Mazda 6e mi je všeč, sam ko pa to preberš te pa mine vse do EV. Dec se vozi 110 km/hmh, pa ne se hecat no.
Tipičen voznik električarja, ki dela fantomske zastoje na avtocestah, ko prehiteva par kamionov, ki vozijo eden za drugim. Taki so najbolj nevarni, ne pa tisti, ki se vozijo dvajset kilometrov nad omejitvijo.
Pa fantje,a imate pri vožnji prižgano glasbo? Ali celo pot samo poslušate in gledate , kaj boste slišali oziroma našli kake čričke. Ker če je samo pol res, kar napišete , se je kvaliteta pri teh novih cx30 --mini dino variantah--zelo, zelo poslabšala . Na vseh področjih.😉
Kakšne tri vergle? WTF. Moj dizel stoji zunaj pod milim nebom. Edino kar je drugače je, da ogrevalne svečke rabijo dve sekundi da se ogrejejo namesto poletnih pol sekunde od pritiska na gumb. Ko štarter obrne je pa takoj v trenutku motor vžgan- štarter deluje manj kot pol sekunde.
Aja pa akumulator je še originalen torej več kot 6 let star.
Moja 6-ka je tudi danes zjutraj, po tednu dni še kar mrzlih noči kresnila takoj. Brez niti malo jamranja. Akumulator ima 4 leta.
S park senzorji ima probleme kolikor vem Valh. To je zgleda ena redkih zadev, ki pa pri Tommzy-ju deluje. Da ne bomo vse njemu podtaknili 😁(malo heca).
Dodaj se zvito plastiko, ceprov je Drago prjavu. Vsakic ko vidim cx30 se spomnim na plastike, tako da vsaj v neki hall of fame bi ga lahko dali
Ta "plastik" Drago mi je takrat težil najprej na privat sporočila, nato me je našel na FB, pa še tam me je prepričeval, naj priznam. Res vztrajen poba. 😂
Lahko je naletel na limono. Pri vsaki znamki se najde vozilo, ki ni vredu. Mislim, da po vseh težavah, ki jih navaja, ne gre sklepati, da gre za uporabniško napako. Saj to ni Boeing, da bi hebel zamenjal. Pri nas bi nujno potrebovali kaki Lemon Law, kot ga poznajo Američani.
Ali pa nekdo preveč pričakuje od avta pod 30 K€. Vse te "napake" se nam ostalim, ki imamo (imajo) enak ali vsaj podoben avto in smo kar delikatni, ne zdijo sporne.
Ne vem kako delujejo. Saj jih je na prejšnjem tudi izklopilo pod 40. To mi dela tudi pri 70-90.
Tako da ne vem kaj je narobe z mojim avtom.
Grem na servis en dan pa bodo malo povedli in priklopili na tester...
Svetujem ti, da jim pustiš par dni avto tam pri njih, da zamenjajo na avtu vse, kar ni v redu in kar je . Tako boš siguren, da vse deluje kot mora. Ali pa ne ...🤔
Ne nisem. Ni bilo nobenga pred mano. Imam video posnetek cele vožnje (dash cam)! 😉Maks hitrost 80km/h. Povprečje pa manj.
To je od nasproti vozečih. Zakaj tako spikana pa nimam pojma. Če se pritožim na servisu itak ne bom nič dosegel. Sem kar slabe volje zaradi tega. Kaj bo še po zimi?
Drugače pa še ena stvar za vprašat. Imam matrične luči. Pa mi je zdaj že drugič ali tretjič nonstop izlapljalo avtomatiko. Kratke, dolge. Na minuto dolge pol pa izklopi avtomatiko in kratke... In spet vklopi in izklopi auto način...
Sem pogruntal da največ v dežju. Kaj bi bil problem? Tudi prometni znaki dostikrat zmotijo kamero in misli da je avto pred mano. 🙃
Ta sistem matričnih je bil pri oplu svetlobna leta boljši in naprednejši. Mazda tega ne obvlada.
Bom na servisu povprašal kaj nagaja.
Za barvo pa ne vem kaj naredit... Pazim, da vozim krepko za drugimi in sedaj počasneje... Se lahko pritožim ker to res ni normalno in mi vso voljo zbije do avta ki je drugače super.
Ha,ha, a ne bi bilo bolje da napišeš,kaj to je všeč pri tem avtu.😄 Tako namreč delujejo matrične luči. Nihče se ne pritožuje, vsi jih le hvalijo.😉
Jaz tud nikoli ne uporabljam tega sredstva, ko so kolesa na avtu. Le ob menjavah očistim, da ne špricam bo diskih in čeljustih. Hmmm mogoče pa je to res lahko vzrok. Ker tam na slikah res tko zgleda, kot bi kaj špricnilo gor.
Vseeno mi je čudno, da lahko prodajajo taka sredstva. In to ne poceni. 😬
V bistvu je čudno, ker ta zlitina za čeljusti ni iz železne zlitine ampak je neka zlitina iz aluminija.
Takole pravi vseved:
----Pri Mazdi CX-30 so po specifikacijah čeljusti iz aluminijaste zlitine z odpornim (korozijsko odpornim) premazom.
Se pravi, da je problem v tem korozijsko odpornem premazu. Lahko ,da je krivo sredstvo za čiščenje alu platišč. Z gelipterjem sva uporabila enako čistilo. Sicer je na njemu pisalo, da ni agresivno do barve. Res ni agresivno do barve na alu platišču, izgleda pa , da je možno, da ne paše temu premazu.🤔
Sem sicer iskal GY ali Dunlop... Ni dobavljivo ali december...
Na koncu sem kar na servisu vse vzel. Edino Conti so bile dobavljive v nekaj dneh.
Gume - 138 €
Platišča 16" - 130 €
Ventilčki set - 125 €
Vem, da so na snegu in ledu slabše, ampak kaj čemo...
Kako izpade ta kombinacija na avtu, pa ko bo opran. Vreme ne sodeluje.
In zopet se ponavlja zgodba z zarjavelimi čeljustmi. Tako začne, najprej malo, čez čas so pa že vse ruzne. Enako je pri meni in bilo je tako tudi pri Gelipterju.
Mogoče kakšne reklamne barvane folije od avtohiše, popolno prekritje 😁
Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako.
Vprašal sem teto vsevedo, koliko je debela barva red soul crystal cx30.
Odgovor:
- Za Mazdo CX-30 s barvo Soul Red / Soul Red Crystal je debelina barve po uporabniških meritvah precej tanka.
Tukaj so podatki, ki sem jih našel:
Na forumu CX-30 so lastniki merili skupno debelino laka + barve (clear coat + barvni sloj) in dobili povprečno ~106 mikronov na nekaterih delih. cx30talk.com
Na drugem mestu je zapisano, da so deli clear coata (brez base coata) pri CX-30 lahko tudi le ~71 mikronov) v določenih točkah.
Pri Mazdi z barvo “Takuminuri” (kot je Soul Red Crystal) gre za tri sloje: odsevni sloj z aluminijastimi luskami, barvni sloj in bezbarven (clear) sloj.
V znanstveni razlagi pa Mazda navaja, da se odsevni aluminijasti sloj med sušenjem skrči na približno 2,5 mikrona.
Moja ocena: Debelina barve na CX-30 Red Soul je relativno nizka — to je verjetno razlog, zakaj nekateri uporabniki poročajo o hitrejših odrgninah ali čipih. Če te skrbi obstojnost laka, bi bilo smiselno razmisliti o zaščiti (npr. PPF ali keramika).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne pumpaj in ne tikaj nič, dokler deluje .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani