tebi take cene?
Injektorji sploh niso problemati?ni ampa tesnila na injektorjih, rada spustijo, sem zamenjal pri 170 kkm in samo na eni ?obi se je malenkost poznalo da ni bilo 100% tesnenja.
NE POSPLO?EVATI POSNETKOV Z YOUTUBA, PREDVSEM AMERI?KIH, KER MPS MODELI ZA AMERIKO SO NAREJENI V AMERIKI IN VE?INI MOTOR RAZPADE, KER JE NEKVALITETEN MATERIAL, SELENI CRKAVAJO K V RISANKI, pri modelik narenenih na japonskem teh te?av NI.
?e koga ?e kaj zanima naj vpra?a ?loveka ki ima tak model avta, ne pa kr posplo?evat vse povprek. M3 MPS ima sosed pri mazda servisu v BTC Ljubljana, pojdi do njega in izvedel bo? vse iz prve roke.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No pa ti bom jst odgovoril, sem imel tudi sam idejo kupit M3 MPS in sem se malo bolj pozanimal o tem kaj lahko pri?akujem, kupil pa je nisem ker so vmes pri?le druge stvari (otroci, hi?a...) .
Prvo preveri rjo (spodnji robovi vrat, pragi, zadnji robovi blatnikov) - po letniku 2006 so to izbolj?ali, vendar je vseeno fajn preverit kak?no je stanje.
Glede motorja pa so pri teh MPS 2.3 turbo motorjih problemati?ni injektorji, veriga,turbo, sklopka, rad popapa olje, pa ?e se ?ipa in goni, pol serijske ojnice ne zdr?ijo dolgo.
?e injektorji delejo pravilno zna bit velik problem, ker lahko motor zariba. Preverijo pa se lahko samo na napravah za testiranje injektorjev. Kolikor se spomnim se priporo?a na vsakih 80kkm preverit injektorje.
Veriga se rada raztegne, to so izbolj?ali v novej?ih M3 BL MPSkah po l.2010.
Turbo na?eloma ni problemati?en je pa? odvisno kako je bil vo?en lahko zdr?i 300kkm lahko pa samo 30kkm.
Sklopka isto kot turbo, ?e je bil avto vo?en po mestu od semaforja do semaforja z polnim gasom, je bolj obremenjena. Sicer ima v 1.prestavi malo omejen navor prav zaradi ?uvanja sklopke, ampak ?e je ?ipan se ta blokada ponavadi odpravi, posledi?no avto bolj gre in bolj trpi sklopka.
Rad popije olje, odvisno od ma?ine in vo?nje, ?e ga na polno ?ge? je normalno da popije nekaj olja, pri lepi vo?nji na?eloma ne bi smel.
Glede ?ipanja pa gre brezproblema na 300hp, vendar ob kvalitetnem ?ipanju in pod pogojem da ga tako ?ipanega ne goni? cel ?as, ker so serijske ojnice bolj ?voh.
?e si ?e ?eli? ve? mo?i kot serijsko, bi svetoval ?ipanje do 280km ali pa menjavo ojnic, pol zdr?i tuning ?ez 300hp.
Drga?e pa gre M3 MPS ?e v original stanju zelo dobro.
Tale na avto.netu mi zgleda ljubiteljsko vozilo, kar je vredu, samo vseeno je pa za preverit kaj in kako je dejansko stanje.
Mojster imam M6 MPS, ?e 10 let in prakti?no ne vem za druge probleme kot so gume in preredko postavljene ?rpalke.
? avta nisi imel ne modruj, je pa res da je VSAK avto treba vzdr?evati ne glede a je MPS ali ne.
PS. moja ima 350 KM na serijskem motorju samo turbo sem "izbolj?al" in vse laufa?e cca 100 kkm BP, od kar jo imam sem naredil ?e preko 135 kkm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mah amaterji berem o teh porabah, je moj ?parov?ek med 9-11 litrih porabe, pri 2x "Mazda 6.....150 KM, ro?ni menjalnik" konjih in 440 Nm navora, stalnem 4x4 pogonu in cca 1800 kilah te?e.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
?al ?e se pa gleda na udobje, pa po moje ne gledate ravno prave znamke, kar se udobja ti?e so francozi bolj prava izbira. Mogo?e se motim. :ne vem: :ne vem:
Pa brez zamere, to je samo MOJE mnenje, oziroma razmi?ljanje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Danes so se mi prizgale kontrolne lu?ke.za eno ne vem kaj je.zgornja lucka za rocno zavoro pod njo pa nimam pojma kaj je.nimam pa knjige od avta .hvala za odgovore
Predlagam da pogleda? kaj je z alternatorjem oziroma njegovim jermenom.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Kaj vam ni jasno, ?e firma predvidi da je taka dimenzija gum in feleten ok, to stestira in HOMOLOGIRA. ZAKAJ jih menjat za klobase, veliko terenske vo?nje, makadama,blata,brezpotij,.... ???
A je problem v ? ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400?
pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!
Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??
Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A kit je pod tistimi lumni, da ne rabi levelinga in pranja?
Kar sanjaj, vsi rabijo to razen ?e kupi? GT4 z ta "svohnim" xenonom, ki NIMA pranja in NIVELACIJE..
Druga?e pa ne komplicirat, verjemte z lastnih izku?enj, vzemi 4300, ki ne svetijo tako modro pa ne bo nobenih te?av pa ?e najbolje in najdlje bo? videl.
Pokazal korejcu in ?vabu kaj dela benz, ker sta se nekaj napenjala pa ju nisem mogu ve? gledat, k se je kadilo za obema pri ca 160 na uro, in sem ju elegantno s 6. prestavo dol udaru, pa naj se med sabo vohata.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moj saker je malo poseben,in ima 2x diferencial in v vsakem svoje olje(sprednij NI v menjalniku),tako na nekje med 30-35 kkm.,v menjalniku pa na 40 kkm.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem danes bil na servisu Mazda BTC, in sem za?uda sem uspel priti 20 minut prej, in TAKOJ sem bil na vrsti !
Narejeno tako kot je treba(Oljem v motorju, menjalniku,spredni diferencijal,zadnji diferencijal,oljni filter,filter klime. ?raufal Jure, jaz pa svetil poleg in pametoval),pa tak popust sem dobil, da sem kar ploskal z u?esi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kar je dobro za motoristične usnjene kombinezone je odlično tudi za usnje sedežev v avtu. Sam imam neko kremo na osnovi čebeljega voska(eko-bio supa dupa 🤟🤟),pa še diši za popizdit dobro.👏👏
To sem kupil 1x nimam pojma kje, extra za nego kombinezona iz kengurujevaga usnja(v življenju ne navlečem več nase govedine!🧐).
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani