Tudi jaz imam težave z parkirnimi senzorji. Na prejšnjem VW Sportsvanu so bili svetlobna leta spredaj, kakor tudi recimo radarski tempomat, luči, klima-prezračevanje.
Morda pa je slabo delovanje parkirnih senzorjev res odvisno od vgrajenega motorja. Kolikor vem, so CX-30-tke z "G" motorjem, sestavljene v Mehiki, z "X" motorjem pa na Japonskem, posledično je morda drugi proizvajalec teh senzorjev... samo ugibam🤔
Zanimivo, pa je to uporabno samo za AT ali tudi MT?
V nastavitvah nisem zasledil, da bi bila kje opcija, kjer je nastavljen "limiter".
LP
Meni pri avtomatiku, ko imam v manual in stisnam gas do konca, da "preskoči", menjalnik šalta nekaj prestav dol, obrati pa v višave. Neke uporabne vrednosti tu ne vidim razen, če na sredi prehitevanja ugotoviš da bo šlo na tesno, menjalnik pa je v manual in sam ne šalta dol. Potem ti je najhitreje, da v tistem momentu pritisneš gas do poda in ti na hitro sam šalta dol.
Ne, ni sarkazem, to je feature. Tudi meni malo vibrira, oziroma se trese. Trese se tudi pri vožnji po granitnih kockah. Čeprav, da to ni nič tragičnega, pač trese. To je dejstvo. Sem pred Mazdo bil na VW znamki in mi pri nobenem ni treslo ogledala, pa NI premium.
Da te malo pomirim... enkrat sem imel na testu Hondo H-RV, tam pa se je na avtocesti tresla kar prednja havba.
Sicer pohvalno, da ste se lotili primerjave med obema motorjema ampak, če sem prav prebral je CX-30 z 2,5l motorjem bil čisto nov z le nekaj prevoženimi kilometri.
Tako primerjavo, ste zmožni narediti samo goreči zagovorniki X motorjev😄. Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. Še sam sem bil s svojim G150 zelo razočaran in nezadovoljen s performansami, ko je avto bil nov. Sedaj, ko je zvožen, pa me vedno preseneča z svojo odzivnostjo in močjo.
Tako priporočam, da v naslednjo primerjavo dajte avto z zvoženim motorjem, ker razlika je občutna.
Sicer pa ne dvomim v X motor. 184 konjev mora tudi nekaj dati od sebe.
Zanimivo, meni pa po BC konstantno kaže za 0,1-0,2 l/100km več, kot pa je dejanska poraba.
Mi je pa lani z dinozavrom G150 in avtomatikom poraba v Tučepe bila realnih 6,9 l/100km in sem moral tankati takoj, ko sem prispel dol. Nazaj grede pa 7,2l.
Ker če resetiram z tipko na levi strani merilnikov, se km premaknjejo na 0. Z tipko lahko potem gledam km za odometer, A, B. Levo spodaj od sredinskega digitalnega okroglega merilnika.
Povprečne porabe pa jaz ne vidim. Očitno sem slep. 😄
Hvala
Ne, nisi slep, ker nima. Lahko pa do neke mere spremljaš porabo vožnje na osrednjem zaslonu, vendar se poraba resetira, ko ugasneš motor, recimo na počivališču. Jaz pogrešam tudi čas vožnje in povprečno hitrost.
Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.
Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...
Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon...,
Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.
Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃
LP
Glede na to, da gledaš tudi Karoq, Qashqai, Tucson sklepam, da ti je ena od prioritet tudi prostornost. Pri CX-30 te ne boš našel. Čeprav sta Captur in T-Roc na zunaj manjša, nista zato nič manj prostorna od CX-30.
Prtljažnik v moji CX-30 je recimo manjši od prtlajžnika v ženinem T-Cross-u. Tudi vstop in izstop iz avtomomobila je zaradi bolj športnega dizajna problematičen, predvsem zadaj. Sicer meni ne povzroča nekih posebnih težav, ampak oče se komaj izvleče iz njega zaradi nizke strehe in zelo položnega A-stebrička.
Imam sicer 2.0 G150 mildhibrid in motor lahko samo pohvalim. Me pa zanima, koliko navora k tej krivulji doda še elektrika. Ker avto skoči in leti nenormalno.
To si tudi malo po svoje prirejajo račune kok jim paše. Pač, če se da zakaj nebi. Pred petimi leti je žena na 1. servis peljala svojo Mazdo 2 1.5 G75 in plačala 195€, nekaj tednov pozneje je kolega peljal k istemu pooblaščencu svojo CX-3 2.0 G122, prav tako na 1. servis in plačal 165€. Menjano vse isto. Od tistega časa me ne vidijo več tam.
Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.
Celotna poraba po 25kkm je 7,67.
Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.
Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.
Pod določenim kotom proti soncu, pa se v šipi vidi tudi odsev kar celotne zgornje površine armaturne plošče. Meni je to bilo to nekaj čisto novega in nesprejemljivega, ko sem prvič to opazil. V določenih pogojih, zna biti to precej nevarno, da pri belem dnevu ne zbiješ pešca zaradi slabe vidljivosti.
Zanimivo, kako je možen odsev armaturne plošče v prednje steklo, ko pa so to sami neki mehki in kvalitetni premium materiali?🤔
No ja, pri nemcih sem imel v 20-ih letih lastništva izredni obisk 2 krat, plus enkrat vpoklic. Pri niti ne dve leti stari CX-30, pa sem imel izredni obisk pred kratkim. Odpovedala je namreč ključavnica prtljažnih vrat.
Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.
Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi jaz imam težave z parkirnimi senzorji. Na prejšnjem VW Sportsvanu so bili svetlobna leta spredaj, kakor tudi recimo radarski tempomat, luči, klima-prezračevanje.
Morda pa je slabo delovanje parkirnih senzorjev res odvisno od vgrajenega motorja. Kolikor vem, so CX-30-tke z "G" motorjem, sestavljene v Mehiki, z "X" motorjem pa na Japonskem, posledično je morda drugi proizvajalec teh senzorjev... samo ugibam🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani