Je za vse 2.0 in 2.2 motorje enak, ?e ve? pa?e med vsemi avti s Commonraili, jaz imam sedaj tega ki sem ga imel na TDIju, le konektor sem zamenjal - ZS po?lji za detajle.
a si probal reset? Me prav firbec matra, pa moj tud ne bi servisa videl.....
Ni problema za probat, samo ti meni razlo?i kje je to na tem podno?ju varovalt.
On je ?e nametal odgovore, ki pa bi jih morda lahko pobarval, da bi to razumeli vsi. PO naklju?ju sem bral samo vpra?anja nekje prej sicver neb vedu....
sem njegove obarval rde?o moje pa plavo...bo ok ;)
1, NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.
BRAVO!
2. Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.
?koda, od 3-4 je ta bolj? vo?nja.
ja kaj ?mo dolge relacije in tempomat pa smo na max 3000rpm in 140km/h.
3.v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.
torej?samo vpra?am ker pri mazdah nisem doma
4. Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.
Servis ima na 20 kkm, ne vem zakaj bi delal bolj pogosto.
Na vseh avtih sem delal prej zaradi fri?nega ojla in nikoli ni blo problemov olje pa ni tako drago da nebi tega avtu privo??u, no bom delal na 20 za probat.
5. Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.
Reset kompjuterja, aha se mi je kar zdelo
6. Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser.
Ker ta o?itno NE ZNA!torej morem najti drugega mehanika!!
7. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.
To majster ?e ve, ?e ne ve, potem ni masjter. N
No,potem pa mi lahko kdo svetuje za takega mojstra ki ve na obali??
kaj pa menjalnik, na koliko ?asa ali km se kaj menja olje??
zdej pa ?e nekaj drugega, ali so nardili navigacijo za slovenijo in hr, al jo ?e zmeraj ni??
Kaj pa 5 letna garancija, meni letos konec leta pote?e, ima kdo kaj isku?enj s tem ?e avto kupi? v italiji, ali vseeno velja garancija. Nimam kaj preve? dosti za po?telat samo nekaj lu?k na armaturki, in en ?uden zvok se loteva, ko zavijam v levo. Ali le?aj ali diferencijal.
Zato me zanima garancija, more? za garancijo vedno servisirati na uradnih servisih??
ker sem nov na tem forumu sem tudi prej kar nekaj odgovorov prebral tukaj v zvezi z dpf filtrom.
NO, zanima me slede?e, imam mazdo 5 2.0 dizel 143KM letnik 06,prevo?eno 180.000km.
Ve?ino je vo?ena tam do max 3000rpm.
v?gala se mi je lu?ka za dpf filter, res pa je da imam tudi za naredit mali servis.
Na koliko se ponavadi delajo mali servisi, jaz ponavadi jih delam na 10-12.000km.
Lu?ka utripa in sem tudi ?e poiskusil voziti na 4.000rpm cca 10km. je to premalo ali je kaj drugega narobe.
Zakaj je vedno potrebno peljati na servis ugasniti lu?ko dpf-ja , ?e ti dela servis drugi mehanik in ne poobla??eni serviser. Re?eno mi je bilo da je potrebno resetirati vse skupaj ko se servis opravi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma ne more? verjet, zdraven sem bil in nisem videl to da bi lahko tam bili filtri.
Ben zdej vem za drugi?
))
?e nekaj me mantra, povejte mi kak?no izi varjanto za zamenjavo naftnega filtra pri 5.
Skoraj cel avto sem raz?raufal
;), no nosilec filtra, samo me moti to da, ko ga filter odvija?i? ,te?e nafta po motorju.
Je kak?na druga fora al to je to??
Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani